Nyt on todella lämmin kesä pitkästä aikaa ja moni varmaan muistelee talvea, kun oli vilpoisaa nukkua.
Jotkut käy kylmässä suihkussa ennen nukkumaan menoa ja varmaan on muitakin konsteja, joilla yrittää saada nukuttua.
Itse nukun samanlaisessa pitkähihaisessa pyjamassa, kuten talvellakin nukun ja peitto päällä.
Joku voi todeta, että tuollatavalla nukkumalla tulee kuuma.
Ei tule, kun pitää jalat suurinpiirtein polviin saakka peiton ulkopuolella.
Jos pidän jalat peiton alla, niin on paljon lämpimämpi olo tai jos peittoa ei ole päällä ollenkaan, niin silloinkin on paljon lämpimämpi olo.
Mutta kun muu keho on peiton alla ja jalat ulkona, niin on paljon vilpoisampi olo, ainakin itse olen tämän todenut.
Yöllä kannattaa pitää myös tuuletus ikkuna raolla, kun viime yönäkin lämpötila laski 15 asteeseen, mutta eihän se asunnon lämpötilaa laske kuin asteen pari, siitä, mitä asunto päivän aikana taas kuumenee.
Vilpoisinta olis varmaan hankkia toinen sänky pihalle ja nukkua siinä, kunhan virittää sängyn ylle moskiittoverkon, muutenhan itikat kuppaa.
Yks hyvä vinkki saada vilpoisa pikaisesti, jos on pyöräillyt ja tulee kotiin, niin on sellainen kuuma olo.
Niin laittaa pesuvatiin kylmää vettä ja huuhtelee päätä kylmällä vedellä.
Tulee muuten aika vilpoisa tunne ja kylmät väreet menee pitkin selkärankaa.
Virkistää aika lailla.
Ei kannata pitää päätä liian kauan kylmässä vedessä, menee pää tunnottomaksi.
Toinen keino on istuskellessa pitää jalkoja kylmässä vesiämpärissä, johon lisää jäitä, jos ei ole tarpeeksi isoa sammiota, jossa kelluskella kuumina kesäpäivinä ja juoda samalla kylmää vadelmalimunaatia.
Helteellä nukkuminen....
5
466
Vastaukset
- Ilman housuja mies:)
Olen kuvitellut, että vain jalkoja pidetään pesuvadissa jossa on joko kylmää tai kuumaa vettä, tilanteen mukaan.
Kyllä ihmiskeho sopeutuu lämpötilojen vaihteluihin, ei se vaadi erityistoimenpiteitä. Toisekseen ihmisillä on väärä tapa pitää ikkunoita ja parvekkeiden ovia auki helle päivinä.
Kuten tänään, juuri nyt, parvekkeiden ovet ja ikkunat pitäisi olla suljettu visusti, ja avata vasta illalla myöhään kun aurinko alkaa laskea. Sillä tavalla normaali sisälämpö lähtee valumaan ulos ja viilentää huoneiston sopivaksi, ulkoilmaa vastaavaksi yön ajaksi.
Mitä enempi luukkuja auki päivällä, sen kuumempi sisällä ja taas tarvitaan tuulettimia sun muita, jotka vain pyörittävät sitä kuumaa ilmaa. Välttämättä ei tapahdu läpivetoakaan jos on tyyni sää.- Pitkät kalsarit
Onneksi mulla on valtavan kokoinen pakastinarkku. Kömmin sinne aina silloin tällöin ja varmuuden vuoksi laitan pitkät kalsarit jalkaan etteivät perhekalleudet palellu.
- Jätä kansi raolleen
Pitkät kalsarit kirjoitti:
Onneksi mulla on valtavan kokoinen pakastinarkku. Kömmin sinne aina silloin tällöin ja varmuuden vuoksi laitan pitkät kalsarit jalkaan etteivät perhekalleudet palellu.
Veto on mitä mainioin. Perhekalleuksia ei saakaan painaa huurretta vasten vaan nukkuminen selällään. Pakastin suo myös kestojäykkyyttä jota ei henno sulattaa. Muuten lötkähtää.
- Masse
Ei vai ihmiskeho tarvitse mitään erityistoimenpiteitä? Tai mieli? Ensinnäkin nainen tarvitsee lampöä, rakkautta, viilennystä, kaveruutta, suklaata, sek..ä. vähemmän kuorsausta, kosketusta, koskeutta, jännitystä, seikkailua, valistusta, alistusta, heittiötä, keittiötä...
Toiseksi, mies tarvitsee säädyllisen naisen, joka on aina valmis esimerkiksi olemaan hiljaa.
yksi tehokas keino taistella hellettä vastaan on kastella paita ja nykäistä se päälle, onpahan viileää pitkän ajan ,. jos haluaa maksimoida kylmyyden niin voipi käyttää paksua tikkuria tähän tarkoitukseen, sen kuivuminen kestää ikuisuuden ,.
naisten tosin pitää katsoa ettei paita muutu liian läpinäkyväksi ,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197