Se Matti masa Nykäne ei taida muulla enää elääkkää kuin sillä että se saa olla lehtien palstoilla aina jos jonkinlaasesta jutusta!
Josei se tappele vaimonsa kanssa niin sit sitä syytetään tapon yrityksestäkin jo!
On maailma menny mullilleen kun yhen tai parin ihmisen elämää syynätään ja seurataan kuin silmä tikkuna tiiraten että mitähän seuraavaksi tapahtuu heidän perheessään=/
kyllä must ois kauheeta olla koko ajan silmätikkuna ja joku julkkis kun ei sais siunaamaakaan sielun rauhaa lehtikuvaajista=/
ON kyl menny jo merkilliseksi touhuksi jo masan touhut sanon mäh,ei ymärrä sen touhuja!
MATTI NYKÄNEN SAIS KASVAA JA OPETELLA UUDESTAAN NIITÄ ELÄMÄN ASIOITA EIKÄ OLLA AINA TAPPELEMASSA JOSSAIN JA RIITAA HAASTAMAS ETTEI TARVIS SEN PUUKOON KANS JOKA PAIKAS RIEHUA!!!
Nykänen aiheena joka paikas!
7
520
Vastaukset
- Välinpitämätön
Nykänen ei kiinnosta niin yhtään eikä ole koskaan kiinnostanutkaan. Häiden takia nousseen kohkaamisen takia tiedän nyt kuka se Matin yhteydessä mainittu Mervi on, mutta en vieläkään tiedä minkä näköinen ämmä on kyseessä. Ei ole nimittäin koskaan jaksanut kiinnostaa sen enempää turhat julkkikset, turhista julkkiksista kirjoittava turhat lehdet kuin turhista julkkiksista kirjoitavia turhia lehtiä lukevat turhat ihmisetkään. En tiedä ainuttakaan syytä hukata elämääni niin merkityksettömän roskan ja roskaväen parissa.
- Tuubaa
sen verran, että "vaivauduit" otsikon lukemaan ja vielä vastaamaan... tv-ohjelmiakin aina haukutaan, mutta kummasti vaan kaikki niitä katsoo!!
- Yhä välinpitämätön
Tuubaa kirjoitti:
sen verran, että "vaivauduit" otsikon lukemaan ja vielä vastaamaan... tv-ohjelmiakin aina haukutaan, mutta kummasti vaan kaikki niitä katsoo!!
Tämän palstan anti on tällä hetkellä vähäistä ja surkeaa. Aikaa tappaakseni kommentoin huuhaamaisinta juttua minkä löysin ja Matti Nykäsen elämän seuraaminen on huuhaata jos mikä.
Miksi sinulla muuten on niin kova tarve vetää minut Nykäsen elämää seuraavien pöljien tasolle päästäksesi väittämään ettei minulla ole aihetta ylpeyteen? Et sinä suinkaan häpeä sitä ettet osaa olla seuraamatta Nykäsuutisia? Hävettääkö kun et olekaan kiinostunut oikeista uutisista vaikka yritätkin esiintyä tavallista paremmilla tiedoilla varustettuna henkilönä?
Tiedätkö yleensä mitä vaikkapa kulttuuriministeri tekee työkseen? Tanja Karpela tekee nykyään pitkää työpäivää ja se seurusteleeko hän vai onko hän seurustelematta Niinistön kanssa kuuluu hänen vapaa-ajan aktiviteetteihinsa. Mitähän siis pitkän työpäivänsä aikana tekee? Osaatko vastata vai oletko vain tavallinen tietämätön törppö?
Ja ei, vastaus ei ole että minun elämäni on kauhean epämukava kaaos, koska en ole tavallinen Nykäsuutisia ja saippuaooperoita ahmiva törppö ja kehtaan vielä olla ylpeäkin sitä. Minun elämäni on luultavasti paremmassa järjestyksessä kuin sinun elämäsi, koska tiedän paremmin millaisessa maailmassa elän. Verottajakaan ei ole yhtään pelottava kun tietää millainen se on ja miten se toimii. Jos viihdyttäisit itseäsi enemmän oikealla tiedolla ja vähemmän roskasarjoilla ja roskajournalismilla, sinäkin voisit asioida verottajan kanssa pelottomasti ja itsevarmasti, koska se ei olisi sinulle tuntematon ja ennalta arvaamaton virasto. - Tuubaa
Yhä välinpitämätön kirjoitti:
Tämän palstan anti on tällä hetkellä vähäistä ja surkeaa. Aikaa tappaakseni kommentoin huuhaamaisinta juttua minkä löysin ja Matti Nykäsen elämän seuraaminen on huuhaata jos mikä.
Miksi sinulla muuten on niin kova tarve vetää minut Nykäsen elämää seuraavien pöljien tasolle päästäksesi väittämään ettei minulla ole aihetta ylpeyteen? Et sinä suinkaan häpeä sitä ettet osaa olla seuraamatta Nykäsuutisia? Hävettääkö kun et olekaan kiinostunut oikeista uutisista vaikka yritätkin esiintyä tavallista paremmilla tiedoilla varustettuna henkilönä?
Tiedätkö yleensä mitä vaikkapa kulttuuriministeri tekee työkseen? Tanja Karpela tekee nykyään pitkää työpäivää ja se seurusteleeko hän vai onko hän seurustelematta Niinistön kanssa kuuluu hänen vapaa-ajan aktiviteetteihinsa. Mitähän siis pitkän työpäivänsä aikana tekee? Osaatko vastata vai oletko vain tavallinen tietämätön törppö?
Ja ei, vastaus ei ole että minun elämäni on kauhean epämukava kaaos, koska en ole tavallinen Nykäsuutisia ja saippuaooperoita ahmiva törppö ja kehtaan vielä olla ylpeäkin sitä. Minun elämäni on luultavasti paremmassa järjestyksessä kuin sinun elämäsi, koska tiedän paremmin millaisessa maailmassa elän. Verottajakaan ei ole yhtään pelottava kun tietää millainen se on ja miten se toimii. Jos viihdyttäisit itseäsi enemmän oikealla tiedolla ja vähemmän roskasarjoilla ja roskajournalismilla, sinäkin voisit asioida verottajan kanssa pelottomasti ja itsevarmasti, koska se ei olisi sinulle tuntematon ja ennalta arvaamaton virasto.johon kalikka kalahtaa... minulle on ihan sama, oletko älykkö, vai ökkylä... itse joudun työni puolesta seuraamaan kaikkea mahdollista, en voi kommentoida, jollen tiedä, mitä kommentoin... turha olla noin herkkänahkainen, en suinkaan väheksy ketään, on erittäin mukavaa, kun jokaiselle on tarjolla jotain... itse me kuitenkin päätämme sen, päästämmekö markkinamiehet häärimään jopa makuuhuoneeseemme!!
- salomon
Jokainen hovi tarvitsee narrinsa.
- Paperimies
Mielestäni nyt pian pitää aloittaa nimienkeräys ja kansalaisadressin kyhääminen Matin saamiseksi vapaaksi.Siitähän seuraa paperiteollisuudelle valtavat tappiot ja siten työttömyyttä,kun ei löydy aiheita lööppeihin.
- putkassa
Ei Nykästä kannata vapauttaa. Vankilassakin saa nykyisin ihan hyvin päänsä menokuntoon. Parempi sen on siellä kiven sisässä sekoilla kun ei voi joutua iltapäivälehtien lööppeihin tai muijansa kanssa samaan sänkyyn. Se Jussilan kuolemasta aiheutunut menetyskin korjaantuu äkkiä kun ympärillä on runsaasti täysiä roistoja, joista Matti voi valita uuden parhaan ystävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875