Yhä sitä jaksetaan vaan toitottaa suolan vaarallisuudesta. Miksi ihmisten halutaan sairastuvan ja voivan huonosti? Lääketehtaatko taas asialla.
http://lifestyle.fi.msn.com/hyvinvointi/näin-vähennät-suolaa
Suola, jota kauppojen hyllyillä on tarjolla, on todella vaarallista. Mutta puhdistamaton, aito suola on terveellistä ja sitä tulee sydä ja paljon! Katoaa monet säryt ja vaivat kun pistelee poskeen puhdistamatonta suolaa reilusti.
Siis! Suolaa, suolaa, enemmän suolaa! Mutta ei valkoista suolaa, josta on poistettu kaikki hyvä, vaan terveellistä, puhdistamatonta suolaa. Elimistömme tarvitsee suolaa reilusti voidakseen hyvin.
Suolako vaarallista!
15
441
Vastaukset
- :))
Niin vois ajatella, että suolaa vaatii elimistö, koska kyynel maistuu suolalle. Aika paljon suolaa poistuu kehosta nesteiden osalta.
- Puhdasta suolaa
Luontaistuotekaupassa myytävä himalajansuola on hyvä. Samoin merisuola, joita valitettavasti on kaupoissa vain pieni valikoima. Maldon on yleensä kauppojen valikoimassa.
Ukkini on kertonut, että kun jalassa kramppaa nukkumaan menossa, tulee imeskellä merisuolapalaa. Se poistaa krampin.- ihminen tarvii sitä
Ennen sitä vasta suolaa käytettiin, liha suolattiin,kala ym.
Miksi maratoonari jaksaa paremmin kun on suolaa mukana?
- suola parantaa
Kun syö suolaa riittävästi ja se on melko paljon, niin eipä ole enää kramppeja tai muitakaan jalkasärkyjä. Selkäsärytkin helpottaa tosi paljon. Mutta sen tulee olla sitä oikeaa, luonnollista suolaa. Voimaakin tulee niin, ettei ole tosikaan. Siis syökäämme suolaa oman hyvinvointimme vuoksi reilusti.
Jos yöllä vaivaa unettomuus, niin suolan imeskely helpottaa siinäkin. Tosin on helpompi sekoittaa hyvää suolaa juomaveteen ja nauttia päivänmittaan. Itse juon suolavettä litratolkulla ja lisäksi saatan joskus imeskellä suolarakeitakin. - pääomapropagandaa
Ihminen tarvitsee suolaa, se on elintärkeää kehon neste- ja mineraalitasapainon kannalta.
Suolan vaaroista kohkaaminen on taas vain jotain markkinahomojen paskaa millä yritetään vain tienata lisää. - Kaikki suola=hyväksi
"Suola, jota kauppojen hyllyillä on tarjolla, on todella vaarallista."
Älä valehtele. Esim. merisuolaa saa jokaisesta kaupasta, ja se on juuri sitä terveellistä suolaa. Ja eipä vuorisuolakaan mitään epätervellistä ole.
Mainostat siis vain jotain ylikallista luontaistuotesontaa... - suola parantaa
No no! Eipäs vaahdota turhasta. Voi kauppojenkin hyllyillä joskus olla hyvää suolaa, mutta usein nekin ovat puhdistettuja. Enpä tässä mainosta mitään muuta kuin sitä, että ihmiset voisivat olla terveitä. En kauppaa mitään muuta kuin terveyttä, jota soisin kaikille.
Ikävä vain, että terveellinen suola on monesti ylihinnoiteltu. Toki itsekin ostaisin halvempaa suolaa, mutta parhaat maksavat liikaa. Silti ostan parasta. - Minkä paketin haen?
Mitä suolaa minun pitäs kaupasta ostaa? Joku merkki mitä saa K tai S-ryhmän kaupoista tai Lidlistä, Tarjoustalosta tms?
Minnekään special, luontaistuotekauppaan en lähde huijattavaksi. Ne vedättää rasvaiset hinnat tavallisille suolapurkeille, joissa on joku luomutarraliimattuna päälle.
Mutta jos joku normikaupan suolamerkki on sellaista jotenkin parempikaatuista, niin sitä voin toki paketin kokeeksi tuoda. Syön sen paketillisen sitten pikkuhiljaa kotona pois. - suola parantaa
City-Marketeista voi löytyä, ei kaikista kuitenkaan. Himalajan ruususuolaa tai kristallisuolaa suositteleisin. Ostin vaihteeksi Himalajan kristallisuolaa ja vaikuttaa todella hyvältä. Hinta oli hiukan alle neljä euroa 500 gramman pussilla.
Olen ostanut noita hyviä suoloja todella suurista kaupoista, joilla on oma, tavallista suurempi luontaistuotteiden tarjonta. Mainostaa kai ei täällä saa, joten kauppojen nimet jätän mainitsematta. Mutta Lahdesta ja Tuurista olen löytänyt suolani. - bbvhnvhhjjbvbnmm
Meillä ostetaan agrimarketista merisuolaa 25 kg säkki kerralla. Ei viitsi ruokakaupasta ostaa pikkupusseja, kun niitä menisi sienestysaikaan kymmeniä.
Tuossa agrimarketin suolassa lukee "rehu- ja elintarvikekäyttöön", joten aivan syömäkelpoista siis on. Pelkkää suolaa, ei mitään muuta. - 25 kg menee äkkiä
> Meillä ostetaan agrimarketista merisuolaa 25 kg säkki kerralla.
Toi pussi ei kovin kauoja kestä, jos yhtään olut ja muut juomat maittaa näin kesähelteillä.
Mäyräkoiran kun napsii illan aikana, niin varmana alkaa tekee mieli suolasta.
Silloin on hyvä olla joku tollainen pussi varalla, kun alkaa illalla tehdä pihagrillissä röstiperunoita kavereitten kanssa. - kolestroli ok
Kaadan aina kananmunan päälle 2 cm satsin suolaa, nam.
- luomusuolaa?
Ruokasuola on natriumkloridia, eikä sitä ole olemassa aitoa tai epäaitoa, puhumattakaan mistään luomusta.
Ilman suolaa mikä hyvänsä ruoka on täysin mautonta. Terveysintoilijoiden mielestä kaikki hyvältä maistuva on taas epäterveellistä. - kaikki liika
on pahasta kropalle,myös suola..olkoon kuinka aitoa vain. suolaa tarvii,kuten vettä.
kumpikin liiallisena huono.
joutavaa höpötystä. - että sillä tavalla
On kokemusta niin Agrimarketin heinäsuolasta kuin Himalajan suolasta. Himalajan suola on pehmeämpää eikä närästä, kuten merisuola. Liiallista käyttöä ei voi tulla. Kuten eräs luennoitsija kertoi, "suolaa, suolaa, enemmän suolaa". Tuon allekirjoitan. Jokainen saa tehdä terveydelleen mitä itse haluaa, tai olla mitään tekemättä. Aivan oma asiansa. Suolan puutteeseen vaan on moni menehtynyt äkillisesti, vaikka kuvittelee saavansa suolaa riittävästi kaupan hyllyiltä.
Heinäsuolaa voin käyttää kylpemiseen ja joskus hiukan muutenkin. Hyvää on sekin. Ainakin parempaa kuin kaupan suolat.
Juu ja vielä! Olen ikäihminen ja suola pitää minut kunnossa. Terve kuin mikä, vaikka toiset ikäiseni ja nuoremmatkin jo haudassa köllöttelevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232