Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kari Illman

Ostaja

Onko Kartsa enää alalla? Onko hänen kauttaan kukaan tuonut autoa?

16

9281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      Jos haluat ruuvatun auton haeppa Kartsa käsiisi.

    • että

      kari jäi ilman

      • toinen ostaja

        Kaksi autoa oon hommannut hänen avustuksellaan,ei moittimista.Myös kustannukset pysyivät hanskassa.
        Lähinnä kilpailijat tuntuvat heittävän jatkuvasti lokaa,alalla lienee närää palkkioden tasosta ja siitä kuka on suurin ja kaunein.Kari otti hommasta 150e kun kilpailijan taksa oli 600e.


    • Hanski 36

      Kari on ollut minulle korvaamaton apu autonosto reissuilla saksassa.Autot jotka olen hänen kanssaan ostanut on ollut ihan kunnollisia.hänellä on tietämystä paikoista joihin ei kannata mennä ollenkaan eli niistä löytyy niitä ruuvattuja malleja.Yleensä kun ostaa autoa kannattaa tuote katsoa kunnolla ettei sitten suomessa tarvitse alkaa itkeä ihan turhasta.Eli suosittelen Kari Illmannia todella eikä palkkiokaan ole kovin kova,sanoisin jopa että edullinen.

    • Auton hakenut

      Kyllähän nuo karin haukkujat tulee kilpailevista piireistä, se on selvä. Kokemuksesta voin sanoa, että kari on ammattilainen, tekee vain sen mitä tarvitsee, ei yhtään muuta. Tietämättömältä voi näyttää oudolta, kun hommat tapahtuu niin nopeasti, että on joku peli menossa.

      Mutta sellaista se on alalla kuin alalla, kun ammattilainen tekee hommaa, tietämättömät ei ymmärrä missä mennään ja vetävät vääriä johtopäätöksiä. (itse olen alalla, jossa vastaanottaja ei tiedä useinkaan missä mennään, me vaan sitä rauhoitellaan, koska lopputulos on kuitenkin hänelle paras mahdollinen, ei me selitellä, vastaanottaja menisi vaan yhä enemmän sekaisin, ja jopa kieltäistyis koko systeemistä.


      Minulle kari sai ainakin hinnan tingattua oikein mukavasti, (uskon että itse ei olisi saanut). 500 e alennusta,(ei kuulemma onnistu joka kaupassa, siis ei vaki sääntö.) Veloitus karilta oli oikein kohtuullinen, 150 e. Eli jäin plussalle, auton sain valita itse, kuljetti vain minua ei liikkeissä. Avusti rekisteröinnissä, ja sitten vasta puuttui peliin kun hyvän yksilön löysin. Jos olisin vuokrannut auton, olisi tullut kalliimmmaksi ja todennäköisesti ei olisi saanut tingattua auton hintaa, enkä olisi osannut kyseiseen autoliikkeeseen.

      t. tyytyväinen tuontiauton omistaja.

      • huruukko

        Kyllä hampurin alueella on muutakin nuoltavaa kuin Ilman.


      • vai tinki ??

        tinkiminen jäi kyllä aivan omalle vastuulle.
        kysyin nimittäin kauppahetkellä suomeksi K.I:ltä
        että onkohan siinä yhtään tinkivaraa niin tämä sanoin että "Siitä saat itse selvitä ja voithan sinä koittaa" no koitinhan minä tietenkin ja sain
        omilla puhelahjoilla 800 euroo bemarin hinnasta pois.
        vähän oli tyly kommentti mieheltä kun tilanne oli niin siinä päällä ja kuvittelin että hän auttaisi ihan kaikessa enkä ehtinyt siihen valmistautua.


      • karavan

        kari oli luotettava kaikki mitä sovittiin piti paikkansa


    • Pilu ukkoon !

      petyin siihen että mies edusti mielestäni enemmän autojoppareita kun konsultoinnista maksavaa tilaajaa. selvästi näkyi että raha vedettiin molemmilta osapuolilta, siis myyjältä ja ostajalta.
      tee mielummin niin että sovit liikkeessä kaupanehdoksi paperit kuntoon. Autoliikket löydät ilman "Piluakin"
      ps. Illamnin auton rekkari = PILU-.....
      jos ei ole sitä mennyt jo vaihtamaan.

      • Hanski 36...

        Kari Illman vie juuri sellaisiin paikkoihin kuin itse haluat.Mutta jos olet peräkammaripoikia pysy kotonasi,kiukuttaa tuommoinen jälkeen päin itkeminen.Ainakin minulle Kari on yrittänyt tinkiä ja on onnistunutkin siinä ihan kivasti,tosin osaan itsekin saksaa jotenkin.Aina kun matkalle lähdet kannattaa suunnitella etukäteen mitä sieltä haluat ja kertoa Karille toiveesi siten kaikki onnistuu parhaiten ja voit vaikka löytääkin toiveittesi auton.Onhan se niin että Karinkin pitää elää siellä saksassa eikä eläminen ole sielläkään ilmaista...


      • asiaaaaa
        Hanski 36... kirjoitti:

        Kari Illman vie juuri sellaisiin paikkoihin kuin itse haluat.Mutta jos olet peräkammaripoikia pysy kotonasi,kiukuttaa tuommoinen jälkeen päin itkeminen.Ainakin minulle Kari on yrittänyt tinkiä ja on onnistunutkin siinä ihan kivasti,tosin osaan itsekin saksaa jotenkin.Aina kun matkalle lähdet kannattaa suunnitella etukäteen mitä sieltä haluat ja kertoa Karille toiveesi siten kaikki onnistuu parhaiten ja voit vaikka löytääkin toiveittesi auton.Onhan se niin että Karinkin pitää elää siellä saksassa eikä eläminen ole sielläkään ilmaista...

        fraasi "pitää elää" on kielletty näillä palstoilla.
        syy: TOTTA HELVETISSÄ KAIKKIEN PITÄÄ ELÄÄ!!!


    • kari fan club

      huutakaa kaikki HEI HEI HEI!! ELÄKÖÖN KARI!!!

      fab club sivut:
      www.kari.de

      • itse !

        ongelmia on selvästi ollut, monessakin tapauksessa.


    • Myyjä

      Ainahan myyjä höynäyttää, jos ostaja niin tyhmä, että antaa höynäyttää.

      Ei sellaista myyjää ole olemassakaan, joka ei käyttäisi tilaisuutta hyväksi, ja HÖYNÄYTTÄISI kun lammas asiakkaana. Viisas ostaja ei mene vipuun, eikä hänen tarvitse jälkeenpäin harmitella huonoja kauppoja.

      Jos ostaja on helppo, saa häneltä helposti rahat pois. Esim. meillä stokkalla höynäytetään päivittäin useaa sataa ihmistä:-))

    • Kekkoslovakia

      Miksi jobbaria tarvitaan EU-maassa?

      • soumalainen sinne

        yksinään karvakäsien häkkeihin. Hyvä jos hengissä selviää. Rahan meno on vielä pieni paha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe