Ajattelin kysellä näin ohimennen, kun ei muualata löytynyt tietoa.
Mahtaisiko kenelläkään olla samanlaisia kokemuksia tai tietoa mikä mahtaa olla tämä, outo mustelma nenän yläpäässä, mistä otsa alkaa ja nenä loppuu (tuossa taipeessa).
Olen jo aikaisemminkin saanut sellaisen tuohon samaan kohtaan mutta ikinä en ole kiinnittänyt huomiota tai ajatellut mitään siitä sen enemmin. Se alkaa yleensä päänsäryllä joka on pään etuosassa ja siitä viimein ilmestyy vähän hernettä isompi mustelma, ja menee päivä tai kaksi niin se on hävinnyt. Ajattelin vaan tiedustella, että jos joku tietää mistä se tulee, miksi se tulee ja mitän siitä voi seurata. En uskoisi että se hirveän vaarallinen on, mutta olisi kiva tietää miksi se tulee ja mitä siitä voi tulla pidemmällä aikavälillä. (Muistin juuri, että olen käynyt terveyskeskuksessa näyttämässä sitä joskus alku aikoina, mutta sillon tämä nuori lääkäri tyttönen ei nähnyt siinä mitään kummallista) Asialliset vastaukset ovat sallittuja :)
Outo mustelma nenässä. Ei löytynyt sopivaa palstaa.
nicoviikila
1
2600
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on tullut mustelma nenän varteen pitkä musta viiru, muttei muuta oiretta. Mistäjohtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237