mustalais asiaa heimolle

olli olematon

Oletko varma, että he olivat Daanilaisia, miksei Juutalaisia?

"Ajattele esimerkiksi Daanilaisia jotka löytyivät Etiopiasta. Eivät hekään olleet kaikkien kansojen seassa"
Vertaa nyt näitä pataaneihin,ja kerro minulle sopiiko kuvaus heihin?
Hoos.9:17
My God will cast them away, because they did not hearken unto him: and they shall be wanderers among the nations.
Eli tässä oikekeja käännös. "Minun Jumalani on hykkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä.KANSOJEN SEASSA SE JOUTUU KIERTELEMÄÄN"

5. Moos. 28:64 Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.
5. Moos. 28:65 Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.
5. Moos. 28:66 Ja sinun elämäsi näyttää sinusta olevan hiuskarvan varassa, yöt ja päivät sinä olet pelon vallassa etkä ole varma hengestäsi.
5. Moos. 28:67 Aamulla sinä sanot: 'Jospa olisi ilta!' ja illalla sanot: 'Jospa olisi aamu!' - sellaista pelkoa sinä tunnet sydämessäsi, ja sellaisia näkyjä sinä näet silmissäsi.

Hoos. 7:8 Efraim sekaantuu kansojen joukkoon. Efraim on tullut leivän kaltaiseksi, jota ei ole käännetty.
5. Moos. 28:65 Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.
eli siis )eikä jalkasi löydä lepopaikkaa tarkoitaa aivan samma kuin KIERTELEMÄÄN eli ei lepoa lue tää Hoos. 6:8 Gilead on pahantekijäin kaupunki,
täynnä veren jälkiä.
Hoos. 6:9 Ja väijyväisten rosvojen kaltainen on pappien joukko: he murhaavat Sikemin tiellä; ilkitöitä he tekevät.
Hoos. 6:10 Israelin heimon keskuudessa minä olen nähnyt kauhistuttavia tekoja: siellä on Efraimin haureus, Israel on itsensä saastuttanut.
Hoos. 7:1 Kun minä Israelia parannan, silloin tulevat julki Efraimin rikokset ja Samarian pahuudet; sillä he harjoittavat petosta, varas tunkeutuu sisään, ja rosvojoukko ryöstää ulkona.
Hoos. 7:2 Eivät he ajattele sydämessään, että minä muistan kaiken heidän pahuutensa. Nyt heidän tekonsa piirittävät heidät, ne ovat tulleet minun kasvojeni eteen. mm mielen kinnnostava lue tää
Hoos. 7:1 Kun minä Israelia parannan, silloin tulevat julki Efraimin rikokset ja Samarian pahuudet; sillä he harjoittavat petosta, varas tunkeutuu sisään, ja rosvojoukko ryöstää ulkona.
eli lähes 900v maine romaneista he ovat varkaita rosvojoukko ja vielää tänän kinn päivänäniin on .elli kuin Efraimlaiset hylkääsi herran nistä tuli rosvojoukko varkaitaa.

Jer. 31:15 Näin sanoo Herra: Kuule, Raamasta kuuluu valitus, katkera itku: Raakel itkee lapsiansa, hän ei lohdutuksesta huoli surussaan lastensa tähden, sillä niitä ei enää ole.
Varmarmasti vuosien 1939-1945 välisen joukotuhon
täytyy olla suurin niistä
Raakelilla oli vain kaksi lasta, Joosef ja Benjamin. Nämä lapset ovat nykypäivän romanit ja juutalaiset. Joosefista tuli Israelin kansan kymmenen heimon johtaja, ja Benjamin liittyi Juudan heimoon tullakseen juutalaiseksi.
Arviot natsien surmaamista mustalaisista liikkuvat 250.000 ja 500.000 välillä. Yksi maakohtainen tilasto ilmoittaa 275.200 mustalaisten kuoleen sotaa edetävästä 947.500 määrästä. Jos nämä luvut pitävät paikkansa, se tarkoittaa, että 29%kaikista Euroopan mustalaista kuoli sodan aikana.

11.VAINOT
Kumpiakin on vainottu täällä Euroopassa;heitä on
hyljeksitty ja jopa teloitettu pelkästään siitä syystä, että he ovat juutalaisia tai mustalaisia. Vakavien lakien puristuksessa mustalaisilla ei ole
ollut muuta mahdollisuutta kuin tulla "kansojen seassa kiertelijöiksi"(Hoos.9:17)Juutalaisia on kohdeltu länsimaissa nykyään paremmin, varsinkin laajan USA:han suuntautuneen siirtolaisuuden jälkeen. Tässä suhteessa uskon mustalaisten saaneen kokea kiroukset voimakkaammin.
12.JOUKKOTUHO
Natsi-Saksassa kummatkin jouttuivat osallistumaan "lopulliseen ratkaisuun" keskitysleireillä. Itse asiassa suurempi osuus Euroopan mustalaisista kuoli noilla leireillä kuin juutalaisia.
Molemmat kärsivät tuosta samasta Mooseksen kirjassa kuvatusta kirouksesta. Ja niin juutalaisesten kuin mustalaisten kärsivän saatanallisen suunnitelman vaikutuksista tuhota heidät ennen Jeesuksen toista tulemista. Natsismin nousun ja toisen maailman tarkoituksena olleen tuhota systemaattisesti kaksi Israelin vanhaa heimoa, juutalaiset ja mustalaiset. Tämä selittäisi natsien äärimmilleen viedyn antautumisen tämän tehtävän loppuunsaattamiseen. Vaikka he olivat häviämässä sotaa, he pyrkivät tappamaan mahdollisimman monta juutalaista ja mustalaista aivan sodan viimehetkiin asti.
Tässä ei suinkaan ollut kysymys rodullisen ajattemallin menemisestä lian pitkälle vaan yksinkertaisesti saatanalliseta suunitelmasta. Ja
syy tuollaisen suunnitelmaan on tämä: Raamatun profetiat kertovat Messiaan tulevan kummallekin Israelin heimolle ja yhdistävän ne ikiajoiksi yhden messiaanisen kuninkaan alle. Mutta jos saatana pystyy tuhoamaan toisen niistä tai kummatkin, Jumalan sanan voima rikkoutuisi, Kristus ei palaisi, ja saatanan ennustettu tuho kumottaisiin lopullisesti.
Mutta tämähän on tietenkin mahdotonta! Jumalan sana ja kaikki profetiat toteutuvat tarkalleen ja oikeaan aikaan.

Vertaa nyt näitä Pataaneihin, ja sopiiko nämä heihiin? Onko he ollut koskaan pyörien päällä?
Onko he kerjäneet leipänsä ja nähneet pilkaa
nälkänsä tähden?

Hes. 36:30 Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.

Hes. 36:18 Niin minä vuodatin kiivauteni heidän ylitsensä veren tähden, jota he olivat vuodattaneet maassa, ja heidän kivijumalainsa tähden, joilla he olivat sen saastuttaneet.
Hes. 36:19 Ja minä hajotin heidät pakanakansojen sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan minä heidät tuomitsin.
Hes. 36:20 Niin he tulivat pakanakansain sekaan; minne tulivatkin, he häpäisivät minun pyhän nimeni, kun heistä sanottiin: 'Nämä ovat Herran kansa, mutta heidän on täytynyt lähteä pois hänen maastansa.'
Hes. 36:21 Niin minun tuli sääli pyhää nimeäni, jonka Israelin heimo saastutti pakanakansain seassa, minne tulivatkin.
Hes. 36:22 Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: En tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän nimeni tähden, jonka te olette häväisseet pakanakansain seassa, minne tulittekin.
Hes. 36:23 Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä.
Hes. 36:24 Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.

Hes. 36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
Hes. 36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
Hes. 36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
Hes. 36:28 Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.
Hes. 36:29 Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää.
Hes. 36:30 Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.
Hes. 36:31 Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne tähden.
Hes. 36:32 En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne tähden, te Israelin heimo.
Hes. 36:33 Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen,
Hes. 36:34 ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä.
Hes. 36:35 Silloin sanotaan: 'Tästä maasta, joka oli autiona, on tullut kuin Eedenin puutarha; ja raunioina olleet, autiot ja maahan revityt kaupungit ovat varustettuja ja asuttuja.'
Hes. 36:36 Niin tulevat pakanakansat, joita on jäljellä teidän ympärillänne, tietämään, että minä, Herra, rakennan jälleen alasrevityn ja istutan aution: minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen.
Hes. 36:37 Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa.
Hes. 36:38 Niinkuin on pyhitettyjen uhrilammasten laumaa, niinkuin Jerusalemin lammaslaumaa sen juhlissa, niin tulevat raunioina olleet kaupungit täyteen ihmislaumaa. Ja niin he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

Hes. 37:1 Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Herran hengessä ja laski minut keskelle laaksoa. Ja se oli täynnä luita.
Hes. 37:2 Ja hän kuljetti minua ympäri niitten ohitse; ja katso, niitä oli hyvin paljon laakson kamaralla, ja katso, ne olivat hyvin kuivia.
Hes. 37:3 Niin hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, voivatkohan nämä luut tulla eläviksi?" Mutta minä sanoin: "Herra, Herra, sinä sen tiedät."
Hes. 37:4 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.
Hes. 37:5 Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.
Hes. 37:6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
Hes. 37:7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
Hes. 37:8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
Hes. 37:9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."
Hes. 37:10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
Hes. 37:11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.'
Hes. 37:12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
Hes. 37:13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
Hes. 37:14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."
Hes. 37:15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
Hes. 37:16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille.' Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva.'
Hes. 37:17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
Hes. 37:18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
Hes. 37:19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
Hes. 37:20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
Hes. 37:21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
Hes. 37:22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.

10

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heimo

Taitaa olla turha tämä meidän keskustelu tästä aiheesta. Sinä olet ottanut jyrkän kannan ja pidät itseäsi erehtymättömänä. Voitko vaikka viimeisinä sanoinasi ennen kuolemaa sanoa että Jumala on Sinulle ilmoittanut mustalaisten olevan efraimilaisia. Kysyit miksi Etiopiasta tulleet eivät voi olla juutalaisia vaan Daanilaisia. Israelin koko rabbikanta on heidät todennut Daanilaisiksi. Heidän ikivanha nimensäkin on suomennettuna Israelin huone. En usko siinä meillä täällä suomessa olevan parempaa tietoa vai onko Sinulla. Kaikki heidän vanhat kirjoitukset todistaa myös heidän olevan Daanilaisia. Miksi luulet etten ole tajunnut Juudan ja Israelin olevan eri asia. Miksi et vastannut onko Jaakob ja Mooses mielestäsi väärässä. Kuinka heidän siunauksensa sopii Efraimiin ja kuinka Leeviin. Eikö Leevin heimo ole mielestäsi hajoitetttu ympäri maailman. En ole niin tyhmä että luulen mustalaisnaisten vaatetuksen perusteella jotain. Satun muuten tuntemaan aika paljon mustalaisten perinnettä eri Euroopan maista, Venäjältä, Lähi-Idästä ja Intiasta. Miksi juuri heidän vanhaan perinteeseen noissa maissa kuuluu esimerkiksi samanlaiset punokset kuin Leeviläisillä oli määrätty pappisasuun. Et ole tainnut seurata aikaa. Osia useista heimoista on jo löytynyt eri puolilta maailmaa. Nämä ovat rabbien tunnustamia ja aidoiksi toteamia. Miksi muuten haluat aivan väkisin mustalaiset nimetä Efraimilaisiksi. Mitä vikaa Leeviläisissä pappiskansassa on. Katso nyt hyvä ihminen milloin Jumala puhuu koko Israelille ja milloin jollekin heimolle. Älä väitä että tämä King James käännös on jotenkin parempi kuin muut. Minulla on käytössä yli 30 eri käännöstä joita pystyn lukemaan. Toisia kieliä paremmin toisia huonommin. Pystyn kuitenkin. Odotan Sinun vastaavan näihin kysymyksiin. Edellisiinkään et ole vastannut. Ei kannata lainata kymmeniä jakeita Raamatusta joissa ei edes puhuta Efraimista. Jos lainaat niin ota niitä joissa puhutaan. Luepas ne kohdat joissa puhutaan Leevistä.

• olli olematon

Tämä on se raamatun kohta josta minä pidän kiini,
        koska mikään muu kansa ei ole kiertänyt.
        Sitä paitsi Efraim ja Israel on melkein aina sama asia, Efraim
        oli pohjois Israelin pääheimo.

Eli melkein aina kun puhutaan Israelista, melkein aina puhutaan Efraimista.

Jos pystyt kertomaan keitä nämä ihmiset ovat niin olen valmis uskomaan sinua. Minä en tiedä minkä ikäinen sinä olet, mutta jos olet nuori ihminen, niin kysy vanhemmilta ihmisiltä onko romanit kierelleet?
        Kysy myös heiltä miten ne sai leipänsä? Kerjäsikö he leipänsä? arvaa pilkattiinko heitä nälkänsä tähden.
        Vertaa nyt näitä Pataaneihin, ja sopiiko nämä heihiin? Onko he ollut koskaan pyörien päällä?
        Onko he kerjäneet leipänsä ja nähneet pilkaa
        nälkänsä tähden?
        """Miksi muuten haluat aivan väkisin mustalaiset nimetä Efraimilaisiksi. Mitä vikaa Leeviläisissä pappiskansassa on""".
        Nyt olet kyllä käsittänyt väärin, ei Leiviläsissä mitään vikaa ole, vain päin vastoin, emme ole niin hyviä kuin Leeviläiset.

Vaan varkaita me olemme, niin kuin Eframilaiset, ja kieroja, pettäjiä, aivan samalla lailla kuin Eframilaiset
        Jos pystyt vastamaan näihin niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni. Ja sitten
        My God will cast them away, because they did not hearken unto him: and they shall be wanderers among the nations.
        Eli tässä oikekeja käännös. "Minun Jumalani on hykkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä.KANSOJEN SEASSA SE JOUTUU KIERTELEMÄÄN

Tämä on se raamatun kohta jota ei voi noin vain sivuttaa, tämä sopii mustalaisiin, kuin vesi janoon. Vai onko meidän sivuutettava tämä raamatun kohta? Eikö tämä tarkoitakkaan mitään?

• olli olematon

Sopiiko nämä mielestäsi mustalaisiin? Olemmeko hajotettu näin? Onko Herra ruhjonnut meidän vihamiehet, ettei ne enää nouse?

.1 Moos. 49:7 Kirottu olkoon heidän vihansa, sillä se on raju, heidän kiukkunsa, sillä se on julma. Minä jakelen heidät Jaakobin sekaan ja hajotan heidät Israelin sekaan.

5. Moos. 33:11 Siunaa, Herra, hänen voimansa, ja olkoon hänen kättensä työ sinulle otollinen. Ruhjo hänen vastustajiensa lanteet ja hänen vihamiehensä niin, että eivät enää nouse."

• Heimo

Olen Kysynyt Sinulta 11 kysymystä, mutta nyt vastasit vain yhteen. Minun pyydät vastaamaan sinun kysymyksiisi. Ei se ole keskustelua jos toinen ei vastaile. Minä olen vastannut Sinun kysymyksiisi tähän asti. En ole tosiaankaan nuori vaan lähestyn eläkeikää. Olet kyllä ilkeillyt minulle ettei Sinun puheessa ole sanoja ehkä, todennäköisesti yms. joita minä käytän. Voiko joku tosiaan uskoa mielipiteensä sillä tulevan oikeaksi kun käyttää sanaa varmasti. Et ollut muuten lukenut mitä Jaakobin ja Mooseksen siunauksissa sanottiin Joosefin heimosta ja Efraimista. En vieläkään käsitä miten se sopii mustalaisiin. Mustalaisten vihollisen Natsi-Saksan lanteitten ruhjominen oli aika rajua. Oletko kuullut tai lukenut kuinka Saksaa hävitettiin Maailmansodassa. Mitään maata ei hävitetty niin paljon.Kuinka voit olla siitä noin tietämätön, sillä otit sen esimerkiksi ettei Leeviläisten tuhoajille ollut tapahtunut mitään pahaa. Tämä on nyt mennyt sivuraiteille koko aihe. Olkoon pataanit vaikka Vinku-Intialaisten sukulaisia ei se niin tärkeää ole mitä kukakin ihminen on mieltä. Ei edes minun, tai Sinun, tai nimimerkkiä vaihtaneen ystväsi mielipiteillä ole merkitystä. Riittääkun Jumala joka kerran on kokoava Israelin kaikki 12 heimoa tietää. Jos olisit tosiaan halunnut keskustella niin olisin kertonut jotain tosiasioita. Haluni vei yhdessä mielipiteessäsi ollut mustalaisten leimaaminen varkaiksi ja arvottomiksi rikollisiksi. Mitähän käännöstä ystäväsi oikein käyttää kun hänen lainauksissaan oli melkein joka jakeen alla suluissa (Efraim). Tutkin eri käännöksiä, eniten sitä oikeaksi väittäämäsi King James (1611). Siinä ei löytynyt näitä merkintöjä. Hän ei enää pitäydy Jumalan Sanassa vaan on tehnyt siihen oman lisäyksen. On tehnyt itsensä Jumalan vertaiseksi. Alan epäillä kysymyksessä olevan suunitelman saada juutalais- ja mustalaisvihan Suomessa nousemaan leimaamalla heidät varkaiksi ja roistoiksi. Ensin mustalaiset ja heidän kauttaan juutalaiset. En aio olla osallisena sellaiseen työhön. Siinä ei varmasti ole Jumala mukana. Jatkakaa rauhassa tuumailujanne. En ole vihainen vaan hämmästynyt. En jatka tätä kirjeenvaihtoa. Rukoilkaa että Jeesus avaisi teillekin ymmärryksen mikä on Hänen rakkautensa mukaista. Ei teille ole Jeesus antanut tuomiovaltaa kuka on antikristillinen ja kuka ei. Miksi olette muuten profetia-palstalla. Nämä juttunne kuuluisi joko Romano tai Juutalaispalstalle.

• olli olematon

11 kysymystäkö , olenko niin sokia että en ole huomanut niitä, varmaan. jos viitsit vastata vielä mitä ne kysymykset on ja kuka han se minun ystävä on (älä hiikenny)? ei minulla ole ystäviä täällä. Mutta ei kai tämä sovi romaneihin, mitä puhutaan Leeviläisistä:
        1. Moos. 49:7 Kirottu olkoon heidän vihansa, sillä se on raju, heidän kiukkunsa, sillä se on julma. Minä jakelen heidät Jaakobin sekaan ja hajotan heidät Israelin sekaan.

Olemmeko sillä lailla hajotettut mitä tossa ylhäällä sanotaan?

1. Moos. 49:22 Joosef on nuori hedelmäpuu, nuori hedelmäpuu lähteen reunalla; sen oksat ulottuvat yli muurin.
        1. Moos. 49:23 Jousimiehet hätyyttävät häntä, ampuvat ja ahdistavat häntä.
        1. Moos. 49:24 Mutta hänen jousensa pysyy lujana, ja hänen käsivartensa ovat notkeat Jaakobin Väkevän avulla, kaitsijan, Israelin kallion,
        1. Moos. 49:25 isäsi Jumalan, avulla, joka sinua auttakoon, Kaikkivaltiaan avulla, joka sinua siunatkoon, antakoon siunauksia taivaasta ylhäältä, siunauksia syvyydestä alhaalta, siunauks.....
        Tätäkö kysyit? Yritän vastata parhaani mukaan, tätähän Jumala teki ennen kuin Hän hajotti meidät.
        Tässä varmaan vastaus

Hoos. 10:1 Israel oli rehevä viiniköynnös, joka teki hedelmiä. Mitä runsaampi sen hedelmä oli, sitä runsaammin se teki alttareita; mitä parempi sen maa oli, sitä parempia patsaita se pystytti.

Hoos. 12:9 Efraim sanoo: "Olenpas rikastunut, olen saanut itselleni omaisuutta; ei mikään minun työansioni tuota minulle syyllisyyttä, joka olisi syntiä."

Hoos. 13:1 Milloin Efraim puhui, syntyi kauhu: korkealle kohosi hän Israelissa. Mutta hän joutui syynalaiseksi Baalin takia, ja hän kuoli.

Hoos. 13:6 Sen mukaan kuin heidän laitumensa olivat, he kylläisiksi tulivat. He tulivat kylläisiksi, ja heidän sydämensä tuli ylpeäksi; sentähden he unhottivat minut.

Sitten tuosta mustalais vihasta, se hän on ollut ijät , ajat, ei sitä tartte lietsoa, kun se on sitä.
        Minä olen itse mustalainen, niin parenmin han minä sen tiedän, olemmeko varkaita, ja kieroja (ei roistoja, se on kokonaan eriasia).Mitähän ne muut kysymykset olivat?
        Niin eikö tämä ole sinun mielestäsi varmaa, että mustalaiset ovat pyörijen päällä olleet vuosituhansien ajan? Onko tämä totta?
        Onkos tämä totta että he ovat kerjäneet leipänsä,
        ennen aikaan? Ja valtaväestö on pilkanut heidän nälkänsä tähden?

Kyllä sinä varmaan olet niin vanha että muistat nämä ajat

Ei kyllä ole ollut tarkoitus ilkeillä sinulle (pyydän anteeksi jos olen niin tehnyt)se on tuo
        mustalais veri sellainen.

Oletko tosiaan kysynyt minulta 11 kysymystä? En kyllä ole niitä huomannut! Missä kohdalla ne on?

Ota myös huomioon että minä itse olen täysi mustalainen minä tiedän olemmeko varkaita vai emme
        Vaan varkaita me olemme, niin kuin Eframilaiset, ja kieroja, pettäjiä, aivan samalla lailla kuin Eframilaiset
        Jos pystyt vastamaan näihin niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni. Ja sitten

Eli tässä oikekeja käännös. "Minun Jumalani on hykkäävä Efraimin, koska se ei ole kuunnellut häntä.KANSOJEN SEASSA SE JOUTUU KIERTELEMÄÄN

Etkö huomioi tätä raamatun kohtaa olenkaan?
        Tämä on se raamatun kohta jota ei voi noin vain sivuttaa, tämä sopii mustalaisiin, kuin vesi janoon. Vai onko meidän sivuutettava tämä raamatun kohta? Eikö tämä tarkoitakkaan mitään?

• olli olematon

"" Ei se ole keskustelua jos toinen ei vastaile. Minä olen vastannut Sinun kysymyksiisi tähän asti.""" Et ole vastanut?

""Voiko joku tosiaan uskoa mielipiteensä sillä tulevan oikeaksi kun käyttää sanaa varmasti.""

Tämän raamatun kohdan minä
        sanon varmasti, aivan 100%. Muutkin sen tiedää eikä minä, ei tämä ole minun keksimää, vaan raamattu sanoo niin

• olli olematon

"""Mitähän käännöstä ystäväsi oikein käyttää kun hänen lainauksissaan oli melkein joka jakeen alla suluissa (Efraim)""".
        Israelin heimoo tarkoittaa pää asiassa Eframilaisia, eli romani kansaa, muutamaa poikeusta lukuun ottamatta

Israelin lapset tatkoittaa Jaakobin lapsia tai kaikkia 12 heimoa ja näiden
        jälkeläisiä.Eli silloin kun termiä"Israel" käytetään yhdessä
        termin"Jaakob"kanssa,silloin
        puhutellaan koko Israelin perhettä,kaikkia Jaakobin jälkeläisiä.
        Mutta silloin kun termiä "Israel"käytetään termin "Juuda"yhteydessä,on
        kyseessä
        Jumalan puhuminen Israelin ja Juudan heimoille erikseen tai yhtä aikaa,mutta
        painottaen niiden välistä eroa.

• Kotiprofeetta

Pian tulee aika , jolloin suomesta ajetaan pois sekä mustalaiset että juutalaiset . silloin ei kyllä tänne
        jääneillekään ole ihanat oltavat .
        tavallaan tuo tapahtuma on yksi merkeistä .

• olli olematon
        Kotiprofeetta kirjoitti:

Pian tulee aika , jolloin suomesta ajetaan pois sekä mustalaiset että juutalaiset . silloin ei kyllä tänne
        jääneillekään ole ihanat oltavat .
        tavallaan tuo tapahtuma on yksi merkeistä .

Olet varmasti oikeassa. Lopun aikaa han tämä on

• ...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe