Ilmoita asiattomasta viestistä

henkka

Jos joku haukkuu pikku gtä niin painakaa
viestin yläkulmassa olevaa
Ilmoita asiattomasta viestistä
painiketta!

5

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkka

anteeks alakulmassa

• ampukaa pikku g

miksi ihmeessä? Ette näköjään kestä kritiikkiä yhtään.

• Dahce

kyllä asiattomistaviesteistä täytyy ilmoitella jos siihen sisältyy kehotuksia väkivaltaisuuteen tai "rumaa kieltä"

• Dahce

Jep. kyllä niistä täytyy aina välil ilmoitella. Itse en onnekseni ole vielä törmännyt huonoon krittiikkiin jossa ei ole minkäänlaisia perusteluja mitä mieltä olet asiasta. kyllä krittiikkiä kestää ei se tarkoita, että "jos satut olemaan erimieltä kuin mä olet kritikoinut huonosti". Ehei, hyvää krittiikiä on paljon kivempi lukea kuin huonoa krittiikkiä ilman minkäänlaisia perusteluita, miksi asia on mielestäsi näin tai joka sisältää pelkkää panettelua ja toisten mielipiteiden solvaamista.hyvää kritiikkiä saa pistää tulemaan mutta perustelut omasta mielipiteestä täytyy muistaa. Asiattomatviestit ovat erikseen. Niistä löytyy kirosanoja, huorittelua väkivaltaisuuteen viittauksia Yms. typerää ja keskenkasvuisten panettelua. toki sä henkka oot oikeassa et kovin moni ei varmaan ilmota näistä viesteistä mihinkään.tosin kyl Henksu alias Gee kestää hyvää kritiikkiä, mut sulta tuli kyl ihan asiaa silti näistä ilmoitteluista.

• ale

Älkää haukkuko pientä gay pojua,kuinka moni uskaltaa mennä kameran eteen esittämään manhattanin katu kingejä jotka osaa sen homman mut pieni gay ei,rohkea poju kun edes yrittää suomessa tollasta,mene ite heiluttaa luuta canonin eteen ja yritä olla kova jätkä,ei o helpooo a,jos tosissaan yrittää puliukon yrjö ääntä esittää niin antaa pojun olla ja kerätä hölmöjen fyffet,lesdaatiot kunniaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe