Olen käynyt intin

Intti on hanurista

Mutta en missään tapauksessa lähtisi sotaan Suomen puolesta ja uhraisi itseäni. Jos Suomi Venäjän kanssa sattuisi sotaan joutumaan, häipyisin Thaimaahan lomailemaan niin että heilahtaa ja nauraisin koko matkan kaikille niille kiihkoisänmaallisille mouhoille, jotka kiltisti lähtevät rintamalle kuolemaan tämän juntin paskamaan puolesta.

49

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnet hanurit?

      Nuo jutut, että menen Ruotsiin tai menen Thaimaahan, jos sota tulee: sinne ei silloin pääse enää. Ja jo hieman aikaisemminkin ovat koneet ja laivat diplomaattiväkeä täynnä, että turhia luuloja kaikki. Ja jos pääsisi, niin pääseehän sitten paikkaan, jossa ei ole "kiihkoisänmaallisia mouhoja", jotka kiltisti lähtevät rintamalle kuolemaan ko. juntin paskaXXXn puolesta.

    • Intti on hanurista

      On kyllä todettava, että viestisi on harvinaisen syvältä juuri sieltä hanurista, mitähän vittua sinä läskipää oikein yrität tässä sanoa?

      "Ja jo hieman aikaisemminkin ovat koneet ja laivat diplomaattiväkeä täynnä, että turhia luuloja kaikki. Ja jos pääsisi, niin pääseehän sitten paikkaan, jossa ei ole "kiihkoisänmaallisia mouhoja", jotka kiltisti lähtevät rintamalle kuolemaan ko. juntin paskaXXXn puolesta."

      Tiesin kyllä jo ennestään, että te inttimouhot ette mitään järin viisasta porukkaa ole, mutta tämä alkaa olla jo suorastaan säälittävää.

      • Venytät liikaa?

        Oliko hanurimaisterilla oikein asiaakin? Taidat liikkua siellä Thaimaassasi "hanuriasioissa".


      • Intti on hanurista
        Venytät liikaa? kirjoitti:

        Oliko hanurimaisterilla oikein asiaakin? Taidat liikkua siellä Thaimaassasi "hanuriasioissa".

        Pitääkö se asia vääntää oikein rautalangasta, että inttihomollekin menisi jakeluun, mitä? Juuri sinun kaltaisesi juntit läskipäät ovat se suurin syy, miksi tätä paskamaata ei oikein nappaa puolustaa.


      • Epäluuloa
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Pitääkö se asia vääntää oikein rautalangasta, että inttihomollekin menisi jakeluun, mitä? Juuri sinun kaltaisesi juntit läskipäät ovat se suurin syy, miksi tätä paskamaata ei oikein nappaa puolustaa.

        Eipä oikein vaikuta intissä käyneen puheelta.


      • Intti on hanurista
        Epäluuloa kirjoitti:

        Eipä oikein vaikuta intissä käyneen puheelta.

        Kyllä siellä intissä sai kuulla paljon rankempaakin läppää kuin toi edellinen kommenttini.


      • Lässytät yhä
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Kyllä siellä intissä sai kuulla paljon rankempaakin läppää kuin toi edellinen kommenttini.

        Paitsi ettet intistä mitään tiedä. Ehkä sen, mitä kertoo "Uuno Turhapuro armeijassa".


      • Intti on hanurista
        Lässytät yhä kirjoitti:

        Paitsi ettet intistä mitään tiedä. Ehkä sen, mitä kertoo "Uuno Turhapuro armeijassa".

        Enemmän minä intistä tiedän kuin sinä pelle siitä koskaan tulet tietämään. Minä sentään olen tajunnut että intti on hanurista, sinä et ole vielä tajunnut edes sen vertaa.


      • Venynyt hanuri?

        "Intti on hanurista"

        Se on kyllä aika kumma, että kun jätetään intit käymättä, muka eettisenä ratkaisuna, niin ei sitten osata olla sen ratkaisun kanssa tasapainossa. Vaan pitää lähteä takki auki maailmalle varmistelemaan, että tuliko tehtyä oikea päätös. Haetaan hyväksyntää.

