En ole tuo henkilö...

kansojen profeetta

Joksi minut mainitaan yhdessä aiemmassa aloituksessani.

Yritin korjata sinne tekstiin,vaan en sinne päässyt,se oli jotenkin lukossa.

20

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -lähimmäinen-

Mihin aloitukseen viittaat. Laita linkki. Kiitos.

• k.kiusaantunut

Minä olin täällä päivälläkin, jotan tiedän mistä ketjusta puhut, enkä uskonut että olet se pedofiili josta mainittiin.

• k,kiusaantunut

Enkä minä ole sinä!
        Miksi tuon aloittajan pitää käyttää tuota nimerkkiä jos joku toinen samaa nimimerkkiä on tehnyt sellaisia konnuuksia? Ihailustako se johtuu?
        Jokin syy siihen täytyy olla ja minä epäilen että ......................... (Lue tuolta alhaalta)

• Tuolla toisessa ketjussa joku väitti tämän helluntailaispalstan "kansojen profeetta-Henrin" olevan Kansakunnat Kristukselle -seurakunnan johtajan Jari Pasasen. Jari Pasanen käyttää myös itsestään `kansojen profeetta´ -nimeä

Tuo Jari Pasanen on joskus erotettu helluntaiseurakunnasta ja on perustanut oman helluntailais-karismaattisen Kansakunnat kristukselle -seurakunnan. Toiminta oli muutaman vuoden katkolla, kun Jari Pasanen suoritti vankeustuomiotaan pedofiliasta ja insestistä.

Nyt seurakunnalla on jälleen toimintaa. Tekevät yhteistyötä mm Tampereelta lähtöisin olevan Jouni & Sirja`s Ministryn kanssa.

• Siis Henri-profeetta ei ole Jari Pasanen.

• k.kiusaantunut
        mazdels kirjoitti:

Siis Henri-profeetta ei ole Jari Pasanen.

Aha, taas uusi pedofiilitapaus helluntaiseurakunnassa. Huoh!

• omat ministryt
        k.kiusaantunut kirjoitti:

Aha, taas uusi pedofiilitapaus helluntaiseurakunnassa. Huoh!

Ei, vaan vanha. Taisi olla joskus 2008-2009.

• kansojen profeetta
        mazdels kirjoitti:

Siis Henri-profeetta ei ole Jari Pasanen.

Pitää paikkansa.En ole tuo kyseinen henkilö.Muutoin en halua ottaa asiaan täällä kantaa.

Siunausta.

• Anonyymi

Just just

• k.kiusaantunut

No, minulle uusi tapaus. Näitä tulee vastaan silloin tällöin.

• tomis...

Oliko se tämä kirjoitus ketjussa "helluntailaiset vanoojina"? kysymyksessä on ilmeisesti samainen häirikkö joka on minua häiköinyt jo pitemmän aikaa. Koittaa varmaan nyt sinusta uutta uhria varmaankin, kyseessä täytyy olla sairas ihminen mieleltään. Tässä alla se viesti jonka löysin.

jakomäkinen20.5.2013 16:57-1 SULJE
      VARMASTI, "kansojen profeetta", helluntailaisilla on eri Jumala kuin sinun jumalasi.
      Jumala ei johda raiskaamaan omia tyttäriä. Mitä vanhempasi siitä sanoivat?

Jakomäestä.

• endtimes

Ja niin se valhe on taas toisessakin ketjussa. Jättäkää kopioimatta sellaiset viestit joiden ette halua joutuvan luetuksi tuhannen kertaa. Sama tapahtuu usein kun joku pilkkaa Jumalaa, niin siitä otetaan lainaus oman viestin alkuun. Minustamse onmhuono tapa, kyllä kaikki osaavat lukea viestiketjun mihin viitataan. Se vain sekoittaa hyppäämään sen vastaukseksi tarkoitetun kirjoituksenkin yli. Miksei tuollaisia sitten kukaan ilmoita ylläpidolle poistoon? Tuollaiset jää aina kummittelemaan kuitenkin vaikka ne on jo oikaistu jos jäävät palstalle

• siantuntija

Kas kun et ole vielä, kansojen profeetta eli Henri Puumalainen, alkanut paasaamaan sitä 'älä koske voideltuun' lauluasi, vaikka olet sama äijä kuin ennenkin.
      Minne liene jäänyt se A.Heinosen mantteliperimys, jota aiemmin kaikenaikaa toitotit.

• Totuus paljastaa Kai

Tämä "kansojen profeetaksi" itseään korottava henkilö, on kyllä jo näyttänyt olevansa kaikkea muuta, kuin kansojen profeetta.

• Oletpas...

Kyllä sinä olet tuo henkilö koska tietoisesti käytät sen nikkiä!

• Hitleri

En ole tuo henkilö...

• Olenkohan minä ?

"Kansojen profeetta" nimimerkkiä käyttävä ei kyllä ole profeetta. Ja nyt niitä siis on jo kaksi. Jos käytät sellaista nimimerkkiä, niin tulet rinnastetuksi siihen toiseenkin, josta mazdels kertoi.

• Seksisairaita ?

Samassa veneessä on kumpikin 'kansojen profeetta' kunnes rekistöröityvät tai muulla tavoin luotettavasti esittäytyvät. Toisin sanoen pidän kumpaakin kirjoittajaa seksuaalisesti kieroutuneena, koska en erota heitä toisistaan, eikä syy ole minun. Onkohan muuten kumpikaan profeetta? Aika varmasti ei.

• oikea sana

Itsensäkorottavia ja itsensä valinneita "apostoleja" ja "profeettoja" sekä "evankelistoja" on netissä paljon. Sellaiset eivät koskaan ole osoittautuneet oikeiksi hedelmää tuottaviksi Jumalöan PALVELIJOIKSI.

Luetko Luukas 14:7-11.

?

• Helluntailais-karismaattisella Kansakunnat kristukselle -seurakunnalla on kyllä kokouksiakin. Toki Jari Pasasen profeetallisia saarnoja löytyy Youtubesta Jounin ja Sirjan Ministryn God-Tv -kanavalta.

Kokeneet helluntailaiset, koetelkaa onko Pasanen profeetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90