Miltäköhän periaatteen_mies, milto.teemu, carambola87a, lord.boredom, ratikkakuski, mies32, mies 86, ATM:lle jämät, suomihuora=15nussima, ~c~, lottamari
Palstalaiset livenä?
35
214
Vastaukset
- äkzäifädäzäjzäjzäxäk
Ai niin, pari tärkeää muistuikin vielä mieleeni: realismus ja Mies1985. Niin ja tietenki lifemockeria ei saa unohtaa.
- lifemocker
pitäisi kyllä tietää miltä minä näytän
ATM tappeluita livenä :'D
- ---------
Eniten haluaisin nähdä Naisasialooserin, Älymiehen ja Mies1985:n.
Olen pitkä ja hoikka mies, noin 185cm ja 68kg. Palstan ulkopuolella käyttäydyn asiallisesti ja fiksusti. Minulla oli aiemmin puolipitkät mustat hiukset, mutta nykyisin ihan normaalit lyhyet ruskeat hiukset.
Pukeudun mielestäni ihan normaalisti ja siististi. Välillä t-paitaan, välillä (räjähtävään) kauluspaitaan ja välillä haalareihin, riippuen ihan tilanteesta.
Aloittajan mainitsemista kirjoittajista ainakin Teemu Miltolla on kuvia profiilissaan, samoin suomitytöllä joka toki on ilmiselvä trolli.- pimbleman.
Miks sun eilen avattu ketju poistettiin. Käsittelit siinä normaalin kesäpäiväsi kulkua?
- turkubåy
pimbleman. kirjoitti:
Miks sun eilen avattu ketju poistettiin. Käsittelit siinä normaalin kesäpäiväsi kulkua?
Niin juu. Kävitkö tänään Samppalinnassa sitten uimassa?
turkubåy kirjoitti:
Niin juu. Kävitkö tänään Samppalinnassa sitten uimassa?
En käyny en. Ens viikolla viimeistään. Onko siellä alkoholi myyntiä?
- turkubåy
pimbleman kirjoitti:
En käyny en. Ens viikolla viimeistään. Onko siellä alkoholi myyntiä?
Epäilen, että ei ole, mutta jos onkin, pirun kallista varmastikin. Kioski siellä vissiin on kuitenkin ja kai sieltä muita virvokkeita saa. Ota pullo mukaan ja jätä pukkariin. Sieltä sitten käy ottamassa huikkaa silloin tällöin. Tai sitten kunnon suomalaiseen tyyliin kossupullon vaan saunaan mukaan ja siitä vedetään pohjanmaan kautta. Voi olla, että siitä tulee kyllä sanomista....
- Turkubåy
turkubåy kirjoitti:
Epäilen, että ei ole, mutta jos onkin, pirun kallista varmastikin. Kioski siellä vissiin on kuitenkin ja kai sieltä muita virvokkeita saa. Ota pullo mukaan ja jätä pukkariin. Sieltä sitten käy ottamassa huikkaa silloin tällöin. Tai sitten kunnon suomalaiseen tyyliin kossupullon vaan saunaan mukaan ja siitä vedetään pohjanmaan kautta. Voi olla, että siitä tulee kyllä sanomista....
Tai tee niin, että osta se limpparipullo ja juo siihen lantrinkivara, jonka sitten täytät jollain kirkkaalla.
Turkubåy kirjoitti:
Tai tee niin, että osta se limpparipullo ja juo siihen lantrinkivara, jonka sitten täytät jollain kirkkaalla.
"Miks sun eilen avattu ketju poistettiin. Käsittelit siinä normaalin kesäpäiväsi kulkua? "
En tiedä. Ilmeisesti palstan ylläpidolla on jotain minua vastaan. Mielestäni kyseisessä ketjussa ei ollut mitään asiatonta, mutta se joutui silti ylläpidon hampaisiin. Toki joku on voinut ilmiantaa sen kiusallaan, jolloin ylläpito poistaa ketjun automaattisesti.
"Kävitkö tänään Samppalinnassa sitten uimassa?"
En ehtinyt tänään käydä siellä. Mutta viikonloppuna voisin ehkäpä mennä taas uimaan.- Jonna2013
Mies on 185 pitkä ja painaa 68 kg ??? Ei vit-tu mää repesin. Sun hei kannattaa pysyä sisätiloissa, ettei tuuli vie mukanaan. =)
Niin ja tästä lähtien sä oot periaatteen-"mies"... - fghjkjhgvhj
Jonna2013 kirjoitti:
Mies on 185 pitkä ja painaa 68 kg ??? Ei vit-tu mää repesin. Sun hei kannattaa pysyä sisätiloissa, ettei tuuli vie mukanaan. =)
Niin ja tästä lähtien sä oot periaatteen-"mies"...Mäkin olin ennen 67-68 kiloinen ja häpesin itseeni. pituus 185. Nyt mä painan 87-90 ja näytän hyvältä.
- h..
fghjkjhgvhj kirjoitti:
Mäkin olin ennen 67-68 kiloinen ja häpesin itseeni. pituus 185. Nyt mä painan 87-90 ja näytän hyvältä.
Saman suuntaiset mitat oli joskus minullakin. Tartti alkaa treenaamaan, että paino nousee.
- mies 86
En näytä kovin erikoiselta. Olen reilut 180 cm pitkä ja paino siinä 70kg ympäriltä. Kauluspaidassa näytän aika tyypilliseltä Hanken-tyyliseltä kauppatieteiden opiskelijalta. Ilman silmälaseja tosin. En varsinaisesti näytä miltään YTMiltä tms. naistenkaatajalta, joskin urheilulliselta.
Olen harkinnut oman youtube-käyttäjätilin hankkimista, jotta voisin tehdä pianocovereita ihmisten kuunneltaviksi. Viimeistään siinä vaiheessa kun hankin sellaisen voin huvikseni linkittää jonkun biisin niin näette miltä näytän.- mies 86
Suurin piirtein tämän näköiseltä. Yksi kuva ketoo enemmän kuin tuhat sanaa... vaikkei tietenkään koko totuutta.
http://img.ifcdn.com/images/edc5c43e5c8598f9115f3fdcd9508a1325e68775fdc55a5053c7185ef6a96e44_1.jpg
- öxöxöxööx
Osa palstalaisista kai tunteekin toisensa livenä.
- Ikisinkku M
Kaikki kuitenkin istuisivat vain ihan hiljaa ja kyräilisivät toisiaan....kunnes tunnelma vapautuisi kun tulisi viinaa pöytään...suomityttö kävisi ahdistelemaan mies 32:sta joka yrittäisi pelastautua vikittelemällä ~c~:tä ja lottamaria, nämä kuitenkin kiinnostuisivat toisistaan ja mies 32 poistuisi sillävälin kun suomityttö kävisi väittelyä suomihuora=15nussiman kanssa neitsyyden merkityksestä. Ratikka ja mies 86 puhuisivat viisaita keskenään, ATM:lle jämät haastaisi riitaa heidän kanssaan kunnes sammuisi ensimmäisenä. Periaatteen mies ei ottaisi viinaa ja pistuisi heti tarjoilun alettua. Jossain vaiheessa illan tiimellystä Teemu ja carambola pistäisivät keskenään painiksi. Lord boredom tanssisi yksinään kunnes lottamari ja ~c~ liityisivät seuraan, nämä kolme poistuvat loordin kämppään jatkoille ja muut itsekukin yksinään tahoilleen.
- Mies32
Vaivihkainen poistumiseni kuulostaa tutulta omalta itseltäni. Tosin en varmaan kovin nopeasti tajuaisi hävinneeni tyttörakkaudelle.
- Puttepossunnimipäivä
Mies32 ja lottamari rakastuisivat toisiinsa, kaksi samanlaista besserwisseriä, jotka eivät tiedä mistää mitään, mutta itse luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Ehdotan heitä tässä ja nyt menemään yhdessä treffeille.
Muiden osalta en halua edes kuvitella tapaamista, mutta se sisältäisi paljon turhaa jauhantaa ja jurottamista. Poliisi kävisi jossain välissä iltaa tarkistamassa tilanteen nimettömän ilmiannon vuoksi.- Mies32
Lottamariin voisi ihastua hyvänä päivänään, huonompana päivänään hän vihaisi minua ja kiroaisi kadotukseen. Mutta yhdenyön hekuma olisi mahdollinen tähtien sattuessa oikeaan riviin.
Tosin logiikka, jonka mukaan 2 besserwisseriä ihastuisi toisiinsa ontuu mielestäni. Enkä muuten ole havainnut Lottamarilta wisseröintiä eli taidat vain olla kateellinen nokillesi saanut Kurppa. - 23456789mies
Mies32 kirjoitti:
Lottamariin voisi ihastua hyvänä päivänään, huonompana päivänään hän vihaisi minua ja kiroaisi kadotukseen. Mutta yhdenyön hekuma olisi mahdollinen tähtien sattuessa oikeaan riviin.
Tosin logiikka, jonka mukaan 2 besserwisseriä ihastuisi toisiinsa ontuu mielestäni. Enkä muuten ole havainnut Lottamarilta wisseröintiä eli taidat vain olla kateellinen nokillesi saanut Kurppa.Äitis on yh kurppa kun sinut väänsi.
Onhan mulla ollu profiilissa joskus oma kuva. On sen varmaan pari ihmistä nähny.
- .........
Mutta kun sinä et kiinnosta ketään.
......... kirjoitti:
Mutta kun sinä et kiinnosta ketään.
"ja muutama muu vakiokalustoon kuuluva kirjoittelija, joita en muistanut mainita, näyttäisivät livenä?"
aha.....- asggsgdsdgsdg
Haluisitko pistää uudestaan? Voit myös linkittää irc-gallerian, Kuvakkeen tms linkin jos olet sellaisissa mestoissa :D Kaikki muutkin palstalaiset rohkeasti kuvia kehiin, ei siinä mitään menetä!
- .....
Jaa, minä taas haluaisin nähdä niitä naisia jotka valittavat, ettei flaksi käy kun eivät muka täytä kauneusihanteita. Kun en ole nirso, niin varmaan pitäisin jotakuta heistä ihan viehättävänä ja yrittäisin tehdä tuttavuutta.
Epäilemättä tulisin torjutuksi, mutta sittenpä olisi ainakin yksi nainen jolle voisin sanoa että paskaa puhut, kun hän sanoo ettei häntä yksikään mies koskaan ole yrittänyt iskeä. Muutamat palstalaiset - minä, Glittergirl (palstan nuoret ei muista) ja Hämärän Rajoilla ainakin - ovat kyllä järjestäneet miittejä, joten mahdollisuuksia on ollut. Itse olen tavannut kasvotusten ainakin neljä viime vuosien palstalaista, ja yhden vielä kaummalta ajalta.
Joten mahdollisuuksia on ollut kyllä, mutta epäilenpä ettei oikeasti taida kiinnostaa muu kuin muiden palstalaisten haukkuminen mukavasta anonymiteetin suojasta.- Ikiisnkku M
Anonymiteetti on mukava asia, eikös se ole vähän tämmöisten keskustelupalstojen tarkoituskin että "jutellaan" tuntemattomien kanssa? Jos kaikki tuntisivat toisensa ja jokainen jakaisi henk.koht. tietonsa sehän olisi sitten sama asia kuin jutella niiden kanssa jotka siviilissä tuntee, itse olen ainakin tältä päivältä ihan täynnä niitä tuttuja kun tuntuu että sitä vain saa vihat niskaansa kun ihmiset suunnittelee omiaan selän takana kun sinun lupaamasi "ehkä" onkin muuttanut muotoaan "kyllä"ksi ja joudut sitten oikaisemaan käsityksiä. Minulla ainakin on ihan tarpeeksi käsittelemistä nykyisissäkin oikeasti tutuissa, en kaipaa yhtään lisää.
- Mies32
Suurimman osan haukkumisesta hoitavat tosin nimimerkittömät.
Kyllä palstalaisista jokunen mahtuisi puolestani samalle picnic-lakanalle, mutta olen lähes samoilla linjoilla Ikisinkun kanssa: tämä on antoisinta kun pitää kiinni anonyymiydestään ja päästää välillä alter-egonsa ääneen. Myös palstalle tyypilliset haukkumiset voisivat muuttua oikeasti osuviksi, eikä niihin edes viitsisi vastailla enää oikealla persoonallaan. Joten täytyisi jättää koko harrastus. Mikä toisaalta ihan hyvä idea muutenkin. .
- kaamee kurppa
Olen nähnyt kaksi palstalaista (toinen kylläkin on ollut viime syksystä lähtien enempi pois palstalta) siis miespuolisia ja voin sanoa että syy sinkkuuteen näkyy ja kauas.
- Mies32
Malliesimerkki syistä olla näkemättä ketään netin mt-palstalaista.
- kaamee kurppa
Mies32 kirjoitti:
Kaduttaa itseänikin.
- miesq985
Mies32 kirjoitti:
Olet muuten eksynyt sinkut-palstalle. Mutta sallitakoon se sinulle.
- kuumee karppa
millai se näky?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875