Hei! Olen 18-vuotias mies jolla on ollut nyt pidemmän aikaa (n.6kk) Jalkojen & käsien tärinää, Heikkoa oloa, niin pahaa etten välillä pysty edes paria metriä liikkumaan. Hengenahdistusta, päänsärkyä, vatsavaivoja ja muutenkin erittäin poissaolevan tuntuinen olo. Mikähän voisi olla?
Omituisia oireita.
3
98
Vastaukset
- Tämmöstä on
Ainiin ja unohtui lisätä että pulssi on välillä todella korkea.
- Vitsku
B12- ja D-vitamiinitasot pitäisi mitata. Sinulla voi olla vitamiininpuutos.
- Onko alkotaustaa
Vitsku kirjoitti:
B12- ja D-vitamiinitasot pitäisi mitata. Sinulla voi olla vitamiininpuutos.
B-12 vitaamini ja folaattipula viisas ajatus. On juuti hermovitamiini. Harvoin nuorella tätä, mutta éthän ole vegaani, silloin b12 voi olla hyvi aiheelline tarkista. Cohemin inj. lihakseen. On res.läääke - lääkäri kirjoittaa. D-vitamiini on nyt muotitavara, jonka riittävä annostusta pohditaa. Vaikuttaa, että oe ehkä rasittunut tai jännität - meuirologinen juttu. Sterssi vapisuttaa. Syö kunnolleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671