Saako homot tappaa vai ei? Mikä on kantasi asiaan?
Jos saa tai täytyy niin miksi te kristityt ette ryhdy toimeen? Miksi et ryhdy esimerkiksi itse esitaistelijaksi? Vai pelkäätkö saavasi pataan?
Ellei saa niin miksi sitten postaat jatkuvasti Mooseksen tekstejä, johdat ihmisiä harhaan ellei määräys homojen tappamisesta ole enää voimassa.
Yksinkertainen kysymys
74
170
Vastaukset
- selvä hommeli
Pertsdan on pakko vedota Vanhaan Testamenttiin koska UT:ssa ei käsketä tappaa homoja mutta hinku yllyttää tappamiseen on kova.
- :))
"Ellei saa niin miksi sitten postaat jatkuvasti Mooseksen tekstejä, johdat ihmisiä harhaan ellei määräys homojen tappamisesta ole enää voimassa."
Silkkaa järjen köyhyyttä? Pertsa selittäköön jos asiassa on muitakin syitä :)) - Samaa ihmettelen
Kun UT kumoaa kuolemantuomiot niin ihmettelen kanssa miksi tyyppi on kai satoja kertoja tappokehoituksia tänne esiin laittanut. Ylläpito voisi poistaa noita kyllä.
- Kontrasti melkoinen
Onhan siinä kontrastia kerrakseen kun joku painottaa rakkauden kaksoiskäskyä kristinuskon tärkeimpänä ihanteena niin toinen massapostittaa päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen muutamaa homoseksuaalien tappamiseen kehoittavaa jaetta.
Ja kristittyjä molemmat. Ei pidä ihmetellä jos ei-uskovat ovat joskus hoiukan hukassa missä mennään...- Onhan se
"Ei pidä ihmetellä jos ei-uskovat ovat joskus hoiukan hukassa missä mennään..."
Jos tupeaa siltä tuntumaan niin aina voi lohduttautua sillä tiedolla että uskovat ovat vielä enemmän hukassa. - Huomio vain
Haku kertoo Pertsan lainanneen Mooseksen tappokehoitusta lähes 150 kertaa nykyisellä nimimerkillään. Käskyistä suurinta ja tärkeintä, Rakkauden Kaksoiskäskyä hän ei ole lainannut kertaakaan.
- usko ja viha
Huomio vain kirjoitti:
Haku kertoo Pertsan lainanneen Mooseksen tappokehoitusta lähes 150 kertaa nykyisellä nimimerkillään. Käskyistä suurinta ja tärkeintä, Rakkauden Kaksoiskäskyä hän ei ole lainannut kertaakaan.
Tämä kertoo uskon ja mielen laadusta paljon paljon.
- Vastaapa Pertsa
Huomio vain kirjoitti:
Pertsa voisi kommentoida. Kumpi on sinulle rakkaampi käsky, Mooseksen käsky tappaa homot vai vai Jeesuksen sanat rakastamisesta.
Miksi et koskaan kerro meille Jeesuksesta, Hänen rakkaudestaan Hänen omin sanoin, siitä mikä on Tärkein ja Suurin käsky? Miksi et kerro kristinuskon ydinsanomasta? Vastaapa Pertsa kirjoitti:
Pertsa voisi kommentoida. Kumpi on sinulle rakkaampi käsky, Mooseksen käsky tappaa homot vai vai Jeesuksen sanat rakastamisesta.
Miksi et koskaan kerro meille Jeesuksesta, Hänen rakkaudestaan Hänen omin sanoin, siitä mikä on Tärkein ja Suurin käsky? Miksi et kerro kristinuskon ydinsanomasta?Vastaapa Pertsa sanoi :
Miksi et koskaan kerro meille Jeesuksesta, Hänen rakkaudestaan Hänen omin sanoin, siitä mikä on Tärkein ja Suurin käsky? Miksi et kerro kristinuskon ydinsanomasta?
_________
Jumalan rakastaminen yli kaiken on primääripointti ja koska Hän on henki Häntä rakastetaan rakastamalla Hänen tahtonsa toteutumista ja säädöksiään jotka on
meille ilmoitettu Raamatussa.
Homot eivät siis ole mikään origopiste vaan se on meidän Herramme ja Hänen
tahtonsa toteuttaminen - se on kaiken lähtökohta.
Tuossa on kristinuskon ydinsanoma :
Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!pertsa2012 kirjoitti:
Vastaapa Pertsa sanoi :
Miksi et koskaan kerro meille Jeesuksesta, Hänen rakkaudestaan Hänen omin sanoin, siitä mikä on Tärkein ja Suurin käsky? Miksi et kerro kristinuskon ydinsanomasta?
_________
Jumalan rakastaminen yli kaiken on primääripointti ja koska Hän on henki Häntä rakastetaan rakastamalla Hänen tahtonsa toteutumista ja säädöksiään jotka on
meille ilmoitettu Raamatussa.
Homot eivät siis ole mikään origopiste vaan se on meidän Herramme ja Hänen
tahtonsa toteuttaminen - se on kaiken lähtökohta.
Tuossa on kristinuskon ydinsanoma :
Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!PERTSA. Olet jo huvittavan tekopyhä. Joko et tiedä lainkaan mitä Herran tahdon noudattaminen pitää sisällään, tai yksinkertaisesti sinä et viitsi itse noudattaa Hänen sanaansa.
Monestiko Jeesus muuten tuomitsi homoja kuolemaan, ja kuinka monesti niitä, jotka eivät auttaneet puutteenalaisia? Siinä PERTSALLE hiukan Raamatun opiskelua.helsinkijokkeri kirjoitti:
PERTSA. Olet jo huvittavan tekopyhä. Joko et tiedä lainkaan mitä Herran tahdon noudattaminen pitää sisällään, tai yksinkertaisesti sinä et viitsi itse noudattaa Hänen sanaansa.
Monestiko Jeesus muuten tuomitsi homoja kuolemaan, ja kuinka monesti niitä, jotka eivät auttaneet puutteenalaisia? Siinä PERTSALLE hiukan Raamatun opiskelua."Monestiko Jeesus muuten tuomitsi homoja kuolemaan,"
Jeesus oli itse lihaksitullut Sana jokkeri!!!!!pertsa2012 kirjoitti:
"Monestiko Jeesus muuten tuomitsi homoja kuolemaan,"
Jeesus oli itse lihaksitullut Sana jokkeri!!!!!Nyt PERTSA onkin tuota mieltä. Sinun ei siis enää kannata paasata homoudesta., sillä Jeesus oli lihaksi tullut Sana, johon ei ole sitten muuta lisättävää?
helsinkijokkeri kirjoitti:
Nyt PERTSA onkin tuota mieltä. Sinun ei siis enää kannata paasata homoudesta., sillä Jeesus oli lihaksi tullut Sana, johon ei ole sitten muuta lisättävää?
jokkeri sanoi :
Nyt PERTSA onkin tuota mieltä. Sinun ei siis enää kannata paasata homoudesta., sillä Jeesus oli lihaksi tullut Sana, johon ei ole sitten muuta lisättävää?
Laista ei häviä kirjainkaan,,,,
Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
1:4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
Johanneksen evankeliumi:
1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Laista ei häviä kirjainkaan,,,,
Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
1:4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
Johanneksen evankeliumi:
1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.Mutta missä se Sana näkyy siinä, että Jeesus olisi pitänyt homoutta pahana syntinä? Se sana näkyy kyllä, kun Jeesus tuomisti ankarasti ne, jotka eivät auttaneet puuttenalaisia. Olet koko ajan naurettavuuden rajoilla.
"Sanaa ne ovat moosekset ja roomalaiskirjeet". Juu, ja siten tottelemattomat lapsetkin on surmattava Sanan antajan mieliksi? Roomailaiskirje on aivan järjetön ainakin, jos koskee homoutta. Paavalilla ei ole siinä kyllä mitään tietoa.
Lisäksi hän syyllistyy syntiin: käskyn- "älä sanoo väärää todistusta" rikkojaksi Room 1: 29-31, ja itsensä korottajaksi: Paavali muka tulee tuomitsemaan maailman.
- Annettu tehtävä
Ehkä Pertsa (ja t11) onkin eksyttäjä joiden Saatanalta saama tehtävä on pilata uskovien maine?
pertsa tosiaan on kristittyjen irvikuva, joka karkottaa, ei suinkaan vedä ketään Jumalan puoleen. Mutta ei Satana ole asialla, vaan pertsa itse henkilökohtaisilla ominaisuusillaan.
- ivan totta!
pertsa tosiaan on kristittyjen irvikuva, joka karkottaa, ei suinkaan vedä ketään Jumalan puoleen. Mutta ei Satana ole asialla, vaan pertsa itse henkilökohtaisilla ominaisuusillaan.
Sitähän nämä hihhulit, mm. Pertsa, Jaakob, 139, pilkkukaveri ja tt11 eivät ymmärrä. Heidän julistamansa evankeliumin on paskaa täysijärkisten ihmisten mielestä ja heidän antama kuva kristitystä irvokas.
Ensin päätetään mitä mieltä ollaan itse ja sitten päätetään Jumalan olevan samalla mieltä. Näin muodostuvat dogmit.
ivan totta! kirjoitti:
Sitähän nämä hihhulit, mm. Pertsa, Jaakob, 139, pilkkukaveri ja tt11 eivät ymmärrä. Heidän julistamansa evankeliumin on paskaa täysijärkisten ihmisten mielestä ja heidän antama kuva kristitystä irvokas.
"Sitähän nämä hihhulit, mm. Pertsa, Jaakob, 139, pilkkukaveri ja tt11 eivät ymmärrä. Heidän julistamansa evankeliumin on paskaa täysijärkisten ihmisten mielestä ja heidän antama kuva kristitystä irvokas."
Te jotka valhetta rakastatte ette tietenkään ymmärrä selvää puhetta :-) :-) :-)ivan totta! kirjoitti:
1.Korinttolaiskirje:
1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
- salkkusankari
"Miksi et ryhdy esimerkiksi itse esitaistelijaksi? Vai pelkäätkö saavasi patsaan?"
Kyllä sen kestäisi. - Missä luuraa
Missä jallu, eikun Pertsa luura???
