Olen 25-vuotias nuorinainen Turusta, opiskelut on ohi. Mua on kehuttu hyväksi kuuntelijaksi, suvaitsevaiseksi ja hauskaksi. En ole tosikko tai ujo, välillä olen hiljaisempi ja välillä en. En ole mitenkään ruma, kauniiksi kehutaan usein, enkä haise pahalta ym. Pidän itseäni ihan sosiaalisena ihmisenä ja pidän keskusteluista. Käyn jumpissa ja paikoissa joissa on ihmisiä, enkä vaan istuskele kotona koneen äärellä.
Ongelmana vaan silti on etten millään saa kavereita. Olen todella yksinäinen ja voin laskea kaverit joita näen oikeasti yhdellä kädellä. Toisin kukaan heistä ei ole ns. läheinen kaveri. Viime vuodet varsinkin olen saanut vääränlaisia ”kavereita”, jossa mua on käytetty hyväksi, oltu kavereita kun heille on sopinut tai he ovat tarvinneet tukea ym. tai heillä ei ole ollut muutakaan seuraa. Olen usein antanut uusia mahdollisuuksia jos kaverini on mokannut ja asiasta on keskusteltu, koska kaikki mokaavat joskus tahtomattaan, itsekin mokaan. Silti nämä suhteet ovat loppuneet aina sellaiseen asiaan jossa he ovat tehneet jotain todella ilkeää mitä ikäiseltään ei voi enää odottaa tai sallia ja teon ilkeys ollut tekijällä tiedossa, mutta hän ei ole välittänyt. Ja jos olen epäillyt, että itse olen tehnyt ehkä jotain väärää, olen yrittänyt kysyä asiasta, mutta mielestäni en ole koskaan tehnyt mitään ylitsepääsemätöntä.
Nykyisillä harvoilla kavereilla on vakavat parisuhteet ja kaikilla on joko lapsi tulossa tai on pieni lapsi. Heitä ei kiinnosta enää asiat joita mua kiinnostaa, meillä on elämät eri vaiheessa. Aina kun nähdään on se joku kahvi jossain ja ajoissa kotiin, eikä heitä kiinnosta mikään muu. Olen yrittänyt saada yhteyttä vanhoihin kavereihin, mutta heitä ei oikein ole kiinnostanut ja yhteys on ollut aina ykspuolista.
En enää oikein uskalla lähestyä ihmisiä niin kuin ennen, koska tähän asti on ollut tällaista ja musta on alkanut tuntua, että vika on mussa. Siskoni tietää tilanteeni, ollaan monta kertaa puhuttu tästä, mutta siskoni ei keksi syytä siihen miten mulla ei oo kaverita. Hänen mukaan minunlaisella ihmisel luulis nimenomaan olevan ystäviä.
Haluaisin kavereita ihan normaaliin asioihin kuten ulkoiluun, baareis ja leffois käymiseen. Varsinkin nyt kesällä tulee olemaan kokemuksesta todella yksinäistä kun ihmiset on paljon ulkona yhdessä, mutta ite oon vailla seuraa… Niin miks tä on niin vaikeaa? Tiedän että yksinäisyys on monella ongelma, mutta miksei näitä ihmisiä tule mulle vastaan?
Ystäviä Turusta?
22
2235
Vastaukset
- Marsupilami89
Moikka! Itse olen helmikuun lopussa Turkuun muuttanut kohta 24- vuotias nainen. Olen etsinyt Turusta ystävää. Asun avomieheni kanssa Pernossa ja olen töissä vanhustenhoidossa. Jatkan syksyllä keskeytyneitä lähihoitajan opintoja. Olen aina ollut hieman yksinäinen sielu ja miettinyt miksei minulla ole ollut enempää ystävyyssuhteita. Minulla on yksi ystävä joka asuu Vantaalla, mutta näemme harvoin. Olisi mukavaa jos täältä Turusta olisi sellainen ihminen, jonka kanssa voisi vaan viettää aikaa ja syödä vaikkapa jäätelöä Aurajoen rannalla. Itse olen luonteeltani aika rauhallinen ja vähän hiljainen, mutta innostun kyllä puhumaan helposti. Saatan välillä upota omiin ajatuksiini, mutta se ei tarkoita, etten ole läsnä. Olen aika erikoisen näköinen ja välillä aika omalaatuinen ihminen, mutta sitä ei tarvitse ihmetellä :D Minulle yksinkertaiset asiat tuottavat iloa, esim. jonkin kauniin asian katseleminen. Mutta en nyt kerro enempää. Pistä mailia jos et pidä minua liian outona :D
[email protected] - been there...
Aloittaja: Ongelmasi johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet kaunis. Tavallisennäköiset ja rumat naiset vihaavat kaunottaria ja syrjivät heitä. Jos olisit tavallisen näköinen tai ihan sievä, olisit luultavasti todella suosittu. Nyt saat kärsiä siitäkin, kun nykyisetkin kaverisi tulevat sinulle liian kateellisiksi ja se oireilee täysin puskasta ilman syytä tulevina ilkeilyinä.
Voit lohduttautua sillä, ettet ole yksin ongelminesi. Kaikki kauniit naiset joutuvat kokemaan samaa. - linam1
Moi! Olen turussa asuva 24-vuotias nainen. Minäkin haluaisin saada uusia naiskavereita turun-seudulta. :) Vasta mulle niin voisimme mennä vaikka kahville? :) [email protected]
- lilian3
Ihanaa jos kirjoittaisit mulle! Luulet että keksittäis yhteistä juteltavaa.
Olen 23-vuotias nainen ja asun keskustassa.
Etsiskelen ihmistä, jonka kanssa vois tehdä ihan tavallisia juttuja tai sitten jotain suurempia seikkailuja.
Olis esim. kiva saada joku mun kanssa aurajoen varren italialaiseen jäätelöpaikkaan syömään sorbettia.
[email protected] - pas.kaa puhuivat.
Muakin on kehuttu joskus mut siltin kukaan ei halua olla mun kaveri ikinä. Mulla on tasan 0 kaveria ja monia vuosia olen viettänyt ihan yksin. Mut sellasta se on. Ei ole pakko olla kaveri, pärjään yksinkin koko elämäni.
- pas.ka puhuivat.
jos mies hakee kaveria niin ketään ei kiinnosta. Jos nainen hakee niin heti saa vastauksia ja vain naisilta.
- kirsikka821
Moi! Ota yhteyttä [email protected] niin voidaan jutella lisää. Itseäni on myös kehuttu kauniiksi ja olen ikäistäni vähän nuoremman näköinen. Vähän kuin itse olisin kirjoittanut tekstisi. Paitsi minulla ei ole siskoa.
Heippa! Mä olen Turussa asuva, kohta 22v nainen ja olisin myös kiinnostunut tapaamaan uusia ystäviä. Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected]
- josko...?
No jospa mäkin tungen vielä myöhään tänne... :D Täytän kuitenkin vasta 20 eikä tukikohta ole ihan Turussa, vaan sieltä Saloon päin. Mutta pieni matka ei haittaa. Lukion jälkeen nekin vähän kaverit kaikkosivat elämästä, ja mun kaveroitumistaidot ovat aina olleet aivan olemattomat =/ Tykkään mm. ulkoilla, käydä leffoissa ja baareilemassakin välillä. Jos yhtään kiinnostaa, voi kirjoitella tänne: [email protected].
- 2+7
Mulla vähän sama tilanne. Suurin osa kavereista muuttanut muualle. Oon myös Salosta. En tiiä onko tämä nyt sitten punainen vaate, mutta olen 23v mies. Jos kiinnostaa saa kirjoitella ihan kaverimielessä. Olis kiva saada jotain lenkkeily, leffa ym. seuraa.
[email protected] - courage3
Moi!
Kuten tähän muutama muukin on todennut, tekstisi olisi voinut hyvinkin olla kirjoittamani.
Olen itse 26-vuotias turkulainen, opiskelujaan viimeistelevä rento ja mukava nainen, jolle uudet ystävät ovat hyvinkin tervetulleita jakamaan niin arkea kuin juhlaa. Olen hyvä ja luotettava kuuntelija, enkä itsekään mikään tuppisuu, sekä kiinnostunut juurikin puuhaamaan kaikenlaista, mitä nyt ystävien kanssa vaan keksii. Mielellään mikäli ystävää kaipaat/te saa ottaa yhteyttä s-postitse [email protected] - j-ack
Hei, vieläkö yksinäisyys painaa? Mulla on sun kanssa vähän sama tilanne. Minulla ei ole yhtään naispuoleista ystävää Turussa, muutin tänne miehen perässä viime keväänä ja pakko myöntää että naisseura ei tekis yhtään pahaa :) Laita viestiä
- xod
onko sulla sähköpostia? :)
- kaveriavailla1
Hei! Jos aloittaja tai joku muu vielä kaipaa kaveria, niin täällä olisi juuri Turkuun muuttanut 29v nainen ja ei ole täällä vielä muita kavereita kuin koira...
Aloittamaan uutta harrastusta (piirustus/maalauskurssia ainakin mietin tai ilmaisutaitoa) lenkille, kirppareille, baariin, syömään, leffaan/teatteriin tai vaikka vaan hengaamaan telkkaa katsomaan.
[email protected]- xod
sähköpostisi ei toimi :/
xod kirjoitti:
sähköpostisi ei toimi :/
Mullekin saa laittaa viestiä profiilin kautta, jos joku vielä seuraa kaipailee. Mun kaverinhakuilmoitus löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11899069
- Maww
Moi,
mä oon muuttamassa Hämeestä kohta Turkuun (maaliskuussa varmaan virallisesti, mutta helmikuussa siellä tuun jo pyörimään), ja olisi kanssa kiva tutustua uusiin ihmisiin. Miehen kanssa yhteen oon siis muuttamassa, enkä tunne sieltä vielä muita. Valmistun helmikuussa sosionomiksi, ja lähellä sydäntä on esi leffat, kirjat, koirat, lapset (omia ei vielä ole)... Ja olen siis 22v nainen. :)
Saa pistää viestiä :) [email protected] - miumau
Moikkamoi!
Olen 21-vuotias tyttönen ja opiskellut Turussa nyt 1,5 vuotta. Näin joululoman aikaan kaikki koulukaverit lähtivät kotipaikkakunnilleen ja huomasin, että muut kaverit alkavat olemaan hyvinkin vähissä ja kaipailisin kovasti uusia juttukavereita. Itse olen hyvinkin avoin ja iloinen persoona, tykkään todella paljon matkustelusta, koko ajan tuntuu että maa polttelee jalkojen alla ja on pakko liikkua :D Tänä vuonna onkin tullut kierrettyä ympäri eurooppaa erilaisissa tekno-tapahtumissa ja suurilla festareilla. Samanhenkisiä ihmisiä olisi niin mahtava löytää, joten jos tunnistiti itsesi, laita sähköpostia :) [email protected] - karamelli4
Moi!
Olen pian 25-vuotias turkulainen nainen, joka kaipaisi uusia ystäviä. Lähellä sydäntäni ovat koirat, elokuvat, kirjat, leipominen ja ruuanlaitto, sekä monet muut jutut. Kerron mielelläni lisää. Kaipaisin seuraa ja uusia ystäviä, joiden kanssa voisi puuhailla kaikkea ja viettää aikaa esimerkiksi liikuntaharrastukseen, ulkoiluun, leffassa käymiseen ja kaikkeen muuhun ihan tavalliseen oleiluunkin..
Minuun saa ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected] - jolene82
Täällä kanssa 82 syntynyt nainen, joka ihan samoissa ajatuksissa ja samoja mielenkiinnon kohteita. Jos edelleen etsit ystävää niin voi laittaa viestiä [email protected]. Kaikki muutkin saavat toki laittaa viestiä
Kirjoitinkin tuonne ystäväpalstaan tänään uuden haun nimimerkilläni. Voitte lukaista sieltä lisää :)- verando
Hei Jolene,
Olen 33 vuotias nainen ja asun Turussa. Minulla ei ole paljon suomalaisia ystäviä ja haluaisin kovasti etsia nais ystävää, että me voisimme keskustella suomeksi. Olen venäläinen, puhun suomea ihan oko, mutta haluaisin paranta mun kielitaidon. Olisi kivä etsiä uusia ystäviä :)
Terveisin,
Vera
Moikka, Olen koht 20 vuotias poika/tyttö ja olen juuri muuttanut tänne turku ja en tunne vielä ketään. Olis kiva saada joku kenen ka vois mennä ulos kävelemään tai baari tai tehdä ihan miten vaan jotain hauska :D Olen hyvä kuuntelija ja olen hauska vaikka joskus mun jutut on vähän tyhmiä mutta sellainen minä olen jos olet kiinnostunut niin voit lähetä mulle sähköposti
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800