Olen kehittänyt uusia ALDH2 (aldehydidehydrogenaasi-2) -entsyymin aktivaattoreita, joiden kaupalliseen kehittämiseen tarvitsen rahoitusta.
Myös joukkorahoitus mahdollisesti perustettavan yhtiön lukuun on vahtoehto.
Aiemmin on keksinyt ja hakenut patenttia ja nyttemmin myös myynyt immateriaalioikeudet eräälle Turkulaiselle lääkekehitysyhtiölle. Keksinnön kattamaa lead-yhdiste toimii alkoholismin hoidossa (poistamalla päihtymishalun), Parkinsonin taudin hoidossa ja depression hoidossa.
ALDH2-aktivaattoreita on tutkittu parkinsonismin hidastajaksi ja syöpää ehkäisevinä aineina. Kaupallisesti niitä voidaan myös käyttää krapulan hoitoon mikä on kaupallisessa mielessä paljon kiinnostavampi vaihtoehto. Nykyiselläänhän krapulan hoitoon ei ole _markkinoilla_ tehokkaita hoitoja. Siihen voisi tehdä muutoksen.
Nyt kuitenkin kyseessä olevian ALDH2-aktivaattoreille tarvittava raha
olisi tarkoitus käyttää seuraavasti:
1. Lead-yhdisteen synteesi tulisi optimoida pilottiskaalaan; tähän budjetoitu 5000e.
2. Yhdisteiden käyttö tulisi patentoida kansallisesti ja hakea etuoikeus
myöhempää WIPO-patenttia vasten.
Rahaa tähän varattu noin 8000e patenttiasiamiehen kustannuksia varten,
ja noin 1500e varsinaisia patenttikuluja
3. Teetättää yhdisteelle prekliiniset kokeet kuuden kuukauden sisällä. Hinta erissä n. 10.000eur (tarjous on jo).
4. Mikäli pre-kliinisissä kokeissa ei ole indikaatiota toksisuudesta (sissikokeissa ei ole havaittu mitään akuuttia toksisuutta), haetaan kansainvälistä patenttia, täydennetään mahdollisesti pre-kliiniset kokeet GLP-tasoisiksi ja myydään immateriaalioikeudet edelleen lääkeyhtiölle tai jatketaan ulkoistamalla faasikokeisiin.
Eteneminen on siis hyvin suoraviivaista. Olen valmis hoitamaan kaiken työn nimellistä kustannusta vastaan. Itse tahdon 25% mahdollisesta voitosta.
Ota yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) ja tavataan Helsingissä.
Riskirahoitus - krapulan poistava yhdiste
6
209
Vastaukset
- a chemist
> Nykyiselläänhän krapulan hoitoon ei ole _markkinoilla_ tehokkaita hoitoja.
Tehokkaita keinoja on ollut. Esim. barbituraatit poistavat krapulan oireet tehokkaasti, mutta yliannoksina ne ovat vaarallisia ja siksi ne on korvattu bentsodiatsipiineilla. Vähemmän tehokkaat, mutta turvalliset bentsot ovat käytössä alkoholikatkohoidossa.
ALDH2 aktivointi voinee estää krapulan syntyä, mutta voi myös edistää henkilön alkoholisoitumista. Tämä voi hankaloittaa myyntiluvan saamista ainakin jos hakemuksessa lukee "krapulan estoon".
http://en.wikipedia.org/wiki/ALDH2 - Kupariseppä
Näen tässä kaksi vaihtoehtoa. Olet myymässä ilmeisesti miljoonatulot tuottavan keksinnön tulevaisuuden kassavirtojen pääosan saadaksesi nyt 25000 euroa rahoitusta. Minulle tulee mieleen kaksi todennäköisintä vaihtoehtoa: olet joko taloudellisesti täysin ymmärtämätön Pelle Peloton tai sitten huijari.
- kemikaalisijoitus
a chemist: voi myös olla, että kropassa muutenkin jylläävä candida albicans tuottaa asetaldehydiä. Asetaldehydin ja dopamiinin entsymaattinen syklisoituminen neurotoksiseksi salsolinoliksi saattaa myös aiheuttaa muutoksia mesolimbisessä dopamiiniradassa ja olla syy alkoholismiin. Kun asetaldehydin poistaa, saattaa alkuun seurata akuutti halu dokata, mutta krooninen halu poistuu...
Kupariseppä: Miltä tuntuisi vaihtoehto "pakkorako"? mutta ota toki yhteyttä äläkä täällä huutele.- Kupariseppä
Mikä ihmeen pakkorako? Keksinnön markkinoille tuomisella ei ole kiire. Aineesi parantaa krapulan vielä viidenkin vuoden kuluttua. Siihen mennessä keräät 25000 vaikka hanttihommissa ja sitten sinusta tulee rikas.
- a chemist
Kun Jeppe juo 500 ml koskenkorvaa 38% on tässä n. 150 g etanolia. Joten asetaldehydiä muodostuu melkoinen määrä. Tähän verrattuna mikrobitoiminta on varsin marginaalista. Asetaldehydi on sinänsä elimistöä voimakkaasti ärsyttävä ja se pyrkii reagoimaan aminoryhmiä sisältävien aineiden kanssa. Tuloksena voi olla salsolinolin lisäksi ties mitä.
En väheksy asetaldehydin merkitystä, mutta krapulassa on lisäksi muitakin tekijöitä kuten:
1. Nestevaje --> krapulapäänsärky (vesitankkaus auttaa)
2. Alkoholi lamaa hermostoa (GABA-vaikutus) ja krapulassa alkoholin poistuttua hermosto käy ylikierroksilla. Tähän auttavat bensodiatsepiinit ja vielä paremmin barbituraatit ja esim. Heminevrin (kloorimetiatsoli).
3. Aivojen välittäjäaineiden tasapaino on sekaisin. Tähän auttaa aika, lepo ja kunnollinen ravinto. Alkoholi etenkin kuluttaa aivojen serotoniinivarantoja.
4. Alkoholin liuotinvaikutus solumembraaneihin.
Yhden illan jälkeinen krapula on helppo tapaus. Entä jos Jeppe juo viikon tai kuukauden, tähän tepsii kohdassa 2. mainitut keinot.
Haluun juoda ja juopua voi myös olla vaikutusta epigeneettisillä muutoksilla mitä juomahistorian aikana on tapahtunut.
En omista pankkia, mutta voin vaihtaa ajatuksia.
[email protected]
. - REPIKÄÄ_SIITÄ
Tää on huijaus.
- Ei ole mitään käsitystä testauksen hinnoista.
- Pitävän patenttoinin kulut ovat aivan muuta.
- Vaarana yhdisteen esiintyminen jossakin vastaavia vaikutuksia kuvaavassa julkaisussa.
- Riittävän ja määräykset täyttävän organisaation puute.
Näillä eväillä ei pidä itse mitään tehdä, lähinnä tarjota molekyyliä NDA:n avulla jollekkin lääkefirmalle. Ja jos sattus olemaan kiinnostusta, voisivat ehkä lisensoida molekyylin, tai eivät.
Kuka tähän rahansa laittaa, menee ne 101%:sesti koskaan palaamatta.
Minulla olisi AAagentti molekyyli tarjolla, kummatkin isot pelaajat B&A eivät edes halunneet keskustella asiasta, koska vaarana olisi ollut mahdollinnen tiedon vuotaminen niille. Minulle edullista olisi ollut näyttää molekyyli yllätten pavaverissa, siten että sillä olisi ollut todistaja minun puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913