Mistä mahtaisi löytyisi OVIVERHO 8-vuotiaan tytön huoneen oveen?
Etsin sellaista muovista, jossa ehkä helmiä tai sydämiä tms. roikkumassa.
Mahtaako esim. Anttilasta löytyä?
Tänään pitäisi lähteä etsimään....
Kiitos, jos osaat auttaa! =)
Mistä OVIVERHO (muovinen)??
8
1184
Vastaukset
- jooo
Ivalon Anttilasta,takaseinällä vasen hylly.Löytyy myös poron-nahkaisia.Kävele käytävää oikealle siellä sitä tavaraa riittääkin,on vaskoolia,nuppineulaa,pyykkipoikaa,tampoonia,rotanmyrkkyä,kärpäslätkää,jänisräikkää,muovimukeja ym.tarpeellista...
- jooo
vai täytyyks mun tulla sinne,missä sä asut?No en tänään ehdi,kun on työpäivä,mut käykö tiistaina?Niinku oppaaks vaan ei muuta mielessä,ei ollenkaan...
- Terhi
jooo kirjoitti:
vai täytyyks mun tulla sinne,missä sä asut?No en tänään ehdi,kun on työpäivä,mut käykö tiistaina?Niinku oppaaks vaan ei muuta mielessä,ei ollenkaan...
Hih, joo....
Ajomatkaa ylitte 1000km....
Muuten ihan kiva ajatus, kiitos. =) - jooo
Terhi kirjoitti:
Hih, joo....
Ajomatkaa ylitte 1000km....
Muuten ihan kiva ajatus, kiitos. =)parempi,kun oikeesti mulla on Ivaloon yhtäpitkä matka kuin sullakin.On se Ivalo muuten vaan hieno paikka...
- Terhi
jooo kirjoitti:
parempi,kun oikeesti mulla on Ivaloon yhtäpitkä matka kuin sullakin.On se Ivalo muuten vaan hieno paikka...
Mutta löysin jo oviverhon sieltä Anttilasta, joten siihen tarkoitukseen en ainakaan enää "opasta" tarvitse. ;-)
Löytyikin tosi hieno, sellainen, jossa sydämiä ja helmiä! - jooo
Terhi kirjoitti:
Mutta löysin jo oviverhon sieltä Anttilasta, joten siihen tarkoitukseen en ainakaan enää "opasta" tarvitse. ;-)
Löytyikin tosi hieno, sellainen, jossa sydämiä ja helmiä!no jos ei opasta,siihen verhoasiaan,niin mites olis vaikka jotakin muita ostoksia.Se jänisräikkä saataisi jostakin löytyä,mutta tarvitsemmekohan sitä ollenkaan?Kahdeksan vuotiaan tyttäresi täytyy oppia kaikenlaista mutta kantsisko vielä opettaa korkeampaa matematiikkaa esim.että 1 1=3 ainakin joskus ja saattaa lopputulos olla enemminkin,kuinka luoja sen sallii.Minä en henkilökohtaisesti ole suurempiin tuloksiin päässyt.Muuten oliko se Tikkurila lähin,vai Itäkeskus,tai keskusta?Uteliaisuus heräsi.Ihan pelkkää uteliaisuutta,usko pois.Nyt täytynee käydä nukkumaan,mutta palaillaan ja OIKEIN HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA!
- joo
http://www.netanttila.com
Pikahaulla oviverho löytyi 2 tuotetta. - Terhi
Anttilaan siis taidetaan suunnata tänään. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937