        Aika epätoivoista alkaa olla siinä vaiheessa kun aletaan levitellä julkisesti noita hanurikokemuksia.


      • Niinkin voi sanoa
        Venynyt hanuri? kirjoitti:

        "Intti on hanurista"

        Se on kyllä aika kumma, että kun jätetään intit käymättä, muka eettisenä ratkaisuna, niin ei sitten osata olla sen ratkaisun kanssa tasapainossa. Vaan pitää lähteä takki auki maailmalle varmistelemaan, että tuliko tehtyä oikea päätös. Haetaan hyväksyntää.

        Aika epätoivoista alkaa olla siinä vaiheessa kun aletaan levitellä julkisesti noita hanurikokemuksia.

        Olen sangen tyytyväinen siihen, etten henkilökohtaisesti puolusta kaltaisiasi narreja mahdolliselta "vihollisen " (minulle mahdollinen business-kumppani) aggressiolta. Mulla on fyrkkaa, sulla ei. Kiitos, kun puolustat omistusasuntoani, mökkejäni, piilopirttiäni omalla hengelläsi. Kiitos. Menes nyt kertausharjoituksiin siitä, prole.


      • Vieras sirmakka?
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Enemmän minä intistä tiedän kuin sinä pelle siitä koskaan tulet tietämään. Minä sentään olen tajunnut että intti on hanurista, sinä et ole vielä tajunnut edes sen vertaa.

        Eli hanuriasiantuntemuksesi pukkaa koko ajan pintaan. Kokemuksesi viittaavat Lapinjärven suuntaan.


      • Palkeet nippuun
        Niinkin voi sanoa kirjoitti:

        Olen sangen tyytyväinen siihen, etten henkilökohtaisesti puolusta kaltaisiasi narreja mahdolliselta "vihollisen " (minulle mahdollinen business-kumppani) aggressiolta. Mulla on fyrkkaa, sulla ei. Kiitos, kun puolustat omistusasuntoani, mökkejäni, piilopirttiäni omalla hengelläsi. Kiitos. Menes nyt kertausharjoituksiin siitä, prole.

        Kunhan et tarjoa hanuriasi.


      • dfkjghnoigh

        Sivariko se siinä. Roolileikeissä.


      • kersan tti
        Venynyt hanuri? kirjoitti:

        "Intti on hanurista"

        Se on kyllä aika kumma, että kun jätetään intit käymättä, muka eettisenä ratkaisuna, niin ei sitten osata olla sen ratkaisun kanssa tasapainossa. Vaan pitää lähteä takki auki maailmalle varmistelemaan, että tuliko tehtyä oikea päätös. Haetaan hyväksyntää.

        Aika epätoivoista alkaa olla siinä vaiheessa kun aletaan levitellä julkisesti noita hanurikokemuksia.

        Fiksu päätös jättää intti käymättä. Ite kävin ja huonot kokemukset. Tuhlasin valtion rahoja turhalla koulutuksella. Verorahoja oisin tienannut valtiolle, jos en ois mennyt. Kieltäydyin reservistä myöhemmin...11kk sivari. Pakko ei toimi minulle...eikä monille muille.


      • Intti on hanurista

        Jaahas, inttihomon oli sitten aivan pakko tulla tänne avautumaan seksifantasioistaan, hyi saatana.


      • Intti on hanurista
        Vieras sirmakka? kirjoitti:

        Eli hanuriasiantuntemuksesi pukkaa koko ajan pintaan. Kokemuksesi viittaavat Lapinjärven suuntaan.

        Kyllä minun kokemukseni ovat enimmäkseen perseestä, eli intistä.


      • Monen intti-intoilijan koulutus on ehkä just keskiarvolla 6 läpi räpistelty peruskoulu, jonka päälle just se armeija joka on noiden armeijakiihkoilijoiden mielestä se koulutuksista arvostettavin ja "korkein". Varusmiespalveluhan ei ole mikään edes mikään ansio kuin ehkä noiden armeijakiihkoilijoiden mielestä. Sitä arvoa ei tarvitse missään muualla nykyisin, jollei sitten jää puolustusvoimien palvelukseen, mutta ei sielläkään mitään tee pelkällä sotilaspassilla tai ei ainakaan kovin pitkälle pääse vaan puolustusvoimatkin tarvii myöskin siviilikoulutustaustan. Puolustusvoimatkin vaativat vähintään toisen asteen koulutusta että saa niitä merkkejä kaulukseen. Vähän kuin kävisi uimakoulua moinen armeija arvomerkkeineen. Ihan kuin voisi "värittää" sitten mitä on suorittanut. :D


    • patriootit pönttöjä

      Intti on todellakin hanurista. Ja kyllä täältä pääsee karkaamaan jopa sodan aikana.
      Sotaa edeltävänä ajanjaksona (n. 2 vk) on rutkasti aikaa pakata kimpsut ja kampsut sekä häippästä.

      Operaatio Barbarossa alkoi "kirkkaalta taivaalta" ja silloinkin sitä edelsi ajanjakso Saksan ja USSR:n välillä, jolloin fiksummat kansalaiset lähtivät evakkoon.

    • Sivarisössöä

      "Olen käynyt intin "

      Enpä taida uskoa.

      • Intti on hanurista

        Usko pois vaan, poju. Minä olin käynyt intin jo silloin kun sinä vielä paskit vaippoihisi ja itkit äitiä apuun, itse asiassa sitähän sinä taidat tehdä vieläkin, voivoi.


      • Selität kyllä
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Usko pois vaan, poju. Minä olin käynyt intin jo silloin kun sinä vielä paskit vaippoihisi ja itkit äitiä apuun, itse asiassa sitähän sinä taidat tehdä vieläkin, voivoi.

        Lapinjärveläisetkin lähtevät muualle inttiin. Koska Lapinjärvellä ei ole inttiä. Siellä sinä olet voinut "inttisi" käydä. Mutta epäilystä on siitäkin, oletko saanut kontattua edes Lapinjärvelle. Taitaa olla edessä vielä sekin koulutus.


      • -----------------

        Mitä väliä, uskotko vai et. Et ole itsekään käynyt inttiä ainakaan 2000 - luvulla, olet siis sivari. Kuulut johonkin runkkareiden III munanlutkutusreserviin. Saasta.


    • mettäkaartiin vaa

      Asiaa puhut. Pakopaikka pitää vaa järkää jo rauhan aikana. Rajat heti kiinni,ku sota alkaa.
      Edes asunto pitäs tehdä semmoseks,että voi piileskellä ja olla laitteita,joilla hoitaa fyysistä kuntoa. Mielenterveys jotuu mys koville ku ahtaassa tilassa on, siks pitää sitäki treenata jo rauhan aikana.

      Tällasii asioita ei juuri ajatella, sit on myöhästä ku p ....

      Ei sotahulluja kannata totella.

      • Vastaat itellesi

        Sinähän puhut iteksesi. Vaarallista. Taitaa olla parempi, että matkustat tosiaan jonnekin kauas. Luultavasti saat jo nyt viestejä kaukaa.


      • Ne yksinpuhelee
        Vastaat itellesi kirjoitti:

        Sinähän puhut iteksesi. Vaarallista. Taitaa olla parempi, että matkustat tosiaan jonnekin kauas. Luultavasti saat jo nyt viestejä kaukaa.

        Näillä "intin käyneillä ja pettyneillä" on täällä keskusteluissa melko lailla samanlainen puheenparsi. Vaikea uskoa, että olisivat oikeasti kovin monta eri henkilöä. Voi riittää yksikin. Joka ei ole käynyt inttejä eikä lapinjärviä.

        Joillekin se reissu Lapinjärvelle on kiukuttava juttu kumminkin. Yritetään saada tasoitusta sillä, että yllytetään muitakin luistamaan intistä. Että oma mitättömyys pienenisi kun saa muitakin mitättömiksi. Mutta mitätön pysyy mitättömänä, vaikka saisi samalta haisevia kavereita.


      • Ne yksinpuhelee kirjoitti:

        Näillä "intin käyneillä ja pettyneillä" on täällä keskusteluissa melko lailla samanlainen puheenparsi. Vaikea uskoa, että olisivat oikeasti kovin monta eri henkilöä. Voi riittää yksikin. Joka ei ole käynyt inttejä eikä lapinjärviä.

        Joillekin se reissu Lapinjärvelle on kiukuttava juttu kumminkin. Yritetään saada tasoitusta sillä, että yllytetään muitakin luistamaan intistä. Että oma mitättömyys pienenisi kun saa muitakin mitättömiksi. Mutta mitätön pysyy mitättömänä, vaikka saisi samalta haisevia kavereita.

        Miten on sen fyysisen kuntosi laita, kun henkinen kuntokaan ei taida olla kovin korkealla? Menit aikoinaan massan mukana ja päästessäsi armeijasta loppui kuntoilusikin?! Nyt ylpeilet siitä että olet suorittanut varusmiespalveluksesi. Miten siitä on hyötynyt yhteiskunta?! Valittaisit jos sen joskus vuonna nakki ja muusi suorittamasi varusmiespalveluksen lisäksi sinut pakotettaisi hoitamaan kuntoasi ja siitä olsii jokin seuranta vielä, jota ei Suomessa ole?!


    • Politiikasta

      Maan ja kansan vuoksi taistelisin, mutta se politiikka olis aivan eri asia jos jonkun natsi hinarien rotuoppi politiikan tai kommunistisen puna vouhotuksen vuoks ei kiitos. Ennemmin liityn vapauttajiin (jotka toden näköisesti olisivat todellista demokratiaa kannattavia koska kaksi edellä mainittua eivät kyseistä menetelmää kannata) ja pistäisin arkaadia mäen kommari ja natsit seinää vasten ja vetäisin kalasnikovilla päälle suomi vapaa ja parempi paikka elää.

    • Passiton potee

      Täällä on vakituisesti isohko joukko sivareita, jotka mainostaa käyneensä intin. Mutteivat selvästi tiedä koko hommasta mitään.

      • Intti on hanurista

        Kyllä minä intistä tiedän kaiken mitä siitä paskalaitoksesta tarvitseekin tietää, eli tiedän että intti on harvinaisen syvältä hanurista. Ja tämän tiedän nimenomaan omasta kokemuksestani, eli se paskalaitos tuli aikoinaan käytyä. Paskakeikkahan se tietysti oli, mutta tulipahan tehtyä.


      • Alkuääniä?
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Kyllä minä intistä tiedän kaiken mitä siitä paskalaitoksesta tarvitseekin tietää, eli tiedän että intti on harvinaisen syvältä hanurista. Ja tämän tiedän nimenomaan omasta kokemuksestani, eli se paskalaitos tuli aikoinaan käytyä. Paskakeikkahan se tietysti oli, mutta tulipahan tehtyä.

        Eli puheenparressasi yhä uudestaan p-skaa ja hanuria. Siinä sitä elämänsisältöäsi.


      • Intti on hanurista
        Alkuääniä? kirjoitti:

        Eli puheenparressasi yhä uudestaan p-skaa ja hanuria. Siinä sitä elämänsisältöäsi.

        Intti ja inttimouhot ovat pelkkää paskaa minulle, siinäpä sinulle elämänsisältöä, inttipoju.


    • ayqeryryteqrr53

      Niin, nopeammin sinä hiekkapenkkaa vasten kuolet kuin rintamalla.
      Sodassa on sodan lait ja kieltäytymisestä voi tulla kuula kalloon omilta?
      Sinne thaimaasen et pääse koska passit mitätöidään samalla hetkellä kun YH tulee.
      Maasta et pääse kuin sotilaskarkurina ja sehän on jo syy pistää sinut penkkaa vasten.

    • kkkkkkkkkkkkkkkkk

      Oletko homo?

      Penkkaa vasten? Haluat homoilla, ok...

      Suomessa ei ole enää kuolemantuomioita edes sodan aikana. Sotaan menee vain
      250 000 suomalaista, muille ei ole enää varusteita.

      Etkös sä ole se passirunkkari, sotilaspassiin runkkailet yms.

      Kuole homo.

      • ayqeryryteqrr53

        Mitä tekemistä tässä on homoilun kannalta?
        Kuolemantuomiota ei ole rauhanaikana mutta tulee samantien kun sotalait astuvat voimaan.
        Kaikki sivarit vangitaan heti samantien ja piikkilangan sisään.
        Sitten heistä muodostetaan joukko-osasto.
        Siinä vaiheessa kannattaa olla tarkkana,,,,,kieltäytymisestä ottaa ase käteen tulee sotaoikeuteen lähtö ja se on vankileirille menoa tai karkaamistapauksessa tulee kuula kalloon.
        Usko huviksesi, että mitkään perseelle taputtelut eivät pelasta sivaria siinä tapauksessa.
        Valinta on sinun kumman aseen suuaukkoa katset oman vai vihollisen.


      • Intti on hanurista
        ayqeryryteqrr53 kirjoitti:

        Mitä tekemistä tässä on homoilun kannalta?
        Kuolemantuomiota ei ole rauhanaikana mutta tulee samantien kun sotalait astuvat voimaan.
        Kaikki sivarit vangitaan heti samantien ja piikkilangan sisään.
        Sitten heistä muodostetaan joukko-osasto.
        Siinä vaiheessa kannattaa olla tarkkana,,,,,kieltäytymisestä ottaa ase käteen tulee sotaoikeuteen lähtö ja se on vankileirille menoa tai karkaamistapauksessa tulee kuula kalloon.
        Usko huviksesi, että mitkään perseelle taputtelut eivät pelasta sivaria siinä tapauksessa.
        Valinta on sinun kumman aseen suuaukkoa katset oman vai vihollisen.

        Onpas pojalla melkoiset fantasiat, ei niitä kuolemantuomioita tule edes sodan aikana enää, ainoastaan vankilatuomioita. Ja mitä järkeä niitä sivareita nyt muka olisi vangita kun sota syttyy, ketä se nyt muka hyödyttäisi ja miten? Sivarit ovat Suomen kansalaisia eivätkä mitään vihollistaistelijoita. Mutta fantasioi ja runkkaile sinä inttimouho vaan rauhassa sodalle ja tappamiselle, eihän sinusta muuhun ole.


      • Suunitelma löytyy
        Intti on hanurista kirjoitti:

        Onpas pojalla melkoiset fantasiat, ei niitä kuolemantuomioita tule edes sodan aikana enää, ainoastaan vankilatuomioita. Ja mitä järkeä niitä sivareita nyt muka olisi vangita kun sota syttyy, ketä se nyt muka hyödyttäisi ja miten? Sivarit ovat Suomen kansalaisia eivätkä mitään vihollistaistelijoita. Mutta fantasioi ja runkkaile sinä inttimouho vaan rauhassa sodalle ja tappamiselle, eihän sinusta muuhun ole.

        Sivareita ja aseista kieltäytyjiä täytyy totta kai tappaa ja oikein näyttävästi muille pelotteeksi.

        Toivottavasti ryssä hyökkäisi kesällä ja oikein kauniilla lievällä idän puoleisella myötä tuulella. Ostaisin halpa hallista kumiveneen pari koppaa kaljaa ja hyppäisin tuuliajolle kohti Ruottia.


      • rhbfdrg rrrr
        ayqeryryteqrr53 kirjoitti:

        Mitä tekemistä tässä on homoilun kannalta?
        Kuolemantuomiota ei ole rauhanaikana mutta tulee samantien kun sotalait astuvat voimaan.
        Kaikki sivarit vangitaan heti samantien ja piikkilangan sisään.
        Sitten heistä muodostetaan joukko-osasto.
        Siinä vaiheessa kannattaa olla tarkkana,,,,,kieltäytymisestä ottaa ase käteen tulee sotaoikeuteen lähtö ja se on vankileirille menoa tai karkaamistapauksessa tulee kuula kalloon.
        Usko huviksesi, että mitkään perseelle taputtelut eivät pelasta sivaria siinä tapauksessa.
        Valinta on sinun kumman aseen suuaukkoa katset oman vai vihollisen.

        Saitko orkun kun kirjoitit tuota älytöntä paskaasi?


      • Saunan jälkeen?
        Suunitelma löytyy kirjoitti:

        Sivareita ja aseista kieltäytyjiä täytyy totta kai tappaa ja oikein näyttävästi muille pelotteeksi.

        Toivottavasti ryssä hyökkäisi kesällä ja oikein kauniilla lievällä idän puoleisella myötä tuulella. Ostaisin halpa hallista kumiveneen pari koppaa kaljaa ja hyppäisin tuuliajolle kohti Ruottia.

        Taidat olla sinäkin tuota hanuripartioporukkaa.


      • Petri heikkinen
        Saunan jälkeen? kirjoitti:

        Taidat olla sinäkin tuota hanuripartioporukkaa.

        panenko teitä sivareita perseeseen ?!


      • Ei omat riitä?
        Petri heikkinen kirjoitti:

        panenko teitä sivareita perseeseen ?!

        Sivari roolileikeissä.


      • Intti on hanurista
        rhbfdrg rrrr kirjoitti:

        Saitko orkun kun kirjoitit tuota älytöntä paskaasi?

        Taisit itse saada orkun, kun näit poikakaverisi nakuna, (h)inttipoju.


      • ayqeryryteqrr53 kirjoitti:

        Mitä tekemistä tässä on homoilun kannalta?
        Kuolemantuomiota ei ole rauhanaikana mutta tulee samantien kun sotalait astuvat voimaan.
        Kaikki sivarit vangitaan heti samantien ja piikkilangan sisään.
        Sitten heistä muodostetaan joukko-osasto.
        Siinä vaiheessa kannattaa olla tarkkana,,,,,kieltäytymisestä ottaa ase käteen tulee sotaoikeuteen lähtö ja se on vankileirille menoa tai karkaamistapauksessa tulee kuula kalloon.
        Usko huviksesi, että mitkään perseelle taputtelut eivät pelasta sivaria siinä tapauksessa.
        Valinta on sinun kumman aseen suuaukkoa katset oman vai vihollisen.

        Et viitsinyt vaivautua lukemaan edellisen kirjoitusta, joka on sitä tyypillistä suomalaista keskustelua..keskustellaan oman mutu-tiedon mukaan. Kuolemantuomioita ei ole Suomessa RAUHAN -eikä SODAN AIKANA. Miten ottaisit sellaiset lait käyttöön sodan aikana, jotka on rauhan aikana säädettyjä sodan ajalle?! Niitä lakeja ei rauhan aikana säädettäisi tai muutettaisi ihan vaan "heikomman osapuolen" kusetuksen vuoksi, jollei ne todellakin koskisi myöskin sodan aikana ja sitten taas sodan aikana toiseksi!! Luuletko että se on demokratiaa että laki muutetaan aina tilanteen. Jos lakimuutokset kestää rauhan aikana vuosikausia että ne muuttuvat, niin miten ne voivat yhtäkkiä muuttua toiseksi.
        Ei Suomikaan vaikka onkin jossakin määrin "hullumaa" pystyisi sitä muuttamaan. Siinä Suomi rikkoisi monia kansainvälisiä ihmisoikeussäädöksiä jos alkaisi omiaan tappamaan sodan aikana. Ne kansainväliset sopimukset koskevat myöskin sodan aikana. Muuten siinä jo verrattaisi Suomea Stalinin ja Hitlerin tekoihin tappaessa omiaan.

        Luultavammin nykyään diplomatia on maailmalla todella suuressa roolissa että sillä kyetään jo estämään sotien syntymiset eli sen sodan todennäköisyys on nykyisin enää viime sotien aikaan verrattuna todella mitätön. Luotan diplomatiaan enemmän kuin Suomen Puolustusvoimien kykyyn torjua se vihollinen, johon tilanteeseen tietty armeija-intoilijoiden mukaan pitäisi ensisijaisesti rynnistellä neuvottelematta tai ennen minkäälaista diplomaattien käyttöä.


      • Suunitelma löytyy kirjoitti:

        Sivareita ja aseista kieltäytyjiä täytyy totta kai tappaa ja oikein näyttävästi muille pelotteeksi.

        Toivottavasti ryssä hyökkäisi kesällä ja oikein kauniilla lievällä idän puoleisella myötä tuulella. Ostaisin halpa hallista kumiveneen pari koppaa kaljaa ja hyppäisin tuuliajolle kohti Ruottia.

        Luultavammin sä olisit kuollut sen jälkeen jos tappaisit omia, jotka ovat aseettomia (sitä käsiteltäisi murhana). Tuskin sulle annettaisi asetta käteen ollessasi noin paljon omillesi vihoissa nyt. Alkaisitko silloin itkemään ja valittaisitko jonnekin reserviläisliittoon jos joutuisit samaan varantoon jossa sivaritkin on?! Ei sitä asetta ihan mille tahansa hullulle anneta käteen! Ei sellaiseen jätkään Puolustusvoimatkaan luottaisi, kun voisi tappaa siellä sellaisen asevelinkin, joka pelkäisi erilaisia sotatilanteita yms. ja olisi sinusta "rajakista" erilainen persoona...hmm...eli suvakki!

        Kannattaisi muistaa, millaiseen tilanteeseen everstiluutnantti Uuno Eemeli Karjula tuntemattomassa sotilaassa joutui omiensa silmissä.


    • vanhasivari

      Suomi nyt ei ole koskaan täysin omavarainen ja riippumaton muista valtioista, joten ihan sama mitä me sivarit tai reservinkieltäytyjät tehdään, koska kamalaa rutinaa noilta kiihkoisänmaallisilta vaikka sanotaan ettei sota yhtä miestä kaipaa, mutta silti olettavat etteikö me sivarit tai reservinkieltäytyjät häivyttäis perheineen täältä pois.

      Jos olet intin suorittanut, etkä halua lähteä mukaan sotimaan niin ei se olisi pahitteeksi vaikka ryhtyisin reservinkeiltäytyjäksi. Sivaritkit on vuoden 2008 voimaan tulleen lain mukaan vapautettu aseellisesta palveluksesta sodan aikana, joka koskee myöskin reservinkieltäytyjiäkin. Eikä sinne jokaista varsinkaan kiihkoisänmaallista junttiakaan huolittaisi, vaikka kuinka paljon sen puolesta poraisivat. Sodan aikana ne kiihkoisänmaalaiset eivät lopulta osaisi tehdä mitään ja olisivat vain haittana ja tiellä niille jotka tämä maata tosiasiassa puolustaisivat. Maanpuolustaminen ei ole sama kuin "pyörällä ajon oppiminen" kun kerran oppii niin koko elämänsä taitaa vaan kyllä sellainen kaipaa myöskin säännöllisiä kertausharjoituksia, joissa myöskin tehdää muutakin kuin paistettaisi nuotiolla makkaraa ja pidettäis puheita ja esiteltäis itsensä, kuka on ja mistä tulee.
      Moni kiihkoisänmaallinen ei ole välttämättä koskaan ampunut kovilla edes rynnäkkökiväärillä ja kuuluu automaattisesti nostoväkeen iästä huolimatta tai ei ainakaan välttämättä ole käynyt varusmiespalveluksen jälkeen kertausharjoituksissa joka on vielä suurempi haitta häntä kohtaan. Kuvittelee sen varusmiespalvelusajan riittäneen kunhan vaan saa haukkua kaikki sivarit jne.!? Ensimmäinen joka täältä matkustaa pois ja joka paskantaa löysät housuunsa sodan syttyessä ja jättää isänmaansa on just kiihkoisänmaallinen.

      • Intti on hanurista

        Näin se menee, se kovin uhoaja on aina se joka tosipaikan tullen ensimmäisenä paskii housuihinsa ja itkee räkä poskella äitiä apuun. Eli tässä tapauksessa se on kiihkoisänmaallinen (h)inttimouho, joka on pelannut liikaa pleikkaria ja lukenut liikaa talvisodasta ja luulee nyt itsekin vastaavansa vähintään kymmentä ryssää.


    • --------------------

      Patriootti runkkaa itsensä itkien uneen.

      • Anonyymi

        Nykypäivänä piccolopatriootti :D patriootit eivät huomanneet että vuonna 2015 maamme valloitettiin busseilla Torniosta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe