e-pillerit

epilleritt

eli soitin ja kyselin vähän mitä lääkkeitä huonon ihoni hoitoon on sekä kivuliaisiin ja runsaisiin menkkoihin.. suosittelevat e pillereitä, ehkäisyhän tuossa on vielä plussaa.
Ennen ei ole ollut ja olen kuulluut että niissä voi olla aika epämukavia sivuvaikutuksia kuten vaikka painonnousu, sitä kans että onko sisätutkimukset pakko tehä?
Haluisin tietää vähän lisää teidän kokemuksia ja haittoja sekä hyviä puolia:)

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+16

Noh, haittavaikutuksethan on yksilöllisiä. Joillekin tulee hirveä akne ja päänsärky ja kivut, kolotukset ja painoa 20 kiloa. Joillekin ei tule yhtään.
      Itselläni ei paino ole varsinaisesti noussut, mutta pillereillä on ehkä voinut olla vaikutusta siihen, ettei paino meinaa laskeakaan millään. Yleisesti plussana, mutta itselleni aavistuksen miinuksena myös välivuoto/menkat ovat muuttaneet muotoaan pidemmiksi ja niukemmiksi.

Yleensä ensimmäiset pillerit saa ilman sisätutkimuksia, lääkäri (omalääkäri tai ehkäisyneuvolan) vain kyselee, että onko tiettyjä sairauksia ja arvioi voivatko olla sinulle sopivat, kirjoittaa reseptin ja saat käydä sitten hakemassa. Usein sitten sisätutkimus tehdään puolen vuoden/vuoden käytön jälkeen, kun käyt reseptiä uusimassa.

• epilleritt

eniten mua huolestuttaa miten paljo mulle voi tulla painoo..vähite täs haluis lihoo!:s

• unhappy1

mä söin 4kk cypretyl nimisiä pillereitä, joiden oli tarkotus auttaa ihonhoidossa. EIpä oikeestaa muutosta näkyny ja painoo tuli sellaset 7kg lisää. Niistä voimistu ruokahalu hirveenä. Nyt kävin hakemassa Yaz nimiset pillerit, pitää toivoo että nää ois hyvät...

• epilleritt

okei..ite mitä oon kuullu et Yazit ja Yasminit olisi hyviä..kuulemma ei kerää nestettä nii paljoa kehoon ja sivuvaikutukset aika pienet..yksilöllistä kylläkin varmaan ja lääkärihän sen määrää mitä lääkkeitä antaa.
        Oon miettiny sitä et täksi kesäksi olisin halunnut hyvän ihon mutta vaikutusaika jolloin paranee on useamman kk joten taitaavaan olla unelma sekin..

• unhappy1

jooo mulla on iha sama... :/ eipä taija paljoo olla vaihtoehtoja. Muuten kannattaa kokeilla et illalla käytät kasvovettä ja sitte laitat finnisiin kohtiin aloe vera geeliä yöks. mulla se ainaki sai niit finnei vähä laskemaa ja iho ei punottanu aamulla enää nii paljoo ku yleesä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      60
      1812
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      144
      1552
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1278
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      903
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      79
      864
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      86
      772
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      561
    8. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      55
      558
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38