Haku päällä

nanna26

Minkäslaisia kokemuksia teillä on tuosta Kurikan Haku Päällä tapahtumasta?

4

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää hyvinkin tavalliselta kesätapahtumalta.

    • Pari vuotta tuossa on tullut jahkailtua sinne menoa, mut tänäkin vuonna tulee jäämään väliin.

    • Ikisnkku M

      Katsoin nettisivuja, aika huonot, niin siellä näyttäisi olevan jotain rintanappijuttuja niin tuli vaan siitä mieleen että kuinkahan nolao olisi kun päivän heiluisi siellä vihreä nappi rinnassa eikä kukaan kiinostuisi niin monennenkohan kaljan jälkeen illalla siellä paikallisessa sitten vaivihkaa ottaisi sen napin pois ja sujauttaisi taskuun piiloon? Masentaisikohan? Toinen skenaario olisi se kun sen napin kanssa menisit ja naiset jotka eivät kiinnosta pätkääkään tulisivat ahdistelemaan ja kertomaan pikkupäissään pikkutuhmia vitsejä ja vaikka napin piilottaisit ne silti jahtaisivat.Ehkä tuo ensinmmäinen vaihtoehto olisi kuitenkin parempi noista.

    • arska861

      Itse kurikkalaisena voin sanoa, että tuntuu suorastaan hämmentävältä että paikassa, jossa on vain 10000 asukasta ja jossa ei koskaan juuri tapahdu mitään, niin kadut on ihan täynnä ihmisiä. Tervetuloa vaan kattomaan! Ei välttis tartte mennä ees tapahtumaan, että löytää kumppanin. Silloin kun itsekkin olin vielä varattu, niin tuolta mä sen kumppanin löysin. Tosin ihan puistosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe