Läskimahasta eroon?

Ruokahalu 100%

Nyt oikeesti kertokaa miten saan ihravatsan pois?
Lihasta on, mutta on myös tynnyrivatsa. Syön paljon ruisleipää, mutta kyllä paristi viikossa pullakin maistuu ja kesäisin yrttipatonki grillatessa. Auttaisiko lenkkeily?

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokahalu 100%

      Voisiko joku tietävä vastata, kiitos?

    • Personal_Trainer_M33

      Ruokavalio on kaiken a ja o, sitten tulee toisena lihaskuntotreenit. Aerobiselle moni laskee liikaa painoarvoa. 95% miehistä saa biitsikondiksen ihan pelkällä salitreenillä 3-4xvkossa ja OIKEALLA ruokavaliolla ilman mitään 100kcal polttavaa elämääkin tylsempää lenkkeilyä. Vaikeinta onkin noudattaa ruokavaliota. Pääasia on kuitenkin, että tekee jotain. Liiku miten haluat. Mielummin monipuolisesti.

      Aloita reippaalla kävelyllä niin, että syke nousee ja hengästyt ja hikoilet. Kun alkaa tuntua helpolta, niin osa lenkistä hölkkäät. Vaihtelua saat kun menet maastoon ja vähän juokset siellä epätasaisessa ja mäkisessä maastossa. Pyöräile hyvä mies. Hienot ilmat, jokaisella on varaa ostaa fillari. Tuossa idioottivarma HALPA pyörä:

      http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=685976&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10048&categoryId=3157918

      Käy uimassa, rullaluistele. Tee mitä haluat, vaihtele juttuja. Käy salilla jos vaan voit. Jos et niin mene pururadalle ja etsi sieltä leuanvetotanko vedä leukoja eri otteilla, tee dippiä siinä V muotoisessa puisessa.. Nostele niitä eripainoisia tukkeja missä on kahvat pään yläpuolelle. Tee vatsoja, tee punnerruksia, tee kyykkyjä omalla painolla. Voit tehdä kuntopiirimaisesti vastakkaisia lihasryhmiä. Sitten tule sanomaan mulle tarvitsetko vielä jotain hemmetin aerobista. Syke heittää parissa sadassa ja saat lihaksille ärsykkeen pysyä, eli rasvat lähtee ja lihat jää. Se tässä on tarkoitus. Sen takia suosittelen lihaskuntotreeniä dietillä!

      Et kertonu mittojasi, mutta tässä on yksi valmis ruokavalio. Kokeile tällä ja lisää kaloreita jos paino putoaa liian nopeasti. Anna kuitenkin viikko/kaksi aikaa. 0,5kg-1kg viikossa on hyvä tahti. Alussa lähtee enemmän kun nesteet lähtee.

      http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-miehille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

      Eli kopsaa ja liitä nuo linkit uuteen ikkunaan! Näillä vinkeillä homma toimii. Tärkeintä on että noudatat ruokavaliota etkä lipsu siitä. Voit treenata 3xpäivässä joka päivä mutta jos syöt päin pe*settä niin et saa niitä tuloksia mitä haluat! Aloita iisimmin, ettet heti kyllästy tai tapa itseäsi. Jos homma ei toimi, niin palkkaa traineri itselles. Sit on pakko onnistua.

      • Hmmmmm??

        Kertooko PT vähän mitä ruokaa saisi syödä?
        Pitääkö kaikista elämän nautinnoista ja mm. hyvästä ruoasta ja porukassa hyvin syömisestä luopua ulkonäön takia? Aika pinnallista?


      • Kompromisseja
        Hmmmmm?? kirjoitti:

        Kertooko PT vähän mitä ruokaa saisi syödä?
        Pitääkö kaikista elämän nautinnoista ja mm. hyvästä ruoasta ja porukassa hyvin syömisestä luopua ulkonäön takia? Aika pinnallista?

        Pinnallista tai ei, niin ruokavaliota rukkaamallahan sen painon saa laskuun ja läskimahat pois. Jokainen saa päättää ihan itse kuinka paljon haluaa tehdä uhrauksia ulkonäkönsä eteen. Jos se hyvä ruoka ja syöminen ovat tärkeämpiä, niin mässytä rauhassa ja pidä se läskimahasi. Jos taas haluat läskiä pois, niin vähennä ainakin sitä mässyttämistä ja vaihda kevyempiin ruokiin.

        Kaikkea ei voi saada. Jos haluaa jotain saada, niin yleensä pitää jostain myös tinkiä. Voit sinä tietysti yrittää laihtua pelkästään treenaamista lisäämällä, aika paljon täytyy treenillä kuluttaa ennen kuin se alkaa painoon vaikuttamaan. Jos yhdessä pizzassakin on jo se 1000kcal, niin siinä saa jo isompikin mies rehkiä jonkin aikaa kun sen kuluttaa.


    • jengi tietää

      Itse olin talvella, vuosien tauon jälkeen, noin viikon kovassa kuumeessa -> voimat ei kadonnu ollenkaan, yhtään kiloa ei tarvinnu keventää treenipainoja. (aiemmin on kadonnu, nyt homma hanskassa)
      Rasvaa palo 2-3kg vekka punkassa makaillessa.

    • juhygf

      Tietääkö kukaan mikä on vähän liikkuvan päivittäinen kaloritarve.
      Miten rajoittaa kaloreja jollen tiedä rajoja.

    • mahametti

      Ei se kaikilta lähde millään jumppailuilla, testos-tasot ensin kuntoon ennenkun kannattaa mitään aloittaa.

    • koulussa

      jumppatunnit alkoi ihanalla piirileikillä
      mentiin rinkiä ja koskettiin lattiaa oikea vasen juoksujalkaa
      ei ollut kellään vatsaa
      ja oli kerran viikossa
      on totta ihmeelliseltä kuin kuulostaa
      ne pullukat ei olleet lihavia ollenkaan

    • omasysteemitoimii

      Hei, jos on kova ruokahalu kuten mulla, niin miten välttää mässytystä. Olen kehittänyt systeemin...

      Mieti milloin ihmisen ruokahalu on matalimmillaan. NO yöllä kun nukut, et voi syödä mitään. Entäs aamulla? Aamulla kun herää, niin kenellä tulee ensimmäisenä mieleen ruoka? No ei itsellä ainakaa. Aamulla verensokeri on alhaalla ei tee mitään mieli syödä. Joten aamuruoka on ihan turha. Olen syömättä niin pitkälle päivää kun mahdollista, koska ruokaa ei tee mieli. Salilla käyn aamulla tai päivällä. Tänään heräsin 7. Teen töitä ja noin 12 aikoihin meen salille. Salin jälkeen vasta syön, koska sitten on helevetinmoinen nälkä, eli 13 jälkeen syön tänään. Jos yhdellä ruoalla pärjää koko päivän, niin hyvä niin. Itsellä illalla on vielä syömishalua, vaikka ei olisi pakko syödä, mutta en pidättele itseäni, koska tiedän että seuraavana kertana syön vasta joskus seuraavana päivällä. Näin paino pysyy kurissa ja on timminä aina. Sali tulokset ei myöskään laske, koska syöt salin jälkeen kuitenkin hemmetin paljon. Salilla myöskin jaksaa treenata hemmetin kovaa, koska verensokeri matalalla ja keskittymiskyky korkealla. Ei väsytä, ei pieretä, kone ei hyydy, kun treenaa tyhjin vatsoin. Olen treenannut näin jo reilu vuoden. Keho myös tottunut tyhjävatsa rääkkiin ja se tietää että kohta tulee kuitenkin ruokaa ihan vitusti. Ja kaikki ne protskut ja hiilarit menee lihaksien kasvattamiseen ja vahvistamiseen koska just on niitä treenattu..

      Oma metodini, mutta toimii mulla ainaki, vuodessa tullut paljon uutta lihasta, vaimoki on sanonut että olen kuin kehonrakentaja, vaikka en ees mikää kehonrakentaja ole, tykkään vaan treenata ja nostaa rautaa. Vaatteetki alkanut kiristää, kun pullottaa lihakset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe