Aika ajoin täällä joku höyryään tosissaan tai piruuttaan että pois tältä palstalta kaikki epäuskoiset. Tällaisen kommentin laitoin tuonne toiseen ketjuun:
USKONTO on palstan aihe, mikä tahansa USKONTO. Usko ja epäusko ovat sitten vain alaviitteitä. On se kumma kun uskoon hurahtaneille saa selittää yksinkertaisimpiakin asioita. Kai te haluaisitte koko Suomi24:n itsellenne. Esim. Opiskelu-osastolle saisi kirjoittaa vain uskova opiskelija, Lesbo, gay & bi -osastolle vain uskova lesbo, gay tai bi, Lemmikki-osastolle vain uskovan lemmikin omistava uskova omistaja...
Onko vastaan väittämistä? Haluatko sinä uskova ahneuksissasi koko maailman...? Onko Jeesus valloittajaterroristi? Mitä kuuluu, Neitsyt Maria, vieläkös sun ihanteena on spitaalinen paaria... (GS R.I.P.)
Kuka tänne saa kirjoittaa?
5
239
Vastaukset
- Turust
klo 11.01 sunnuntaina. Mielestäni se on erittäin sopimatonta. Miksi et ollut messussa?
- Viuh
No olinhan minä... Näpyttelin siinä salaa taskuuni kannettavaan... Välillä vähän veisattiin...
- Turust
Viuh kirjoitti:
No olinhan minä... Näpyttelin siinä salaa taskuuni kannettavaan... Välillä vähän veisattiin...
Aivan sopivaa tietokoneen käyttö kylläkään kirkonmeiningeissä minun mielestäni ei ole. Nukkuminenkin on katsottu sopimattomaksi. Aikanaan jumalanplveluksissa oli unilukkareita joiden tehtävänä oli herätellä nukkuvia ja pitää muutoinkin kirkossa järjestystä.
- Viuh
Turust kirjoitti:
Aivan sopivaa tietokoneen käyttö kylläkään kirkonmeiningeissä minun mielestäni ei ole. Nukkuminenkin on katsottu sopimattomaksi. Aikanaan jumalanplveluksissa oli unilukkareita joiden tehtävänä oli herätellä nukkuvia ja pitää muutoinkin kirkossa järjestystä.
Täytyy varmaan pyytää ensi kerralla takana istuvia potkimaan persauksilleni jos en itse tajua oikein käyttäytyä...
- Liperist
Viuh kirjoitti:
Täytyy varmaan pyytää ensi kerralla takana istuvia potkimaan persauksilleni jos en itse tajua oikein käyttäytyä...
aina hakkaamaan tumppuun kirkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935