myydään hyvä Kafi

himass

Kafi 580 -90 talviteltta 6200€ 045-6337929

6

1393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsivä

Tähän mennessä kaikki Kafit joita olen käynyt tsekkaamassa ovat olleet märkiä...kuinkas sun vaunun kanssa on??

• Kafilainen

... märkiä kaikki tuon ikäiset vaunut (ellei ole juuri korjattu). Tämä on oma kokemukseni. Itse ostin tuollaisen hieman kostean Kafin 3 vuotta sitten. Hyvin se toimi siitä huolimatta kunnes tein kuukausi sitten remontin ja nyt se on aika lailla kuiva.

• LMC
        Kafilainen kirjoitti:

... märkiä kaikki tuon ikäiset vaunut (ellei ole juuri korjattu). Tämä on oma kokemukseni. Itse ostin tuollaisen hieman kostean Kafin 3 vuotta sitten. Hyvin se toimi siitä huolimatta kunnes tein kuukausi sitten remontin ja nyt se on aika lailla kuiva.

Paljon puhutaan, että saksalaiset vaunut eivä kostu ja lahoa kuten kotimaiset. Siksi minäkin ostin joku vuosi sitten oikein nätin LMC Luxuksen vm-87. Sitten alkoi remontit. Ensin piti korjata peräseinä, vanerit ja styroksit mätänä, vika löytyi toisesta alakulmasta joka oli ajettu joskus rikki.
        Sitten löytyi mätää jääkaapin takaa, seinä pökkönä.
        Nyt sitten on seinä auki puolen neliön alalta, kattosauma vuotanut. Itse olen korjata ropeltanut, ei siis ole maksanut remontit paljoa. Tästä olen oppinut, että yli viisitoista vuotta vanha vaunu on lähes poikkeuksetta jostain päin märkä ja mätä. Mutta jos riittää intoa korjailla, niin melko edullisesti voi vaunuilua harrastaa. Ja kun aikanaan on rakentanut koko kopperon uusiksi, tulee vaunusta jotenkin persoonallinen.

• Kafilainen
        LMC kirjoitti:

Paljon puhutaan, että saksalaiset vaunut eivä kostu ja lahoa kuten kotimaiset. Siksi minäkin ostin joku vuosi sitten oikein nätin LMC Luxuksen vm-87. Sitten alkoi remontit. Ensin piti korjata peräseinä, vanerit ja styroksit mätänä, vika löytyi toisesta alakulmasta joka oli ajettu joskus rikki.
        Sitten löytyi mätää jääkaapin takaa, seinä pökkönä.
        Nyt sitten on seinä auki puolen neliön alalta, kattosauma vuotanut. Itse olen korjata ropeltanut, ei siis ole maksanut remontit paljoa. Tästä olen oppinut, että yli viisitoista vuotta vanha vaunu on lähes poikkeuksetta jostain päin märkä ja mätä. Mutta jos riittää intoa korjailla, niin melko edullisesti voi vaunuilua harrastaa. Ja kun aikanaan on rakentanut koko kopperon uusiksi, tulee vaunusta jotenkin persoonallinen.

"Ja kun aikanaan on rakentanut koko kopperon uusiksi, tulee vaunusta jotenkin persoonallinen."

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta hieman kyllä kolahti omaan nilkkaan :)))) Hauska kommentti.

• LMC
        Kafilainen kirjoitti:

"Ja kun aikanaan on rakentanut koko kopperon uusiksi, tulee vaunusta jotenkin persoonallinen."

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta hieman kyllä kolahti omaan nilkkaan :)))) Hauska kommentti.

No nyt on taas LMC kunnossa, pala seinää takasivuikkunan yläpuolelta uusittu, uutta vaneria seinään, uretaania väliin ja tapetti päälle.Tuli kohtuullisen siisti, jopa vaimon mielestä.
        Syy vuotoon löytyi kattolistasta, jostakin syystä juuri tuolla kohtaa kumitiivisteessä oli jatkopaikka, eli tiivisteessä oli katkos ja sepä oli vuosien saatossa alkanut vuotamaan. Ei tosin paljon, puuosat olivat aivan kovat ja kuivattelun jälkeen kunnossa.
        LMC:n rakenne on siten typerä, että vaunun ollessa suorassa, katolle jää vettä seisomaan sateen jälkeen. Katto on niin tasainen, tai lievästi notko, että vesi ei virtaa pois ja seisova vesi pyrkii alaspäin jos vaan reitin löytää.

• Setä "Etuteltasta"

Sitä se on, nimittäin löytää kuiva vaunu mistä merkistä hyvänsä. Tänä kesänä satanut kyllä sillä mallilla, että ainoastaan se mummon riiheen tai muualle sisätiloihin parkkeerattu vaunu on säilynyt kuivana. Miesmuistiin sateisin kesä kun on ollut. Onneksi sentään vaunussa on ollut lämmintä ja kuivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe