Viisaammilta kyselisin asuntoauton hakua ulkomailta.
Auton hinta olisi noin 30 000 - 35 000 €
1. Mistä maasta kannattaa hakea (hinta-laatusuhde)
Viro, Ruotsi, Latvia, Saksa?
2. Mitä/ketä agenttia kannattaa käyttää, vai pärjääkö itse omatoimisesti, kun on ensikertaa liikkeellä?
3. Mitä pitää ja kannattaa ottaa huomioon, ettei tule yllätyksiä (auton korkeudellahan oli joku määräävä tekijä, jotta auton saa verovapaasti suomeen.)
4. Onko esim. mobile.de:n sivuilla olevat hinnat mahdollista tingata alaspäin, vai onko ne nipistetty kovinkin tiukaksi.
Ym..
Kiitos jo etukäteen :)
Asunto/matkailuauto ulkomailta. Mistä maasta kannattaa hakea?
24
8204
Vastaukset
- Nuukemmalla
Ilmalämmityksellä saa halvemmalla,pärjää hyvin pääsiäisestä syksyyn.Nytkään ei ole Rumatikki päällä
- Pappavaippapaviaani
Ei tarvi Rumatikkiä kummemmempaa,tarkenee.
Kyllä rumatikilla pärjää jopa yli 30 asteen pakkasilla, se on kokeiltu. Uusissa autoissa on Truman toiminta perin hyvää, ei valittamista. Vanhoissa lämpö saattoi jakaantua epätasaisemmin mutta siitä selvisi välipuhaltimen avulla ja hieman katsomalla miten mikäkin suutin on auki.
- luotettava1
Heikki Back
Käsereistrasse 4
CH-4917 Melchnau
Tel: 0041797763773
Fax: 0041629230989
Email: [email protected]
Heikkiä olen käyttänyt kun olen Saksasta hakenut matkailuajoneuvoja.
Kotisivut http://www.caravanauto.com/- Ilmapeli
Hommaaka myös Rumatikillä?
- Elnakki on hyvä
Me toimme auton venäjältä, Hyvin toimii . On muuten rumatikillä oleva Elnakki
- luotettava2
tuo caravanauto.com näyttäisi olevan jonkun jobbarin sivu....
- Haeppa itse
Saksassa on laajin valikoima.
Agenttia ei tarvitse, itsekin onnistuu. Säästät.
Ostaa samantyyppisen, kun Suomessa on jo saatu rekisteriin.
Lisää oikeaa tietoa ilman **ttuilua ja valehtelua kysymällä tai haulla www.karavaanari.org tai selailemalla vanhoja keskusteluja www.karavaanari.info .
Ja kyllä! Suurimmassa osassa Saksan autoja on Rumatikit!!! - geegee1
Onko muita nettisaitteja kuin mobile.de joista voi hakea mielestään autoa?
- Kokemusta on
Alkuperäisen kyssäriin vastaus. Suomesta
En lähtis ostaan ulkomailta mitään. Mitään siinä ei voita.
Kotimaasta ostettaessa myyjän vastuu säilyy, ei ole jengattuja mittareita, autot ovat Suomen olosuhteisiin sopivia, varustelu ei häviä tuontiautolle, päin vastoin esim. tuontiautossa ei ole talvipyöriä, tai riittävän tehokasta lämmitystä.
Auton historia on Suomiautossa paremmin selvillä.
Sopivia liikkeitä
http://www.netticaravan.fi/ - Late Lapista.
Eiköhän se höpömökki olisi viisainta hankkia Suomesta, ja vieläpä liikkeestä? Maksaa hieman enemmän kuin ulkomailla, mutta takuukin on parempi kuin se ulkomainen N T takuu !
Late Lapista. SSSS Ry! - RUS - EE
Ehdottomasti joko Venäjältä tai Eestistä koska silloin mahdollisuus saada " suomiauto " on suuri kun niitä täältä varastetaan ja myydään takaisin.
- Suomesta vaan
Kannattaa maksaa kymppitonni siitä, että saa kuluneet talvirenkaat ja takuun siitä, että loskassa on ajettu! Paremmat varusteet suomiautoissa? My ass. Jos pitää aldepannua parempana, niin enintään se. Yleensä liki kaikki puuttuu kun eläkeläinen on säästänyt ostaessaan itselleen liian kalliin auton.
- Rumatikillä
Minä hankin Saksasta,sain Rumatikillä,tykkään puhallelma,kesäaikaan kun liikutaan.
- Tiedetään
Rumatikillä kirjoitti:
Minä hankin Saksasta,sain Rumatikillä,tykkään puhallelma,kesäaikaan kun liikutaan.
Saksasta saakin hyviä Fiat-alustaisia matkailuautoja varmatoimisella Trumatic-lämmittimellä.
- Hakumies itse
Saksasta saa myös, MB, Ford ja VW -alustaisia, noin esimerkiksi. Trumatic on kyllä hyvä vaikka syksymmälläkin reissaisi.
Kannattaa selvittää, että ei ole entinen vuokra-auto.
Lähes aina alunperin Suomesta ostetuissa on huonommat varusteet, mutta se Suomesta käytettynä ostettu voi olla myös Saksasta käytettynä tuotu!!! Jos ei kiinnosta ylikatetta ottavien suomalaisten liikkeiden tukeminen niin hae itse. - Kannattaako?
Olemme haaveilleet jo pitkään Mersun alustalle rakennetusta matkailuautosta koska naapureillakin on sellainen. Kysymys kuuluukin kannattaisiko lähteä Saksasta asunto-Mersua hakemaan, kun lähes vastaavan näyttäisi saavan Suomesta jopa edullisemmin!
http://urly.fi/8hy
http://urly.fi/8hz- Fiat on auto.
Osta se Mersunmerkki mutta jätä romut sinne.
- adflodxscöljewd
Tässäkin ketjussa unohtui alkuperäinen kysymys kun ihmiset joiden kivekset roikkuu niskassa itkevät tyhjänpäivisistä asioista.
- Late Lapista.
Niinpäs niin ! Jokainen ketju näyttää menevän aivovammaisten trumatikki keskosten jokelteluiksi!
Late Lapista. SSSS Ry! - LAT€ Lapista
Late Lapista. kirjoitti:
Niinpäs niin ! Jokainen ketju näyttää menevän aivovammaisten trumatikki keskosten jokelteluiksi!
Late Lapista. SSSS Ry!Naista pitäis saada.
- Kyky Kyllikki
LAT€ Lapista kirjoitti:
Naista pitäis saada.
Onko sulla rauhaa pankissa ja iso "Rumatikki"???
- postan1
hain Saksasta keväällä - eka haku ja huonolla englannillakin pärjää
- lento Kopiksen kautta Dusseldorfiiin
- vuokra-auto varattava etukäteen samoin hotelli ettei tule yllätyksiä kuten meille sillä junilla ja taksilla saataaa päästä halvemmalla ja helpommalla
- maksut sujuu nettipankin kautta heti - kiitos iban
- selvitä tarvitsetko siirto vai vientikilvet, autoliikkeet auttaa hankinnassa. Siirtokilvillä voi tulla ongelmia esim jos tulee Tanskan kautta ja kolaroi
Saksassa on kyllä laaja valikoima kunhan löytää netistä oikeat liikkeet.
Liikkeiden löytöminen saattaa olla vaikeaa sillä mobile.de kattaa vain pienen osan - Kiire!
Nyt onkin jo kiire lähteä Saksaan auton ostoon! Uusi erä edullisia autoja on tulossa tarjolle, ja ne taatusti viedään pian käsistä jos ei suomipoika ole ekana jonossa.
http://online.wsj.com/article/SB10001424127887323844804578530894060335164.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001