- Tiuskin vastaa
Vastaus on näköjään vaikeneminen. Ei taida olla sitä vastausta. Se näissä hörhöissä on yhdistävä piirre ettei hankaliin kysymyksiin ei vastata, ei Pertsa, ei Fait, ei tt11 jne. Noh, räkytys onneksi loppuu kun loppuu vastaukset.
- Piinehas
Missäs on niitä gayparaateja? tässä olisi sopivaa puhtaanapitovälineistöä:
http://www.atf.gov/files/graphics/firearms/weapons/fullsize/street-sweeper.jpg
4. Moos. 25:11 - Kiinostaa myös
Kiinnostaisi myös Pertsan perustelut toiminnalleen. Toiminta joutuu outoon valoon mikäli Pertsan moraali vastaa nykymoraalin näkemyksiä: homoja(kaan) ei tule tappaa.
Jos taas Pertsa on sillä kannalla, että homot tulee tappaa toiminta on loogista ja järkeenkäypää.
Ja mikäli Pertsalla ei ole perusteluita esittää niin silloin olisi jo aika pohtia oman toiminnan järkevyyttä myöskin.
Onko motiivi Jumalan sana ja tahto sekä Raamatullisuus vai viha jolle haetaan oikeutusta Raamatusta?
Kyllä ihmisen tulisi kyetä perustelemaan HYVIN raamatuntulkintansa silloin kun kehoitetaan tappamaan jokin väestöryhmä.- ei taida onnistua
Mites perustelet hyvin 3500 vuotta vanhan paimentolaiskansan moraalilla?
- Vastaus kysymykseen
"Saako homot tappaa vai ei? Mikä on kantasi asiaan?"
Ei saa homot tappaa sen enempää kuin kukaan muukaan saa tappaa.- Milloinkaan?
Saako homo tappaa jos puolustautuu VT:n nojalla tappopuuhiin käyvää kristittyä vastaan?
- Ding Dong !
Vastaan avauksen kysymykseen Pertsan puolesta, ja totean ettei laki joka määräsi näin tehtäväksi: 3 Moos.20:13:sta ole suinkaan "voimassa" ei juutalaisten kansojen keskuudessa, joiden varjelemiseksi sitä ei kuolemantuomiouhrineen ole koskaan Mooseksen, lain välimiehen tai Raamatun Jumalan toimesta asetettukaan, sillä laki tätä on annettu ainoastaa Isrelin kansalla, ei koskaan ikeeksi muille: Apt.15:10:19.
Kristittyjen ei tarvitse tuomita homoja, sillä Jumala on jo tehnyt sen: Room.1:24-28; ja hyljännyt heidät kelvottoman mielensä valtaan häpäisemään itse omat ruumiinsa, joten Pertsan ei tarvitse käytää tässä asiassa "tuomiovaltaa" jo tuomittuja kohtaan, vaan ainoastaan kartaa "lihan tahraamaa ihokastakin", armahtaakseen heitä pelolla: Juuda 1:23, josko se saisi heidän sisimmässään hälyytyskellot soimaan ettei mitää tätäkin pahempaa heille tapahtuisi.No, osaatko vastata siihen miksi tätä Mooseksen 3. kirjan rimpsua jossa on ohjeet toimia eikä ihmetellä kun homo on näköpiirissä niin usein kuitenkin viljellään?
Ellei laki ole voimassa on kai ko. kehoitusta on syytä myös välttää tuomasta esiin Jumalan tahtona?Ding Dong ! sanoi :
joten Pertsan ei tarvitse käytää tässä asiassa "tuomiovaltaa" jo tuomittuja kohtaan,
________
Hyvä kun vastasit sillä minä en enää oikein jaksa noille enää vastata liittyen siihenkin
mitä apostolien kokous päätti Jerusalemissa noin vuonna 47.pertsa2012 kirjoitti:
Ding Dong ! sanoi :
joten Pertsan ei tarvitse käytää tässä asiassa "tuomiovaltaa" jo tuomittuja kohtaan,
________
Hyvä kun vastasit sillä minä en enää oikein jaksa noille enää vastata liittyen siihenkin
mitä apostolien kokous päätti Jerusalemissa noin vuonna 47.Vai ei PERTSA jaksa kertoa apostolien päätöksestä. Hah hah!
Hehän päättivät, ettei Jumalan sana päde kaikilta osin. Mutta PERTSA ei jaksa siitä piitata muutenkaan, koska hänen pitää saada silti homot tuomittua kuolemaan Mooseksen israelilaisille antaman lain nojalla. Onneksi se laki ei ulotu lesboihin.
Ja samalla PERTSA ei jaksa kertoa ja varoittaa ketään muita: minun Raamatussani Jumala antaa yli 40 teosta tuomioksi surmaamisen. Muttei se PERTSAA hetkauta.
Onko huvittavampaa ilmestystä konsanaan nähty!
Pertsalle sanoi :
Saako homot tappaa vai ei? Mikä on kantasi asiaan?
Mooses kertoo asiat LYHYESTI ja sisältö on kuitenkin sama UT:n puolella.
Roomalaiskirje :
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.pertsa. Etkö koskaan järkiinny? No en sinulta sitä odotakaan.
Mutta tuo Paavalin Room 1 on varsin typerä kirjoitus. Siinä ei ole mitään järkevää ainakaan homoudesta.
Samoin Paavalilla ei ollut mitään järkevää myöskään heterosuhteista, kun esitti, ettei kenenkään kannattanut enää avioitua, eikä aviomiesten sananut siitä lähtien enää elää kuten heillä olisi vaimot.
Paavali tuskin kirjoitti Jumalan tahdon mukaisia juttuja. Ja sinä PERSTA et tunne Raamattua: Jumala ei ole sanonut missään, että "hoitaa Sanansa täytäntöönpanon aikojen lopulla"- se on sinun keksintösi.
Sitä paitsi Paavalikin sanoo tulevansa tuomitsemaan sekä maailman että muutaman enkelinkin. Ovatko Paavali ja PERTSA Jumalan vastaisia idioootteja?helsinkijokkeri kirjoitti:
pertsa. Etkö koskaan järkiinny? No en sinulta sitä odotakaan.
Mutta tuo Paavalin Room 1 on varsin typerä kirjoitus. Siinä ei ole mitään järkevää ainakaan homoudesta.
Samoin Paavalilla ei ollut mitään järkevää myöskään heterosuhteista, kun esitti, ettei kenenkään kannattanut enää avioitua, eikä aviomiesten sananut siitä lähtien enää elää kuten heillä olisi vaimot.
Paavali tuskin kirjoitti Jumalan tahdon mukaisia juttuja. Ja sinä PERSTA et tunne Raamattua: Jumala ei ole sanonut missään, että "hoitaa Sanansa täytäntöönpanon aikojen lopulla"- se on sinun keksintösi.
Sitä paitsi Paavalikin sanoo tulevansa tuomitsemaan sekä maailman että muutaman enkelinkin. Ovatko Paavali ja PERTSA Jumalan vastaisia idioootteja?jokkeri sanoi :
Jumala ei ole sanonut missään, että "hoitaa Sanansa täytäntöönpanon aikojen lopulla"- se on sinun keksintösi.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.- Et osaa lukea?
Myönnät siis, että UT:ssa ei enää kuolemantuomio esim. kivittämällä ole voimassa mutta siitä huolimatta massapostitat tappamiseen yllyttävää raamatunjaetta.
Mooseksen kirjan sisältö EI ole sama sillä siinä tuomiovalta ja oikeus tappaa on annettu ihmiselle. pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Jumala ei ole sanonut missään, että "hoitaa Sanansa täytäntöönpanon aikojen lopulla"- se on sinun keksintösi.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.PERSTA. Miksi estität minulle idioottia?
Ilmestyskirjasta ei ilmene, että sen on sanellut Jumala.helsinkijokkeri kirjoitti:
PERSTA. Miksi estität minulle idioottia?
Ilmestyskirjasta ei ilmene, että sen on sanellut Jumala.jokkeri sanoi :
Ilmestyskirjasta ei ilmene, että sen on sanellut Jumala.
_________
Kappas vaan kun se ilmenee.
Ilmestyskirja:
1:1 Jeesuksen Kristuksen ILMESTYS, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
1:2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Ilmestyskirjasta ei ilmene, että sen on sanellut Jumala.
_________
Kappas vaan kun se ilmenee.
Ilmestyskirja:
1:1 Jeesuksen Kristuksen ILMESTYS, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
1:2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.No joo, PERTSA. Onhan tuo Jumalan antama ILMESTYS varsin monimutkaisella tavalla tarkoitettu viedä eteenpäin. Ja kaikki piti tapahtuman PIAN! Ja tuo ilmestys piti antaa vain seitsemälle Aasian seurakunnalle.
Aika moni asia siinä on mennyt jo pahasti pieleen, vaikka asian takana onkin itse Jumala.
Roomalaiskirje on Paavalin kirjoittama ja kuvaa erittäin hyvin Paavalin omia näkemyksiä ja vaikka se ei annakaan suoranaista käskyä tappamiseen niin ilmoittaa kuitenkin "miespuolten" ansainneen kuoleman.
Kun Paavalin määritelmät "miespuolista" lukee kaikkinensa niin ei kukaan voi olla niin tyhmä, että ottaisi tämän sanasta sanaan totuutena:
"29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;"
Vai tosissanneko tämän otatte ja pidätte homoseksuaaleja Paavalin määritelmän kaltaisina?- Usko Raamattuun
Raamattu on totta sanasta sanaan joten jakainen homo on tuollanen.
Hyvä kuitenkin muistaa että Paavali sai sanomansa Jeesukselta, ja että Paavali oli Jeesuksen "valittu ase", viemään Jeesusta ihmisille.
Kyseinen Roomalaiskirjeen kohta ei kerro homoseksuaaleista vaan ihmisistä yleensä ja hämästyttävän tarkasti kuvaakin.
Kerran eräs lähetyssaarnaaja meni kiinalaiseen syrjäiseen kylään. Hän ei oikeen keksinyt saarnan aihetta ja päätti lukea Roomalaiskirjeen 1.luvun alustukseksi. Kun lähetysaarnaaja oli lukenut ylläolevat jakeet loppuun, pomppasi mies seisomaan yleisön joukosta ja sanoi hämmästyksissään:" kuka tämä mies on, aaveko? Miten hän on voinut käydä kirjoittamassa meidän pahoja tekojamme ylös emmekä ole nähneet häntä".
"Oppimattoman" maaniviljelyskylänkin väki tunnistaa ja tunnustaa ihmisen pahuuden.- Hullun hauska jae
juhani1965 kirjoitti:
Hyvä kuitenkin muistaa että Paavali sai sanomansa Jeesukselta, ja että Paavali oli Jeesuksen "valittu ase", viemään Jeesusta ihmisille.
Kyseinen Roomalaiskirjeen kohta ei kerro homoseksuaaleista vaan ihmisistä yleensä ja hämästyttävän tarkasti kuvaakin.
Kerran eräs lähetyssaarnaaja meni kiinalaiseen syrjäiseen kylään. Hän ei oikeen keksinyt saarnan aihetta ja päätti lukea Roomalaiskirjeen 1.luvun alustukseksi. Kun lähetysaarnaaja oli lukenut ylläolevat jakeet loppuun, pomppasi mies seisomaan yleisön joukosta ja sanoi hämmästyksissään:" kuka tämä mies on, aaveko? Miten hän on voinut käydä kirjoittamassa meidän pahoja tekojamme ylös emmekä ole nähneet häntä".
"Oppimattoman" maaniviljelyskylänkin väki tunnistaa ja tunnustaa ihmisen pahuuden.Oikeastaan tuo luku kertoo, että Jumalaa kunnioittamattomista ja kiittämättömistä tulee homoja.
"21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti." Usko Raamattuun kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan joten jakainen homo on tuollanen.
USKORAAMATTUUN. Taisit kirjoittaa satiiria? Pelleilyä? Piloillasi? Pilkallasi? Pahanilkisyyttäsi? Vastoin parempaa tietoasi?
Eihän yksikään homo ole tuollainen! Paavali kirjoitti aivan puuta heinää. Kuten sekin. että hän muka tulee tuomitsemaan maailman. En usko sitäkään; sehän on Jeesuksen puheiden vastaistakin.
Pertsalle sanoi :
Ellei saa niin miksi sitten postaat jatkuvasti Mooseksen tekstejä, johdat ihmisiä harhaan ellei määräys homojen tappamisesta ole enää voimassa.
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.- Paras osa huomenna
Vigilancekin lainasi tänään roomalaiskirjeen 1. lukua. Homostelun vastustajat vaihteeksi vauhdissa.
Huominen ei koskaan tule. - mutta miksi?
Mutta miksi massapostitat noita tappamiseen yllyttäviä jakeita jos tuomiovalta on Jumalalla ja hän sitten aikojen lopulla hoitaa ongelmasi?
VT:n aikaan oli toisin, tappamishommat hoidettiin samantien Jumalan puolesta. mutta miksi? kirjoitti:
Mutta miksi massapostitat noita tappamiseen yllyttäviä jakeita jos tuomiovalta on Jumalalla ja hän sitten aikojen lopulla hoitaa ongelmasi?
VT:n aikaan oli toisin, tappamishommat hoidettiin samantien Jumalan puolesta."Mutta miksi massapostitat noita tappamiseen yllyttäviä jakeita jos tuomiovalta on Jumalalla ja hän sitten aikojen lopulla hoitaa ongelmasi? "
Teille jumalattomille tiedoksi näitä postittelen.- et tajua, tyhmäkö?
pertsa2012 kirjoitti:
"Mutta miksi massapostitat noita tappamiseen yllyttäviä jakeita jos tuomiovalta on Jumalalla ja hän sitten aikojen lopulla hoitaa ongelmasi? "
Teille jumalattomille tiedoksi näitä postittelen.Vastaus uupuu edelleen. Myönnät itsekin ettei ole ihmisten tehtävä tappaa homoja, jätät likaisen työn Jumalalle. Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään. Miksi? Oletko tyhmä vai miksi et ymmärrä kysymystä?
Hewpotetaan nyt sitten.
Mik-si pos-taat ja-kei-ta jois-sa ke-hoi-te-taan IH-MIS-TÄ tap-pa-maan ho-mot vaik-ka it-se-kin tie-dät, et-tä nä-in ei saa ny-kyi-sin toi-mia kos-ka la-ki juu-ta-lai-sil-le ei kos-ke mei-tä? - tuttuu menoo
et tajua, tyhmäkö? kirjoitti:
Vastaus uupuu edelleen. Myönnät itsekin ettei ole ihmisten tehtävä tappaa homoja, jätät likaisen työn Jumalalle. Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään. Miksi? Oletko tyhmä vai miksi et ymmärrä kysymystä?
Hewpotetaan nyt sitten.
Mik-si pos-taat ja-kei-ta jois-sa ke-hoi-te-taan IH-MIS-TÄ tap-pa-maan ho-mot vaik-ka it-se-kin tie-dät, et-tä nä-in ei saa ny-kyi-sin toi-mia kos-ka la-ki juu-ta-lai-sil-le ei kos-ke mei-tä?Jeps, on siltä joku heitto ketjuun tullut mutta ei sitä vastausta. Ei yllätä, tällaisia nää on, korkkiruuveja ja matoja oikeen. Edes pihdeillä hampaista kiskomalla ei saa vastauksia.
et tajua, tyhmäkö? kirjoitti:
Vastaus uupuu edelleen. Myönnät itsekin ettei ole ihmisten tehtävä tappaa homoja, jätät likaisen työn Jumalalle. Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään. Miksi? Oletko tyhmä vai miksi et ymmärrä kysymystä?
Hewpotetaan nyt sitten.
Mik-si pos-taat ja-kei-ta jois-sa ke-hoi-te-taan IH-MIS-TÄ tap-pa-maan ho-mot vaik-ka it-se-kin tie-dät, et-tä nä-in ei saa ny-kyi-sin toi-mia kos-ka la-ki juu-ta-lai-sil-le ei kos-ke mei-tä?"Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään."
Enpäs ole tuommoista postanut :-)- Valehtelet
pertsa2012 kirjoitti:
"Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään."
Enpäs ole tuommoista postanut :-)Kiemurtelu jatkuu. Olet epärehellinen ja valehtelet. Tiedät oikein hyvin, että VT:n 'homopykälät' ja muut rangaistukset joita Mooses luettelee tarkoittivat nimenomaan maallisia rangaistuksia, ei taivaallisia.
- Paskanpuhujako?
pertsa2012 kirjoitti:
"Kuitenkin postaat jatkuvasti samoja jakeita, jakeita joissa kehoitetaan ihmistä tappamaan homo sellaisen nähdessään."
Enpäs ole tuommoista postanut :-)Olet, kuten tuolla sanotaan noin 150 kertaa. Tarkistin, 142 kertaa :) Ja tämä ei sisällä viittauksi vain suorat lainaukset. Mooseksen laki oli maallinen laki. Oletko paskanpuhuja?
- Vaikea kysymys?
Valehtelet kirjoitti:
Kiemurtelu jatkuu. Olet epärehellinen ja valehtelet. Tiedät oikein hyvin, että VT:n 'homopykälät' ja muut rangaistukset joita Mooses luettelee tarkoittivat nimenomaan maallisia rangaistuksia, ei taivaallisia.
Vaikka kysymys oli yksinkertainen taisi se olla liian vaikea :(
Valehtelet kirjoitti:
Kiemurtelu jatkuu. Olet epärehellinen ja valehtelet. Tiedät oikein hyvin, että VT:n 'homopykälät' ja muut rangaistukset joita Mooses luettelee tarkoittivat nimenomaan maallisia rangaistuksia, ei taivaallisia.
Valehtelet :
Kiemurtelu jatkuu. Olet epärehellinen ja valehtelet.
_________
Siinä on sinulle välillä UT:a.
HOMOUDESTA UUDESSA TESTAMENTISSA :
1.Korinttolaiskirje:
6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, HYLJÄNNYT saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat VAIHTANEET Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän NAISPUOLENSA ovat VAIHTANEET luonnollisen yhteyden LUONNONVASTAISEEN;
1:27 samoin MIESPUOLETKIN, luopuen luonnollisesta yhteydestä NAISPUOLEN kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän KELVOTTOMAN mielensä valtaan, tekemään SOPIMATTOMIA.
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
1.Timoteuksen kirje
1:9 ja tiedetään, että lakia ei ole pantu VANHURSKAALLE, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
1:10 haureellisille, MIEHIMYKSILLE, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan- Ymmärrä jo
pertsa2012 kirjoitti:
Valehtelet :
Kiemurtelu jatkuu. Olet epärehellinen ja valehtelet.
_________
Siinä on sinulle välillä UT:a.
HOMOUDESTA UUDESSA TESTAMENTISSA :
1.Korinttolaiskirje:
6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,
6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Roomalaiskirje:
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, HYLJÄNNYT saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat VAIHTANEET Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän NAISPUOLENSA ovat VAIHTANEET luonnollisen yhteyden LUONNONVASTAISEEN;
1:27 samoin MIESPUOLETKIN, luopuen luonnollisesta yhteydestä NAISPUOLEN kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän KELVOTTOMAN mielensä valtaan, tekemään SOPIMATTOMIA.
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
1.Timoteuksen kirje
1:9 ja tiedetään, että lakia ei ole pantu VANHURSKAALLE, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
1:10 haureellisille, MIEHIMYKSILLE, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaanOlet edelleen kiemurtelija, mato ja epärehellinen.
Vastaa ilman tolkuttomia lainauksia ei tai kyllä.
A) Onko ihmisellä oikeus toteuttaa vielä NYKYISINKIN jumalan tuomioita Jumalan puolesta tappalla kuten 3. Mooseksenkirja määrää lukuisista erilaisista rikkomuksista.
Kyllä vai ei? Vain yksi sana riittää vastaukseksi.
B) Ellei ihmisellä ole oikeutta nykyisin oikeutta TAPPAA Jumalan puolesta niin miksi toistiuvasti lainaat Mooseksen 3. kirjaa jossa käsketään juuri näin toimia, tappaa Jumalan puolesta?
Mikä on vaikeaa, kysymys on HELPPO! Ymmärrä jo kirjoitti:
Olet edelleen kiemurtelija, mato ja epärehellinen.
Vastaa ilman tolkuttomia lainauksia ei tai kyllä.
A) Onko ihmisellä oikeus toteuttaa vielä NYKYISINKIN jumalan tuomioita Jumalan puolesta tappalla kuten 3. Mooseksenkirja määrää lukuisista erilaisista rikkomuksista.
Kyllä vai ei? Vain yksi sana riittää vastaukseksi.
B) Ellei ihmisellä ole oikeutta nykyisin oikeutta TAPPAA Jumalan puolesta niin miksi toistiuvasti lainaat Mooseksen 3. kirjaa jossa käsketään juuri näin toimia, tappaa Jumalan puolesta?
Mikä on vaikeaa, kysymys on HELPPO!A) Ei
B) Tekstit ovat VT:n puolella lyhyempiä ja sisältö on kuitenkin aikajanalla sama.- Ymmärrä jo
pertsa2012 kirjoitti:
A) Ei
B) Tekstit ovat VT:n puolella lyhyempiä ja sisältö on kuitenkin aikajanalla sama.Miksi sitten lainaat Vanhaa Testamenttia jossa TUOMIOVALTA ON ANNETTU IHMISELLE joka saa TAPPAA jos Jumalan tahto sellainen on.
Ei VT:n ja UT:n määräykset ole samat, VT sallii tappamisen, UT ei ja sinä kehoitat TAPPAMAAN kun lainaat VT:n käskyjä jotka EIVÄT OLE VOIMASSA:
Etkö näe mitään väärää ja Raamatun vastaista tässä? Ymmärrä jo kirjoitti:
Miksi sitten lainaat Vanhaa Testamenttia jossa TUOMIOVALTA ON ANNETTU IHMISELLE joka saa TAPPAA jos Jumalan tahto sellainen on.
Ei VT:n ja UT:n määräykset ole samat, VT sallii tappamisen, UT ei ja sinä kehoitat TAPPAMAAN kun lainaat VT:n käskyjä jotka EIVÄT OLE VOIMASSA:
Etkö näe mitään väärää ja Raamatun vastaista tässä?Ymmärrä jo
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.- opithan sinä
pertsa2012 kirjoitti:
Ymmärrä jo
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.Enää et siis lainaa Moosesta? Opit kuin opitkinpoika.
pertsa2012 kirjoitti:
"Mutta miksi massapostitat noita tappamiseen yllyttäviä jakeita jos tuomiovalta on Jumalalla ja hän sitten aikojen lopulla hoitaa ongelmasi? "
Teille jumalattomille tiedoksi näitä postittelen.PERTSA. Jos olisit looginen, niin POSTITTELISIT ainakin 40 teon ja teon jättämisen perusteella jumalattomille tietoa.
Raamatusta löytyy nimittäin yli 40 asiaa, joita Jumala antaa surmaamiskäskyn. Homous ei ollut kovin tärkeä asia; edes Jeesus ei lukenut siitä lakia.opithan sinä kirjoitti:
Enää et siis lainaa Moosesta? Opit kuin opitkinpoika.
"Enää et siis lainaa Moosesta? Opit kuin opitkinpoika."
En minä mitään "oppinut" käytän VT:n lyhyempiä ja ytimekkäitä jakeita kun haluan.- jaa...
pertsa2012 kirjoitti:
"Enää et siis lainaa Moosesta? Opit kuin opitkinpoika."
En minä mitään "oppinut" käytän VT:n lyhyempiä ja ytimekkäitä jakeita kun haluan.Onko homous sinulle pakkomielle? Juuri mistään muusta et keskustele vaikka ei ulosantiasi voi keskusteluksi kyllä sanoa.
jaa... kirjoitti:
Onko homous sinulle pakkomielle? Juuri mistään muusta et keskustele vaikka ei ulosantiasi voi keskusteluksi kyllä sanoa.
jaa.. sanoi :
Onko homous sinulle pakkomielle? Juuri mistään muusta et keskustele vaikka ei ulosantiasi voi keskusteluksi kyllä sanoa.
_________
"Onko homous sinulle pakkomielle?"
Minun tehtäväni täällä on pitää yllä Sanan koskemattomuutta kun luopiopapitkin
sen kimppuun käyvät.
Homoilun suhteen ei edes mitään keskustelua tarvita - niin selvästi Pyhä Sana
asian esittää.
Keskustelimme hiljan rahan luomisen problematiikasta mutta sinne ei tullut
yhtäkään räksyttävää hauvelia - liekkö syy siinä kun aihe olisi edellyttänyt
jopa havaittavia aivotoimintoja ja sitä kautta myös Tuon työvälineen olemassaolon
kohtuullisen tasoisena.et tajua, tyhmäkö? kirjoitti:
Hewpotetaan nyt sitten.
Mik-si pos-taat ja-kei-ta jois-sa ke-hoi-te-taan IH-MIS-TÄ tap-pa-maan ho-mot vaik-ka it-se-kin tie-dät, et-tä nä-in ei saa ny-kyi-sin toi-mia kos-ka la-ki juu-ta-lai-sil-le ei kos-ke mei-tä?et tajua, tyhmäkö? sanoi :
Mik-si pos-taat ja-kei-ta jois-sa ke-hoi-te-taan IH-MIS-TÄ tap-pa-maan ho-mot vaik-ka it-se-kin tie-dät, et-tä nä-in ei saa ny-kyi-sin toi-mia kos-ka la-ki juu-ta-lai-sil-le ei kos-ke mei-tä?
- homostelu on synti
Hyvä Pertsa,pärjäät hienosti vainoojiesi suunnitelmallisen joukkohyökkäyksen puristuksessa.
Kun pysyy Totuudessa,ei joudu häpeään.homostelu on synti sanoi :
Hyvä Pertsa,pärjäät hienosti vainoojiesi suunnitelmallisen joukkohyökkäyksen puristuksessa.
Kun pysyy Totuudessa,ei joudu häpeään.
kunnioittavat "mäkisen sanaa" enemmän kuin Herran Sanaa.- Oma on migreenisi
pertsa2012 kirjoitti:
homostelu on synti sanoi :
Kun pysyy Totuudessa,ei joudu häpeään.
kunnioittavat "mäkisen sanaa" enemmän kuin Herran Sanaa.Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kyseessä on nimen omaan sinun migreenisi, olethan profiloitunut kirjoittajaksi jonka mielenkiinto kohdistuu homoseksiin.
Oma on migreenisi kirjoitti:
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kyseessä on nimen omaan sinun migreenisi, olethan profiloitunut kirjoittajaksi jonka mielenkiinto kohdistuu homoseksiin.
Oma on migreenisi sanoi :
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kyseessä on nimen omaan sinun migreenisi, olethan profiloitunut kirjoittajaksi jonka mielenkiinto kohdistuu homoseksiin.
________
Olen saanut vanhanaikaisen kotikasvatuksen ja minulle opetettiin ettei saa Valehdella
Eikä varastaa ja siksikin hoitelen täällä noita "Lassila&Tikanojan" askareita ja
kärrään pois sitä paskaa mitä Sanan päälle lapioidaan pappienkin toimesta.
Ongelmajätelaitokselle menevät autot ovat aina täpötäysiä.pertsa2012 kirjoitti:
Oma on migreenisi sanoi :
________
Olen saanut vanhanaikaisen kotikasvatuksen ja minulle opetettiin ettei saa Valehdella
Eikä varastaa ja siksikin hoitelen täällä noita "Lassila&Tikanojan" askareita ja
kärrään pois sitä paskaa mitä Sanan päälle lapioidaan pappienkin toimesta.
Ongelmajätelaitokselle menevät autot ovat aina täpötäysiä.PERSTA. Olet mielestäsi "itsepintainen" homoasiassa, mutta ulkopuolisin silmin vaikutat maaniselta, jonka mieli on kiinni yhdessä asiassa yötä päivää. Et mieti taivaallisia, vaan maallisia.
Tuolla tyylillä ei taida taivaspaikkaa tulla, ja Jeesuskin kehoitti lähetettyjä toimimaan aivan toisin: julistaa Jumalan valtakuntaa ja parantaa sairaat.helsinkijokkeri kirjoitti:
PERSTA. Olet mielestäsi "itsepintainen" homoasiassa, mutta ulkopuolisin silmin vaikutat maaniselta, jonka mieli on kiinni yhdessä asiassa yötä päivää. Et mieti taivaallisia, vaan maallisia.
Tuolla tyylillä ei taida taivaspaikkaa tulla, ja Jeesuskin kehoitti lähetettyjä toimimaan aivan toisin: julistaa Jumalan valtakuntaa ja parantaa sairaat.jokkeri sanoi :
Tuolla tyylillä ei taida taivaspaikkaa tulla, ja Jeesuskin kehoitti lähetettyjä toimimaan aivan toisin: julistaa Jumalan valtakuntaa ja parantaa sairaat.
_________
Ei sinun kannata minun taivaspaikastani olla huolissasi :-)pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Tuolla tyylillä ei taida taivaspaikkaa tulla, ja Jeesuskin kehoitti lähetettyjä toimimaan aivan toisin: julistaa Jumalan valtakuntaa ja parantaa sairaat.
_________
Ei sinun kannata minun taivaspaikastani olla huolissasi :-)PERTSA. Olet vaarallisilla vesillä. Kyllä sinun ainakin pitäsi olla huolissasi taivaspaikastasi, koska et toimi kuten Jeesus edellyttää. Jeesus sanoo, että hänen sanansa on pidettävä, jos taivaspaikkaa havittelee. Ja sen piskuisen porukan pitää myydä kaikki mitä heillä on ja antaa avustuksia.
Olet PERTSA aivan liian kaukana taivaan portilta. Yrität päästä sinne liian helpolla, seuraamatta Jeesusta ja Raamatun sanaa.
- Kauniiseenkaupunkiin
" homoasiassa, mutta ulkopuolisin silmin vaikutat maaniselta, jonka mieli on kiinni yhdessä asiassa yötä päivää. Et mieti taivaallisia, vaan maallisia."
On Pertsa muistakin asioista jutellut. Minun silmin hän ei vaikuta maaniselta vaan sisukkaalta sissiltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683