Ufohavaintoja tehdään yhä enemmän ja arvovaltaiset ja luotettavat henkilöt ja tahot järjestivät äskettäin Washington DC:ssä suuren UFO- Disclosure tilaisuuden (Citizens Hearing). Tietoisuus ufoista ja ufojen olemassaolosta lisääntyy siis koko ajan - myöskin uskovien ihmisten keskuudessa.
Katolisen kirkon suurimpaan uskonnolliseen ihmeeseen(Fatima) liittyy myös ufoilmiö ("Aurinkoihme"). Samankaltainen aurinkoihme-ilmiö on nähty eri puolilla maailmaa ja Saksan Heroldsbachissa silminnäkijöitä oli runsaasti vuonna 1949. Näiden tapausten totuudenmukaisuus on kiistaton ja niiden kokonaiskesto oli kuukausia.
Kysyisin uskovilta, että miten ajattelette kristinuskon ja ufojen sopivan yhteen, vai ovatko ne lainkaan yhteensovitettavissa? Omasta mielestäni ristiriita ufojen ja uskonnollisuuden välillä ei ole ylittämätön, jos kykynee avartamaan omaa maailmankuvaansa siten, että hyväksyy maanulkopuolisen ja monimuotoisen elämän, korkeammat ulottuvuudet ja korkeammin kehittyneet sivilisaatiot ja olennot. Enkelithän - eli Jumalaa ja Taivasta palvelevat korkeat Valo-olennot - kuitenkin ovat Taivaaallisten maailmojen ja tasojen asukkaita, eivät varsinaisia Et-olentoja (humanoideja tms) ja korkein Taivashallinto kuitenkin on viime kädessä vastuussa kaikkien universumin sivilisaatioiden luomisesta ja asuttamisesta jumalallisen suuren suunnitelman mukaisesti. Ufot ovat osa suunnitelmaa, joka koskettaa nyt aivan erityisellä tavalla tätä maaplaneettaa ja koko aurinkokuntaa.
Kun sivilisaatio saavuttaa tietynlaisen kehitysasteen, niin sen jälkeen on aika ottaa kerralla suurempi askel henkisessä evoluutiossa ja myös teknisessä kehityksessä jumalallisesti ohjattuna.
Ufot ja kristinusko
35
1222
Vastaukset
- Uskon sanaa vain!
Ei Kristinuskoa ja Ufoja saa sekoittaa yhteen,ei ne kuulu mitenkään Uskoon,minä tiedän että on ne Ufot olemassa ja ovat asettautuneet tännekkin maapallolle,tämä paikka on permuutankolmio, siksi siinä kohden on Laivat ja lentokoneet kadonneet ja suunta kompasseissa on seonnut ja yksi veneiliäporukka oli nähnyt että kaksi ufolautasta oli syöksähtänyt mereen ja sinne menneet,eivät rikkoutuneena,vaan kuin ne sinne tukiasemalle olisivat palanneet.
En tiedä mihin ne luokittelisi, tiedä vaikka ne on Paholaisen porukkaa tai jotakin muita!- -----
>>En tiedä mihin ne luokittelisi, tiedä vaikka ne on Paholaisen porukkaa tai jotakin muita!>>
Mutta, oletko tietoinen Fatiman ja Heroldsbachin uskonnollisista ilmestyksistä?
Molemmissa paikoissahan nähtiin myöskin ufoilmiö (ns. "aurinkoihme" joka ei kuitenkaan liittynyt oikeaa aurinkoon, koska se oli toisessa ilmansuunassa). Kirkko pääätyi seitsemän vuoden tutkimustensa jälkeen siihen, että kyse oli taivaallisten olentojen vierailusta, paikalla havaitusta ufoilmiöstä huolimatta.
Raamatussakin on kuvattu ufoilmiöitä, kuten Betlehemin liikkuva tähti.
Enkelit eivät välttämättä tarvitse likkkumiseesna ufoja, mutta voisiko olla mahdollista, että joskus hekin liikkuvat valoufolla tai näkyvät itse valopallon muodossa, tai jossakin muussa muodossa. taivaalla?- Näin ainakin itse
vahvasti uskon. - Somaa seliseli
----- kirjoitti:
>>En tiedä mihin ne luokittelisi, tiedä vaikka ne on Paholaisen porukkaa tai jotakin muita!>>
Mutta, oletko tietoinen Fatiman ja Heroldsbachin uskonnollisista ilmestyksistä?
Molemmissa paikoissahan nähtiin myöskin ufoilmiö (ns. "aurinkoihme" joka ei kuitenkaan liittynyt oikeaa aurinkoon, koska se oli toisessa ilmansuunassa). Kirkko pääätyi seitsemän vuoden tutkimustensa jälkeen siihen, että kyse oli taivaallisten olentojen vierailusta, paikalla havaitusta ufoilmiöstä huolimatta.
Raamatussakin on kuvattu ufoilmiöitä, kuten Betlehemin liikkuva tähti.
Enkelit eivät välttämättä tarvitse likkkumiseesna ufoja, mutta voisiko olla mahdollista, että joskus hekin liikkuvat valoufolla tai näkyvät itse valopallon muodossa, tai jossakin muussa muodossa. taivaalla?- Näin ainakin itse
vahvasti uskon."Ei Kristinuskoa ja Ufoja saa sekoittaa yhteen,ei ne kuulu mitenkään Uskoon,minä tiedän että on ne Ufot olemassa ja ovat asettautuneet tännekkin maapallolle,tämä paikka on permuutankolmio, siksi siinä kohden on Laivat ja lentokoneet kadonneet ja suunta kompasseissa on seonnut ja yksi veneiliäporukka oli nähnyt että kaksi ufolautasta oli syöksähtänyt mereen ja sinne menneet,eivät rikkoutuneena,vaan kuin ne sinne tukiasemalle olisivat palanneet.
En tiedä mihin ne luokittelisi, tiedä vaikka ne on Paholaisen porukkaa tai jotakin muita! "
On se somaa, että sama ateisti jaksaa esiintyä milloin missäkin roolissa. - minä mietin
Kristinuskoon liittyy kaikki mitä on. Raamatussa kerrotaan ainakin että taivaiden avaruuksissa asuu paholaisen joukkoja, mutta ei selittele meille siitä paljoakaan enempää. Ehkä ihmisen ei kuulu saada kaikkea tietää, ja sen takia emme saa Raamatusta paljoa tietoa tästä asiasta, siihenkin on joku syy, olisiko ihmisen pahuus ja sotaisuus, kun he haluavat valloittaa eivätkä elää rauhassa? Sodat eivät lopu edes maapallolta ja Jumala on oivaltaut ja tiennyt sen eikä siis antanut siitä paljoa tietoa. Mitään ei ole kuitenkaan kielletty olemasta olemassa, joten on niitä.
- hei tietoa!
minä mietin kirjoitti:
Kristinuskoon liittyy kaikki mitä on. Raamatussa kerrotaan ainakin että taivaiden avaruuksissa asuu paholaisen joukkoja, mutta ei selittele meille siitä paljoakaan enempää. Ehkä ihmisen ei kuulu saada kaikkea tietää, ja sen takia emme saa Raamatusta paljoa tietoa tästä asiasta, siihenkin on joku syy, olisiko ihmisen pahuus ja sotaisuus, kun he haluavat valloittaa eivätkä elää rauhassa? Sodat eivät lopu edes maapallolta ja Jumala on oivaltaut ja tiennyt sen eikä siis antanut siitä paljoa tietoa. Mitään ei ole kuitenkaan kielletty olemasta olemassa, joten on niitä.
Elämää avaruudessa
"Emmehän me taistele verta ja lihaa vastaan vaan hallituksia ja henkivaltoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita ja taivaan avaruuden pahoja henkiolentoja vastaan." Ef.6:12 Yleinen tietoisuus pahojen henkien olinpaikasta perustuu kreikkalaiseen mytologiaan eikä Raamattuun. Maan alla asuva sarvipäinen Paholainen ei ole Raamatun antama kuva. Paholainen joukkoineen on meidän kannaltamme samassa suunnassa kuin Jumala.
