Välittäjä saksassa

asiansa osaava

Tässä olisi yksi,on Hampurissa.Puhelin 050-5887773(suomi-kännykkä). 49-1775233948(saksa-kännykkä).sähkö[email protected] edullinen.

14

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ok mutta

      Kokeiltiin, halvalla saa halpaa, hyvin on häkkikauppiaat hallussa. Kaveri tuntuu kyllä tietävän myös Hampurin parhaat tyttömestat että niitä vinkkejä kannattaa siltä kysellä.

    • osimoilleennäin

      :D

    • Suosittelen

      2005 vuodesta omaan käyttöön 5 autoa tuoneena voin suositella Markkua.

      Häkkikauppiaat?? Kai itse olet auton valinnut :D
      Monen Lidl ympärilläkin on aidat...

      No, itse olen ollut tyytyväinen ja laitankin viestiä tänään uuden sprinterin tiimoilta.

      • En ole koskaan

        Saksassa nähnyt Lidlin ympärillä aitaa. Mistä olet saanut sellaisen käsityksen. Tummaihoisten afrikan ja itämaan poikien autokaupoissa on autot häkeissä. Olisikohan ne niitä nykyajan "verkkokauppoja".


    • punainen matt

      mää menisin mb merkki liikkeeseen sekin on aidattu alue monesti hampyrissa

    • aoto frankfurtista

      samma tai sitten yleensäkin mb .. lle missä kome vuotta vanhaa saa vuoden taskuun
      terv.
      www.lomalyly.suntuubi.com

    • jabajabahuttinen

      miten hampurin mies toimii saako autosta nettiin ja puhelimeen tarkat tiedot ja kuvat ja auton voi maksaa tilisiirrolla, vai onko eurot käteen ja juoksu miehiä :)

    • On asiantuntija

      Hei.Autosta saa nettiin ja puhelimeen tarkat tiedot sekä kuvat.Voi maksaa tilisiirrolla,mutta niissä täytyy ensin tarkistaaa myyjän tiedot.Sen tekee tämä väittäjä.Jos on arabimyyjistä kysymys/Afganit ym),niin haluavat maksun melko yleensä käteisenä,j käteismaksun jälkeen kysyvät,että saako laittaa lakun pieneämmäksi????????Tämä mies Hampurissa(Markku Isoniemi),hootaa kaikkki asiat alusta loppuun asti.Hänellä näyttää olevan isompi ilmoitus NETTI.AUTO:ssa.Sieltä auto-osasto,sitten palvelut ja lopuksi auton maahantuonti/tulkkausapua saksassa.

    • Anonyymi

      Hei anoinen. Miksi et ole lainkaan tällä sivulla käynyt näkyvästi ? Sinun "ammattimaista?"????? tietoasi kaivataan

    • Anonyymi

      TULKKAUSAPUA SAKSASSA AUTOJEN, KONEIDEN YM. OSALTA. OTAHAN YHTEYTTÄ. YST. TERV. MARKKU ISONIEMI, HAMPURI. TEL. SUOMI KÄNNYKKÄ =050-5887773.MAILI=MARKKU.ISONIEMI@T-ONLINE. DE

      • Anonyymi

        Jos haluan esim. VW auton saksasta, ja ostan sen sinun tulkkausapusi perusteella, niin onko sillä silloin mitään takuuta siinä mielessä, ettei itselleni satu se "vilppidiesel" VW, kuten tuossa dokumentissa? Kuka vastaa silloin virheellisestä tuotteesta, kun se on ostettu EU.sta, mutta kuitenkin ohi virallisen maahantuojan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluan esim. VW auton saksasta, ja ostan sen sinun tulkkausapusi perusteella, niin onko sillä silloin mitään takuuta siinä mielessä, ettei itselleni satu se "vilppidiesel" VW, kuten tuossa dokumentissa? Kuka vastaa silloin virheellisestä tuotteesta, kun se on ostettu EU.sta, mutta kuitenkin ohi virallisen maahantuojan?

        Olet vaan omillasi. Sorry...


    • Anonyymi

      Iltaa. En ota kantaa, kun minulle on vastaavasta asiasta otettu yhteyttä anonyyminä ja luultavasti tämä tunnettu anonyymi(ehkä) sinä, joka vastannut, että olet vain omillasi, sorry.Ole ystävällinen ja ilmoita minulle, kuka olet, puh.numerolla ja maililla. Hyvää uutta vuotta 2022.T.Markku Isoniemi. Hamburg. Ps. Katso toinen mailisivuni=Tulkkausapua saksassa. Siinä on erään anonyymin kerrontaa,joka on sekavaa selitystä ja joidenkin muiden kannanottoja, VW-petoksesta, sekä omia asioitani.

    • Anonyymi

      Iltaa pili, pili pelle. On hieno juttu, että olet ostamassa volkkaria!???? Etkö sinä vieläkään ymmärrä itse, ettet sinä mitää n autoa ole ostamassa. Hieno kutsumanimi sinulla. Menehän unille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe