Lahkoon vihkiytyminen tapahtuu seuraavasti.
Kun ihminen tulee uskoon Jumalan armosta, ilmestyy russelilaiset idiootit oven taakse ja
yleensä heidät "vihitään" tuhottavaksi sillä siksi paksua on heidän paskaraamattunsa.
Kun ihminen todistaa uskostaan alkaa kuulla susien ulvontaa ja jopa jolkuttelee lahkoriivattuhurmahenkihelluntailainen, kenopää
luopiojuudas kertomaan kuinka vettä pitää olla
ja esimerkki täytyy myös vastata toimenpidettä
jolla he tarkoittavat tuota kirottua uudestikastetta.
Ne eksytetyt lahkohenget jotka eivät puhu uskosta
uskottomille koska ovat pelkureita, mutta lahkon pääpirulle he kyllä kiikuttavat sanansa, että
luterilainen on tullut uskoon.
Kuolan valuessa suupielistä ahne varas ja luopio
rahanhimossa ja toivossa että nyt se paisti luokse lentää ja sen kun vie rituaalikylpyyn niin kyllä lahkopaikkakunnalla taas riivaajat
puhuvat ja ravistelevat heitä lahkohenkiä viskellen ylös ja alas.
Petoksen uhrin voit nähdä omatekoisen uimaaltaan äärellä ja kohta aasi painaa toista aasia upoksiin ja höynäporukka veisaa maailman lauluja
siellä rosvojen luolassa.
Vesi joka altaassa on sisältää kaiken jumalattomuuden roskan, pahoine hajuineen jolla
uusi aasi vihitään perkeleelle ja palvelemaan
perkelettä kun varoitukset eivät auttaneet vaan
lahkoriivattukasteen kautta mennäänkin sitten
tuliperäiselle maaperälle missä ei aurinko paista, mutta siellä lahkolaiset muistavat Apostolin sanat:lahkot eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkoon vihkiytyminen?
24
709
Vastaukset
- hovi
Täytyy myöntää, että jos olisin tämän palstan seriffi, niin tämänkaltainen viesti joutaisi/joutuisi ulkohuussiin.
- Kastemies
en olisi tyrmääjä en heittäisi sinua tuleen vaan lahkokastealtaassa huljuttelisin ja kuivattelisin raatoa luuvitosella.
- Helena
Juuri se tyyppi, joka on päästetty "hoidosta" liian löysin perustein,taikka sitten kaikki johtuu ikuisesta rahapulasta.
- Kastemies
Helena kirjoitti:
Juuri se tyyppi, joka on päästetty "hoidosta" liian löysin perustein,taikka sitten kaikki johtuu ikuisesta rahapulasta.
Missähän löhäät tälläkin hetkellä?
Mahtaneeko tietää mitään tuon taivaallista?
- Ritva
Kuin luin tekstiäsi, teki mieleni itkeä sitä kylmyyttä, mitä tunnet ihmisiä kohtaan. En löytänyt kirjoituksestasi yhtään Kristuksen rakkautta, joka pitäisi loistaa meistä uskovista. Jeesus sanoi: Rakastakaa toisianne, mutta missä sinun kirjoituksessasi on rakkaus. Loistiko siinä vain viha. Sanon sinulle, että meidän ei pitäisi tuomita, ettei meitä tuomittaisi. Raamatussa on kirjoitettu Mat 7:1-2 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
En tiedä, mitä Jeesus sanoisi sinun tekstistäsi. Hän käski rakastamaan niitäkin, jotka vihaavat meitä. Minä en näe mitään rakkautta kirjoituksessasi. En osaa kuvitella, mitä joku on tehnyt sinulle, että hyökkäät tällaisella tekstillä ihmisten kimppuun.- Kastemies
Katsohan sitä kylmyyttä mikä hohkaa Jeesuksesta ja Apostoleilta lahkolaisia kohtaan.
On sitä puupääuskoa kerrakseen.
En käy sinulle selittelemään. - Ritva
Kastemies kirjoitti:
Katsohan sitä kylmyyttä mikä hohkaa Jeesuksesta ja Apostoleilta lahkolaisia kohtaan.
On sitä puupääuskoa kerrakseen.
En käy sinulle selittelemään.Jeesus oli fariseuksia kohtaan kova, koska Hän näki heidän sydämensä tilan. Jeesus näki totuuden heistä. Jos sinä ajattelet, että minä palvelen saatanaa niin sinä erehdyt. Minä olen ottanut Jeesuksen vastaan elämääni ja Hänelle minä elän ja kuolen. Hän on kantanut kaikki minun syntini ristillä ja minä olen saanut ne anteeksi Hänen kalliin verensä kautta. Jumalan luo ei ole kuin yksi tie Jeesus Kristus.
Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo 2:4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi. Minä tiedän, että tahdon rakastaa Jeesusta enemmän kuin mitään muuta. Jos siinä olen tehnyt väärin, että olen mennyt uskoontuloni jälkeen kasteelle, olen sitä mieltä, että se ei ole anteeksiantamaton synti.
Saulus vainosi ihmisiä, jotka uskoivat Jeesukseen. Sitten tiellä Damaskokseen Jeesus ilmestyi hänelle ja kysyi: "Saul, Saul, miksi vainoat minua. Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Saulkin luuli tekevänsä oikein, ennenkuin hän kohtasi Jeesuksen. Hän oli mukana, kun Stefanus kivitettiin. Joskus me oikeaoppisuudessamme luulemme olevamme oikeassa, ennen kuin Jeesus antaa meille rakkaudellisen mielenlaadun.
Ei sinun tarvitse minulle selitellä. Jeesus kyllä tietää, mitä sinä kirjoituksellasi tarkoitit. Minulle se oli sen verran kauheaa luettavaa, että en lukenut kaikkea.
Minä en pysty vihamaan ketään ihmistä niin paljon, että voisin kirjoittaa sillä tavalla. Haluan rukoilla kaikkien ihmisten puolesta ja rakastaa heitä. Minulla ei ole oikeutta tuomita ketään, mutta Jeesus antoi käskyn: Rakastakaa toinen toisianne ja rakastakaa niitä, jotka teitä vihaavat. - Kastemies
Ritva kirjoitti:
Jeesus oli fariseuksia kohtaan kova, koska Hän näki heidän sydämensä tilan. Jeesus näki totuuden heistä. Jos sinä ajattelet, että minä palvelen saatanaa niin sinä erehdyt. Minä olen ottanut Jeesuksen vastaan elämääni ja Hänelle minä elän ja kuolen. Hän on kantanut kaikki minun syntini ristillä ja minä olen saanut ne anteeksi Hänen kalliin verensä kautta. Jumalan luo ei ole kuin yksi tie Jeesus Kristus.
Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo 2:4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi. Minä tiedän, että tahdon rakastaa Jeesusta enemmän kuin mitään muuta. Jos siinä olen tehnyt väärin, että olen mennyt uskoontuloni jälkeen kasteelle, olen sitä mieltä, että se ei ole anteeksiantamaton synti.
Saulus vainosi ihmisiä, jotka uskoivat Jeesukseen. Sitten tiellä Damaskokseen Jeesus ilmestyi hänelle ja kysyi: "Saul, Saul, miksi vainoat minua. Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Saulkin luuli tekevänsä oikein, ennenkuin hän kohtasi Jeesuksen. Hän oli mukana, kun Stefanus kivitettiin. Joskus me oikeaoppisuudessamme luulemme olevamme oikeassa, ennen kuin Jeesus antaa meille rakkaudellisen mielenlaadun.
Ei sinun tarvitse minulle selitellä. Jeesus kyllä tietää, mitä sinä kirjoituksellasi tarkoitit. Minulle se oli sen verran kauheaa luettavaa, että en lukenut kaikkea.
Minä en pysty vihamaan ketään ihmistä niin paljon, että voisin kirjoittaa sillä tavalla. Haluan rukoilla kaikkien ihmisten puolesta ja rakastaa heitä. Minulla ei ole oikeutta tuomita ketään, mutta Jeesus antoi käskyn: Rakastakaa toinen toisianne ja rakastakaa niitä, jotka teitä vihaavat.Uskoontulon jälkeen ns.uudestikaste on synti jonka saa anteeksi että ei sen kummempaa.
Sattuuhan noita erhetyksiä matkan varrella.
Eikä sitä julkisesti tarvitse toitottaa että lahkon hakamies petti, kyllä tiedän asiat.
Kyllä sinä pystyt vihaamaan kaikkea ja tämä on
sellainen totuus jota mieti.
Tuomita ihminen, tuomita oppi siinä pulma Pinneberg.
Oppien arvosteleminen kuuluu minulle koska sen taidan.
Rakkaudesta puhuminenkin onnistuisi, mutta se olisi pitkä kertomus.
Ok. pärjäillään.
Ps. Näyttää että olet uskossasi ok. - Ritva
Kastemies kirjoitti:
Uskoontulon jälkeen ns.uudestikaste on synti jonka saa anteeksi että ei sen kummempaa.
Sattuuhan noita erhetyksiä matkan varrella.
Eikä sitä julkisesti tarvitse toitottaa että lahkon hakamies petti, kyllä tiedän asiat.
Kyllä sinä pystyt vihaamaan kaikkea ja tämä on
sellainen totuus jota mieti.
Tuomita ihminen, tuomita oppi siinä pulma Pinneberg.
Oppien arvosteleminen kuuluu minulle koska sen taidan.
Rakkaudesta puhuminenkin onnistuisi, mutta se olisi pitkä kertomus.
Ok. pärjäillään.
Ps. Näyttää että olet uskossasi ok.Tarkoititko Russselilla jehovantodistajia vai helluntalaisia. Luin ensimmäisen kirjoituksesi huolellisemmin ja huomasin tuon Russelin nimen siellä.
Minun äitini luona kävi jehovantodistajia monet vuodet. Äitini opetti minulle heidän uskonsa. Kun itse tulin uskoon, minä hylkäsin äitini opetuksen. Minä kuulun helluntaiseurakuntaan ja olen kokenut siellä sitä rakkautta, jota olen aina kaivannut ihmisiltä. Mutta tietysti se, että olen saanut kohdata Jeesuksen omaan elämääni on tärkeintä.
Siinä olet oikeassa, minä pystyn vihaamaan kaikkea, mutta minä en tahdo vihata muuta kuin syntiä. Olen sitä rukoillut, että voisin rakastaa kaikkia ihmisiä.
Siunausta sinulle - upotettu
Ritva kirjoitti:
Tarkoititko Russselilla jehovantodistajia vai helluntalaisia. Luin ensimmäisen kirjoituksesi huolellisemmin ja huomasin tuon Russelin nimen siellä.
Minun äitini luona kävi jehovantodistajia monet vuodet. Äitini opetti minulle heidän uskonsa. Kun itse tulin uskoon, minä hylkäsin äitini opetuksen. Minä kuulun helluntaiseurakuntaan ja olen kokenut siellä sitä rakkautta, jota olen aina kaivannut ihmisiltä. Mutta tietysti se, että olen saanut kohdata Jeesuksen omaan elämääni on tärkeintä.
Siinä olet oikeassa, minä pystyn vihaamaan kaikkea, mutta minä en tahdo vihata muuta kuin syntiä. Olen sitä rukoillut, että voisin rakastaa kaikkia ihmisiä.
Siunausta sinulleTämä sama kirjoittaja on esiintynyt täällä vaikka kuinka monella nimimerkillä! En ole tilastoja pitänyt ,mutta ainakin useita kymmeniä niitä on!
Olen parivuotta täällä kirjoitellut ja tunnen tuon kirjoitustyylin!
Aikoinaan hän saattoi aloittaa useita aloituksia ja aina eri nimimerkkiä käyttäen ,mutta kirjoitustyyli oli tietenkin aina jokaisessa sama! Sitä se on nytkin! Aiheetkin ovat samat!
Jumalan Pyhän Hengen voimalla me voimme rakastaa niitäkin jotka meitä vihaavat!, tai oikeastaa eivät meitä vihaa ,vaan =(Jeesusta)-vaikka eivät sitä ehkä selkeästi ymmärrä!
Siunausta! ~ - toteamus
upotettu kirjoitti:
Tämä sama kirjoittaja on esiintynyt täällä vaikka kuinka monella nimimerkillä! En ole tilastoja pitänyt ,mutta ainakin useita kymmeniä niitä on!
Aikoinaan hän saattoi aloittaa useita aloituksia ja aina eri nimimerkkiä käyttäen ,mutta kirjoitustyyli oli tietenkin aina jokaisessa sama! Sitä se on nytkin! Aiheetkin ovat samat!
Jumalan Pyhän Hengen voimalla me voimme rakastaa niitäkin jotka meitä vihaavat!, tai oikeastaa eivät meitä vihaa ,vaan =(Jeesusta)-vaikka eivät sitä ehkä selkeästi ymmärrä!
Siunausta! ~Kannattaa ottaa huomioon sekin vaihtoehto, että jospa "Kastemies" onkin se aikamme oikea profeetta?
Ei ollut Johannes Kastajakaan kovin suosittu aikanaan? Päätä vaadittiin vadille? - Ritva
upotettu kirjoitti:
Tämä sama kirjoittaja on esiintynyt täällä vaikka kuinka monella nimimerkillä! En ole tilastoja pitänyt ,mutta ainakin useita kymmeniä niitä on!
Siunausta! ~Minä en huomaa koskaan kirjoituksista mitään, minä otan kaikki todesta. Itse ajattelen, että kirjoitan, mitä mieltä olen, enkä halua ketään haukkua. Haluaisin, että kaikilla Jeesukseen uskovilla olisi keskinäinen rakkaus, mutta ei se siltä näytä. Olen kyllä ajatellut välillä, että uskomattomat kirjoittelevat kiusatakseen uskovia.
Yritän seuraavan kerran jättää jotkut kirjoitukset huomiotta, mutta se on kurjaa, kun he vaihtavat nimimerkkiä. On täällä sellaisiakin kirjoittajia, joiden kirjoituksia en edes viitsi lukea.
Kiitos vielä kerran ja siunausta. - Trubaduuri
Ritva kirjoitti:
Minä en huomaa koskaan kirjoituksista mitään, minä otan kaikki todesta. Itse ajattelen, että kirjoitan, mitä mieltä olen, enkä halua ketään haukkua. Haluaisin, että kaikilla Jeesukseen uskovilla olisi keskinäinen rakkaus, mutta ei se siltä näytä. Olen kyllä ajatellut välillä, että uskomattomat kirjoittelevat kiusatakseen uskovia.
Yritän seuraavan kerran jättää jotkut kirjoitukset huomiotta, mutta se on kurjaa, kun he vaihtavat nimimerkkiä. On täällä sellaisiakin kirjoittajia, joiden kirjoituksia en edes viitsi lukea.
Kiitos vielä kerran ja siunausta.Kun tässä maailmassa on kymmeniä tuhansia jeesuksia, on kai selvää että niistä tulee hieman
kiistaa joskus, aivan samalla tavalla kuin jumalista, joita on todistettavasti tuhansia erilaisia. Eli, kannattaa aina vähän täsmentää, kenestä on kulloinkin kyse. Pienenä ohjeena vain
tämä viesti. - matias
Ritva kirjoitti:
Minä en huomaa koskaan kirjoituksista mitään, minä otan kaikki todesta. Itse ajattelen, että kirjoitan, mitä mieltä olen, enkä halua ketään haukkua. Haluaisin, että kaikilla Jeesukseen uskovilla olisi keskinäinen rakkaus, mutta ei se siltä näytä. Olen kyllä ajatellut välillä, että uskomattomat kirjoittelevat kiusatakseen uskovia.
