Pystyykö nuilla kotiin hankittavilla kuntosalilaitteilla treenaamaan tehokkaasti, kun puhutaan esim. 200-400 euron hintaluokassa olevista laitteista?
Tässä olisi harkinnassa hankkia kotiin tuollainen kuntolaite, jossa on mahdollista harjoittaa monipuolisia liikkeitä.
Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun on hankkimassa kotiin kuntolaitetta tehokkaan kotitreenin aloittamiseksi?
Kotiinko kuntolaite?
5
448
Vastaukset
- Salittaja
Aikoinaan pohdin painosarjan hankkimista kotiin. Tuskin olisi tullut kotosalla treenattua. Parempi lähteä tunniksi salille, missä tapaa muita ihmisiä ja saa treenata kavereiden kanssa.
Salilla käynti katkaisee hyvin arjen ja salilla tulee keskityttyä treenaamiseen, eikä touhuttua samalla jotain muuta. Lisäksi, kaikki tarvittavat laitteet löytyy huollettuna salilta. Viehän punttisaliroippeet melkoisesti tilaa kotosalta.- Utelias
Joo.
Hain kuitenkin tässä tietoa siitä, voiko nuilla kotilaitteilla saada hyviä ja näkyviä tuloksia aikaan, kun jaksaa treenata monipuolisesti? - hartsa
Utelias kirjoitti:
Joo.
Hain kuitenkin tässä tietoa siitä, voiko nuilla kotilaitteilla saada hyviä ja näkyviä tuloksia aikaan, kun jaksaa treenata monipuolisesti?Sama kai tuo missä sitä rautaa väsyttää.Itse laitoin tuossa tilaukseen tuollaisen kuntokeskuksen missä käytetään painoina levypainoja eikä painopakkaa, voi itse lisätä rautaa omasta varastosta sen loppuessa kesken ;)
- juha
Utelias kirjoitti:
Joo.
Hain kuitenkin tässä tietoa siitä, voiko nuilla kotilaitteilla saada hyviä ja näkyviä tuloksia aikaan, kun jaksaa treenata monipuolisesti?Ei nyt mitään laitteita kannata hankkia..Tarvittavat tangot, penkit ja painot. Joku ylätalja olisi ihan jees, mutta ei muuta.
- Utelias
hartsa kirjoitti:
Sama kai tuo missä sitä rautaa väsyttää.Itse laitoin tuossa tilaukseen tuollaisen kuntokeskuksen missä käytetään painoina levypainoja eikä painopakkaa, voi itse lisätä rautaa omasta varastosta sen loppuessa kesken ;)
Niin minäkin luulen, että kai se on ihan sama, missä sitä treenaa, kunhan intoa on. Pitemmän päälle laite maksaa itsensä takaisin, kun esim. vertaa siihen, että maksaa salimaksun joka kerta.
Ja, mikäs siinä, jos itsellä intoa piisaa ja jaksaa treenata myös kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573