Olisi joukueessa voinut olla joku vahva ja kokenut tuki näille nuoremmille.
Edellisilläkin kerroilla kun maailmanmestaruus voitettiin niin oli nuoria kykyjä ja vanhoja kettuja, niin silloin tuli maailmanmestaruus.
Granlunkin oli ihan upee silloin mutta nyt joutu liian "paljonvartijaksi."
Hyvin pojat pelasi mutta sitten kun tulee nää tiukat loppupelit siinä vaaditaa kylmiä hermoja ja hurmosta !
Nyt finaaliotteluihin tuli arka ja pelokas joukkue jolla itsetunto ongelmia.
Jalonen teki virheen!
LIIAN KOKEMATON JOUKKUE SUOMELLA!!
penkkarikk
1
84
Vastaukset
- ens vuonna sitte !
no jaaaa, aika hyvin että puulaakijoukkkue pelaa pronssista. tosiaan, parina viime vuotena mikko koivu oli luottokapteeni joka kaitsi joukkuetta, mutta tänä vuonna ei niin selvää isä-hahmoa. konnakolpa toki näyttänyt esimerkkiä, mutta ei sekään ole riittänyt. jospa ensi vuonna sitten, silloinhan päästään pelaa kahta isoa turnausta, olympialaisia ja mm-kisoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204244Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881867- 1401638
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131385
- 491119
- 751075