Kiitos vielä kerran ja siunausta.Minä olen niin vähän aikaa kirjoitellut, että en tunne kastemiestä. Ilmeisesti hänellä on kovia kokemuksia, jopa toteen perustuvia jostakin kirkkokunnasta.Jossakinhan alun täytyy olla. Jotkut kirjoittajat näyttävät tuovan ensin huonon viinin ja sitten hyvän. Olen sitä mieltä, että ihmisiä vihaamalla ei voiteta mitään hyvää.Sama juttu on pelottelun kanssa. Toivoisin kyllä kovin, että kristittyjen yhteys paranisi ja ykseys kasvaisi ja turhat epäluulot poistuisi. Ruohonjuuri tasolla tämä kai etenee parhaiten, oppineitten kesken yleensä asiat voi kärjistyä.
- Kastemies
Ritva kirjoitti:
Tarkoititko Russselilla jehovantodistajia vai helluntalaisia. Luin ensimmäisen kirjoituksesi huolellisemmin ja huomasin tuon Russelin nimen siellä.
Siunausta sinulleNimenomaan jehoval.perustaja.
Ole nyt kuitenkin tarkka uskostasi äläkä mene halpaan.
En ole sanonut etteikö ko.hell.liikkeessä olisi pelastuneita.
Kyllä oikein on että pyrkii olla vihaamatta ja rukoilee että voisi rakastaa ihmisiä, vihollisiakin.
Aivan oikein vihata syntiä.
Samoin siunausta sinulle. - Kastemies
upotettu kirjoitti:
Siunausta! ~nimimerkkiä ja kasteasiassa on Kastemies liikkeellä.
Kyllä tunnen myös lahkohengen nimeltä altaaseen
upotettu ja kävit synnin kasteella.
Tuo tyttö ei ole lahkohenki ei sinne päinkään vaikka kuuluu helluntaiseurakuntaan.
Harvinaista mutta nyt tiedän paremmin.
Olen lahkohengille kauhistus iskevän tyylini vuoksi.
Upotettu ei ymmärrä että vihaan väärää oppia ja
lahkoriivatuita(hakamiehiä ei tavallisia uskovia,huom! kutsun helluntailaista uskovaksi!)
Olisi niin paljon kerrottavana rististä ja rakkaudesta.
Minulta ristiä ei ole puuttunut ja rakkautta en ole saanut keneltäkään paitsi, kuinkas muutenkaan, lapsilta.
He ovat sanoillansa puolustaneet välittämättä että heitä rangaistaisiin. - Kastemies
Trubaduuri kirjoitti:
Kun tässä maailmassa on kymmeniä tuhansia jeesuksia, on kai selvää että niistä tulee hieman
kiistaa joskus, aivan samalla tavalla kuin jumalista, joita on todistettavasti tuhansia erilaisia. Eli, kannattaa aina vähän täsmentää, kenestä on kulloinkin kyse. Pienenä ohjeena vain
tämä viesti.Tuntuu että jokaisella uskovallakin on oma jeesuksensa ja jumalansa, mutta kenellä on Raamatun Jeesus kenen kanssa Herra on?
Amerikkalaisilla näyttää olevan mammonan jumala
kaapissaan ja joidenkin jeesus on ilmielävä rasputin. - Kastemies
matias kirjoitti:
Minä olen niin vähän aikaa kirjoitellut, että en tunne kastemiestä. Ilmeisesti hänellä on kovia kokemuksia, jopa toteen perustuvia jostakin kirkkokunnasta.Jossakinhan alun täytyy olla. Jotkut kirjoittajat näyttävät tuovan ensin huonon viinin ja sitten hyvän. Olen sitä mieltä, että ihmisiä vihaamalla ei voiteta mitään hyvää.Sama juttu on pelottelun kanssa. Toivoisin kyllä kovin, että kristittyjen yhteys paranisi ja ykseys kasvaisi ja turhat epäluulot poistuisi. Ruohonjuuri tasolla tämä kai etenee parhaiten, oppineitten kesken yleensä asiat voi kärjistyä.
Se pelastaa ja tuo rakkauden ristin ja monien ahdistusten kautta.
Kaikki kuitenkin on meissä suurena puutteena ja siksi on käsketty rukoilemaan ei että olemme jo saavuttaneet vaan että kestäisimme vahvana loppuun asti.
On kovia kokemuksia.
Oppi ja Raamatun selittäminenkin on kutsumukseni.
Ei niin että rahaa saisin vaan että kutsuttaisiin vaikken tahdo, saarnaamaan sanaa niin uskoville kuin uskottomille.
Väkisinhän sitä loukkaa kun niin eri asteella oleville kristityille kirjoittaa. - matias
Kastemies kirjoitti:
Nimenomaan jehoval.perustaja.
Kyllä oikein on että pyrkii olla vihaamatta ja rukoilee että voisi rakastaa ihmisiä, vihollisiakin.
Samoin siunausta sinulle.No, mitä kovia olet joutunut kokemaan. En pidä helluntalaisuutta pahan valtakuntana. Sillä sanoohan Kristus, että minun isäni kodissa on monta asuinsijaa että hänellä on lampaita muissakin tarhoissa. Jehovalaisuus ei kuulu kristinuskon piiriin. Ei heidän saleistaan tuttua ristiä löydykkään. Helluntalaisuus sen sijaan luetaan kristinuskon piiriin ja sieltä tunnus löytyykin. Kenellä on siellä hyvä olla niin hyvä on, hän on silloin löytänyt hengellisen kodin. Itse kuulun luterilaiseen kirkkoon ja olen "körttiläinen".
- Kastemies
matias kirjoitti:
No, mitä kovia olet joutunut kokemaan. En pidä helluntalaisuutta pahan valtakuntana. Sillä sanoohan Kristus, että minun isäni kodissa on monta asuinsijaa että hänellä on lampaita muissakin tarhoissa. Jehovalaisuus ei kuulu kristinuskon piiriin. Ei heidän saleistaan tuttua ristiä löydykkään. Helluntalaisuus sen sijaan luetaan kristinuskon piiriin ja sieltä tunnus löytyykin. Kenellä on siellä hyvä olla niin hyvä on, hän on silloin löytänyt hengellisen kodin. Itse kuulun luterilaiseen kirkkoon ja olen "körttiläinen".
Ei Jeesus lahkoille kotia valmista helvetin kyllä, mutta erilaisille ihmisille on koti taivaassa valmistettu.
Löytyyköhän se risti uskovilta nääs kun ei sitä edes tunnusteta vihan ja vainon vuoksi.
Siitä rististä minä puhun.
Olen kyllä nk. Lutherilainen opiltani. - matias
Kastemies kirjoitti:
Ei Jeesus lahkoille kotia valmista helvetin kyllä, mutta erilaisille ihmisille on koti taivaassa valmistettu.
Löytyyköhän se risti uskovilta nääs kun ei sitä edes tunnusteta vihan ja vainon vuoksi.
Siitä rististä minä puhun.
Olen kyllä nk. Lutherilainen opiltani.En ole luonteeltani käännyttäjä. Siis, itse kukin voi olla vapaasti sitä mieltä kuin on.
- Kastemies
matias kirjoitti:
En ole luonteeltani käännyttäjä. Siis, itse kukin voi olla vapaasti sitä mieltä kuin on.
Parempi sanoa:en osaa kovin hyvin puhua pelastuksesta?
Joka rakastaa se puhuu sydämen kyllyydestä ja joutuu vihatuksi kaikilta. - Ritva
Kastemies kirjoitti:
Nimenomaan jehoval.perustaja.
Samoin siunausta sinulle.Vielä tahtoisin tietää ensimmäisestä kirjoituksestasi, se vaivaa mieltäni edelleen. Minä tiedän paljon jehovan todistajien opista, kuulinhan siitä koko lapsuuteni. Mutta kuitenkin kirjoituksesi oli minusta järkyttävä. Kirjoititko sen tahallasi sellaiseksi, että pysähtyisimme ajattelemaan vai onko tyylisi sellainen ? Kirjoitit, että olet saanut kokea vähän rakkautta. Olen itsekin kokenut elämässäni hyvin vähän rakkautta, siis tiedän, mitä se on. Olen ajatellut, että sen takia haluan kohdella ihmisiä rakkaudella, koska tiedän, mitä viha aiheuttaa ihmiselle. Haluaisin puhua kaikille kauniisti, koska se koskee, kun lyödään sanoilla. Sen takia minä järkytyin, kun luin kirjoituksesi. Se löi minua kasvoille, olin kauhuissani, koska ne sanat satuttivat.
Minä en olisi uskossa, jos minun luokseni ei olisi tullut uskovia, jotka kertoivat minulle Jeesuksen rakkaudesta. Tunsin näitten ihmisten välittävän minusta ja se avasi minun sydämeni niin, että halusin tulla Jeesuksen luo. Minä, joka vihasin ihmisiä mielettömästi ja itseäni, olen oppinut pikku hiljaa rakastamaan lähimmäisiä niinkuin itseänikin. Ja sen on tehnyt Jeesus. - Kastemies
Ritva kirjoitti:
Vielä tahtoisin tietää ensimmäisestä kirjoituksestasi, se vaivaa mieltäni edelleen. Minä tiedän paljon jehovan todistajien opista, kuulinhan siitä koko lapsuuteni. Mutta kuitenkin kirjoituksesi oli minusta järkyttävä. Kirjoititko sen tahallasi sellaiseksi, että pysähtyisimme ajattelemaan vai onko tyylisi sellainen ? Kirjoitit, että olet saanut kokea vähän rakkautta. Olen itsekin kokenut elämässäni hyvin vähän rakkautta, siis tiedän, mitä se on. Olen ajatellut, että sen takia haluan kohdella ihmisiä rakkaudella, koska tiedän, mitä viha aiheuttaa ihmiselle. Haluaisin puhua kaikille kauniisti, koska se koskee, kun lyödään sanoilla. Sen takia minä järkytyin, kun luin kirjoituksesi. Se löi minua kasvoille, olin kauhuissani, koska ne sanat satuttivat.
Minä en olisi uskossa, jos minun luokseni ei olisi tullut uskovia, jotka kertoivat minulle Jeesuksen rakkaudesta. Tunsin näitten ihmisten välittävän minusta ja se avasi minun sydämeni niin, että halusin tulla Jeesuksen luo. Minä, joka vihasin ihmisiä mielettömästi ja itseäni, olen oppinut pikku hiljaa rakastamaan lähimmäisiä niinkuin itseänikin. Ja sen on tehnyt Jeesus.Tarkoituksella tyylini mukaan ja perusteluni on että se herättää ajattelemaan epätietoiset uskovat ja kirveltää lahkon hakamiesten silmissä.
En nyt osaa sanoa onko elämäni erilaisempaa kuin muilla ihmisillä?
Sanat sattuivat omaantuntoosi ja tietämättömyytesi Jumalan tahdosta hämmensi sinua
ja ellet usko vertaa sanaan niin löydät sieltä
samanlaisia kohtia ja sitä mieti.
Nuo rakkaudesta puhujat, valhekristityt ovat
lyöneet, pistäneet, purreet minua antamatta
lasillistakaan kylmää vettä kun olisin sitä tarvinnut ja tämä...vihastuttaa siin kun muut eivät ymmärrä sitä ja tietämättöminä menevät
lihallisten tykö(valhekristittyjen) koska siellä on eri henki, elämä ja opit.
Rakkautta siellä ei ole ja sen voisin todistaa.
Jumala Hän lähettää ei ihmiset tule ja joskus saatana tulee luokse ja joka herättää.
Kiitätkö saatanaa että tuli luoksesi?
Vai välittävät.
Sanonko mistä ihmiset välittävät,en.
Meissä ei tahdo olla sitä aitoa rakkautta joka on nähtävissä Kristuksessa.
Muista että emme ole mitään, se pitää nöyränä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277