Jeesus istuu nyt Jumalan valtaistuimella. "Tällä voimallaan hän vaikutti Kristuksessa herättäessään hänet kuolleista ja asettaessaan hänet istumaan oikealle puolelleen taivaallisissa, ylemmäksi kaikkea hallitusta, valtaa, voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, joka mainitaan, ei vain tässä maailmanajassa vaan myös tulevassa." Ef.1:20-21
On täysin Raamatun mukaista, että näkymättömän maailman olennot ilmestyvät ajoittain. Voidaan sanoa, että demonit ovat avaruusolentoja, mutta yhtä lailla siellä on myös hyviä Jumalalle uskollisia enkeleitä. Vanha Testamentti kertoo kahdesta henkilöstä, Enokista ja Eliasta, jotka eivät kuolleet, vaan heidät otettiin elävinä ylös Jumalan taivaaseen. Profeetta Elisa näki Jumalan enkelien hevosia ja vaunuja. "Silloin HERRA avasi palvelijan silmät, ja tämä näki, että vuori oli täynnä tulisia hevosia ja vaunuja joka puolella Elisan ympärillä." 2Kun.6:17
Lähitulevaisuudessa on odotettavissa suuri sota avaruudessa. "Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä ryhtyivät sotaan lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme ja sen enkelit tekivät vastarintaa mutta eivät kestäneet, eikä niillä ollut enää sijaa taivaassa. Suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, koko maanpiirin eksyttäjä, heitettiin maan päälle, ja sen enkelit heitettiin sen kanssa." Ilm.12:7-9 On siis odotettavissa maan päälle vieraita avaruudesta. Ei kovin mukavia vieraita, mutta ihmiset saavat mitä halusivat. Muukalaisia avaruudesta.
http://www.icon.fi/~erkkik/jkufot.html - näiltä sivuilta
Mutta ovatko ufot todella ufoja vai onko niiden olemassaoloon jokin muu selitys? Meidän ei varmastikaan kannata epäillä niitä ihmisiä, jotka väittävät nähneensä niitä ja avaruusolentoja, mutta onko mahdollista, että itse humanoideina esiintyvät olennot olisivat pettäjiä?
Raamattu: - (Ef 6:12) Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- (2 Kor 11:14) Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
- (Ef 2:2) joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa
Uri, Ila ja minä istuimme komentoauton takapenkillä, ajaja ja kaksi muuta sotilashenkilöä etupenkillä. Ilmaisematta noille kolmelle mitään johtolankaa siitä mitä he ehkä näkisivät Uri viittasi suoraan vuoren laelle avaruusaluksen alle kysyen heiltä hepreaksi: "Mikä tuo on?"
Kaikki kolme katsoivat suoraan kohti avaruusalusta sanoen oikeastaan vain: "Siellähän on vain vuori ja sinistä taivasta. Mitä sinä näet?" Uri ei halunnut ilmaista mitä hän näki, vaan kehotteli heitä katsomaan tarkkaan sitä kohtaa taivaalla missä avaruusalus oli. Yksikään heistä ei nähnyt alusta. Lopulta he kysyivät Urilta: "Mitä tuossa kohdassa on niin tärkeää?"
Uri lausui kepeästi: "Minä kun uskoin jo että siellä olisi ufo." He käsittivät hänen sanansa pilaksi eivätkä enää katselleet. Uri, Ila ja minä katselimme sen sijaan lumoutuneina...
Myönnän kyllä olevan mahdollista, ettei siellä ollut avaruusalusta ensinkään. Eiväthän kolme sotilasta komentoautossa nähneet mitään, koska taivaalla ei kenties ollutkaan mitään nähtävää. Ja minä myönnän avaruusaluksen kuvan olleen ennestään meidän kolmen mielessä. Toisaalta minä kuitenkin uskon, että tuon näyn sijoitti sinne joku korkeampi älyllinen olento.
Upean metallisen avaruusaluksen liito kaikessa komeudessaan Siinain autiomaan yllä on mielessäni selvänä muistikuvana vielä tänäkin päivänä.
http://www.jariiivanainen.net/mitaufotovat.html - näin lukee
näiltä sivuilta kirjoitti:
Mutta ovatko ufot todella ufoja vai onko niiden olemassaoloon jokin muu selitys? Meidän ei varmastikaan kannata epäillä niitä ihmisiä, jotka väittävät nähneensä niitä ja avaruusolentoja, mutta onko mahdollista, että itse humanoideina esiintyvät olennot olisivat pettäjiä?
Raamattu: - (Ef 6:12) Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- (2 Kor 11:14) Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
- (Ef 2:2) joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa
Uri, Ila ja minä istuimme komentoauton takapenkillä, ajaja ja kaksi muuta sotilashenkilöä etupenkillä. Ilmaisematta noille kolmelle mitään johtolankaa siitä mitä he ehkä näkisivät Uri viittasi suoraan vuoren laelle avaruusaluksen alle kysyen heiltä hepreaksi: "Mikä tuo on?"
Kaikki kolme katsoivat suoraan kohti avaruusalusta sanoen oikeastaan vain: "Siellähän on vain vuori ja sinistä taivasta. Mitä sinä näet?" Uri ei halunnut ilmaista mitä hän näki, vaan kehotteli heitä katsomaan tarkkaan sitä kohtaa taivaalla missä avaruusalus oli. Yksikään heistä ei nähnyt alusta. Lopulta he kysyivät Urilta: "Mitä tuossa kohdassa on niin tärkeää?"
Uri lausui kepeästi: "Minä kun uskoin jo että siellä olisi ufo." He käsittivät hänen sanansa pilaksi eivätkä enää katselleet. Uri, Ila ja minä katselimme sen sijaan lumoutuneina...
Myönnän kyllä olevan mahdollista, ettei siellä ollut avaruusalusta ensinkään. Eiväthän kolme sotilasta komentoautossa nähneet mitään, koska taivaalla ei kenties ollutkaan mitään nähtävää. Ja minä myönnän avaruusaluksen kuvan olleen ennestään meidän kolmen mielessä. Toisaalta minä kuitenkin uskon, että tuon näyn sijoitti sinne joku korkeampi älyllinen olento.
Upean metallisen avaruusaluksen liito kaikessa komeudessaan Siinain autiomaan yllä on mielessäni selvänä muistikuvana vielä tänäkin päivänä.
http://www.jariiivanainen.net/mitaufotovat.htmlavanneet kontaktihenkilöt usein esittävät.
Jos avaruudesta tänne saapunut vierailija haluaisi todistaa ihmiskunnalle olemassaolonsa, hänen tarvitsisi vain parkkeerata lautasensa kauppatorille. Miksi hän kuitenkin näyttäytyy vain salavihkaa ja vain niille, jotka jo ennestään ovat vannoutuneita ulkoavaruushypoteesin kannattajia? Tyypillinen vastaus tähän on, että vierailijat eivät halua tulla havaituiksi, koska he ovat täällä vain tarkkailemassa ihmiskuntaa. Joidenkin mielestä taas maapallon sivilisaatio ei ole vielä riittävän korkealla tasolla ottaakseen heidät vastaan - ilmeisesti nämä kontaktihenkilöt ovat sitten paljon meitä tavallisia möttiäisiä sivistyneempiä. Joka tapauksessa nämä samat kontaktihenkilöt tekevät kovasti töitä saadakseen kaikki muutkin uskomaan vierailijoiden olemassaoloon. Tässä meillä on mielenkiintoinen ristiriita.
Ufojen kanssa kosketuksissa olleet ihmiset kertovat myös mielellään, että niillä on tärkeä sanoma kerrottavana ihmiskunnalle. Loppujen lopuksi tämä sanoma kuitenkin rajoittuu johonkin sellaiseen latteuteen kuin "Eläkää rauhassa ja lopettakaa sodat" tai "Lakatkaa tuhoamasta luontoa". Ihan hyviä ajatuksia, mutta eihän niiden keksimiseen mitään maapallon ulkopuolista älyä tarvita, eikä juuri paljon muutakaan. Jos ufopilotti kertoisi edes yhden ainoan sellaisen varmennettavissa olevan tosiasian, jota ihmiskunta ei ennestään tiedä, ufokertomusten uskottavuus kasvaisi huomattavasti.
"kerta toisensa jälkeen silminnäkijät ovat kertoneet minulle vaimealla äänellä: 'Olen sitä mieltä, että näkemäni kohde ei ollut missään mielessä mekaaninen. Minulle tuli sellainen olo, niinkuin se olisi ollut elossa.'" (3)
Henkinen edistyneisyys. Yksi ufoihin liitetty piirre on, että ne ovat huippuälykkäitä ja korkeammalla henkisellä tasolla kuin me.
"... Muuten, omien ja muiden kokemusten pohjalla olen todennut, että monessa tapauksessa on hyvin vaikea erottaa, milloin kontaktoijina ovat olleet ufot ja milloin astraalitason henkiolennot. Molemmat ovat välistä näkyviä, välillä näkymättömiä. Viestit tulevat joskus sanoina, mutta myös impulsseina tajuntaan. Vaikutuksetkin ovat hyvin samankaltaiset..."
- Ne vastustavat Jeesusta Kristusta ja hänen opetuksiaan, ja väittävät esim. ettei kadotusta ole. Eli hyvä kysymys on, miksi hyvinä esiintyvät humanoidit vastustavat Jeesusta, jota yleensä maailmanlaajuisesti pidetään hyvänä?
Vaikka humanoidit esiintyvät vieraiden planeettojen hyväntahtoisina asukkaina, on niiden opetus täysin sidottu hindulaisuuteen (jälleensyntyminen ja karma.
"Sydämeeni koski, kun katsoin Intian kärsiviä kansanjoukkoja. Ihmettelin, miksi länsimaiden ihmiset etsivät hengellistä tietoa Intiasta. Kokemuksesta tiesin, että hinduismi, sen fatalistinen usko karmaan, reinkarnaatioon ja vääriin jumaliin, oli Intian ongelmien perimmäinen syy. Oli länsimaisten ihmisten sokeutta kääntyä etsimään valaistusta idän mystiikasta!
Niiden lupaukset eivät usein pidä paikkaansa kuten Ingerlise Provstgaard kertoi omista ufokokemuksistaan. Yleensä okkulttisista lähteistä tulevalle tiedolle onkin ominaista sen ristiriitaisuus. Vaikka viestit voivat olla hyvin täsmällisiä, niin ettei kyse voi olla sattumasta, voivat ne olla myös ristiriitaisia ja virheellisiä, niin että luvatut asiat eivät toteudu. Aina jos huomaamme mukana olevan yhdenkin ristiriitaisuuden tai jokin luvattu asia ei toteudu, on syytä epäillä, ettei ole kyse Jumalan hengen toiminnasta.
Se, että ufot ovat ilmoittaneet olleensa aivan lähiplaneetoilta kuten Venuksesta ja Marsista (näin varsinkin vanhemmissa ufokohtaamisissa), on viittaus siihen, ettei kyse ole todellisista avaruusaluksista. Jos ne todella ovat näiltä planeetoilta, on niiden oltava näkymättömiä.
http://www.jariiivanainen.net/mitaufotovat3.html
- -----
Ihmisiä näyttäisi olevan kahdenlaisia siinä mielessä, että monet antavat huomattavan suuren arvon omaksumilleen ideologioille ja vakiintuneelle maailmankuvalleen. Niistä voi kuitenkin tulla todellisuutta ja objektiivista
totuutta tärkeämpiä ja ego, joka perustuu menneisyyteen ja suurelta osin
myös tiedostamattomaan mielen sisältöön, vahvistuu. Ufojen negatiivinen leimaaminen tulee usein juuri tiedostamattomasta mielestä. Ihminen saattaa kieltää jyrkästi jonkin asian tai ilmiön olemassaolon, mutta ei kykene - eikä ole yleensä halukaskaan - perustelemaan ja selittämään sitä miksi toimii niin.
Ufot ovat hyvin vaikea asia monille ja siksi niiden olemassaolon hyväksyminen on usein pidempiaikainen henkinen prosessi.
Katolinen kirkko on jokin verran puhunut ET-elämästä positiiviseen sävyyn viime vuosina, vaikka mitään suurempia paljastuksia ei olekaan julkisesti tehty. Sanoma on kuitenkin se, että hyväntahtoista ja hyvin korkeasti kehittynyttä ET-elämää on olemassa, vaikka asiaa ei olekaan ihan näin suoraan ilmaistu.... ja myöskin ET-olennot ja maailmat ovat Korkeampien Voimien luomuksia (pohjimmiltaan siis korkeimman luovan voiman ja Korkeimman Luojan, eli Jumalan, luomia).- erilailla lähestyvä
Viime vuosina elokuvateollisuus on entistä voimakkaammin ammentanut aiheita Ufoista, paranormaaleista ilmiöistä, ulkoavaruuden muukalaisista ja muista vastaavista yliluonnollisista tai muuten oudoista teemoista. Salaiset kansiot, X-Files, kerää viikoittain uskollisen fanijoukon ja elokuvateattereissa pyörivät paranormaaleja ilmiöitä käsittelevät elokuvat vetävät salit täyteen ilta toisensa jälkeen. Miten sovittaa yhteen Raamattu ja Ufo-ilmiö? Pyrin seuraavassa käsittelemään juuri tätä kysymystä. Käsitykseni mukaan Ufot mahtuvat Raamatun esittämän todellisuuteen, mutta ehkä hieman toisin kuin jotkut olettaisivat.
Tutkija George Otis kertoo erään lähetyssaarnaajan kokemuksen Jeesus-nimen voimasta:
"Hetki saapumisemme jälkeen tämä meedio joutui henkien valtaan, mm laman kutsuman talojumalan. Katselimme hämmästyneinä, kun demonit ottivat hänet valtaansa ja kuinka hän otti hehkuvan hiilen ja pani sen suuhunsa. Hänen pureskellessaan hehkuvia hiiliä munkki levitoi (nousi) melkein kahden metrin korkeuteen. Hän istui jalat ristillä ja alkoi lentää ympyränmuotoista rataa huoneessa. Hänen liikkuessaan huoneessa ihmiset kumarsivat syvän kunnioituksen vallassa huutaen "Jumala! Jumala!" Tätä kesti noin kaksi minuuttia ennen kuin minä ja vaimoni emme enää kestäneet tätä perversiota kauempaa ja aloimme lausua Jeesuksen nimeä Oraakkeli tipahti lattialle."
Mutta milloin tuollainen mies (väärä profeetta) tulee kokouspaikkaan, jonka täyttävät Jumalan hengen vallassa olevat vanhurskaat miehet, ja he ryhtyvät rukoukseen, silloin hän tyhjentyy ja maallinen henki pelästyneenä pakenee hänestä: näin on tuon miehen pakko mykistyä ja luhistua, kun hän ei mitään pysty puhumaan.
Ufo-ilmiöllä ja Raamatun mukaan demoniseksi luokiteltavilla ilmiöillä vaikuttaa olevan hyvin läheinen suhde ja samankaltaisuus. Tämän ovat huomanneet myös ei-kristityt tutkijat. Tässä yhteydessä esittämämme väite Ufojen demonisuudesta ei siis ole vain epätoivoinen yritys mahduttaa ilmiö maailmankuvaamme, vaan laajaa tutkimusaineistoa analysoimalla tehty perusteltu johtopäätös.
http://www.nic.fi/~shn/tekstit/ufot.htm
- -----
Ufot ja kristinusko ovat mielestäni yhteensovitettavissa, mutta monia uskomuksia ja opinkappalita joudutaan kyllä tarkistamaan kun totuus ufojen olemassaolosta paljastuu yleisesti kaikille. Maakeskeinen maailmankuva muuttuu väistämättä, sielun suhteen joudutaan lähestymään itämaisia filosofioita ja teosofiaa(sielu on ollut olemassa ennen fyysistä syntymää) ja myös jumalakuva muuttuu, tai ainakin käsitteitä joudutaan selventämään; Taivaalliset Hierarkiathan ovat eri asia kuin se korkein kaikkialla (ilmeisesti jopa tuhannessa miljardissa galaksissa) läsnäoleva luova voima/kaikkeuden alkulähde, johon "Jumalalla" yleensä viitataaan. Taivaan Hierarakiat ovat osa ko. alkulähdettä ja korkeinta luovaa voimaa, mutta kuitenkin aivan oleellisesti eri asioita.
Saattaa hyvinkin olla suuremman jumalallisen suunnitelman mukaista, että vasta "lopun aikoina" tai näinä "suuren muutoksen aikoina" paljastuvat eri uskontojen virheelliset ja puutteelliset käsitykset. "Yhteinen sävel" löytyy
juuri ufopaljastuksen kautta. Uskonnollinen itsetutkiskelu on sen jälkeen
pakko suorittaa, koska ihmisten maailmankuva on muuttunut.
Uskonnollisuuteen tulee mukaan enemmän totuudellisuutta, tietoa ja järkeä, mikä ei varmastikaan ole huono asia - ainakaan niiden ihmisten mielestä jotka totuutta ja rehellisyyttä arvostavat. Uskontojen ideologset ristiriidat vähenevät ja katovat lopulta kokonaan.
Ateistitkin joutuvat tarkistamaan omaa maailmankuvaansa; Henkimaailma on todellinen ja Taivaallinen Hallinto on todellinen, maailmamme on älykkäästi suunniteltu ja luotu...vaikkakaan ei krerationistisen uskon mukaisesti, sielu
on todellinen ja elämällä on korkeampikin tarkoitus.
Maailma on hyvin erilainen sen jälkeen kun perustavanlaatuisista suurista asioista vallitsee enimmäkseen yksimielisyys. Nythän tilanne on se, että yksimielisyyttä ei vallitse edes siitä, että onko Fatiman ilmestystä tapahtunut. Ideologioista on tullut joissakin tapauksissa niin kiinteästi persoonan/egon osia, että niitä puolustetaan totuudesta ja tosiasioista välittämättä. Uskonnnollisuuskin on joskus vain ihmisen egoa varten (silloin kun aidosta totuudesta ei välitetä).- sitä asiaa
Saatana eli Lucifer, valontuoja, oli alunperin yksi kaikkein tärkeimmistä enkeleistä, kerubi, joka Raamatun mukaan "ylpistyi kauneudestaan, ihanuutensa tähden kadotti viisautensa" (katso Hes 28:12-19) ja muuttui Jumalan ja koko luomakunnan pääviholliseksi. Hän johti kapinaa Korkeinta vastaan houkutellen 1/3 osaa enkeleistä kapinaan kanssaan. Hävisi ja hänet heitettiin taivaasta ulos kaikkien niiden kanssa jotka kapinoivat ainoata Kaikkivaltiasta Luoja Jumalaa vastaan.
Tämä Jumalan vanha vihollinen tunnetaan myös nimillä Saatana, Piru, Perkele, Belzebub, käärme, lohikäärme, Belial, Sanat Kumera, sielunvihollinen, jne. Hän hallitsee nyt maailmaa väliaikaisesti Jumalan suostumuksella ja sidottuna Jumalan suunnitelmaan.
"Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!" (Ilm.12:12b)
Hän on täällä maassa, keskuudessamme!
- -----
A. Schopenhauer on todennut, että "maailmankuvaan vaikuttavaa uudenlaista tietoa aina ensin vastustetaan raivokkaasti, sitten sitä pilkataan ja lopulta se hyväksytään itsestäänselvyytenä". Nyt elämme pilkkavaihetta, minkä voi havaita ateismipalstalla
ja ufopalstalla. Ne, joita tosiasioita ja totuus eivät miellytä, pyrkivät leimaamaan ja vähättelemään asioista vakavasti kirjoittavia.- Sonta pysyy sontana
Eli tuon mukaan mikä tahansa sonta hyväksyttäisiin lopulta totuudeksi. Kun vain joku suvaitsee sonnan esittää. Mutta totuudellapa on jännä ominaisuus. Totuus ei riipu mielipiteistä. Vaikka maailman ihmisten edemmistö menisi ufohörhöilijöiden retkuun, totuus ei silti muutu miksikään. Totuus ei ole äänestyskysymys.
- viimeinen_r
Katsokaa tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=w2pXPU7T_vA - HerranSana
Asioita tulee tutkia raamatun valossa ja sitten hakea muuta tietoa tueksi. Suoraan Jumalan sanasta:
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=avaruuksissa&kirjat=ut
Efesolaiskirje:
6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Ufot ovat pahoja henkiä. Tämä on tietenkin vaikea pala ei-uskovalle ihmisille. Mutta laitanpa asian tueksi yhden todistuksen: http://www.youtube.com/watch?v=kxgmREHO5MU&list=PLw7oWuIHwY_zstzHlxMzWfJeRTJLz62OM&index=8
On aika pelottava todistus siinä mielessä, että ei kannata leikkiä niiden pahojen voimien kanssa.
Nämä nk. ufot liittyvät enemmän tai vähemmän newage harhauskontoon: http://www.laverdaduniversal.org/uskonnot.html
Lukekaa tosta se newage kohta ja vaikkapa ne muutkin.
Te eksytte ilman Jeesusta. Sanon sen itsekkin, että ennen kuin tulin uskoon niin mulla ei olisi ollut mitään mahiksia eroitella mikä on oikea uskonto jne. >>Ufohavaintoja tehdään yhä enemmän...
- Slombeerus Wanhempi
Tästä asiasta löytää netistä aivan mieleisiään tilastoja. Ei kannata mennä siihen, että niitä jokainen viskoo tänne vuoron perään.
Ufoasia on joka tapauksessa yksi niitä asioita, jotka eivät säädy tipan tippaa yhtään mihinkään suuntaan jonkun ateistin hokemisella.
Maali voi sitäpaitsi olla ateistille väärä, koska koko ufoilmiö voi olla luonteeltaan muuta kuin uskonnollinen. Se, että jollakin on uskomuksia asian suhteen ja se, että asiaan liitetään jos jonkinlaisia uskonnollisia järjestelmiä, ei pakota ilmiötä itseään uskonnolliseksi (tai siitä pois). Ilmiö on olemassa ja sen luonne ei ole tullut selväksi.
- totuus 1
Minä uskon ihan kaikkeen.
>>Maali voi sitäpaitsi olla ateistille väärä, koska koko ufoilmiö voi olla luonteeltaan muuta kuin uskonnollinen. Se, että jollakin on uskomuksia asian suhteen ja se, että asiaan liitetään jos jonkinlaisia uskonnollisia järjestelmiä, ei pakota ilmiötä itseään uskonnolliseksi (tai siitä pois). Ilmiö on olemassa ja sen luonne ei ole tullut selväksi>>
Niin, mitä "uskonnollisuudella" oikeastaan tarkoitetaan?
Uskonnollisuus on uskoon, eikä tietoon, perustuvaa, mutta uskonnollisuuteen voi liittyä kyllä tietoakin. Henkilökohtaiset kokemukset mm. Enkeleistä ovat melko yleisiä, mutta kokemusten autenttisuutta on vaikea todistaa. Enkelikokemukset ovat kuitenkin ilmiön kokijalle arvokasta tietoaa.
Monet ihmiset uskovat siihen, että tietoa uskonnollisuuden tueksi ei edes ole olemassa, mutta "Ilmestykset" ovat objektiivista tietoa Korkeammista Voimista (tunnetuimpien ilmestysten autenttisuutta on vaikea kieltää, sillä todistaja ia ja todisteita on paljon). Ilmestyksiin liittyvät myös ufot ("aurinkoihme") ja asia on ongelmallinen monille ihmisille. Kuinka ufot ja uskonnollisuus sopivat yhteen,
vai sopivatko ne lainkaan? Onko olemasaa Jumalan ufoja et-ufojen lisäksi?-
Jos kaikkeus nähdään kokonaisuutena, jossa korkein hallintovalta on Taivaallisella Hallinnolla (mm. enkelihierarkiat), niin voidaan puhua myös "Jumalan ufoista" (Valon taivasmaailmoista peräisin olevia).
Ufoilmiö selvästikin on osittain luonteeltaan myös henkinen ja uskonnollinen. - ------
>>Ufoilmiö selvästikin on osittain luonteeltaan myös henkinen ja uskonnollinen>>
Tietynlaisten ufojen uskonnollinen ja henkinen luonne tulee selväksi näiden tässä ketjussa aiemmin mainittujen ilmestysten kautta. Jos kuitenkin joku ihminen näkee kaikki ufot mielellään vain negatiivisessa valossa, niin se kertoo jotain kyseisestä henkilöstä ja hänen asenteistaan ja ennakkoluuloistaan. Epäluulo ja varovaisuus on kuitenkin joskus ymmärrettävää ja tutkihan kirkkokini aikoinaan melko pitkään (noin 7 vuotta) Fatiman tapahtumia ennenkuin julisti sen ihmeeksi. Tieto näistä ilmestyksistä vahvistaa monien ihmisten uskoa, sillä juuri "yliluonnollinenhan" on kristinuskonkin perusta.
On helppoa, ja loogistakin, uskoa, että ilmestytsen yhteydessä havaitut ufot ("aurinkoihmeet") edustavat jumalallista hallintoa.Taivaallinen Hallintohan on maailmankaikkeuden korkein hallintojärjestelmä ja Taivaallisessa Hallinnossa
on vain Valoa ja Jumalaa palvelevia olentoja. Jos siis ihminen aidosti uskoo ja luottaa Jumalaan ja Korkeampiin Voimiin - niin hän uskoo, että viimekädessä Taivaallinen Hallinto kontrolloi tapahtumia myös ufoilmiön suhteen.Ne, jotka
nyt selittävät ufoja demoneilla tms, ehkä pelkäävät oman maailmankuvansa puolesta, mutta totuus on jokaisen kuitenkin piankin kohdattava....ja uskovien kannaltahan tuo totuus ei ole lainkaan negatiivinen ja epämiellyttävä, sillä osa ufoista todellakin edustaa Taivashallintoa (mm. enkelihierarkioita). - kjkl
Ufoja lienee monen sorttisia uskonnolliselta näkemykseltä. Useimmat kontaktikertomuksissa olleet tunnustavat Jumalan ja Jeesuksen. Parasta on jättää ufot Jumalalle Jumalan huoleksi ja pitäytyä Evankeliumin julistamiseen!
- ------
"Ufojen jättäminen Jumalan huoleksi" ei kuitenkaan saisi tarkoittaa sitä, että lopetetaan oma ajattelu kokonaan.Ufoilmiöhän kuitenkin kiinnnostaa suuresti monia uskonnollisisakin ihmisiä näinä erikoisina aikoina ja on kyllä ihan hyviä syitä miettiä ufoasioitakin rehellisesti ja syvällisesti.
Ufot ovat siis todellisia ja arvoituksellisia, mutta ilmestysten kautta aiheesta tiedetään jotain sellaista mikä on uskonnollisuuden ja henkisyyden kannalta kiinnostavaa ja merkityksellistä.Fatiman "aurinkoihmekin" oli nimenomaan ufo (= tunnistamaton lentävä esine), mutta kyseinen Valoufo edusti katolisen kirkonkin tulkinnan mukaan Taivaallista ulottuvuutta ja Taivaallista Hallintoa (ei siis ET-hallintoa ja ET-sivilisaatioita). - demonisia
http://www.heinola.org/~patato/sch.html
Lyhyehko kirja, jossa asiaa käsitellään melko kattavasti. - *****
Ufot ovat yhä enevässä määrin osa ympäröivää todellisuuttamme minkä hyvin monet ihmiset jo nykyään tiedostavatkin (ufoarkistojen avautumiset, lisääntyneet ufohavainnot).
Eräs tapa kohdata suuri maailmankuvallinen muutos - ja tosiasia - on kieltäminen. Toinen yleinen tapa on negatiivinen leimaaminen, jota etenkin monet ääriuskovat käyttävät mielellään ("ufot ovat langenneita enkeleitä" tms) ja leimaaminen näkyy juuri tuossa kirjassa.
Aitoa totuutta arvostavan tulisi kyetä näkemään laajempi kuva ja suhtautua ufoasiaankin objektiivisesti. Se saattaa olla vaikeaa, jos ihminen tuntee pelkoa oman maailmankuvansa muuttumisesta: psykologinen torjuntareaktio voi estää ahdistusta aiheuttavia tosiasioita nousemasta arkitietoisuuteen. Joskus tilanne voi olla sellainen, että ihminen kieltää kaiken yliluonnollisen olemassaolon, ufot....ja vieläpä kaikenlaiset korkeammat voimatkin. Tuollaisessa tapauksessa Ihminen rakentaa eräänlaisen "suojapanssarin" ulkoisia ja sisäisiä uhkia vastaan. Tästä huolimatta torjutut tosiasiat kuitenkin ovat tajunnasssa yhä jollakin tasolla, mikä näkyy sitten usein erilaisina reaktioina.... ei kuitenkaan rationaalisina reaktioina, vaan tunneperäisenä ja usein hyvinkin jyrkkänä kieltämisenä, torjumisena ja leimaamisena.
Ihmisen tärkein henkinen ominaisuus liittyy hänen kykyynsä käsitellä objektiivisia tosiasioita: työnnetäänkö vaikeammat tosiasiat ja totuudet syrjään alitajuntaan, vai kohdataanko ne suoraan ja avoimesti, vaikka ne voivat aiheuttaakin jonkin verran ahdistusta ja muuta epämiellyttävää?
Eikö Jumalaan ja Taivaalliseen Hallintoon uskovan ihmisen tulisi juuri kyetä näkemään laajempi kuva kokonaisuudesta ja kaikkeudesta? Pahoja voimia on ,mutta niiden yläpuolella ovat Valon voimat, Taivashallinto (= Jumala). - -----
Ahdasmielisyys ja kapeakatseisuus uskonnollisissa asioissa on edelleen melko yleistä. Ne, jotka eivät halua - syystä tai toisesta - kohdata totuutta ja tosiasioita sellaisina kuin ne ovat, käyttävät vaikutuskeinoinaan esimerkiksi leimaamista ja pelonlietsontaa. Negatiivinen manipulointi on yleensä menestyksekästä asioiden suhteen, joista ei tiedetä juuri mitään, mutta joihin liittyy monenlaisia voimakkaita alitajuisia pelkoja. Et-elämä on tästä hyvä esimerkki; Et-elämähän on suuri tabu maapallolla ja siihen liittyvä tieto vähäistä. Näin ollen viihdeteollisuuden luomilla mielikuvillakin on voimakas vaikutus (ne vahvistavat ennakkoluuloja ja alitajuisia pelkoja). Jos ihmisellä on positiivinen ja luottavainen suhtautuminen Korkeimpiin Voimiin (he hallitsevat korkeimmalla tasolla mm. Valon Galaktista Liittoa), niin silloin negatiivinen manipuolointikaan ei vaikuta ja kokonaisuuden näkee eri valossa ja eri tavalla laajemmasta perspektiivistä.
Ihmisen maailmankuva saattaa kaventua monista eri syistä johtuen ja ajattelukin voi muuttua "putkimaiseksi", jolloin ollaan kuin laatikon sisällä, mutta tiedostetaan kuitenkin se, että laatikon ulkopuolellakin on elämää ja monenlaisia asioita, mutta niitä ei uskalleta - tai ei halutakaan - suoraan kohdata. Pahinta on se, jos ihminen ei halua kohdata omaa tietämättömyyttäänja ja omia pelkojaan. Pahimmilaan se voi johtaa siihen, että ihminen kieltää lopulta kaiken yliluonnollisen todellisuuden olemassaolon.Terveessä uskonnollisuudessa ja hengellisyydessä juuri se oma tietämättömyys - ja pienuuskin - valtavan suuren monimutkaisen kokonaisuuden rinnalla jollakin tavalla ymmärretään ja hyväksytään.
Urantia-kirjassa on kuvattu maailmankaikkeuden Taivaallista hallintojärjestelmää, eikä se kuvaus välttämättä ole kovin kaukana totuudesta. Jostainhan esimerkiksi Enkeleidenkin on oltava peräisin. Eivät he varmastikaan ole tällä maaplaneetalla alkuaan saaneet, mutta ei heitä silti voi Et-olennoiksikaan sanoa. - sfdgsdfgsdgsdf
Yleisesti luullaan, että tuolla avaruudessa on sivilisaatioita, jotka lentelevät maapallolle käymään. No kukin uskoo sitten mihin vaan.
Paljon tehdään lentävistä lautasista havaintoja, mutta harvoi tulevat juttelemaan ihmisten kanssa. Siihen heillä ei ole yleensä lupaa, mutta heillä on lupa näyttäytyä taivaalla. Esim: http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012041505457967_v0.shtml
UFO:t ovat kuitenkin paholaisen enkeleitä. Ne tulevat paholaisen taivaasta, eikä toisilta planeetoilta. Useat kristilliset evankelistat tietävät asian ja ilmeisesti katolinen kirkkokin, kun UFO:ista vihjailee eräät kaardinaalit.
Tässä kerron tapahtumakulun, joka todistaa teille tapahtuessaan, että näin on.
UFO:t tulevat maapallolle sankoin joukoin sen jälkeen, kun Egyptissä on ollut suuri maanjäristys.
Tässä on nainen, joka saa nyt Joelin kirjan 3-luvun kertomalla tavalla näkyjä Jeesukselta ja hän kertoo tässä UFO:jen tulosta maan päälle:
http://www.youtube.com/watch?v=Hhe6EvW1VDk
Ilmestyskirjan 12-luvun kohdissa 7-9 kerrotaan, että
Arkkienkeli Mikaelin joukot lähtevät sotaan paholaista ja hänen enkeleitä vastaan. Paholainen enkeleineen tekee vastarintaa, mutta heidät heitetään maan päälle. Tuo tapahtuu seitemän vuoden ahdistusten aikoina.
Ymmärrän, että monelle teistä on todella vaikea tätä uskoa, mutta kun Egyptissä on järissyt ja maan päällä riehuu suuret ahdistusten ajat (maanjäristyksiä, USA:n itä- ja länsirannikot tuhoavat tsunamit, ydinsotaa, hyökkäys Israeliin, ruokapulaa jokapaikassa jne.) niin tietäkää, ettei nuo UFO:lla lentävät humanoidit ole muita kuin demoneja. Ehkä kaiken tämän jälkeen uskotte tämän.
Uudessa testamentissa kerrotaan itse asiassa selvästi, että paholainen tekeytyy valon enkeliksi ja paholainen tulee tekemään ihmeitä maan päällä.
Ilmestyskirjan 9.-luku kertoo skorpionin piston kaltaisesta tuskasta ja syvyyden enkelistä johtajana maata piinaavilla heinäsirkoille (siis kummallisen näköisille ufoille ??). Syvyyden enkeli on hepreankieliseltä nimeltään Abaddon, kreikankieliseltä Apollyon.
http://www.youtube.com/watch?v=qStEIMc3pSU&feature=plcp&context=C42c4084VDvjVQa1PpcFPkJ8Wh8xm8xobbBCzIxfoZMwGLx8khXT0=
http://www.youtube.com/watch?v=o-Kw9F_i46Y- gfsdgsdfgsdfgdsfgdsf
Herran 25.8.2012 julkaistu viesti kertoo UFO:sta, jotka ovat paholaisen enkeleitä:
"..My children… Your world leaders, your politicians, bankers, monarchies--blue bloods as they call themselves--the NWO council of the very few top-thirteen families of the earth, sold humanity out to My enemy. For it began with these evil hearts of men and women being deceived and getting advanced technologies for giving their sweet young innocent children over to having all sorts of abominations, mind-control, possession of evil entities at the highest extremes and levels, as well as many treacherous tortures and the raping of their innocence. I tell you, in the days of Noah the cross-breeding of humans and fallen angels was occurring, dear ones, as it is now done and has been done for many decades upon your earth.
These top secret black operations in the billions and trillions of dollars, these underground bases have bred many, many, many thousands of half breeds—hybrids that are NOT HUMAN but something very evil and contrived by Lucifer Himself. There are so many of My innocent ones, sons and daughters, with D.I.D. and M.P.D., and many who really believe they were abducted by alien beings. They are deceived, precious ones. These are fallen angels of light, masking themselves to humanity as ALIEN BEINGS. These hybrid programs have perpetrated not just the iniquitous bloodlines, but the Christian circles, families and churches as well. Many, many, many have been deceived..."
Tuo Herran viesti kannattaa lukea kokonaan:
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_163 - gfsdfgsdfgsgdx
gfsdgsdfgsdfgdsfgdsf kirjoitti:
Herran 25.8.2012 julkaistu viesti kertoo UFO:sta, jotka ovat paholaisen enkeleitä:
"..My children… Your world leaders, your politicians, bankers, monarchies--blue bloods as they call themselves--the NWO council of the very few top-thirteen families of the earth, sold humanity out to My enemy. For it began with these evil hearts of men and women being deceived and getting advanced technologies for giving their sweet young innocent children over to having all sorts of abominations, mind-control, possession of evil entities at the highest extremes and levels, as well as many treacherous tortures and the raping of their innocence. I tell you, in the days of Noah the cross-breeding of humans and fallen angels was occurring, dear ones, as it is now done and has been done for many decades upon your earth.
These top secret black operations in the billions and trillions of dollars, these underground bases have bred many, many, many thousands of half breeds—hybrids that are NOT HUMAN but something very evil and contrived by Lucifer Himself. There are so many of My innocent ones, sons and daughters, with D.I.D. and M.P.D., and many who really believe they were abducted by alien beings. They are deceived, precious ones. These are fallen angels of light, masking themselves to humanity as ALIEN BEINGS. These hybrid programs have perpetrated not just the iniquitous bloodlines, but the Christian circles, families and churches as well. Many, many, many have been deceived..."
Tuo Herran viesti kannattaa lukea kokonaan:
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_163Herra kertoo tuossa edellä olevan linkin takan olevassa viestissään, miksi Hänen tuli tuhota vedenpaisumuksessa kaikki paitsi Noan perhe:
"..Back when My Son Noah was warned to build the ark, there was much wickedness in the land. Most importantly, I need you to hear, read, meditate and study to find these truths yourself... In Noah’s days, there were fallen angels--My fallen sons, the watchers I had sent to humanity to look after them and help them; but they fell and chose to become flesh and take women into their abode.
These fallen watchers began copulating with women on the earth. This destroyed the pure human race that I had divinely made and placed, so I had to destroy all these that were called Nephilim, or what would be considered a hybrid race. Please children, read the book of Enoch and My Word--it is all in there. I shall give you a deep revelation of what happened and how this relates to these days NOW!.."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_163
Herra antaa tuon viestin lopussa paljon Raamatun kohtia ja myös kertoo, että Eenokin kirjan voi lukea. Tuo on apokryfikirja, mutta sitä paljon referoidaan teologisissa teksteissä. Niin Eenokin kirja on nyt sitten vahvistettu oikeaksi.
http://www.inri.fi/sana/vt-apo/eenok-1.html - Lainattu teksti
gfsdfgsdfgsgdx kirjoitti:
Herra kertoo tuossa edellä olevan linkin takan olevassa viestissään, miksi Hänen tuli tuhota vedenpaisumuksessa kaikki paitsi Noan perhe:
"..Back when My Son Noah was warned to build the ark, there was much wickedness in the land. Most importantly, I need you to hear, read, meditate and study to find these truths yourself... In Noah’s days, there were fallen angels--My fallen sons, the watchers I had sent to humanity to look after them and help them; but they fell and chose to become flesh and take women into their abode.
These fallen watchers began copulating with women on the earth. This destroyed the pure human race that I had divinely made and placed, so I had to destroy all these that were called Nephilim, or what would be considered a hybrid race. Please children, read the book of Enoch and My Word--it is all in there. I shall give you a deep revelation of what happened and how this relates to these days NOW!.."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_163
Herra antaa tuon viestin lopussa paljon Raamatun kohtia ja myös kertoo, että Eenokin kirjan voi lukea. Tuo on apokryfikirja, mutta sitä paljon referoidaan teologisissa teksteissä. Niin Eenokin kirja on nyt sitten vahvistettu oikeaksi.
http://www.inri.fi/sana/vt-apo/eenok-1.htmlKiinnostavaa!
Olen entinen new age-uskova ja 'ufo-aktivisti' - ja ns. harmaa, isopäinen avaruusolentorotu (engl. 'gray') on minulle varsin tuttu juttu.
Kun tulin new age'stä uskoon ja luin Ilmestyskirjan 9:3 kohtaa, jossa puhutaan noista 'heinäsirkoista', tuli mieleeni heti ko. isopäiset humanoidit! Piirsin tuolloin sen jakeen viereen jopa 'humanoidin' pään kuvan - niin vakuuttunut olin siitä, että siinä puhuttiin juuri niistä - eikä suinkaan mistä tahansa 'sirkoista'!
Raamatun kohta kertoo siitä, kuinka näille 'heinäsirkoille annettiin valta', ja että niitä 'kiellettiin vahingoittamasta Jeesukseen uskovia'.
Ihmettelenpä vain kovasti, että mikähän 'heinäsirkkalaji' muka olisi näin viisas, että se oikein puhetta ymmärtäisi??? Ei tietenkään mikään, vaan ilmestyksen nähnyt Johannes vain tulkitsi näkemänsä olennot heinäsirkoiksi, koska juuri niitä ne muistuttavat eniten!
Olet, keskustelun aloittaja, aivan oikeilla jäljillä näistä Raamatun mainitsemista 'sirkoista'. (Tosin virheellisesti käytät näistä 'humanoideista/avaruusolennoista' nimitystä 'ufo', mikä on kylläkin niiden käyttämä 'lentolaite'.)
Jokainen voi todeta tämän ulkonäköasian itse ja havaita, että heinäsirkan ja tällaisen harmaan avaruusolennon päät ovat muodoltaan liki identtiset keskenään:
Heinäsirkka:
http://www.vastavalo.fi/rhombodera-basalis-malaysian-shield-pelokas-rukoilijasirkka-386055.html
Harmaa humanoidi:
http://materialintangible.blogspot.fi/2009/08/ceacetan-humanoids-revisted.html
Eipä tästä aiheesta tämän enempää. Jokainen vastatkoon omista uskomuksistaan tai uskomatta jättämisistään! Toin tämän vain omana kokemuksenani lukijoiden tietoon, enkä asiaa sen paremmin enää kommentoi. Kuulkaa tai olkaa kuulematta!
Lopuksi ainoastaan kehoitan, että: lukekaa, ihmiset, raamattunne! Lukekaa se rauhassa yksinänne, tutkikaa sitä ja verratkaa asioita maailmassa oleviin tapahtumiin ja uskomuksiin - ilman että vieressänne istuu joku ufohörhö hengen ja tiedon messuilta omaksuttuine kommentteineen!
Jeesus itse varoitti, että ihmiset eksyvät, koska he eivät tunne kirjoituksia - siis raamattua! Rukoile siis Häntä itseään avaamaan kirjoitukset itsellesi, äläkä usko jotain kontaktihenkilöitä. Unohda kaikki tekojeesukset ja maitreya muka-kristukset!
Et mene harhaan raamatun kirjoitusten suhteen, kun käännyt oikean tahon puoleen! Ota siis itse, omakohtainen yhteys, maailmankaikkeuden Luojaan, vaikka heti!
Yhteydenpito Jeesukseen ei vaadi lootusasentoa, ei liilaa puseronväriä, ei energisointiharjoituksia tai om-hymistelyjä - vaan se tapahtuu yksinkertaisesti rukoilemalla. Ei tarvitse pakolla edes sormia ristitä!
Pelkkä sydämen halu olla yhteydessä Jeesukseen riittää, sekä Hänen nimessään rukoileminen! - Lainattu teksti
Raamatussa on mainittu UFO:t paholaisen joukkoina. Kirje efesolaisille 2:1-2 kertoo suoraan mistä tuo paholainen tulee:
"1 Jumala on tehnyt eläviksi teidät, jotka olitte kuolleita rikkomustenne ja syntienne tähden. 2 Ennen te elitte niiden vallassa tämän maailman menon mukaan, totellen avaruuden henkivaltojen hallitsijaa, sitä henkeä, joka yhä vaikuttaa tottelemattomissa ihmisissä."
Niin ainakin vuoden 1992 raamatun käännöksessä on aika selvästi sanottu tuo avaruuden henkivaltojen hallitsija, jolla tarkoitetaan paholasta:
http://www.liisijokiranta.fi/uskonABC/ihminen.htm
Toinen kirje korittilaisille 11:14 mainitsee: "Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi."
Katolinen kirkko on hairahtunut luulemaan Fatima ilmestystä neitsyt Marian ilmestymisenä. On totta, että kymmenet tuhannet ihmiset näkivät, kun aurinko tanssi taivaalla ja kirkasta valoa loistava neitsyt Marian hahmossa ollut paholainen kertoi lapsille omat profetiat.
Kannattaa huomata, että tuo tapahtuma on kiistaton silminäköijöiden määrän takia, mutta monet ufo-tutkijat pitävät tapausta ufo-ilmiönä. Kyse oli kuitenkin paholaisen operaatiosta, johon katolinen kirkko haksahti.
Wikipedia kertoo tapauksesta näin:
"..Kolme paimenessa ollutta maatyöläisten lasta, Lúcia Santos ja hänen serkkunsa Jacinta ja Francisco Marto näkivät Cova da Irian niityillä, Aljustrelin kylän lähellä ilmestyksen, joka on tulkittu Neitsyt Mariaksi.
Lúcia kuvaili hahmoa sanoin ”kirkkaampi kuin aurinko, levittäen valonsäteitä jotka olivat puhtaampia ja kirkkaampia kuin kristallilasi joka on täytetty kuplivalla vedellä, ja jonka läpäisevät palavat auringonsäteet”.
Kaikkiaan kuusi kertaa toistuneen ihmeen näki lasten lisäksi kymmenien tuhansien katolisten ja lehtimiesten sekä muiden uteliaiden joukko. Pyhä Neitsyt kuitenkin puhutteli vain lapsia ja ilmoitti heille viestin, joka tunnetaan Fatiman kolmena salaisuutena.
Muut paikalle kokoontuneet näkivät vain ”aurinkoihmeen”, eli auringon omituisen tanssin taivaalla.." - siitä tähdestä
Lainattu teksti kirjoitti:
Kiinnostavaa!
Olen entinen new age-uskova ja 'ufo-aktivisti' - ja ns. harmaa, isopäinen avaruusolentorotu (engl. 'gray') on minulle varsin tuttu juttu.
Kun tulin new age'stä uskoon ja luin Ilmestyskirjan 9:3 kohtaa, jossa puhutaan noista 'heinäsirkoista', tuli mieleeni heti ko. isopäiset humanoidit! Piirsin tuolloin sen jakeen viereen jopa 'humanoidin' pään kuvan - niin vakuuttunut olin siitä, että siinä puhuttiin juuri niistä - eikä suinkaan mistä tahansa 'sirkoista'!
Raamatun kohta kertoo siitä, kuinka näille 'heinäsirkoille annettiin valta', ja että niitä 'kiellettiin vahingoittamasta Jeesukseen uskovia'.
Ihmettelenpä vain kovasti, että mikähän 'heinäsirkkalaji' muka olisi näin viisas, että se oikein puhetta ymmärtäisi??? Ei tietenkään mikään, vaan ilmestyksen nähnyt Johannes vain tulkitsi näkemänsä olennot heinäsirkoiksi, koska juuri niitä ne muistuttavat eniten!
Olet, keskustelun aloittaja, aivan oikeilla jäljillä näistä Raamatun mainitsemista 'sirkoista'. (Tosin virheellisesti käytät näistä 'humanoideista/avaruusolennoista' nimitystä 'ufo', mikä on kylläkin niiden käyttämä 'lentolaite'.)
Jokainen voi todeta tämän ulkonäköasian itse ja havaita, että heinäsirkan ja tällaisen harmaan avaruusolennon päät ovat muodoltaan liki identtiset keskenään:
Heinäsirkka:
http://www.vastavalo.fi/rhombodera-basalis-malaysian-shield-pelokas-rukoilijasirkka-386055.html
Harmaa humanoidi:
http://materialintangible.blogspot.fi/2009/08/ceacetan-humanoids-revisted.html
Eipä tästä aiheesta tämän enempää. Jokainen vastatkoon omista uskomuksistaan tai uskomatta jättämisistään! Toin tämän vain omana kokemuksenani lukijoiden tietoon, enkä asiaa sen paremmin enää kommentoi. Kuulkaa tai olkaa kuulematta!
Lopuksi ainoastaan kehoitan, että: lukekaa, ihmiset, raamattunne! Lukekaa se rauhassa yksinänne, tutkikaa sitä ja verratkaa asioita maailmassa oleviin tapahtumiin ja uskomuksiin - ilman että vieressänne istuu joku ufohörhö hengen ja tiedon messuilta omaksuttuine kommentteineen!
Jeesus itse varoitti, että ihmiset eksyvät, koska he eivät tunne kirjoituksia - siis raamattua! Rukoile siis Häntä itseään avaamaan kirjoitukset itsellesi, äläkä usko jotain kontaktihenkilöitä. Unohda kaikki tekojeesukset ja maitreya muka-kristukset!
Et mene harhaan raamatun kirjoitusten suhteen, kun käännyt oikean tahon puoleen! Ota siis itse, omakohtainen yhteys, maailmankaikkeuden Luojaan, vaikka heti!
Yhteydenpito Jeesukseen ei vaadi lootusasentoa, ei liilaa puseronväriä, ei energisointiharjoituksia tai om-hymistelyjä - vaan se tapahtuu yksinkertaisesti rukoilemalla. Ei tarvitse pakolla edes sormia ristitä!
Pelkkä sydämen halu olla yhteydessä Jeesukseen riittää, sekä Hänen nimessään rukoileminen!Matteuksen evankeliumin toinen luku kertoo myös Jeesuksen syntymästä. Matteuksen evankeliumin toinen luku kertoo, että kun Jeesus oli jo syntynyt Juudean Betlehemissä Kuningas Herodeksen aikana, niin tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin. Tietäjät sanoivat: "Missä on se äsken syntynyt juutalaisten kuningas? Sillä me näimme hänen tähtensä itäisillä mailla ja olemme tulleet häntä kumartamaan."
Alkutekstissä ei ole sanaa äsken. Itämaan tietäjät eivät nähneet Jeesusta vastasyntyneenä, vaan myöhemmin.
Perinne opettaa, että itämaan tietäjiä oli kolme, mutta Raamattu ei kerro heidän lukumäärää, heitä saattoi olla useita kymmeniäkin, mutta tarkkaa määrää emme tiedä, koska Raamattu ei kerro sitä. Israelista suoraan idässä oli Babylonia ja Persia sekä uloimpana Kiina. Tietäjät sanoivat, että he olivat nähneet tähden omassa maassaan, jonka he sanoivat olleen juutalaisen kuninkaan tähti ja he olivat tulleet kumartamaan tätä kuningasta. Mielenkiintoinen seikka on se, että nämä tietäjät olivat nähneet tähden omassa maassaan ja olivat seuranneet sitä aina Jerusalemiin asti.
Tämä tarkoittaa sitä, että itämaan tietäjät tunsivat astrologiaa ja tutkivat tähtiä. Babyloniassa ja Persiassa tutkittiin tähtiä ja siellä harrastettiin astrologiaa. On hyvin todennäköistä, että itämaan tietäjät tulivat Babyloniasta tai Persiasta. Alkuteksti käyttää itämaan tietäjistä sanaa kreikankielen sanaa magos, joka oli nimitys jota käyttivät babylonialaiset, kaldealaiset, meedialaiset ja persialaiset. Magos sana tarkoitti opettajaa, pappia, lääkäriä, astrologia ja näkijää. Itämaan tietäjät olivat siis omassa maassaan korkeasti koulutettuja miehiä, jotka todennäköisesti olivat astrologeja ja todennäköisesti joukossa oli myös pappeja, opettajia sekä muita korkeasti koulutettuja miehiä. Mutta aivan varmasti heidän joukossaan oli miehiä, jotka kykenivät lukemaan tähtiä ja jotka ymmärsivät tähtitaivaan kuvioita.
He olivat nähneet tähden tai tähtitaivaan ilmiön, jota he tulkitsivat siten, että suuri juutalaisten kuningas syntyy, josta tähtitaivaan kuviot kertovat heille ja tämän seurauksena he lähtivät seuraamaan tätä ilmiöitä. Juutalaiset olivat olleet pakkosiirtolaisuudessa Babyloniassa, joka sijaitsi Persiassa. Uskon, että juutalaisten ollessa Babyloniassa pakkosiirtolaisuuden aikaan, niin he kertoivat Babylonialaisille (persialaisille) Israelin Messiaan tähdestä. Näin itämaan tietäjät osasivat lukea oikealla hetkellä Israelin Messiaan syntymän.
Babyloniasta ja Persiasta on matkaa Jerusalemiin noin 600-1200 kilometriä. Itämaan tietäjien matkan kesto on ollut noin kuukaudesta kahteen kuukauteen ehkä jopa vieläkin kauemmin. Perinne kertoo kuinka itämaan tietäjät menivät Jeesuksen syntymän aikaan talliin missä Jeesus oli, mutta tämä on perinne, joka on epätosi. Raamattu kertoo Matteuksen evankeliumissa, että Jeesus oli jo syntynyt kun itämaan tietäjät saapuivat Jerusalemiin.
Petri Paavolan sivulta
Ne ns. ufo-alukset ovat ihmisten tekemiä vempaimia. ns ufo-miehet ja ns.kontaktihenkilöiden ufoilta saamat viestit ovat demonista alkuperää.
Natseilla oli kehitteillä teknologiaa joka näyttää 50-luvun ufo-aluksilta, natsien hävitessä teknologia siirtyi voittajille.
Miksiköhän 50-luvun ns.ufo-havainnot näyttää kuplavolkkarilta ja tuoreimmat ferrarilta ja jaguaarilta?
Ef 6 luku kertoo avaruuden pahoista henkivalloista. Esim yksi kontaktihenkilö sai sellaisen viestin jossa kaikista uskonnoista parjattiin ainoastaan yhtä eli kristinuskoa.
Sitten mennään joihinkin valokuviin missä on ns. ufo-miehiä.Aikanaan siellä taisi olla Los Alamosissa jos oikein muistan tehtiin kiihtyvyyskokeita joissa kuoli apinoita. Ufot saatiin aikaiseksi kun apinoilta ajettiin karvat ja maalattiin vihreäksi.- -----
>>Ne ns. ufo-alukset ovat ihmisten tekemiä vempaimia>>
Jotkut ufot kyllä ovat Maan ihmisten lentolaitteita, mutta eivät läheskään kaikki. - tämän minä tiedän
Kuuntelin kauan sitten radiodein sunnuntaina iltamyöhällä (alkoiko se jo klo21?) taivaan ja maan lähetystä, ja siellä sanottiin ohimennen että ne jotka katsotaan arvollisiksi pääsemään taivaaseen, tulevat Jumalan tahdon mukaan kertomaan sitten muillakin planeetoilla eläville Jumalasta, kun ensin on ihmisten vuoro.
- Yks vaan
Olen uskossa oleva nainen.
Olen melko varma, että ufoja on, mutta ne ovat paholaisen henkijoukkoja, demoneita.
Eivät siis hyviksiä!! Ja noita merkkejä alkaa näkymään...
Uskokaa Raamattuun!♥Uskokaa Jeesukseen!♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928