Se ihminen, joka kunnioittaa Jumalaa ja Hänen sanaansa saa selvän vastauksen Raamatusta siihen onko homoseksuaalisuus syntiä vai ei.
Naispapin suusta et siihen totuutta välttämättäkuule tai miespapinkaan, riippuu miespapista.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=btPJPFnesV4&feature=endscreen
Homoseksiä vastaville miespapeille toi linkki.
Homoseksuaalisuuden häviö
23
124
Vastaukset
Myöskään Jumalan suusta ei ole kuulunut sellaista, että lesbous olisi syntiä. Siten naipapiltakaan ei voi moista vaatia.
Hyvää alkavaa kesää Jokkerille!
Jos jokin asia on syntiä miehille, mahdotonta on kuvitella että naiset olisivat jotenkin epätasa-arvoisia saman asian suhteen. Samat homoseksuaalin harjoittamiskiellot Raamatussa koskevat myös naisia. Toisaalta löytyy Room.1:26-27 kohdasta myös lesboista:"...Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan...".juhani1965 kirjoitti:
Hyvää alkavaa kesää Jokkerille!
Jos jokin asia on syntiä miehille, mahdotonta on kuvitella että naiset olisivat jotenkin epätasa-arvoisia saman asian suhteen. Samat homoseksuaalin harjoittamiskiellot Raamatussa koskevat myös naisia. Toisaalta löytyy Room.1:26-27 kohdasta myös lesboista:"...Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan...".JUHANI. Olet kyllä väärässä. Jumalan suusta ei ole kuulunut eikä Raamatussa näy, että Jumala olisi sanonut lesboutta synniksi.
Paavalin juttu siitä, että heterot olisivat vaihtaneet sukupuoliyhteyden "luonnonvastaiseen", ei kuulosta totuudenmukaiselta. Koko Room 1 loppuosa kuulostaa aivan absurdilta, jossa ei ole ainakaan homoseksuaalisuudesta mitään oikeaa tietoa.
Yhtä absurdia Paavali kiroitti myös heteroille, kun Paavalin mukaan ei kannattanut enää avioitua ollenkaan, eikä aviomiesten saanut siitä lähtien enää elää kuin heillä olisi vaimot. Ei vaikuta Jumalan tahdon mukaiselta.helsinkijokkeri kirjoitti:
JUHANI. Olet kyllä väärässä. Jumalan suusta ei ole kuulunut eikä Raamatussa näy, että Jumala olisi sanonut lesboutta synniksi.
Paavalin juttu siitä, että heterot olisivat vaihtaneet sukupuoliyhteyden "luonnonvastaiseen", ei kuulosta totuudenmukaiselta. Koko Room 1 loppuosa kuulostaa aivan absurdilta, jossa ei ole ainakaan homoseksuaalisuudesta mitään oikeaa tietoa.
Yhtä absurdia Paavali kiroitti myös heteroille, kun Paavalin mukaan ei kannattanut enää avioitua ollenkaan, eikä aviomiesten saanut siitä lähtien enää elää kuin heillä olisi vaimot. Ei vaikuta Jumalan tahdon mukaiselta.Tietenkin Raamattuun ja sen sanomaan voi jokainen suhtautua oman näkemyksensä mukaisesti. Raamattu jakaa mielipiteitä. Itse uskon Raamatun sanomaan. Sieltä voimme lukea myös, että Paavali sai sanomansa Jeesukselta, ollen Jeesuksen "valittu ase" viemään ilosanomaa eteenpäin.
Kohta johon viittaat liittyi vainon aikoihin. Ei Paavali avioon menoa kieltänyt,hänhän kehoittaa " ...niin menkööt naimisiin..." (1.Kor.7:9).Sensijaan Paavali oli huolissaan alkavista vainoista ja siitä että ne olisivat raskaammat kestää aviossa oleville.- wanha tuttu
juhani1965 kirjoitti:
Tietenkin Raamattuun ja sen sanomaan voi jokainen suhtautua oman näkemyksensä mukaisesti. Raamattu jakaa mielipiteitä. Itse uskon Raamatun sanomaan. Sieltä voimme lukea myös, että Paavali sai sanomansa Jeesukselta, ollen Jeesuksen "valittu ase" viemään ilosanomaa eteenpäin.
Kohta johon viittaat liittyi vainon aikoihin. Ei Paavali avioon menoa kieltänyt,hänhän kehoittaa " ...niin menkööt naimisiin..." (1.Kor.7:9).Sensijaan Paavali oli huolissaan alkavista vainoista ja siitä että ne olisivat raskaammat kestää aviossa oleville.Nyt "mopo" keulii.
Joko muuten M on pyöräyttänyt naapurin sedän näköistä jälkikasvua perheesen? wanha tuttu kirjoitti:
Nyt "mopo" keulii.
Joko muuten M on pyöräyttänyt naapurin sedän näköistä jälkikasvua perheesen?Minullekko tarkoitit viestisi? Jos niin taidat sekoittaa minut johonkin toiseen, en tunne ketään M-nimellä alkavaa tuttavapiirissäni, joka sopisi kuvaukseesi.
- mopopumppu
juhani1965 kirjoitti:
Minullekko tarkoitit viestisi? Jos niin taidat sekoittaa minut johonkin toiseen, en tunne ketään M-nimellä alkavaa tuttavapiirissäni, joka sopisi kuvaukseesi.
- Jumalaa halveksitaan
Synnin puolustaminen ja hyväksyminen on takuuvarma synti. Onneksi tällä palstalla kukaan ei näin toimi.
miespappi - 69 sanoi :
Se ihminen, joka kunnioittaa Jumalaa ja Hänen sanaansa saa selvän vastauksen Raamatusta siihen onko homoseksuaalisuus syntiä vai ei.
Vaikka sinä noudatat Raamattua ja minä en, niin sallisit itsellesi esimerkiksi toisen ihmisen tappamisen vaikka Raamattu sinulle sanelee että "Älä tapa!". Kun taas mä en noudata Raamattua sanaakaan, niin siltikään mä en voisi missään olosuhteissa tai tilanteessa tappaa ketään. Jos tapat metsässä sua vastaan tulevan Karhun niin sä et tällöin noudata Raamattua jos lataat kiväärisi ja ammut sen Karhun, koska Raamatussa sanotaan ylipäätänsä että "Älä tapa!". Mulla on moraali korkeampi kuin sinulla, koska mä en pysty tappamaan ketään...!! Uskovaisten suurin synti on se, kun te määrittelette muille mikä on syntiä ja mikä ei, ettekä kuitenkaan itsekään Raamattua noudata vaikka siitä sanelette muille jakeitanne. Kummallisinta on että te uskovat koette saavanne anteeksi Jumalaltanne jopa ihmisen murhaamisen ja teille tulisi antaa vielä sen jälkeen mahdollisuus elämään!! Moraalisinta olisi jos tappaisitte ittenne samalla vaikka sinne ampumanne Karhun ruhon viereen!!
Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? Teidän mielestänne on Jumala olemassa, miksi ette anna sen tuomita ihmistä jos parhaaksi näkee vai onko uskonne hiipumassa niin paljon Jumalan olemassa olosta että teidän on pitänyt ottaa ohjat käsiinne ja alkaa toimimaan itse Jumalana?! Jos kerran uskotte vahvasti että Jumala on olemassa, niin älkää leikkikö Jumalaa vaan antakaa sen tehdä ihmisille tuomiot!! Niin sanoi Pekka Haavistokin Hakaniemen torilla, jossa vanha mummeli leikki "Pertsaa" joka leikkii vastaavasti Jumalaa!!- tt11
ateisti1982 kirjoitti:
"Saitin "papit" ovat saaneet sellaisen vastauksen ettei homoilu ole synti laisinkaan."
Ei sellaista kuin syntiä ole olemassakaan. Ihmisillä on moraali, mitä ihminen saa tehdä ja mitä ei, eikä siihen tarvita minkäänlaista uskontoa sanelemaan.
Vaikka sinä noudatat Raamattua ja minä en, niin sallisit itsellesi esimerkiksi toisen ihmisen tappamisen vaikka Raamattu sinulle sanelee että "Älä tapa!". Kun taas mä en noudata Raamattua sanaakaan, niin siltikään mä en voisi missään olosuhteissa tai tilanteessa tappaa ketään. Jos tapat metsässä sua vastaan tulevan Karhun niin sä et tällöin noudata Raamattua jos lataat kiväärisi ja ammut sen Karhun, koska Raamatussa sanotaan ylipäätänsä että "Älä tapa!". Mulla on moraali korkeampi kuin sinulla, koska mä en pysty tappamaan ketään...!! Uskovaisten suurin synti on se, kun te määrittelette muille mikä on syntiä ja mikä ei, ettekä kuitenkaan itsekään Raamattua noudata vaikka siitä sanelette muille jakeitanne. Kummallisinta on että te uskovat koette saavanne anteeksi Jumalaltanne jopa ihmisen murhaamisen ja teille tulisi antaa vielä sen jälkeen mahdollisuus elämään!! Moraalisinta olisi jos tappaisitte ittenne samalla vaikka sinne ampumanne Karhun ruhon viereen!!
Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? Teidän mielestänne on Jumala olemassa, miksi ette anna sen tuomita ihmistä jos parhaaksi näkee vai onko uskonne hiipumassa niin paljon Jumalan olemassa olosta että teidän on pitänyt ottaa ohjat käsiinne ja alkaa toimimaan itse Jumalana?! Jos kerran uskotte vahvasti että Jumala on olemassa, niin älkää leikkikö Jumalaa vaan antakaa sen tehdä ihmisille tuomiot!! Niin sanoi Pekka Haavistokin Hakaniemen torilla, jossa vanha mummeli leikki "Pertsaa" joka leikkii vastaavasti Jumalaa!!"Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? "
Ei tarvi miettiä ollenkaan !
On syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä ! Tämähän on nyt uskovalle selvä asia, vaikka meitä kyllä tuomitaankin tiesmillaisin nimityksin.
Mutta on myös syntiä valehdella Jumalan tahto ihmisille, jotka Jeesus haluaisi pelastaa taivasten valtakuntaan. Jos valehdellaan tahallaan homoseksuaaleille Jumalan tahto, niin se on suuri synti näitä homoseksuaaleja kohtaan. Jumalan tahto on aina tasa-arvoista ja koskee jokaista ihmistä samalla tavalla ja se, että samaa sukupuoltaolevien seksuaalinen kanssakäyminen on synti, niin koskee tasa-arvoisesti sekä homoja että heteroita. tt11 kirjoitti:
"Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? "
On syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä ! Tämähän on nyt uskovalle selvä asia, vaikka meitä kyllä tuomitaankin tiesmillaisin nimityksin.
Mutta on myös syntiä valehdella Jumalan tahto ihmisille, jotka Jeesus haluaisi pelastaa taivasten valtakuntaan. Jos valehdellaan tahallaan homoseksuaaleille Jumalan tahto, niin se on suuri synti näitä homoseksuaaleja kohtaan. Jumalan tahto on aina tasa-arvoista ja koskee jokaista ihmistä samalla tavalla ja se, että samaa sukupuoltaolevien seksuaalinen kanssakäyminen on synti, niin koskee tasa-arvoisesti sekä homoja että heteroita.tt11. Jos Raamatussa on esitetty "Jumalan tahto", niin silloin lesbous ei Jumalan syntilistalla. He puuttuvat myös Paavalin luettelosta, jossa hän sanoo ketkä eivät taivasten valtakuntaa peri.
On siis lähinnä Jumalan pilkkaa esittää kaikki homoseksuaaliset syntisinä. Käänteisesti voi nähdä, että samalla esitetään kaikki heterot synnittömiksi paremman seksuaalisen suuntauksen perusteella.
Niin ei Raamattu opeta.- tt11
helsinkijokkeri kirjoitti:
tt11. Jos Raamatussa on esitetty "Jumalan tahto", niin silloin lesbous ei Jumalan syntilistalla. He puuttuvat myös Paavalin luettelosta, jossa hän sanoo ketkä eivät taivasten valtakuntaa peri.
On siis lähinnä Jumalan pilkkaa esittää kaikki homoseksuaaliset syntisinä. Käänteisesti voi nähdä, että samalla esitetään kaikki heterot synnittömiksi paremman seksuaalisen suuntauksen perusteella.
Niin ei Raamattu opeta."tt11. Jos Raamatussa on esitetty "Jumalan tahto", niin silloin lesbous ei Jumalan syntilistalla."
Itse en mene kyllä lesboille antamaan lupaa tehdä syntiä Jumalan tahtoa vastaan.
Kun Jumala antoi tahtonsa niin Hän antoi sen kaikille ihmisille taikka siis luoduille.. Jos et nyt sitten halua lesboja luokitella ihmiseksi, niin se on sitten sinun ongelmasi. Minusta sekä miehet ja naiset suuntautumisesta riippumatta ovat ihmisiä. ateisti1982 kirjoitti:
"Saitin "papit" ovat saaneet sellaisen vastauksen ettei homoilu ole synti laisinkaan."
Ei sellaista kuin syntiä ole olemassakaan. Ihmisillä on moraali, mitä ihminen saa tehdä ja mitä ei, eikä siihen tarvita minkäänlaista uskontoa sanelemaan.
Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? Teidän mielestänne on Jumala olemassa, miksi ette anna sen tuomita ihmistä jos parhaaksi näkee vai onko uskonne hiipumassa niin paljon Jumalan olemassa olosta että teidän on pitänyt ottaa ohjat käsiinne ja alkaa toimimaan itse Jumalana?! Jos kerran uskotte vahvasti että Jumala on olemassa, niin älkää leikkikö Jumalaa vaan antakaa sen tehdä ihmisille tuomiot!! Niin sanoi Pekka Haavistokin Hakaniemen torilla, jossa vanha mummeli leikki "Pertsaa" joka leikkii vastaavasti Jumalaa!!atte1982 sanoi :
Ei sellaista kuin syntiä ole olemassakaan.
Kun Jumala antoi tahtonsa niin Hän antoi sen kaikille ihmisille taikka siis luoduille.. Jos et nyt sitten halua lesboja luokitella ihmiseksi, niin se on sitten sinun ongelmasi. Minusta sekä miehet ja naiset suuntautumisesta riippumatta ovat ihmisiä.tt11. Kyllähän lesbot ovat ihmisiä mitä suurimmassa määrin, mutta Jumalalla ei siltikään ollut mitään heitä vastaan. Jumala on sulkenut suunsa ikuisesti lesboasiasta. Kaikki on Raamatussa.
Sen sijaan Jumala on antanut ukaaseja vaikka kuinka paljon muille ihmisille. Itse en näe "älä makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan" lesboutta koskevana. Jumala kertoi tahtonsa tuolla tavalla, muu on ihmisten omia käsityksiä.ateisti1982 kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? Teidän mielestänne on Jumala olemassa, miksi ette anna sen tuomita ihmistä jos parhaaksi näkee vai onko uskonne hiipumassa niin paljon Jumalan olemassa olosta että teidän on pitänyt ottaa ohjat käsiinne ja alkaa toimimaan itse Jumalana?! Jos kerran uskotte vahvasti että Jumala on olemassa, niin älkää leikkikö Jumalaa vaan antakaa sen tehdä ihmisille tuomiot!! Niin sanoi Pekka Haavistokin Hakaniemen torilla, jossa vanha mummeli leikki "Pertsaa" joka leikkii vastaavasti Jumalaa!!Me uskovat puhumme synnistä, sinä moraalittomuudesta hyvin pitkälti kyse samasta asiasta, eli mikä on oikein ja mikä väärin.
Kun sanot, että et pysty tappamaan ketään, otaksun että et kannata eutanasiaa tai eläinten "nukuttamista", lopettamista? Kuitenkin muutut vähän epäilevälle kannalla kun on kyse murhaajan elämän jatkamisesta? Kirjoitat "teille tulisi antaa vielä sen jälkeen mahdollisuus elämään!!" Esim.suomessahan murhaajaa rangaistaan n.10-15 vuodella vankeutta. Vaikka et kannata tappamista kehoitat kuitenkin ihmisiä tappamaan itsensä :( "Moraalisinta olisi jos tappaisitte ittenne samalla vaikka sinne ampumanne Karhun ruhon viereen!!"
Ketään ihmistä, ei uskovaisiakaan, ole kutsuttu tuomitsemaan ketään toista. Jokaisella on tekeminen siinä omassa vaelluksessa, elämässään. Toisaalta synnin sanominen synniksi ei ole tuomitsemista. Eihän kenenkään ole pakko uskoa, mutta mielipiteensä voi jokainen ilmaista, tietenkin mahdollisimman rakentavasti ja toinen huomioon ottaen.- metsonpoika
ateisti1982 kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? Teidän mielestänne on Jumala olemassa, miksi ette anna sen tuomita ihmistä jos parhaaksi näkee vai onko uskonne hiipumassa niin paljon Jumalan olemassa olosta että teidän on pitänyt ottaa ohjat käsiinne ja alkaa toimimaan itse Jumalana?! Jos kerran uskotte vahvasti että Jumala on olemassa, niin älkää leikkikö Jumalaa vaan antakaa sen tehdä ihmisille tuomiot!! Niin sanoi Pekka Haavistokin Hakaniemen torilla, jossa vanha mummeli leikki "Pertsaa" joka leikkii vastaavasti Jumalaa!!Ateisti 1982!
Taas tämän iso-aten kiilahihna huutaa! Hellä mies kuin hempukka eläimille, kova kuin kampirauta ihmisille - kehoittaa tappamaan itsensä.
Mutta kaikkein suurin tyrän ryske kuului tapon käsittelyssä. Luonto tarkoitti eläimet ruuaksi ja vaikea sitä on elävää lammastakaan keittää.
"Älä tapa" käsky tarkoittaa oikeastaa ´älä murhaa´ - 15 + 9
tt11 kirjoitti:
"Oletko koskaan miettinyt onko uskovilta syntiä toimia Jumalana ja tuomita ihmisiä esim. homoseksuaalisuuden vuoksi ja tahtovat leikkiä itse Jumalaa? "
Mutta on myös syntiä valehdella Jumalan tahto ihmisille, jotka Jeesus haluaisi pelastaa taivasten valtakuntaan. Jos valehdellaan tahallaan homoseksuaaleille Jumalan tahto, niin se on suuri synti näitä homoseksuaaleja kohtaan. Jumalan tahto on aina tasa-arvoista ja koskee jokaista ihmistä samalla tavalla ja se, että samaa sukupuoltaolevien seksuaalinen kanssakäyminen on synti, niin koskee tasa-arvoisesti sekä homoja että heteroita."Mutta on myös syntiä valehdella Jumalan tahto ihmisille"
Eikö myös ole syntiä valehdella että tietää Jumalan tahdon?
"Jumalan tahto on aina tasa-arvoista ja koskee jokaista ihmistä samalla tavalla"
Siinähän sinä jo väität tietäväsi jotakin Jumalan tahdosta!
- 7 + 10
"Mutta on myös syntiä valehdella Jumalan tahto ihmisille"
Silloinhan kaikki Jumalan tahdosta puhuminen on syntiä. Sitä tahtoahan ei voi Raamatun mukaan tietää, "minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne".- tt11
Mutta Jumalan ilmoitus on meidän ilmoituksiamme Jumalan tahdosta.
On vaarallista mennä valehtelemaan Jumalan tahto ihmisille, koska tämä valehtelija ei taatusti voi tietää Jumalaa paremmin mikä on hyväksi ihmiselle ja mikä ei.
- seksisuunnanvaihto
Kun seksuaalisen tyydytyksen saamiseksi näyttää olevan runsain mitoin muitakin tapoja kuin heteroseksi, jotka tavat (mm. nettipornon katselu) näyttävät kiehtovan ihmisiä yhä enenevässä määrin, niin luonnnon lainalaisuuksien mukaan jossain vaiheessa se viimeinen, muita seksimuotoja harjoittava ihmissukupolvi, tulee kohtaamaan loppunsa.
Joten ryhtykäämme harjoittamaan ei-luomuseksimuotoja, seurauksena, että muut elävät olennot planeetallamme eivät enää ihmisten takia tuhoutuisi ihmisten valloittaessa niiden reviirejä, eikä ne enää joutuisi ihmisten surmattaviksi lihan syömisen halun tai muiden syiden takia. - pikku hiljaa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288567955004.html
näin se maailma muuttuu ;)- JPiho
Muuttuu se täälläkin, sitä mukaan kun pertsat ja jussit poistuvat elävien kirjoista.
Näitä yberjunteja hyvin usein tuntuu yhdistävän ksenofobia ja hihhulismi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683