Seurusteleeko Peter Wilenius jonku itteään 20v nuoremman tytön kanssa? Aika naurettavaa.
Peter Wilenius
17
7066
Vastaukset
- JÄTKÄ on aika
naurettava.
- Beachboy.
Ne seurustelee 20 vuotta nuoremman kanssa ketkä sellasen saavat ;)
- jokzz
Pitää vielä mainita, että itse en saa naisia, joten joudun tyytymään omaan käteen. Mutta silti ihmetyttää kun 20v nuoremman kanssa joku on.
- jokzz
Se on ikävää, jos joudut. Mutta käytä silti omaa nimimerkkiäsi.
- vanhamies2
Pitää vielä mainita, että itse en saa naisia.
Minusta siinä ei ole mitään säälittävää tai ihmeteltävää, niin kuin jotkut tuntuu ihmettelevän, nää säälitteliät ja ihmetteliät, ovat kateellisia vain. Jos kaveri on saanut nuoren naisen mukaansa niin, mun puolesta onnittelut siitä vain kaverille. Minä en ole koskaan ollut mikään nais sankari olen jo 73 vuotta, tosin niistä naimisissa noin 30 vuotta. Vaimon lisäksi minulla on ollut viisi naista jotka minulla tilapäisesti oli. silloin nuorempana, Ne naiset jotka minulla oli tarjoutuivat minulle ja olivat ihan vieraita baari naisia. Eikä se liity aina mieheen se että haluaa nuoremman seuralaisen se on yhtähyvin niin miesten kuin naisenkin salainen haave. Monet hyvissä viroissa olevat naiset jos mahdollista ottavat nuoren miehen joka ikänsä puolesta sopisi heidän pojakseen hyvinkin. Samaten miehet tuovat thaimaasta itselleen nuoren elämän sulostuttajan, ei varmasti kukaan suomalainen mies tuo sieltä jotain eläke iässä olevaa mummua. Vaan kyllä sen naisen pitää olla sen ikäinen kuin heidän tyttärensä yleensä jo on. Minulla oli vaimo 20 v minua vanhempi, ja jos kaikilla naisilla on saman laiset alapään vaivat niin ei kyllä niitä enää kenenkään miehen pidä riesoikseen ottaa. On virsa tulehdusta, on virtsan karkailua ym.. ym Sama se on meillä vanhoilla kähmyillä so miehillä, Seisoo milloin seisoo kuset ei lähde, eturauhas vaivat jylläävät. en sanois, että kaikilla on näin. Mutta nämä vanhan miehen vaivat olisi hyvä ottaa huomioon itsemmekin jos meillä on madollisuus pitempiaikaiseen suhteeseen tyttäremme ikäisen naisen kanssa, ongelmia tulee ajan oloon kuitenkin. Minusta kuitenkin masturbointi on meille vanhoille miehille kuitenkin se varaventtiili ja yleensä se on jopa terveellistä, eikä ole mitään riskitekiöitä sitten
- Täysi juoppo olen
Eikö se silloin tarkota sitä, että Peter on pedofiili ainakin jos seksiä harrastavat? Ei kai mies vielä 36 ole?
- John Cusaz
Wilenius europarlamenttiin, mutta sanottavaa ei ole tästä.
- Urologi.
Wilenius on tässä pelottavan punainen: http://www.gymtv.fi/?viewkey=0ddfaa0266346bdc1b20
Ennen se oli sellanen adonispatsas, nyt sikaniska, voi taivas mitä tuhlausta.- jokzz
Sehän on bulkilla tällä hetkellä..
- hsrtfgagba
Kemikaalia kierrossa, siitä se punaisuus johtuu. Katteleppa muitaki roinaajia salilla. Kierrolla kaikki on punasia ku katkarapu.
- Gatsby92
Mitä säälittävää on siinä, että mies tietää, mitä haluaa, ja tekee jotain sen eteen? Mitä säälittävää on panna teinejä? Nuoret naiset ovat kauniita, kun taas vanhat arvottomia hupakoita.
- Rantojen mies
Tuossa olen samaa mieltä, että nuoret ovat parempia ja ihanampia. Itse olen reilu 40, mutta hengaan 20-30 vuotiaiden kanssa. Jotku voivat ajatuksissaan sanoa, että onpa siinä typerä ja säälittävä mies kun ei oman ikäisiään löydä. No miksi minä omanikäisiäni katselisin kun ovat rupsahtaneita, alapää laakea kuin Siperian tundra, heillä on lapsia riesana jne. Katselen niitä ja hengaan niiden kanssa, koska pystyn siihen, olen hyvävartaloinen (treeniä 21 vuotta takana) ja hyvinsäilynyt mies jolla on aikuisen ajatukset, siitä nuoret naiset tykkää.
- sunnuntaitreenaaja
Kunnon spede sikaniska tämä Wilenius nykyään.
Silmäpussit roikkuu leuassa asti ja hiuksetkin lähtee kovaa vauhtia päästä roinaamisen myötä, naurettava käkkäräletti on kohta kuin Pelle Hermannilla!
Ojentajia ei ole käsissä ollenkaan (jollain vammaisella tavalla tuo mieleen Markus Rühlin laatikkomaisuudessaan ja pökkelömäisyydessään), vaikka roinalihasta onkin muuten kertynyt cbb-ajoista reilusti.
Treenaaminen on aina hyvästä, mutta koko "oikea" kehonrakennus on kyllä sairain ja idioottimaisin laji koko maailmassa, ja Wilenius on tässä touhussa oikein malliesimerkki. Lihasta tehdään keinoja kaihtamatta hirvittävillä riskeillä, että saa jonkun naurettavan pokaalin kirjahyllyyn friikkishon voittamisesta, mille varmaan 97% maailman väestöstä ei anna minkäänlaista muuta arvoa, kuin korkeintaan huumoriarvon.
Voihan elämä mitä touhua!- Mies ojasta.
Peterin sielunelämä ei kestänyt vaan hän valitsi kaljuuden, rumuuden ja tulevan ennenaikaisen äkkikuoleman.
- Pökkelö Esa
En tiedä mistä noi silmäpussit tulee. Oli ennen niin kiiltokuvapoika. Tekeekö roina silmäpusseja vai vie yöunet?
- Miiir5
150kg * 6 ei oo natumiehen hommia tuo
http://www.youtube.com/watch?v=YlX189hhaJg- dccyytt
ottaahan mikekin enemmän vaikka on natu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632123Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272087- 1301604
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505