Ensitreffit toisen kotona

Harkitsen huomista!

Menisitkö ensitreffeille toisen kotiin? Jos menisit, veisitkö jotain tuliaisiksi?

15

2529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöpitär

      jos kutsutaan?perinteinen kahvipaketti tuliainen?pitäisi tällätä hirveesti ja olla terven ennakkoluuloinen

      • Harkitsen huomista!

        Mutta jos menee lauantai iltana. Onko tyhmää viedä viinipullo, jos sitten juo siitä itse puolet?Pitäisikö viedä jotain muutakin?


    • fasfssfssfsfdf

      Menisin ja olen mennytkin. Sellainen sopii mulle hyvin, sillä isot ihmismäärät esim kaupungilla saattavat olla ahdistavia ja ollessaan vain kahdestaan toisen kanssa pystyy keskittymään täysin toiseen eikä mihinkään muuhun.

      Ehdottomasti jotain kuuluu viedä. Siis ainakin miehen kuuluu jotain antaa naiselle. Sitä en tiedä onko "etiketin mukaista" naisen antaa jotain miehelle? Mies voi viedä ainakin kukkia, suklaata tai vaikka sen viinipullon...olettaen, ettei vierailun kohde ole absolutisti.

      • Jos mies tuo

        naiselle lahjan, jonka nainen ottaa vastaan, on naisen velvollisuus antaa vastalahjaksi miehelle pillua.


      • ....
        Jos mies tuo kirjoitti:

        naiselle lahjan, jonka nainen ottaa vastaan, on naisen velvollisuus antaa vastalahjaksi miehelle pillua.

        Olen väärässä. Nainen ei siinä tapauksessa ole velvollinen antamaan vastalahjaksi pillua.


    • Harkitsen itsemurhaa

      Onko naisen huomio pakko ostaa viemällä hänelle heti ensi-treffeillä jotain?

      Vasta kun olette tavallaan yhdessä voit hakea hänelle vaikka kuun taivaalta.

    • minulle pellon

      kukka,mutta miksi kotiin, enstref - ulkona.

    • Empä oo koskaan ekalla kertaa toisen kotiin menny... mutta jo toisella kertaa niin on käynyt. Muutenki niin ensi näkemisen haluan että on julkisella paikkaa, toinen kun voi valehdellaki kuka on ja silleen... vaikken oo moiseen törmännyt mutta varmuuden vuoksi noin.

    • nainen24v_

      Enpä todellakaan menisi.. Ellen tuntisi jo jotenkin entuudestaan. Aika tyhmähkö olet kyllä jos menet etkä tunne sitä ihmistä. No, saat maksaa siitä jotenka eiköhän se kokemus sitten opeta.. Ja ei sitten ole mikään hyvä kokemus.

      • -ap-

        En ollut nähnyt miestä aikasemmin,mutta yhteyttä oltiin pidettty jo 1,5kk, viestitelty ja soiteltu. Siksi uskalsin mennä hänen kotiinsa ja kun tiesin nimen ja osoitteen (kerroin ne etukäteen ystävättärelleni myös).Vein viinipullon ja jätskiä ja treffit onnistui.Meni vaan aika myöhään:)))


      • laardipallero:)
        -ap- kirjoitti:

        En ollut nähnyt miestä aikasemmin,mutta yhteyttä oltiin pidettty jo 1,5kk, viestitelty ja soiteltu. Siksi uskalsin mennä hänen kotiinsa ja kun tiesin nimen ja osoitteen (kerroin ne etukäteen ystävättärelleni myös).Vein viinipullon ja jätskiä ja treffit onnistui.Meni vaan aika myöhään:)))

        annoitko pildee? oliko iso kyrpä? ryöppysikö sperma paineella? oliko isot kassit?haisiko? oliko sun pilde märkä? oliko sun häpärit auki?


    • vain kotitreffejä

      Olen mennyt ja luokseni on tultu.

      Itse en ole yleensä vienyt mitään, muuta kuin joskus kahvipaketin tai suuhunpantavaa, mutta muutama mies on tuonut kukkia ja/tai vinkku- tai skumppapullon.

      Itse tapaan enää vain sellaisia, jotka tuntuvat niin turvallisilta ja tutuilta jo heti alussa, että kotiinkin voisin pyytää. Jos mies on sellaisen tuntuinen, jonka voi tavata vain julkisella paikalla, niin se jo kertoo ettei tyyppi tunnu ollenkaan sopivalta minulle.

      Nyt ei (ainakaan vähään aikaan..) tarvitse ensitreffejä järkätä, koska yksi kotiensitreffikumppani on katsastuksessa vakavalla harkinta-ajalla..

    • 219

      Menisin. Veisin viiniä jos vaikka tehtäisiin yhdessä ruokaa. Tai suklaata.

    • lottamari<3

      Menisin, ottaisin Atria makkaran ja Fazerin tummasuklaan aseeksi mukaani.

    • Ikisinkku M

      Menisin ja olen joskus mennytkin, punkkupullo on suhteellisen varma valinta tuliaiseksi jos ei ole absolutisti kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe