Tässä olisi yksi,on Hampurissa.Puhelin 050-5887773(suomi-kännykkä). 49-1775233948(saksa-kännykkä).sähkö[email protected] edullinen.
Välittäjä saksassa
14
1946
Vastaukset
- Ihan ok mutta
Kokeiltiin, halvalla saa halpaa, hyvin on häkkikauppiaat hallussa. Kaveri tuntuu kyllä tietävän myös Hampurin parhaat tyttömestat että niitä vinkkejä kannattaa siltä kysellä.
- osimoilleennäin
:D
- Suosittelen
2005 vuodesta omaan käyttöön 5 autoa tuoneena voin suositella Markkua.
Häkkikauppiaat?? Kai itse olet auton valinnut :D
Monen Lidl ympärilläkin on aidat...
No, itse olen ollut tyytyväinen ja laitankin viestiä tänään uuden sprinterin tiimoilta.- En ole koskaan
Saksassa nähnyt Lidlin ympärillä aitaa. Mistä olet saanut sellaisen käsityksen. Tummaihoisten afrikan ja itämaan poikien autokaupoissa on autot häkeissä. Olisikohan ne niitä nykyajan "verkkokauppoja".
- punainen matt
mää menisin mb merkki liikkeeseen sekin on aidattu alue monesti hampyrissa
- aoto frankfurtista
samma tai sitten yleensäkin mb .. lle missä kome vuotta vanhaa saa vuoden taskuun
terv.
www.lomalyly.suntuubi.com - jabajabahuttinen
miten hampurin mies toimii saako autosta nettiin ja puhelimeen tarkat tiedot ja kuvat ja auton voi maksaa tilisiirrolla, vai onko eurot käteen ja juoksu miehiä :)
- On asiantuntija
Hei.Autosta saa nettiin ja puhelimeen tarkat tiedot sekä kuvat.Voi maksaa tilisiirrolla,mutta niissä täytyy ensin tarkistaaa myyjän tiedot.Sen tekee tämä väittäjä.Jos on arabimyyjistä kysymys/Afganit ym),niin haluavat maksun melko yleensä käteisenä,j käteismaksun jälkeen kysyvät,että saako laittaa lakun pieneämmäksi????????Tämä mies Hampurissa(Markku Isoniemi),hootaa kaikkki asiat alusta loppuun asti.Hänellä näyttää olevan isompi ilmoitus NETTI.AUTO:ssa.Sieltä auto-osasto,sitten palvelut ja lopuksi auton maahantuonti/tulkkausapua saksassa.
- Anonyymi
Hei anoinen. Miksi et ole lainkaan tällä sivulla käynyt näkyvästi ? Sinun "ammattimaista?"????? tietoasi kaivataan
- Anonyymi
TULKKAUSAPUA SAKSASSA AUTOJEN, KONEIDEN YM. OSALTA. OTAHAN YHTEYTTÄ. YST. TERV. MARKKU ISONIEMI, HAMPURI. TEL. SUOMI KÄNNYKKÄ =050-5887773.MAILI=MARKKU.ISONIEMI@T-ONLINE. DE
- Anonyymi
Jos haluan esim. VW auton saksasta, ja ostan sen sinun tulkkausapusi perusteella, niin onko sillä silloin mitään takuuta siinä mielessä, ettei itselleni satu se "vilppidiesel" VW, kuten tuossa dokumentissa? Kuka vastaa silloin virheellisestä tuotteesta, kun se on ostettu EU.sta, mutta kuitenkin ohi virallisen maahantuojan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluan esim. VW auton saksasta, ja ostan sen sinun tulkkausapusi perusteella, niin onko sillä silloin mitään takuuta siinä mielessä, ettei itselleni satu se "vilppidiesel" VW, kuten tuossa dokumentissa? Kuka vastaa silloin virheellisestä tuotteesta, kun se on ostettu EU.sta, mutta kuitenkin ohi virallisen maahantuojan?
Olet vaan omillasi. Sorry...
- Anonyymi
Iltaa. En ota kantaa, kun minulle on vastaavasta asiasta otettu yhteyttä anonyyminä ja luultavasti tämä tunnettu anonyymi(ehkä) sinä, joka vastannut, että olet vain omillasi, sorry.Ole ystävällinen ja ilmoita minulle, kuka olet, puh.numerolla ja maililla. Hyvää uutta vuotta 2022.T.Markku Isoniemi. Hamburg. Ps. Katso toinen mailisivuni=Tulkkausapua saksassa. Siinä on erään anonyymin kerrontaa,joka on sekavaa selitystä ja joidenkin muiden kannanottoja, VW-petoksesta, sekä omia asioitani.
- Anonyymi
Iltaa pili, pili pelle. On hieno juttu, että olet ostamassa volkkaria!???? Etkö sinä vieläkään ymmärrä itse, ettet sinä mitää n autoa ole ostamassa. Hieno kutsumanimi sinulla. Menehän unille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794