Olen 27- vuotias ja suoraan sanottuna häpeä vartaloani vieläkin. Muita kohtalotovereita?
Luulen että minulla on tubulaariset rinnat, ja erikoisen pullea alapää, siis luu, onko se nyt häpykumpu voikealta nimitykseltä. Siihen on kertynyt luonnottoman paljon rasvaa, toki nyt on ylipainoa jonkinverran, mutta sillon kun oli 60 kiloinen, eipä se mihinkään supistu, toki vähän ,mutta hirveä ongelma, olen koko elämäni peitellyt asiaa, housuja saa etsiä kissojen ja koirien kanssa jms.
Näin kolmea kymppiä lähestyessä olenkin päättänyt poistattaa siitä rasvaa jota on luonnottoman paljon, ettei olisi sen näkönen niinku olis kaks kolmasosaa pesäpalloa tungettu housuihin. Ihan hirveetä suoraan sanottuna. Mietin asiaa 50% joka päivästä. Olen miettinyt aina 15 vuotiaasta saakka.
Haikeana ja kateellisenakin katselen ns.laihoja alapäitä.
Haluaisin kuulla mitä muilla on sanottavaa, tai painiiko moni tämän ongelman kanssa, No, yleensä ottaen varmaan on paljon, mutta siis tarkoitan sillain ettei kehtaa näyttäytyä alasti oikeasti ihan kelleen.
En ole koskaan ollut parisuhteessa koska alastomuus on vaikeaa.
Justiinsa kaksi kriittisintä kohtaa naisella, jotka on luotu "vajaiksi".
Kärsin myös mielenterveysongelmista, enkä tarkoita että olisin sekopää, vaan sitä ettei nämä asiat ainakaan mieltä nosta.
Jos tekisin tuolle pallolle alhaalla jonkin toimenpiteen, tiedän että elämä helpottuisi huomattavasti, mutta miten teen kun ei ole varaa.
Oman kehon hyväksyminen.
4
200
Vastaukset
Voi laittaa kokemuksia/tarinoita, vastaan otan niitä mielelläni jotta tulisi edes hiukan parempi olo. ??
Ei ketään : ( ?
- Rasva palaa kuntoile
Ei ketään!
Sinulle yllä,
et tainnut lukea tarkasti, kerropa minulle miten pillua voi treenata? Enkä juuri tuossa kirjoittanut että kun painoin 60, tai alle, se ei mihinkään katoa.
En kaipaa näsäviisaita tyhmiä kommentteja!
Johan sanoin että se on epänormaali! Vituttaa tuollaset pässit saatana.
Kerropa mulle myös se miten epänormaalisti kehittyneet rinnat voi muokata rasvaa polttamalla? Voin kertoa sen että laihduttaessa ne vaan pahenee. Perkele ett mulla vituttaa tämä elämä, painu vittuun kommenteinesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681