vuoden ensimmäiset oharit

miehenkuvotus

Kylläpä taas palautti maan pinnalle. Naisen ehdotuksesta sovittiin eilen, että tänään syödään illallista minun luonani, ja kehitetään siitä jotain iltaohjelmaa. Lupaiduin kokkailemaan ja sovittiin, jo mitä ruokaa laitan. Kävin päivällä kotiin tullessa kaupassa hankkimassa tarvikkeet, ja yritin soitella neidille, että mihis aikaan haluaa ruuan olevan valmis. No eipä ollut suuri yllätys ettei vastannut puhelimeen, eikä ilmoittanut mitenkään, että suunnitelmat oli peruttu.

Eipä ole muutamaan vuoteen tullutkaan vastaan ohareita, no eipä kyllä treffejäkään ole liikaa ollutkaan. Mutta kyllähän tämä aina tympäisee, sille vain ei voi mitään. Noo jos jotain positiivista etsii niin ompahan itselle tosinhyvät ruuat pariksi päiväksi, en muistakkaan milloin olen viimeksi kokkaillut kunnon raaka-aineista kunnolla. Tullut vain aina sutaistua jotain nopsaan lautaselle. Olin jo melkein unohtanut kuinka mukavaa kokkailu on. Ja jäipä hyvä viinipullokin yli, sen taidan korkailla parin viikon päästä.

36

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Älä huoli, tarjoan sinulle Atria makkara illallisen lohdutukseksi ja Fazerin tummaa suklaata Presidentti kahvin kera. Ja tämä ei ollut maksettu mainos, en saa tästä provikkaa.

      • miehenkuvotus

        Kiitokset tarjouksesta, mut söin jo melko hyvin. Ei maistu enään rasvakaapeli.


      • lottamari<3
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Kiitokset tarjouksesta, mut söin jo melko hyvin. Ei maistu enään rasvakaapeli.

        eikä tässä vielä kaikki, olisi sääliseksiäkin tarjolla..


      • miehenkuvotus
        lottamari<3 kirjoitti:

        eikä tässä vielä kaikki, olisi sääliseksiäkin tarjolla..

        Ohhoh, kaikkia sitä...


      • lottamari<3
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Ohhoh, kaikkia sitä...

        niin ja eikä tässä vielä kaikki, voin jäädä koko viikoksi, jos oikein hyvä ruoanlaittaja olet, etkä kuorsaa korvaan.


      • miehenkuvotus
        lottamari<3 kirjoitti:

        niin ja eikä tässä vielä kaikki, voin jäädä koko viikoksi, jos oikein hyvä ruoanlaittaja olet, etkä kuorsaa korvaan.

        Ajai, ensi viikon olen kyllä työmatkalla ja asunki susirajan takana, joten tuskin tänne tulisit. Mutta hyvä kokki kyllä olen, varsinkin kohta kun päätin alkaa kokkailemaan ja herättelemaan ubholaan jäänyttä harrastetta.


      • lottamari<3
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Ajai, ensi viikon olen kyllä työmatkalla ja asunki susirajan takana, joten tuskin tänne tulisit. Mutta hyvä kokki kyllä olen, varsinkin kohta kun päätin alkaa kokkailemaan ja herättelemaan ubholaan jäänyttä harrastetta.

        Eikä tuo haittaa mittää, tykkään susista ja sushista ja työmatkan voi aina peruuttaa.


      • miehenkuvotus
        lottamari<3 kirjoitti:

        Eikä tuo haittaa mittää, tykkään susista ja sushista ja työmatkan voi aina peruuttaa.

        Sushia, en ole koskaan tehnytkään. Enkä sutta syöny, tai elävänä tavannut. Mut ei työmatkaa niin vaan peruta, varsinkin kun on kiinnostava reissu.


    • Heh, jotain positiivista sentään. Itellä on nykyään semmonen putki menossa että yllättäen nainen vain jättää vastaamatta. Ts. loppuu vaan mielenkiinto.

      • miehenkuvotus

        Juu, se tuntuu olevan aika normaali käytäntö. Yhtäkkiä vain katkeaa yhteydenpito, ilman mitään selitystä tai sanomista. Muutaman kerran tullu itsekkin törmättyä samaan, mutta tietenkin silloin ollut kyse vain ihan muutamasta aikaisemmasta puhelusta/ tapaamisesta.


    • Mies1985

      Woman Wins...MINISEXUALITY!

      Ending credits:
      Woman comes to an understanding regarding her true needs and intentions. After a lengthy period of leaving AT-men licking their fingers, she finds true courage and finally confronts Jyystäri-Eino himself, leaving his tattooed wand of evil flaccid and yearning. The netherlips of Woman proceed to seal themselves, sending the Underworld of Karjus spiraling into destruction and AT-men of Earth dreamy at her wake.

    • kurja juttu

      Aika törkeä temppu. Mutta onhan hyväkin että näit mikä oli naisiaan, ettet tuhlaa enempää aikaa häneen.

    • HöH!

      En ymmärä miksi ei voi sitten sanoa suoraan jos ei kinnosta, kun tietää että toinen näkee vaivaa. Omasta mielestäni tollanen kokkailu kuulostaisi hyvältä! :)

      • miehenkuvotus

        En tiedä, voiko kyse olla pelkästään kiinnostuksen puutteesta, kun itse vielä ehdotti iltaa. Joko halusi loukata pahemmin kuin pelkestään ilmoittamalla "et eiköhän tämä ollut tässä", tai sitten tuli vain parempaa tekemistä ja koki helpommaksi olla vain ilmoittama mitään kuin perua. Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu molempiin sukupuoliin...


      • HöH!
        miehenkuvotus kirjoitti:

        En tiedä, voiko kyse olla pelkästään kiinnostuksen puutteesta, kun itse vielä ehdotti iltaa. Joko halusi loukata pahemmin kuin pelkestään ilmoittamalla "et eiköhän tämä ollut tässä", tai sitten tuli vain parempaa tekemistä ja koki helpommaksi olla vain ilmoittama mitään kuin perua. Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu molempiin sukupuoliin...

        No, niimpä kai.. Harmistuin sun puolesta.


      • 12+20
        miehenkuvotus kirjoitti:

        En tiedä, voiko kyse olla pelkästään kiinnostuksen puutteesta, kun itse vielä ehdotti iltaa. Joko halusi loukata pahemmin kuin pelkestään ilmoittamalla "et eiköhän tämä ollut tässä", tai sitten tuli vain parempaa tekemistä ja koki helpommaksi olla vain ilmoittama mitään kuin perua. Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu molempiin sukupuoliin...

        Antoiko karma sinulle takaisin mitä ansaitsit miehenkuvotus?


      • miehenkuvotus
        12+20 kirjoitti:

        Antoiko karma sinulle takaisin mitä ansaitsit miehenkuvotus?

        Mahdolliseti, erehdyinhän taas kerran luulemaan, että joku nainen haluaisi viettää aikaa kanssani... Eikös se ole jo melko suuri rikos at-mieheltä. Itse en kyllä ole tehnyt vastaavia ohareita kenellekkään, jos olen jotain sovittuja suunnitelmia joutunut muuttamaan, niin aina olen kyllä ilmoittanut heti kun olen saanut tietää. Eli usein muutamaa päivää aikaisemmin.


      • naisentoivomus
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Mahdolliseti, erehdyinhän taas kerran luulemaan, että joku nainen haluaisi viettää aikaa kanssani... Eikös se ole jo melko suuri rikos at-mieheltä. Itse en kyllä ole tehnyt vastaavia ohareita kenellekkään, jos olen jotain sovittuja suunnitelmia joutunut muuttamaan, niin aina olen kyllä ilmoittanut heti kun olen saanut tietää. Eli usein muutamaa päivää aikaisemmin.

        Olet kyllä oikeassa, jos jotakin sovittu, sitten sitä pidetään. Mutta voisithan soittaa hänelle ja kyselee, kohteliaisuudesta jotakin ja kertoo että päivällinen on tulossa ja onko mitään erikoista toivottavaa? Ihmisten pitää soittaa toisille enemmän ja olla läheisissä väleissä. vain viralliset tapaamiset sovitaan hyvissä ajoin ja odotetaan kiltisti, että kaikki on oikein.


      • rasittava pelle
        naisentoivomus kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa, jos jotakin sovittu, sitten sitä pidetään. Mutta voisithan soittaa hänelle ja kyselee, kohteliaisuudesta jotakin ja kertoo että päivällinen on tulossa ja onko mitään erikoista toivottavaa? Ihmisten pitää soittaa toisille enemmän ja olla läheisissä väleissä. vain viralliset tapaamiset sovitaan hyvissä ajoin ja odotetaan kiltisti, että kaikki on oikein.

        Joo, mut miten soitat mielikuvitustyttöystävälle?


      • Toivomuskuvitus
        rasittava pelle kirjoitti:

        Joo, mut miten soitat mielikuvitustyttöystävälle?

        No, jos sinulla on vilkas mielikuvitus, voit soittaa omassa mielikuvituksessa. Mutten kaikki kirkkaat mielikuvituskuvat materilisoivat ajan mukaan. Millainen sinun mielikuvitustyttöystävä on?


      • miehenkuvotus
        naisentoivomus kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa, jos jotakin sovittu, sitten sitä pidetään. Mutta voisithan soittaa hänelle ja kyselee, kohteliaisuudesta jotakin ja kertoo että päivällinen on tulossa ja onko mitään erikoista toivottavaa? Ihmisten pitää soittaa toisille enemmän ja olla läheisissä väleissä. vain viralliset tapaamiset sovitaan hyvissä ajoin ja odotetaan kiltisti, että kaikki on oikein.

        Eilen sovittiin illallisesta ja ruokalajista, nimenomaan hänen aloitteesta. Koitin soittaa tänään päivällä, että mihis aikaan - ei vastannut puhelimeen. Kokeilin soittaa pari kertA, mutta eipämsoittanut takaisin.


      • Kuvitusehdotus
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Eilen sovittiin illallisesta ja ruokalajista, nimenomaan hänen aloitteesta. Koitin soittaa tänään päivällä, että mihis aikaan - ei vastannut puhelimeen. Kokeilin soittaa pari kertA, mutta eipämsoittanut takaisin.

        Kaikki voi tapahtua elämässä. Kerran minun piti peruuttaa monta tapaamistä ekävän tapahtuman takia. Kirjoitin viestissä, että en voi tulla ja kerroin syyn, miksi ei. Ei kukaan uskonut, koska kaikki luulivat, että se on aprillivitsi. Tänään ei ole aprillia, sitten ehkä hän ei voinutkaan tulla omasta syystä. Soita hänelle ja kysy!!!


      • miehenkuvotus
        Kuvitusehdotus kirjoitti:

        Kaikki voi tapahtua elämässä. Kerran minun piti peruuttaa monta tapaamistä ekävän tapahtuman takia. Kirjoitin viestissä, että en voi tulla ja kerroin syyn, miksi ei. Ei kukaan uskonut, koska kaikki luulivat, että se on aprillivitsi. Tänään ei ole aprillia, sitten ehkä hän ei voinutkaan tulla omasta syystä. Soita hänelle ja kysy!!!

        Paha kysyä syytä, kun puhelimeen ei vastata. Kyllähän sen ymmärtää, että elämässä voi tapahtua vaikka mitä ja sen takia joutuu perumaan, ehkä jopa unohtaakin ilmoittaa. Mutta se, että puheluun tai viestiin ei vastata ollenkaan kielii mielestäni siitä, että oharit on tarkoituksella tehty.


      • ystävällinen neuvo
        miehenkuvotus kirjoitti:

        Paha kysyä syytä, kun puhelimeen ei vastata. Kyllähän sen ymmärtää, että elämässä voi tapahtua vaikka mitä ja sen takia joutuu perumaan, ehkä jopa unohtaakin ilmoittaa. Mutta se, että puheluun tai viestiin ei vastata ollenkaan kielii mielestäni siitä, että oharit on tarkoituksella tehty.

        Tuli katumapäälle kun huomasi, että olet luuserismiehiä. Todennäköisesti reagoit siihen illallisehdotukseen naisen mielestä jotenkin väärin, vaikutit liian innostuneelta tai olit heti liian valmis miellyttämään. Sun olis pitänyt vaan sanoa, että voithan sä tullakin syömään, ei paljon kiinnosta, mutta tuo mukanas pullo viiniä ja kortsupaketti jos tulet, safka on seitsemältä, jos myöhästyt niin saat ryömiä koiraluukusta, koska persettäni en enää sen jälkeen ovelle nosta kun sulattelen ruokaa. Aivan varmasti olisi ollut erilainen lopputulos


    • ~c~

      Miten täällä S24:ssa miehille AINA KÄY NOIN???!!?

      • sfaa

        Käyhän vastaavaa naisille, mutta heillä on eri foorumeja, joissa uikuttavat menaiset, vauva yms... Tää palsta on ätmien valituskenttä!! HOROT pysyköön pois täältä


      • ~c~
        sfaa kirjoitti:

        Käyhän vastaavaa naisille, mutta heillä on eri foorumeja, joissa uikuttavat menaiset, vauva yms... Tää palsta on ätmien valituskenttä!! HOROT pysyköön pois täältä

        HAHAHAA ei mulle ole noin käyny koskaan! Ja minähän olen palstalla jotta ätmit voi kysyä, mitä ne taas on tehny väärin!!!


    • Ja seuraava tarina?

      Nää on näitä Teemun höpö höpö juttuja. Vastailee omiin viesteihinsä.. niin säälittävää..

      • kaikkeesössötystä

        älytön ajatus et teemu raaskis koskaan tarjota kenellekkään mitään. teemu alkaa itkemään kahden euron narikkamaksusta ja lähtee mielummin kotiin ennen kuin maksaa. vai viellä olisit raaskinu viinipullonkin ostaa.
        teemuhan on kertonu et ei voi juoda kun lääkkeet estää. mites sä sit muka viiniä olisit tarjonnu ?


      • Poks vaan Teemu
        kaikkeesössötystä kirjoitti:

        älytön ajatus et teemu raaskis koskaan tarjota kenellekkään mitään. teemu alkaa itkemään kahden euron narikkamaksusta ja lähtee mielummin kotiin ennen kuin maksaa. vai viellä olisit raaskinu viinipullonkin ostaa.
        teemuhan on kertonu et ei voi juoda kun lääkkeet estää. mites sä sit muka viiniä olisit tarjonnu ?

        Maksa sanoo poks


    • M-E-R-C-Y

      Toivottavasti naisparalle ei ole tapahtunut mitään kamalaa. Vaikka joutunut onnettomuuteen, raiskatuksi, ryöstetyksi... Tai läheinen kuollut tai joutunut yllättäen sairaalaan jonkun vakavan asian takia. :(

    • luti223

      Naisiin ei voi koskaan luottaaa.

    • okuukh

      vittu mikä luuseri. tapa ittes.

    • selva mies.

      Joilakin naisilla ei ole minkäänlaisia tapoja. Kosto on paras ratkaisu tähän.

    • Facts of life

      Kamupoika kyselee monelta nainen haluaa ruoan olevan valmis.
      Jyystärikarju käskee naisen kuudeksi syömään ja panemaan.

    • fkgjldfkgjldfk

      Jos se ottaa yhteyttä, niin sillä on parasta olla helkkarin hyvä syy. Älä ole liian nopeasti ainakaan hyväksyvä, nainen luulee, että sua voi pompottaa miten tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe