Montako pusua sait viime viikolla?

mies.

Mä sain yhden joten en ole kovin suosittu.

29

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päinvastoin, oikea super-ytm. Pusua en ole saanut muutamaan vuoteen, viime vuonna tosin pari suudelmaa. Tänä vuonna olen paljon aikataulusta jäljessä, joten viime vuosi on laskettava vain tilastopoikkeukseksi. Tosin kaksi kertaa olen ollut treffeillä.

      • AAATM

        Sinullahan on vipinää. Vai pitäisikö BB-sanastollisesti sanoa sutinaa?

        Itseeni verrattuna olet yyytm sillä en 46 vuoteen ole käynyt treffeillä. En tietoisesti ole pyrkinytkään (uskaltanut, kehdannut, lievä varattomuus) joten oma syyhän se tosin.

        Mutta mietin sitä että pitäisiköhän miesten treffi-ilmoituksiin lanseerata tasoa ilmaiseva logo tyyliin luottoluokitus?

        http://www.kattopojat.fi/vara/images/stories/kuvat/aaa.gif


    • 2+18

      Viimeiset 15 vuotta nolla kappaletta naisilta, ikää kun on 27v nyt

    • --m79--

      Ei yhtäkään pusua tullut viime viikolla. Viimeisimmästä pususta taitaa olla arviolta 3 kuukautta ja toivoisin vielä tänä vuonna saavani lisää pusuja, mutta varmaksi ei voi sanoa.

    • seksy

      0 pusua viime viikolla. Ite asiassa 0 pusua koko 25-vuotisen elämän aikana. Halauksia pari kolme, viimeksi vuonna 2009. Eli kuka tässä on ei-kovin-suosittu?

    • tyuiiy

      zero.

    • mies.

      Jos saa poski pusun niin ei ole ytm.

    • atm.

      Ei kukaan nainen ollut metriä lähempänä mua 10 vuoteen.

    • Siitä taitaa varmaan olla kymmenisen vuotta ainakin? En edes muista millon viimeksi. No ei sillä, liiemmin mua moinen asiaa ole kiinnostanukkaan...

    • Bi-nainen

      Pussailin viime viikolla 2 naisen ja yhden miehen kanssa.

    • -OTK-

      Yhden pusun sain viime viikolla, mutta se tapahtui unessa. Lasketaanko unessa saadut pusut?

    • pusu piristäis

      0 ja viimepususta jotain 8v. Parempi näin niin parhaat ajat on vielä edessä! Kavereiden koiria ei vissii lasketa kun ne aina haluaa pussailla =)

    • ...

      Satuin olemaan työmatkalla maassa, jossa suudellaan poskelle erottaessa ja siinä hyvästellessäni yhteistyökumppaneita, pusuja tuli yhteensä varmaan kymmeniä.

      Mieheltä en ole saanut romanttisessa mielessä pusua n 7 kuukauteen... Tosin noihin aikoihin miehelle ei varmaankaan kyse ollut enää romanttisesta eleestä, vaan pelkästä tavasta...

    • jammu.

      Mun mielestä pusuttelu on täysin turhaa, eihän siinä edes ole mitään mieltä eikä se kiihota. Halailu on mun mielestä paljon mielekkäämpää ja tuo läheisyyttä paremmin esille, samoin kuin sylikkäin istuminen. Kädestä pitäminenkin on mukavaa, tosin julkisella paikalla sekin saattaa aluksi hetken oudoksuttaa.

      Mut pussaamista mä en käsitä. Miks siitä pitää tehdä niin suuri numero, esim. kun sitä ei saa?

      • Pussaamisesta tehdään suuri numero, koska sekin on kivempaa kuin olla täysin ilman minkäänlaista kosketusta toiseen ihmiseen. Pusuun ei toki usein liity mitään romanttista - minunkin pusut ovat olleet kamunaisten huomionosoituksia, joilla viestitään: "olet minun mielestäni kiva ihminen" (lisäksi: "joku muu nainen saa sinusta hyvän poikaystävän").

        Minulle siitä tulee hyvä mieli. Ymmärrän tietysti hämmennyksen, palstallahan viljellään ahkerasti ajatusta että vain "pillunsaannilla" on merkitystä ja muu on turhaa.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Pussaamisesta tehdään suuri numero, koska sekin on kivempaa kuin olla täysin ilman minkäänlaista kosketusta toiseen ihmiseen. Pusuun ei toki usein liity mitään romanttista - minunkin pusut ovat olleet kamunaisten huomionosoituksia, joilla viestitään: "olet minun mielestäni kiva ihminen" (lisäksi: "joku muu nainen saa sinusta hyvän poikaystävän").

        Minulle siitä tulee hyvä mieli. Ymmärrän tietysti hämmennyksen, palstallahan viljellään ahkerasti ajatusta että vain "pillunsaannilla" on merkitystä ja muu on turhaa.

        Lisään nyt vielä, että kaikista kaverillisista huomionosoituksista pussaaminen on kuitenkin lähimpänä romanttista ja seksuaalista huomiota. Ajatella, että toisen huulet käyvät ihollasi, ja jättävät kostean merkin siihen lämmittämään. Siitä ei ole kuitenkaan pitkä matka todella intiimeihin iloihin.


    • nöösi_poika

      Olen tänä vuonna saanut nolla. Ja viime vuonna nolla.

      En minäkään ole kovin suosittu!

    • hc atm

      En ole koskaan pussannut.

    • YTM

      5-10. Vaikea sanoa, en niitä niin tarkkaan laske enkä noteeraa, kun eivät pusut juuri kiinnosta mua. Tämänhetkiseltä hoidoltani sain.

    • ihan normipäivä

      14 ex-muijalta ja 5 tuntemattomilta.
      Persättä kourittiin (minun) yhteensä siis 19 kertaa.

    • En ole suudellut 7 vuoteen, koska en ole seurustellu 7 vuoteen. Sitä ennen ei mitään ei tosiaan nyt sen jälkeen. Tuo yksi nainen 3kk:n ajan. Silloin oli suudelmia. Mutta ei muuten.

    • minun saldo

      Sain monta pusua, kunnon kielareita, suuseksiä sekä kaksi kertaa pimpsaa.

    • kiltti mies.

      jaa a, en muista milloin mua on pussattu. On siitä 10 vuotta ainakin. Tais oll ajoku pullonpyöritys peli sekin

    • näin on

      Minä sain nolla pusua!

      Ja minä olen sentään naimisissa!

      • kiltti mies.

        miksi olet naimisissa jos et saa pusuja?


    • eräs sinkku

      Seitsemän vuotta on siitä, kun viimeksi suutelin naista.

    • iygiyf8yifgi86ig

      Mä sain viimeksi eilen mun koiralta pusuja, kun se nuoli mun naaman ihan märäks hihih !!

    • sdvw

      Hmm, en muista tarkkaan. Exääni taisin tavata pari kertaa, joten pusuja kertyi noin 5-10.

      Ja kyllä osaan arvostaa sitä että saan välillä pusuja. :)

    • marih uana

      Mää sain joskus viime vuonna perskännisenä kesän festareilla suukon suoraan suulle, sen jälkeen ei ole lirissyt.

      Terveisin poika nimeltä Päivi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe