Näin unta että asuin vielä vanhassa asunnossani. Unessa ovet heilui ja jotain ilmestyi roikkumaan oven pieleen (liekkö rintaliivit?), olen sinkkumies joten tuommoisia ei minun asunnossani ole. Ajattelin että äitivainaani yrittää varmasti lähettää minulle viestiä rajan takaa, jotain tärkeää?
Makuuhuoneen oven taakse tupsahti Scarlett, ulkonäöltään vielä saman näköinen kuin Suomessa näkyvävissä jaksoissa. Scarlett sanoi minulle, että hän tuli tänne teleporttaalin kautta ja että se tykkää minusta.
Aloimme sitten siinä hempeilemään Scarlettin kanssa ja sekstailimmekin unessani, mutta samperi vieköön, homma ei onnistunut! Olin hirmu pahoilaan ja valitin Scarletille, kun ei hommasta tullut mitää. Scarlett oli myös hyvin pettynyt ja valitti minulle kovaan äänee huonoa mieskuntoani.
Flops! Heräsin! Huh huh, olipa todella ihmeellinen sekoboltsi uni!
Sekoboltsi Scarlett uni
mies..
2
239
Vastaukset
- capmen
Mäkin näin scarlettista yks yö unta ei mitenkään sekstailtu mut olin senkaa vaa jossain random paikoissa
- sirmate
Toivottavasti mäkin näkisin tollasta unta,tosin toivoisin et hommat ei lopu kesken.😸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976