Kiven heittäjiä näkyy olevan uskovaisissa paljon.

ajatteleva1

Se että olet uskossa ei tee sinusta hyvää ihmistä eikä ole mikään tae taivaaseen menosta. Teot ratkasevat ihmisen hyvyyden. Se joka tekee toisella vilpittmästi hyvää omaa palkkiotaan odottamatta ja rakastaa lähimmäistään niin kuin itseään.

Moni uskovainen on valmis hylkäämään jopa perheensä uskon takia.

Ja olen sata varma, että tämä ei ole jumalan tahto. Jumalan tahto on pyyteetön rakkaus kaikkia kohtaan. Jokainen ihminen on toisen ihmisen rakkauden ansainnut.

Ja kukaan ei ole toista parempi. pahin synti onkin juuri muiden syyttely ja oman itsensä virheettömäksi illueminen.

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen hyvä

esimerkki on jokaiselle ymmärtäväiselle täysin selvä. Muhamed joukkoineen murhasi satoja juutalaisia ja murhaajissa ei ole iankaikkista elämää, kuten on Raamatussa ilmoitettu selvästi. Islamissa myös kivitetään ihmisiä nykyäänkin ja osoittaa hedelmänsä väärämielisenä tuomarina, itse murhaajat tappavat vähempi merkityksellisistä synneistä tuomittuja, kuten naisia itsensä peittämättömyydestä pään osalta tai autolla ajamisesta.

Jeesus on hyvä Herra, amen,

halleluja!

• Islamissa ei saa

naiset opiskella tai raiskatut syyllistetään avionrikkojiksi ja islamin arvostelijat voivat saada kuolemanrangaistuksia.

Onneksi ei ole toista samanlaista kivitys-uskontoa enää nykyään.

• Islamin yhteiskunnis

myös noita tuomioita toisille antavat ovat yhteiskunnassa korkeassa asemassa ja heidän arvostelunsa on täysin kiellettyä julkisesti, ja vastaansanojien sanotaan nousseen Muhamedia vastaan ja voidaan ankarasti tästä tuomita.

Voi noita kansoja, joissa on tällainen järjestelmä, kuten Iranissa nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe