Miksi pyöreä nainen ei kelpaa?

L-kokoinen

Olen sisältä lämminsydäminen, ajatteleva ja muuten ok nainen, mutta pyöreä. Tiedän nyt joku sanoo että laihduta, Tekisinkin sen mielelläni, mutta onko todellakin ulkonäkö niin tärkeä? Ennemminkö miehet haluavat langanlaihoja naisia jotka sitten jokaisen suupalan kohdalla laskevat kaloreita ja tietenkään sinäkään miehenä et saisi syödä normaalisti.

55

1304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkysy

Onko L-kokoinen muka pyöreä. kun mennään xxl = sitä.
      Totta hitossa kelpaa, jos sydän on kultaa, niin sou.

• L-kokoinen

Kyllä olen pyöreä..sillä olen lyhyt.

Tuntuu etten kelpaa kuin sellaisille miehille jotak haluavat yhden illan seuraa. Itse etsin pidempiaikaista miestä elämääni.

• eläkysy
        L-kokoinen kirjoitti:

Tuntuu etten kelpaa kuin sellaisille miehille jotak haluavat yhden illan seuraa. Itse etsin pidempiaikaista miestä elämääni.

Ole sitten läski..Ei moiset huonolla itsetunnolla omaavat ruikuttajat kylläkään
        innosta.

Se on päästä kiini.

• miesvm1967
        eläkysy kirjoitti:

Ole sitten läski..Ei moiset huonolla itsetunnolla omaavat ruikuttajat kylläkään
        innosta.

Se on päästä kiini.

Ilkeästi sanottu mutta on tuossa totuuden siemen. Olen elämäni aikana tuntenut tasan kaksi ylipainoista naista jotka olen nähnyt seksikkäinä, eli tuli se "wow" efekti. Molemmat kantoivat kilonsa ylpeinä, ei hajuakaan alemmuuskompleksista. En sitten tiedä millaista elämä olisi sellaisen ihmisen rinnalla joka joutuu pysyttelemään ylpeänä, tuskin helppoa. Mutta kauniita naisia olivat kun oli asenne kohdillaan.

• eläkysy
        L-kokoinen kirjoitti:

myönnän, että olin tahdikas, mutta miksi pitää paisutella itseään. Joo se
        kunkatsoo väärin peiliin, Niin onhan sitä lihava

Anoreetikot ne vasta tämän hallitsee.

• ....

Nerissä tuntuu 170 cm ja vaatekoko M, nainen olevan pyöreä miesten mielestä.

• Olen L-kokoinen mies ja miksi en kelpaa naisille. Mulle kelpaisl tai xl-kokoinen mut eipä ole sellaset naiset vastanneet vaikka olen niille kirjoittanut.

• TavisMies.

Niin, minäkin vastasin kerran eräälle pulskalle naiselle, joka oikein profiilissaan ihmetteli, miksi miehet eivät pidä hänenlaisistaan pulskista naisista.

Mutta miten kävikään kun olin ilmaissut oman kiinnostukseni.

Noh, nainen kävi vierailemassa profiilissani, mutta mitään ei vastannut, että se siitä. Kas kun en ollutkaan mikään Brad Bitt.

Olisiko kyse siitä, että lihavatkin naiset haluavat vain niiden KOMEIDEN miesten yhteydenottoja.

• miesvm1967

Ei naisen tarvitse mikään langanlaiha missityyppi olla, naisessa täytyy olla hieman myös pehmeitä muotoja. Mutta tämä on vain minun käsitykseni naisesta. En voi muiden puolesta puhua tässä asiassa kuten ei muutkaan voi mun puolesta puhua.

Asia nyt vaan on niin että hoikahko mutta silti muodokas nainen vetoaa eniten eroottisesti. En minä sille mitään voi että koen asian niin. Olen jopa yrittänyt päästä ajatuksesta eroon ja deittaillut myös pyöreiden tyttöjen kanssa. Se ei vaan toimi tiettyllä tasolla vaikka naiset ovat olleetkin erittäin fiksuja ja kivoja kaikin puolin. Se pieni "jokin" on vaan jäännyt puuttumaan joten lopetin semmosen pelin koska ymmärsin tekeväni väärin noita naisia kohtaan, turha valehdella heille ja itselleen.

• normikurvitkohdal...

No millainen nyksäsi on ? Utelias oon ja se anteeks annettakoon.

Suomi voittaa 4-3 ruotsin.

• miesvm1967
        normikurvitkohdal... kirjoitti:

No millainen nyksäsi on ? Utelias oon ja se anteeks annettakoon.

Suomi voittaa 4-3 ruotsin.

Nyksä on mulle just sopiva, sen takia sen kans pyörinkin :) Pieni on ja vähän ehkä ylimäärästä mutta ei haitaksi asti. Sydämen ja sielun puolesta huipputyyppi ja älyä löytyy, enemmän kun mulla mutta en ota ite siitä alemmuuskompleksia itelleni. Tärkeintähän on se mitä me ollaan yhdessä. Aina saa kysyä joten ei tarvi anteeksi pyydellä.

Suomi voittakoon vaikka ekan erän jälkeen näyttää kehnolta, ainakin suomi sai pelinsä toimimaan, ekaa varttia vietiin kun märkää sukkaa mutta alkohan se oma peli sieltä löytymään.

Hei, toinen erä alkaa..!!

• Taas tätä

Ulkonäkö on tärkeä, mutta muuta asiat vähintään yhtä tärkeitä. Jos on läski, kertoo se muustakin kuin vain ulkonäöstä. Ikuisuusaihe ja jo moneen kertaan ruodittu.

• mielipide.

Tää on aika turha kysymys kun L koko nainen ei halua L koko miestä. Ja jos haluaa niin miehen pitää olla rikas vähintään. Naiset aina valittaa et ei kelpaa mut naisille ei itelle kelpaa oma tasoinen.

• pohdiskelua

Eiköhän se ole niin, että L-koko ei ole ongelma. Mutta ei kai kukaan etsi kumppania, jonka ainut merkityksellinen ominaisuus on se, että hän sattuu olemaan kokoa L.

• tämmösiä mietin

Älä koskaan ajattele asiaa niin, että et kelpaa. Varmasti kelpaat, kun vain kohtaat sellaisen miehen, jonka kanssa kemiat kohtaavat. Ei kaikille kuitenkaan kaikki kelpaa. Ei itsellesikään. Älä tunne ylipainosta minkäänlaista syyllisyyttä tai alemmuudentunnetta. Hyväksy itsesi juuri sellaisena kuin olet ja ole ylpeä itsestäsi.

Minä haen nimenomaan lämminsydämistä, ajattelevaa ja ok naista (=en siis prinsessaa tms.). Jos elintavat ja muutenkin arvot ja huumori kohtaavat ja molemmat tuntevat vetoa toisiinsa, niin jo vain kelpaa. Ylipaino ei ole este, mutta elintavat saattavat olla.

• jkhkhh

Mun mielestä L-kokoinen ei ole pyöreä vaan normaalivartaloinen.

L-kokoinen oikeasti kyllä kelpaa miehille, sillä monet miehet tykkäävät pehmeä-/tervevartaloisista naisista.

Pointti on siinä että aika monelle miehelle on tärkeää se mitä kaverit siitä naisesta ajattelee. Jos kaverit sanovat että nainen on "vähän pyöreä" niin se on sille naisen miesystävälle aika iso juttu. Mitä haluttavampi nainen on miehen kaverien mielestä, sitä parempi - useiden miesten mielestä.

Samasta syystä monet sanoo tykkäävänsä mallivartaloisista/laihoista koska ne on yleisen ihanteen mukaan "haluttuja".

Homma toimii kun löydät miehen joka uskaltaa toimia oman mieltymyksensä mukaan ja luonnollisesti tykkää normaalivartaloisista naisista, kuihtuneiden rimpuloiden sijaan.

• ei koskaan,.

Milloin ylipainoinen nainen on lähtenyt ylipainoisen miehen kanssa treffeille suomi 24 treffi palvelussa?

• aKKil

Onpa lähtenyt ja hyvä tasaveroinen suhde siitä syntyikin... ;)

• ............

Eipä näy kelpaavan s-kokoinenkaan.

• 80 kg mies.

Käytän L kokoisia paitoja mut eipä tunnu kelpaavan naisille. Aina sanotaan et luonteesta se on kiinni mut eipä kukaan tiedä mun luonteesta mitään kun ei ole koskaan halunnut tutustua.

• ....................

"Olen sisältä lämminsydäminen, ajatteleva ja muuten ok nainen, mutta pyöreä. "

Pyöreästä minulle tulee mieleen nainen jolla on pömppö vatsa ja takapuoli vähän levinnyt. Epäilen kuitenkin että olet sairaalloisen ylipainoinen nainen jolla ei enää erotu vyötäröä läski makkaroiden alta ja reitesi ovat paksummat kuin useimmilla miehillä.

• 8+15

Niiin,en sitten tiedä missä vika mutta samaa sanoisin naisista,ikä 24-31v.Olen itse 27v,iloinen,puhelias,hyvätahtoinen ja empaattinen.Ylipainoa on 30kg,,pituutta on 180cm.Ja kyllä tuota olen parhaillaan tiputtamassa.Käyn töissä ja en harrasta baarireissuja.Ihmisenä olen helposti lähetyttävä ja tulen liki kaikkien kanssa toimeen.

Ja jotenkin tuntuu tilanne olevan se että,naiset hakevat netistä vain ja ainoastaan miehiä,jotka ovat täydellisiä itselleen.Pitää liikkua,olla vähintään normaalipainoinen ja vähintään ok pärstä.Kaikki tuntuu keskittyvän ulkoiseen olemukseen.Harvoin kerrotaan edes mitä parisuhteelta odotetaan tai minkälainen miehen pitäisi olla.Taii joo,tietysti jos lasketaan nämä naiset jotka sanovat että"miehessä pitää olla haastetta",niiin sitten.Itse en taas tälläistä naista kelpuuta koska en jaksa taistella joka pikku jutusta enkä koe sitä hyväksi parisuhteeksi.

Ylipäätään,olen kokenut nettideitin pettymyksenä,ei sillä että minun pitäisi kelvata kenelle tahansa,vaan että minusta edes kiinnostuisi muutama kuukaudessa.Ja se että ihmisllä olisi aidosti sisäisiä arvoja,mitä harvalla tuntuu olevan.

• ujbggyu655yuhggyuyyj

Kummasti pyöreillä ja isommillakin naisilla on miehiä. Jos itseään tai painoaan häpeää ja se näkyy käytöksessä niin tuo on isompi este kuin paino.

• Näinhän se onn

Ei normaalipainoisen tarvitse laskea jatkuvasti kaloreita. Normaalipainoinen voi syödä ihan normaalisti ja usein, kunhan ei mässää ihan holtittomasti. Kyllä ne ovat ylipainoiset, jotka useammin ovat dieetillä ja laskevat kaloreita.

Langanlaiha ei ole minun mieleeni, mutta ei myöskään lihava ole ihannenainen. Olen minä seurustellut ylipainoisenkin kanssa, mutta kyllä minä ensisijaisesti normaalipainoista etsin.

Miksikö?

1. Etsin saman tyyppistä kuin itse olen.
      2. Pidän urheilusta ja terveellisestä ruokavaliosta ja haluaisin nauttia niistä yhdessä myös kumppanini kanssa.
      3. En pidä ylipainoisia niin viehättävinä kuin normaalipainoisia. Tietysti ylipainoinenkin voi olla kaunis, mutta keskimäärin naiset näyttävät paremmilta normaalipainoisena.

En luule olevani itse mikään mallimies tai komistus, mutta pidän minä ainakin itseni kunnossa. En myöskään etsi naista pelkän ulkokuoren perusteella, tai luule saavani mitään mallimisua.

Mutta kuten sanottua: Voin minä silti taas joskus ylipainoiseenkin ihastua. Eipä sitä voi tietää. Minusta on myös hieman tekopyhää nimitellä miehiä pinnallisiksi, kun naisetkin kyllä kiinnostuvat enemmän normaalipainoisista kuin lihavista miehistä. Ja kyllä: Ulkonäkö on monille aika tärkeää alussa, kun mietitään keneen haluttaisiin tutustua. Sekä miehille, että naisille.

• Täältä1

Täällä netissä nuo painon normaaliuudet ja aatteet siitä jotenkin lähtevät käsistä. Ei kai suurinkaan osa, tai ainakaan minä, en ole kuullut, että joku sanoisi esim. Etsivänsä ylipainoista miestä tai naista? Poikkeuksena tietty ehkä jotkut miehet makuineen, mutta ei lait kuulu niin normistoon?

Toisaalta livenä, kun kohtaa hieman ylipainoisen, niin ei siitä sitten kuitenkaan välitä, jos nyt vähän ylimääräistä löytyy?

Täällä se näyttää olevan juttu kokoajan.

• miesvm1967

Täällä juttu on koko ajan katkeraa ja ylipaino on yksi rajapinta sille. Senkin piikkiin voidaan epäonni laittaa.

• Nainen kokoa M tai S

No millasia miehiä etsit? Itse olen normaalipainoinen ja haluan tietysti mieluiten normaalipainoisen kumppanin. Jos itse haet pelkkiä pyykkilautavatsan omistavia Brad Pittejä, niin kannattaa kattoa peiliin. Toki esimerkiks mulleki kelpaa pyöreähkö mies ja tälläkin hetkellä tapailen erästä ylipainosta tyyppiä. En kuitenkaan haluis oikeesti huomattavan lihavaa miestä, koska
      a) se ei ole terveellistä
      b) se ei näytä niin hyvältä
      c) elämäntapamme ei varmaan kohtais (itse olen paljon tekemisissä urheilun kanssa)

Kun täällä miehetki on valittanu naisten kovista vaatimuksista nettideittien suhteen, ni se johtuu varmaanki siitä, että kysyntää riittää. Mun (kuvattomaan, kuvallisissa varmaan vielä kärjistetympi tilanne) profiiliin vastaa useempi mies joka päivä, joten miksei voisi poimia niitä, jotka itseään eniten miellyttää? Ei se miellyttäminen kuitenkaan tarkota pelkkää fyysistä puolta, mutta jos profiilin perusteella miestä ei kiinnosta terveellinen elämä ollenkaan (eli on useamman kymmentä kiloa ylipainonen, tupakoi ja juo paljon eikä harrasta liikuntaa ollenkaan), en näe syytä vastata, vaikka muuten olisi millainen tahansa. Arvot ei vaan yhtään kohtaa.

Ja sitten jos vielä viesti on tyyliä "Vaikutat kyllä niin kivalta, että varmaan vientiä riittää, mutta olis tosi kiva jos vaan viittisit vastata....", ni ei mun ainakaan tee hirveesti mieli miettiä kys. tyypin kanssa suhdetta

• 8+15

Niiin,itse olen miettinyt että mitenkä naiset sortuvat aijoittain samojen teemojen ympärille.Mm.viime talvena oli "kova sana" että vähän jokainen kertoi olevansa tulinen,räväkkä,pippurinen taii sanavalmis.Taiii,ainakin itsestäni siltä tuntuii että näiin tapahtui.
        Kestosuosikkihan on tuo "etsin liikkunnallista miestä",jopa pyöreillä naisilla.Siitä tehdään oikeastaan yksi parisuhteen kulmakivi ja annetaan ymmärtää ilman tuota on turha kirjoitella.Itse siis liikun satunnaisesti fiilis pohjalta mutta,se en laske sitä liikunallisuudeksi.

Sitten tulen juuri tuohon naisten saamaan viestien määrään ja naisten tapaan reakoida ylipäätään nettideitteihin.Siis kuten sanoit,viestiä pukkaa vähän joka välistä joten pääsee todellakin valkaamaan ne "parhaimmat päältä".Nyt tuossa käy vian helposti se että ulkonkäköä aletaan tuijottamaan liikaa ja se oikeasti täydellinen menee ohitse,koska se nyt sattui olemaan epäliikunnallisempi tai pärstä astetta rumempi kuin muilla.
        Toisekseen,koska viestiä pukkaa kaiken aikaa,ei naisten tarvitse itse aktiivisesti selata tai puhumattakaan tehdä aloitus viestejä.Tässäkin käy helposti se että se todella hyvä on siellä jossain mutta koska ei tarvitse/viitsitä selata,se menee ohitse.

Ja nääin miehenä,joka on ihan normityyppi joka haluaisi löytää parisuhteen on todella turhauttavaa,että vaatimuksista tehdään todella tiukkoja ja tuijotetaan vääriä asioita jotka johtaa tulokseen että viestejä ei tule eikä niihin vastata.
        Mutta,kaii se on niin että aina ei mene nallekarkit tasan ja ei auta kuin niellä,kerta toisensa jälkeen.

• saa.tana.

Hoikka nainen ei aina ole hyväkuntoinen. Tiedän hoikkia naisia joiden kunto on olematon. Jaksavat tuskin 2 kilsaa juosta 12 minuutis. Hoikilla ei ole lihaksia joten ei ne jaksa mitään ja punnerruksia menee joku 5 korkeintaan. Läski voi olla läski ja tekee siltin 35-40 punnerrusta koska on käynyt salilla kauan.

Armeijass muistan kun siellä oli monet olevinaan kovinkin hyväkuntoisia hoikkia 180cm pitkiä miehiä. Eivät jaksanet 25 kilsan täyspakkaus marssia vaan ne otettiin kuorma auton kyytiin. Itse olin silloin 166 ja 60 kg ja jaksoin jokaisen marssin loppuun. No se oli vaan esimerrki et hoikka ei ole välttämättä hyväkuntoinen. Olen mielummin läski hyväkuntoinen kuin hoikka heikko ruipelo

• Tässä tärkeimmät
        saa.tana. kirjoitti:

Hoikka nainen ei aina ole hyväkuntoinen. Tiedän hoikkia naisia joiden kunto on olematon. Jaksavat tuskin 2 kilsaa juosta 12 minuutis. Hoikilla ei ole lihaksia joten ei ne jaksa mitään ja punnerruksia menee joku 5 korkeintaan. Läski voi olla läski ja tekee siltin 35-40 punnerrusta koska on käynyt salilla kauan.

Armeijass muistan kun siellä oli monet olevinaan kovinkin hyväkuntoisia hoikkia 180cm pitkiä miehiä. Eivät jaksanet 25 kilsan täyspakkaus marssia vaan ne otettiin kuorma auton kyytiin. Itse olin silloin 166 ja 60 kg ja jaksoin jokaisen marssin loppuun. No se oli vaan esimerrki et hoikka ei ole välttämättä hyväkuntoinen. Olen mielummin läski hyväkuntoinen kuin hoikka heikko ruipelo

" Olen mielummin läski hyväkuntoinen kuin hoikka heikko ruipelo "

Senkun.
        Se "hoikka heikko ruipelo" on silti kaiken perusteella luonteeltaan ja keholtaan seksikkäämpi ja mielenkiintoisempi kuin sinä.

• Täältä1

Ylipainoisella en kyllä ajatellut lihavaa. Ylipanoinenkin saattaa harrastaa vaikka mitä. En tosin itse ole, mutta jos nyt jostain syystä livenä kohtaan aivan ihastuttavan miehen, jolla esim. 10kg ylipainoa, niin ei se kyllä siitä kiinni jäisi. Itse olen kokoa S.

Ottaisin sen mukaan lenkille ja vaeltamaan. :) Otaksuen tietysti, että hänellä mielenkiintoa esim. Riittää. Siinähän sitä olisi kivaa tekemistäkin ja paljon jutustelua. :)

Kaikki saavat vapaasti tykätä omanlaisistaan. Minulle merkkaa paljon kemiat ja sielujen sympatiat, mutta jo elämää nähneenä ymmärrän kyllä yhdessätekemisen arvonkin ja mikä sen parempaa kuin jonkin sortin liikunta yhdessä.

• saa-tana

Ylipainoiset naiset on kaikki nirsoja joille ei kelpaa ylipainoinen mies. Turpa parkua ja tehdä tollasia tyhmiä aloituksia ka hakea hyväksyntää itseleen kun itse et hyväksy omantasoisia miehiä.

• vanhakin kehtaa tans

Miksi minä en en kelpaa pullukkanaisille vaikka olen ihan M-kokoa oleva sporttinen mies?. Nettituttavuuden alussa pullukka alkoi tenttaamaan montako naista mulla on pyöirtettävänä, tämä oli hänelle ilmeisesti tärkeä tieto koska käyn paljon tansseissa ja se tietysti otti häntä päähän kun hän itse ei osaa tanssia...se tuttavuus loppui jo ennenkun oli kunnolla päässyt alkamaankaan.
      Kyllä on kaikenlaisia hiirulaisia ja nysväreitä vuosinaikana tullut vastaan nällä D sivuilla, muutamasta on jäänyt hyvä juttukaveri, vaikka muuten ei sitä"kipinää"löytynyt.
      Nyt on vuodenpäivät ollu livepuolella hemmetinmoinen flaksi..ihan tyrkylle asti löytyy fiksuja naisia...ja nyt on kesä vasta edessä, mutta jäitä hattuun.

• sdadadadddsasddsas

haet selvästi omatasoista parempaa seuraa.

kannattaisi lopettaa niitten treenattujen hyvinpukeutuvien,korkeasti koulutettujen miesten etsiminen.

jaa tyytä omatasoisiin miehiin eli lihaviin

• Minulle, pyöreälle naiselle, ei tullut yhtään viestiä pyöreältä /ylipainoiselta mieheltä. Lieneekö syynä että etsin seuraa melomaan/keilaamaan/ vaeltamaan ? Kaikki vastanneet olivat ihan normipainoisia miehiä. En kokenut että "en olisi kelvannut" vaikka mitään viestien tulvaa ei tullutkaan. Mukavia, tavallisia miehiä tapasin ja nyt yhden kanssa katsotaan vähän pidemmälle juttua.

• Tässä tärkeimmät

Miksikö ei kelpaa?

-läski on epäseksikästä
      -pyöreys on epäesteettistä (miehet ovat visuaalisia)
      -lihavuus altistaa sairauksille (kyllä altistaa, ne tutkimukset joissa väitetään muuta ovat täydellisen vähäisiä)
      -liikakilot tai kehon löllöys kertoo laiskuudesta
      -itsestä huolta pitäminen EI nimenomaan ole kalorien laskemista
      -kaipaan kaltaistani kumppania en itseni vastakohtaa
      -jos minä treenaan ja kuntoilen niin kyllä toisenkin hyvä tehdä jotain oman kehon eteen
      -"Mukavuus" valitettavan usein kertoo myös mukavuudenhaluisuudesta eli mennään siitä mistä aita on matalin elämässä yleensäkin

Itseäni vituttaa että naiset jotka ovat selkeästi liikaa syöviä tai suoranaisia pyöreitä pompuloita väittävät olevansa koviakin liikkumaan tai että heidän ruokailutottumuksensa olisi jotenkin "kunnossa" joten normaalivartaloisen miehen tulisi heistä pitää.

Hei, etsikää kaltaisianne miehiä eli niitä pyöreitä jne. niin ongelmaa ei ole.

• mieees kaks-seiska

"-läski on epäseksikästä
        -pyöreys on epäesteettistä (miehet ovat visuaalisia)"

Jaapa jaa,veli hyvä,puhu vain omasta puolesta.Itse tykkään pyöreistä naisista.Tietysti homma voi mennä jo sille nekatiivisellekkin puolelle mutta ei toi homma nyt noin mustavalkoista ole.

"-lihavuus altistaa sairauksille (kyllä altistaa, ne tutkimukset joissa väitetään muuta ovat täydellisen vähäisiä)"

Jaaa,ja viinat,tupakka yms. ei sitten vaii.Ja kyse on todellakin siitä on ylipainoa 10kg vai 70kg.Kymennen kiloa ei varmasti vaikuta,vaan uskon että jopa päinvastoin,jos ihminen on muuten onnellinen ja hyväksyy itsensä.

"liikakilot tai kehon löllöys kertoo laiskuudesta"
        -"Mukavuus" valitettavan usein kertoo myös mukavuudenhaluisuudesta eli mennään siitä mistä aita on matalin elämässä yleensäkin"

Hauska toi ensimäinen,kunnon luterialaistenkirkkoarvojen pahin vihollinen;Laiskuus...siis mitä sitten vaikka olisikin hieman laiska.Ihmiset jotka jaksaa juosta joka päivä jonkun treeninohjelmat mukaan on mielestäni neuroottisia.Itse en ottaisi kyseenlaista naista itselleni.Odotan että elämässä on jotain muutakin kuin sali,lenkkeily yms.treenit.Todellisuudessa,se että treenaat ja pumpaat koko elämäsi,ei anna sinulle taetta pitkästä eliniästä.Tiedän erään miehen joka harrasti tosi mielessä kuntokävelyä ja sillä petti sydän 50v:nä.

"-jos minä treenaan ja kuntoilen niin kyllä toisenkin hyvä tehdä jotain oman kehon eteen"

Tämä on ajatus joka ei vain mene päähäni.Miksi?!Tätä ajatusta löytyy todella paljon myös naistenkeskuudesta,eikä vain tajua.Jos minä olen kuitenkin about normipainoinen ja harrastan satunnaisesti lenkkyilyä niin missä vika?Ilmeisesti ajatuksena on taas ulkonäkökeskeisyys,jos minä olen treenattu niin myös toinenkin.

• Tässä tärkeimmät
        mieees kaks-seiska kirjoitti:

"-läski on epäseksikästä
        -pyöreys on epäesteettistä (miehet ovat visuaalisia)"

Jaapa jaa,veli hyvä,puhu vain omasta puolesta.Itse tykkään pyöreistä naisista.Tietysti homma voi mennä jo sille nekatiivisellekkin puolelle mutta ei toi homma nyt noin mustavalkoista ole.

"-lihavuus altistaa sairauksille (kyllä altistaa, ne tutkimukset joissa väitetään muuta ovat täydellisen vähäisiä)"

Jaaa,ja viinat,tupakka yms. ei sitten vaii.Ja kyse on todellakin siitä on ylipainoa 10kg vai 70kg.Kymennen kiloa ei varmasti vaikuta,vaan uskon että jopa päinvastoin,jos ihminen on muuten onnellinen ja hyväksyy itsensä.

"liikakilot tai kehon löllöys kertoo laiskuudesta"
        -"Mukavuus" valitettavan usein kertoo myös mukavuudenhaluisuudesta eli mennään siitä mistä aita on matalin elämässä yleensäkin"

Hauska toi ensimäinen,kunnon luterialaistenkirkkoarvojen pahin vihollinen;Laiskuus...siis mitä sitten vaikka olisikin hieman laiska.Ihmiset jotka jaksaa juosta joka päivä jonkun treeninohjelmat mukaan on mielestäni neuroottisia.Itse en ottaisi kyseenlaista naista itselleni.Odotan että elämässä on jotain muutakin kuin sali,lenkkeily yms.treenit.Todellisuudessa,se että treenaat ja pumpaat koko elämäsi,ei anna sinulle taetta pitkästä eliniästä.Tiedän erään miehen joka harrasti tosi mielessä kuntokävelyä ja sillä petti sydän 50v:nä.

"-jos minä treenaan ja kuntoilen niin kyllä toisenkin hyvä tehdä jotain oman kehon eteen"

Tämä on ajatus joka ei vain mene päähäni.Miksi?!Tätä ajatusta löytyy todella paljon myös naistenkeskuudesta,eikä vain tajua.Jos minä olen kuitenkin about normipainoinen ja harrastan satunnaisesti lenkkyilyä niin missä vika?Ilmeisesti ajatuksena on taas ulkonäkökeskeisyys,jos minä olen treenattu niin myös toinenkin.

"Jaapa jaa,veli hyvä,puhu vain omasta puolesta.Itse tykkään pyöreistä naisista.Tietysti homma voi mennä jo sille nekatiivisellekkin puolelle mutta ei toi homma nyt noin mustavalkoista ole."

Minun kohdallani on ja siitä kerroin.
        Kivat sinulle jos sinulla on eri tavoin.
        En kertonut mitään "miesten yleistä mielipidettä" vaan omani.

"Jaaa,ja viinat,tupakka yms. ei sitten vaii.Ja kyse on todellakin siitä on ylipainoa 10kg vai 70kg.Kymennen kiloa ei varmasti vaikuta,vaan uskon että jopa päinvastoin,jos ihminen on muuten onnellinen ja hyväksyy itsensä."

Toki viina ja tupakkakin. Käytän molempia erittäin harvakseltaan.
        Kymmenen kiloa vaikuttaa kyllä.
        Tuo "itsensä hyväksyminen" on sitä huvittavaa roskaa mitä aina kerrotaan jotta ihmisille tulisi hyvä olo.

"Hauska toi ensimäinen,kunnon luterialaistenkirkkoarvojen pahin vihollinen;Laiskuus...siis mitä sitten vaikka olisikin hieman laiska."

En ole luterilainen ja toisekseen sehän on totuus?

"Ihmiset jotka jaksaa juosta joka päivä jonkun treeninohjelmat mukaan on mielestäni neuroottisia.Itse en ottaisi kyseenlaista naista itselleni.Odotan että elämässä on jotain muutakin kuin sali,lenkkeily yms.treenit."

Kysehän on siitä mistä itse pitää. En minäkään mitään hemmetin tarkkoja treeniohjelmia vedä eikä naisenkaan tarvitse, oikeastaan on parempi ettei niin tee, mutta sitten on se toinen puoli eli....laiskuus.
        Mitään ei tapahdu jos lössähtää vain sohvalle munkkia mutustaen.

"Todellisuudessa,se että treenaat ja pumpaat koko elämäsi,ei anna sinulle taetta pitkästä eliniästä.Tiedän erään miehen joka harrasti tosi mielessä kuntokävelyä ja sillä petti sydän 50v:nä."

Ei tietysti, eikä sitä kannata tehdä jos siitä ei nauti.
        Mutta turha tulla minulle kertomaan että minun tulisi ottaa sitten nainen joka ei nauti siitä vaan valittelee kun joutuu kääntämään kylkeään ja että polvet ovat rikki.

"Tämä on ajatus joka ei vain mene päähäni.Miksi?!Tätä ajatusta löytyy todella paljon myös naistenkeskuudesta,eikä vain tajua.Jos minä olen kuitenkin about normipainoinen ja harrastan satunnaisesti lenkkyilyä niin missä vika?Ilmeisesti ajatuksena on taas ulkonäkökeskeisyys,jos minä olen treenattu niin myös toinenkin. "

Ehei pelkästään.
        En ole ulkonäkökeskeinen, mutta naisen pitää olla kropaltaan suht hoikka tai timmi. Ei sille nyt vain mahda mitään.
        Tämän lisäksi olisi hyvä pitää siitä liikunnasta koska se varmistaa että nainen pysyy sellaisena myös jatkossa.
        Jos taas liikunta on naiselle pakkopullaa eikä oikein kiinnosta niin jatkossahan se ongelma vain pahenee.
        Tietysti osa pysyy suht laihana ilman mitään liikuntaa joka on minulle ok.

Läski ja pyöreys on vain mielestäni hemmetin rumaa ja kertoo kyvyttömyydestä tehdä asialle mitään sekä siitä että pitää asioita joista minä pidän (mm. liikunta) epätärkeinä.

Miten kaksi niin erilaista ihmistä sopisi sitten yhteen?
        Jos minä tahdon käydä kunnon lenkillä ja toinen jää katsomaan salkkareita mutustaen suklaakuorrutettuja donitseja koko rasian edestä rasva rinkula naamalla odottaen kun palaan?

Sitten pitäisi harrastaa seksiä moisen oksetuksen kanssa?

Ei kiitos.

• miesvm1967
        Tässä tärkeimmät kirjoitti:

"Jaapa jaa,veli hyvä,puhu vain omasta puolesta.Itse tykkään pyöreistä naisista.Tietysti homma voi mennä jo sille nekatiivisellekkin puolelle mutta ei toi homma nyt noin mustavalkoista ole."

Minun kohdallani on ja siitä kerroin.
        Kivat sinulle jos sinulla on eri tavoin.
        En kertonut mitään "miesten yleistä mielipidettä" vaan omani.

"Jaaa,ja viinat,tupakka yms. ei sitten vaii.Ja kyse on todellakin siitä on ylipainoa 10kg vai 70kg.Kymennen kiloa ei varmasti vaikuta,vaan uskon että jopa päinvastoin,jos ihminen on muuten onnellinen ja hyväksyy itsensä."

Toki viina ja tupakkakin. Käytän molempia erittäin harvakseltaan.
        Kymmenen kiloa vaikuttaa kyllä.
        Tuo "itsensä hyväksyminen" on sitä huvittavaa roskaa mitä aina kerrotaan jotta ihmisille tulisi hyvä olo.

"Hauska toi ensimäinen,kunnon luterialaistenkirkkoarvojen pahin vihollinen;Laiskuus...siis mitä sitten vaikka olisikin hieman laiska."

En ole luterilainen ja toisekseen sehän on totuus?

"Ihmiset jotka jaksaa juosta joka päivä jonkun treeninohjelmat mukaan on mielestäni neuroottisia.Itse en ottaisi kyseenlaista naista itselleni.Odotan että elämässä on jotain muutakin kuin sali,lenkkeily yms.treenit."

Kysehän on siitä mistä itse pitää. En minäkään mitään hemmetin tarkkoja treeniohjelmia vedä eikä naisenkaan tarvitse, oikeastaan on parempi ettei niin tee, mutta sitten on se toinen puoli eli....laiskuus.
        Mitään ei tapahdu jos lössähtää vain sohvalle munkkia mutustaen.

"Todellisuudessa,se että treenaat ja pumpaat koko elämäsi,ei anna sinulle taetta pitkästä eliniästä.Tiedän erään miehen joka harrasti tosi mielessä kuntokävelyä ja sillä petti sydän 50v:nä."

Ei tietysti, eikä sitä kannata tehdä jos siitä ei nauti.
        Mutta turha tulla minulle kertomaan että minun tulisi ottaa sitten nainen joka ei nauti siitä vaan valittelee kun joutuu kääntämään kylkeään ja että polvet ovat rikki.

"Tämä on ajatus joka ei vain mene päähäni.Miksi?!Tätä ajatusta löytyy todella paljon myös naistenkeskuudesta,eikä vain tajua.Jos minä olen kuitenkin about normipainoinen ja harrastan satunnaisesti lenkkyilyä niin missä vika?Ilmeisesti ajatuksena on taas ulkonäkökeskeisyys,jos minä olen treenattu niin myös toinenkin. "

Ehei pelkästään.
        En ole ulkonäkökeskeinen, mutta naisen pitää olla kropaltaan suht hoikka tai timmi. Ei sille nyt vain mahda mitään.
        Tämän lisäksi olisi hyvä pitää siitä liikunnasta koska se varmistaa että nainen pysyy sellaisena myös jatkossa.
        Jos taas liikunta on naiselle pakkopullaa eikä oikein kiinnosta niin jatkossahan se ongelma vain pahenee.
        Tietysti osa pysyy suht laihana ilman mitään liikuntaa joka on minulle ok.

Läski ja pyöreys on vain mielestäni hemmetin rumaa ja kertoo kyvyttömyydestä tehdä asialle mitään sekä siitä että pitää asioita joista minä pidän (mm. liikunta) epätärkeinä.

Miten kaksi niin erilaista ihmistä sopisi sitten yhteen?
        Jos minä tahdon käydä kunnon lenkillä ja toinen jää katsomaan salkkareita mutustaen suklaakuorrutettuja donitseja koko rasian edestä rasva rinkula naamalla odottaen kun palaan?

Sitten pitäisi harrastaa seksiä moisen oksetuksen kanssa?

Ei kiitos.

Kas tässähän puhuu kunnon spartalainen :D No, aika pitkälti olen kanssasi samoilla linjoilla, en tuo sitä vain ehkä näin räikeästi esiin :) Jatketaan samaan malliin.

Ja muuten toi kommentti että miehet ovat visuaalisia niin sehän on jo ihan kliinisestikin todistettu. Minkä takia miehet haluais naisten käyttävän esim. seksikkäitä alusasuja ellei asia olisi niin? Itselleni myös tärkeä juttu joskaan ei ihan totalitaarinen. Onneksi nyksälle ei ole ongelma pistää vähän hepeniä ylleen :) Olen siis siunattu.. enkä ole luterilainen, itseasiassa en kuulu mihinkään kirkkoon tai lahkoon.

• miesvm1967

En usko että niitä kaloreita edes tarvitsee niin hirveästi laskea.. tutustupas glykeemiseen indeksiin. Tarkoittaa että lopetat sokerin ja nopeiden hiilihydraattien syömisen. Todella moni on päässyt todella hienoon tulokseen jo ihan sillä ilman raivoliikuntaa. Toki liikunta on aina hyväksi.

Tietysti se rajoittaa ruokavaliota alkuun hieman mutta ei merkittävästi ja homman oppii aika nopeasti. Netistä löytyy miljoona reseptiä ja kohta huomaat että osaat reseptoida ihan ite.

Valkoinen sokeri ja puhdistettu vehnäpulla ovat täysin tarpeettomia ja aiheuttaa lihomista. Valitan mutta pasta, riisi ja peruna kuuluvat noihin ;)

Itse en ole mokomia turhakkeita syönyt aikoihin eikä tee mieli makeaa.. juon kahvin ja jopa vihreän teen ilman sokeria nykyään. Entiset mieliteot kuten kilon karkkisäkki.. ei niitä enää ole. Suosittelen kokeilemaan edes kuukauden. Toki sokerinhimosta on vaikea luopua mutta ota iso vaihde päälle ja kokeile.

Itse olen enemmän VHH eli vältän kaikkia viljoja ja nopeita hiilareita mutta ruisleipää syön kyllä koska mulla ei ole paino-ongelmaa. Hoikka ja muutama lihaskin löytyy kyllä. Mutta ehkä tuo GI on ihan hyvä askel siihen että tutustuu siihen miten ihmisen elimistö toimii. Kun pääset siitä jyvälle niin paino alkaa putoaman ihan itestään. Elämäntapakin se voi olla eikä mikään laihis.

Tietenkin pohjalla on edelleen se totuus että jos saa enemmän energiaa mitä kuluttaa niin lihoo väjäämättä. Mutta GI:ssä se on aika hankalaa vaan saada sitä "ylienergiaa" ja VHH:ssa vielä hankalampi. Ota ihmeessä selvää, tämä voi muuttaa elämäsi :)

Ja hei hei, kyllä mäkin käyn joskus pizzalla, ei sitä oo kielletty missään, ja yleensä otan kokiksen kanssa, sen isoimman :)

• laakerinlehtiä

Mitä ihmettä sinä siis syöt sitten? Työttömänä vanhanajan ihmisenä en tajua teitä ylenpalttiseen itserakkauteen syntyneitä ollenkaan. Vaikeina aikoina kautta historian on vilja ja peruna pitänyt ihmiset hengissä, soosi lihoineen tai kaloineen on ollut juhlapäivän herkkua, muista vihannesherkuista puhumattakaan.
        Ei kuntosali ja kropan lihasten mittailu voi olla elämän tärkein asia. Vanhaan hyvään aikaan riitti työ ja perheonni, aivojen aktivointi lukemalla ja kirjoittamalla ja puhdetöilläkin, osaaminen käyttää omaa sisäsyntyistä viisauttaan niin tilkkeenä kuin perusmateriaalinakin elämän onnessa ja vaikeuksissa.
        Kuten sanonta "syö elääksesi, älä elä syödäksesi".

• miesvm1967
        laakerinlehtiä kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä siis syöt sitten? Työttömänä vanhanajan ihmisenä en tajua teitä ylenpalttiseen itserakkauteen syntyneitä ollenkaan. Vaikeina aikoina kautta historian on vilja ja peruna pitänyt ihmiset hengissä, soosi lihoineen tai kaloineen on ollut juhlapäivän herkkua, muista vihannesherkuista puhumattakaan.
        Ei kuntosali ja kropan lihasten mittailu voi olla elämän tärkein asia. Vanhaan hyvään aikaan riitti työ ja perheonni, aivojen aktivointi lukemalla ja kirjoittamalla ja puhdetöilläkin, osaaminen käyttää omaa sisäsyntyistä viisauttaan niin tilkkeenä kuin perusmateriaalinakin elämän onnessa ja vaikeuksissa.
        Kuten sanonta "syö elääksesi, älä elä syödäksesi".

No tuossa sulla oli jo vastaus omaan kysymykseesi, jätät vain valkoisen viljan ja perunan pois, ne ovat nopeita hiilihydraatteja jotka aiheuttavat elimistössä insuliinipiikin. Insuliini puolestaan on hormoni joka varastoi kärkkäästi rasvaa. Soosi lihoineen ja kaloineen ja vihannesherkut jne. on ihan ok. Lapset on mun luona tänä viikonloppuna joten täytyy miettiä mitä niille laittais ruokaa että olis monipuolista ja terveellistä. Siivoan autotallin, käyn kaupassa, laitan ruokaa meille ja ehtoommalla leikkaan nurmikot (2-3 tuntia). Illalla puusauna lämpöseks. Siinä se päivä jo menikin :)

"Ei kuntosali ja kropan lihasten mittailu voi olla elämän tärkein asia"

No eipä voikaan :)

• lifemocker

läski ei ole hyvännäköistä/puoleensavetävää

• väärinväärin..

vääein. Olet väärässä. Lihavakin voi olla erittäin haluttava ja myös seksikkäämpi kuin langanlaiha.

• miesvm1967
        väärinväärin.. kirjoitti:

vääein. Olet väärässä. Lihavakin voi olla erittäin haluttava ja myös seksikkäämpi kuin langanlaiha.

Tämähän on silkka mielipidekysymys..

• Parisuhteessa oleva

No ei kyllä tollanen hihhulityylikään ole hyvännäköistä/puoleensavetävää. Ilmankos olet sinkku,

• omansa löytänyt
        Parisuhteessa oleva kirjoitti:

No ei kyllä tollanen hihhulityylikään ole hyvännäköistä/puoleensavetävää. Ilmankos olet sinkku,

Totuus on tarua ihmeellisempää. Minä en kelvannut kun olin laiha, mutta kun lihoin vähän normalipainoa tukevammaksi niin kas kummaa nyt on ihan iso urheiluvartaloinen koulutettu ja hyvin toimeentuleva kumppani asumassa kanssani :) Ei kannata luovuttaa ja vaipua epätoivoon, ei se ole kiloista kiinni.

• lifemocker
        Parisuhteessa oleva kirjoitti:

jos minulle puhut niin en ole sinkku ;)

• lifemocker
        väärinväärin.. kirjoitti:

empä lihavaa ottaisi (vähän ylimääräistä saa toki olla jos on aikeissa alkaa pitämään kuitenkin itsestään huolta)

• älä valehtele.
        omansa löytänyt kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää. Minä en kelvannut kun olin laiha, mutta kun lihoin vähän normalipainoa tukevammaksi niin kas kummaa nyt on ihan iso urheiluvartaloinen koulutettu ja hyvin toimeentuleva kumppani asumassa kanssani :) Ei kannata luovuttaa ja vaipua epätoivoon, ei se ole kiloista kiinni.

Just joo. Olis sut ottanut monikin mut etsit väkisin sitä varakasta miestä ja löysit sen.

• miesvm1967
        lifemocker kirjoitti:

empä lihavaa ottaisi (vähän ylimääräistä saa toki olla jos on aikeissa alkaa pitämään kuitenkin itsestään huolta)

Olen samaa mieltä, en koe lihavaa kovinkaan haluttavana :( asia nyt vain on niin. Nyksällä on pientä ylimääräistä pehmeyttä mutta ei niin paljon että olisi visuaalista haittaa ja sen luonne, äly ja sydän korjaa loput :) Meillä tosiaan on tarkoitus aloittaa yhteinen liikuntaharrastus ja ollaan jo pari kertaa käytykin opettelemassa tekniikkapuolta että päästään vauhtiin.

• lifemocker
        miesvm1967 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, en koe lihavaa kovinkaan haluttavana :( asia nyt vain on niin. Nyksällä on pientä ylimääräistä pehmeyttä mutta ei niin paljon että olisi visuaalista haittaa ja sen luonne, äly ja sydän korjaa loput :) Meillä tosiaan on tarkoitus aloittaa yhteinen liikuntaharrastus ja ollaan jo pari kertaa käytykin opettelemassa tekniikkapuolta että päästään vauhtiin.

"Nyksällä on pientä ylimääräistä pehmeyttä mutta ei niin paljon että olisi visuaalista haittaa ja sen luonne, äly ja sydän korjaa loput :)"

sama täällä, kilot tuolta naiselta lähtee about kilo viikossa kun on laittanut elämäntapoja uusiksi ^^

• agawawy

Kyllä minulle kelpaa hieman pyörämpi nainen. Se on sitten eri asia jos puhutaan jo kilomääristä jotka ylittävät satasen.

• Moi,
      Itelle ainakii 30-vuotiaana miehenä sil ei oo mitään väliä, mille nainen näyttää tms, kaikkein tärkeintä on, millanen hän on ns. sisältä, luonne, sekä se, miten hän kohtelee muita. Kunnioitus ja tasa-arvo on kaikkein tärkeimpiä juttuja.
      Tosin, ei oo ketään ihanaa löytyny - ainakaan vielä :(

• Anonyymi

Pyöreä nainen ruma jo vaatteet päälläänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe