Oklahoma tornado ei ole hoax?

Entäs manta-myrsky?

No mikäs tässä Oklahomaa tuhonneessa tornaadossa nyt on kun ei palstalla ole halaistua sanaa asiasta mainittu? Kyllä tämän on oltava hoax tai false flag kun kerran USA:ssa tapahtui. Onko kyseessä CIA:n kehittämä uusi joukkotuhoase, jota testattiin? Niin muuten varmaan onkin, aiheutettiin tuhoa omalla seudulla niin saadaan tuhovoima analysoitua erittäin tarkasti.

Poistaako bilderbergiläisten sensuuri kaikki aloitukset palstalta? Vai CIAko tätä palstaa luotsaa?

12

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei CIA.

      Juutalaiset.

    • Teemu 23

      Päivän selvä false-flag. Eihän tuuli nyt autoja paisko, ja muka hevosetkin lensi.

      Lentävästä lehmästä olen kuullut, mutta kyllä hevonen on jo liian paksua.

      Sanoisin jälkien perusteella että siellä posahti ydinvoimala, ja tässä koitetaan peitellä.

    • jeppe julkunen

      jee jee

    • stürmrider

      Tornaado oli saatu aikaan HAARP.illa joka on kohdistettu ilmakehän ionisfääriin, oli siitä jokin videokin jossakin mutta en nyt viitsi etsiä sitä.

      • hgchccbvcbvc

        Hevon ittu? Etkö osaa edes sanakäännöksiä?


    • vivon hettu

      jaa toi livon hettu olis hevon littu. Kyllä osaan mutta osaatko sinä.

    • Ihimetteleva

      Oklahoma sanoutui irti Opaman terveydenhoito-ohjelmasta (mikrosiru ihon alle pakosti jne.) ja sitten sinne pestattiin haarppina tämä tornaato, jotta suatas ne immeiset sitten valtiollisiin väestön asutuskeskuksiin eli FEMA-laitoksiin, jotka itseasiassa ovat sellaisia, ettei niistä pääse enää ulos hevillä, eli ovat keskitysl...

      http://www.youtube.com/watch?v=glJ47_oLiCA

    • Lopeta jo

      FEMAttaja taas vauhdissa, silti ketään ei ole vieläkään laitoksiin lukittu.

      Ruumisarkkukasatkin pölyttyy.

    • eiollavielä

      Siellä ei ole vielä julistettukaan MARSHAL LAW eli poikkeustilalakia, joka antaa pressan alaiselle FEMA:lle valtuuden ottaa säilöön kenet hyvänsä, joka asettuu poikkiteloin hallitusta vastaan. Riittää Alex Jonesin mukaan, että vastustaa hallitusta, kuuluu mielenosoitusten johtoryhmään, on jonkun ns. ääriliikkeen jäsen, kerää ruokapankkia, haluaa omistaa yksityisaseen, vastustaa seksuaalista tasa-arvoa tai aborttioikeuksia, pitää elämää pyhänä (ei passiivista eutanasiaa) tai vastustaa evoluutioterorian opetusta koulussa. Yhdessä yliopistossa kuulemma joku tyttö menetti opiskelupaikkansa, kun ei ottanut koulun vapaaehtoista sirua ihonsa alle, jolla hoidetaan koulun kulunvalvontaa. Arkut otetaan käyttöön hyvin pian, kun poikkeustila tulee voimaan... Kuulemma Opama on allekirjoittanut kyseisen jo Bushin aikana valmistellun lain, joka ei hänen valtakaudellaan tule vielä täyteen voimaan, mutta antaa rajattomat oikeudet päättää ihmisten elämästä ja omaisuudesta seuraavalle pressalle... Suomessakin valmistellaan hiljalleen vastaavia laitoksia, esim. entiset lakkautetut koulut ja varuskunnat sekä vanhat sairaalat ovat sopivia ihmisjoukkojen tutkintaa varten ja osa ei pääse niistä koskaan elävänä ulos... ja sehän toteutuu silloin, kun liitymme natoon ja osa kansasta voimakkaasti vastustaa sitä ja heitä keskitetään silloin...

    • Erilaiset silmät

      Tää teidän Marshall Law julistettiin ensin Bushin toimesta, ja nyt Obaman.

      Ilmeisesti tapahtuma on samalla tapaa äänetön kuin vaikkapa kesäkuun 13. päivän Neukkumiehitys Suomessa; tai se kuuluisa maailmanloppu viime joulukuussa.

      Kerrotko ihan kuvin ja videoin tuosta Suomessa tapahtuvasta valmistelusta. Meille muille ne vanhat sairaalat ja koulut kun näyttää vaan rapistuvan ja osa puretaan pois.

      Muista lisätä kuviin ja videoihin GPS koordinaatit jotta paikat voidaan puolueettomasti vahvistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe