Kävinpä taas Kauhavalla!
Arvatkaapas mitä tapahtui? Menimme Kahvila-Konditoria Hanna-Tätiin ja kello oli noin varttia vaille neljä. Emme siinä vaiheessa huomanneet katsoa (kun ovi oli auki) että kahvila menee neljältä kiinni. Halusimme syödä jotain suolaista ja salaattina oli jäljellä vielä vain kanasalaattia ja minä en syö kanaa. YSTÄVÄLLINEN myyjä sanoi että kyllä hän voi tehdä meille lohisalaatit ja niin hän teki. Kun huomasin että kahvila menee kohta kiinni niin hän YSTÄVÄLLISESTI ilmoitti että syökää aivan rauhassa kun hänellä on kaikenlaista puuhaa siinä. Joimme myös kahvit ihanan leivoksen kera ja hän TARJOSI lisää kahvia kun sitä jäi pannuun. Söimme siis vasta valmistetut lohisalaatit, NAM, patongin kera ja kahvit ja poistuimme sieltä 15 yli neljä ja myyjä oli edelleen YSTÄVÄLLINEN. HIENOA ASIAKASPALVELUA!
Tiedän missä käyn tästä lähtien kahvilla kun tulen Kanta-Kauhavalle. KIITOS!
Kahvila-Konditoria Hanna-Täti
10
3699
Vastaukset
- kesävieras
On kyllä todella erinomainen paikka, hyvä palvelu ja ihanat ruuat! :)
- Huhmar
Hanna-täti on Kauhavan paras ja mukavin kahvila :)
Ihanat tuotteet, ja aina, hyvä palvelu !
Kiva että tykkäsit; niin moni muukin ! - Kakku
Hyvät tarjoilut, siistiä ja ystävällistä ja kauniita tuotteita tilauksestakin:)
- aikanaan
Täti on valitettavasti jokseenkin kieroutunut jos haluaa palvelua aina sulkemisajan jälkeen!
- wryn
Taidat itse olla aika kieroutunut kun haluat palvelua aina sulkemisajan jälkeen
- kysyn vain
Mitähän tämä on suomeksi?
- Leipuri limppu
Nimimerkki "aikanaan" on tainnu epäonnistua konditoria-alalla
ja lietsoo täällä katkeruuttaan. Ei kannata hänen antaa pilata
näin muuten hyvää palstaa. - Keski-Suomen täti
Nimimerkille aikanaan: en halunut/pyytänyt palvelua sulkemisajan jälkeen enkä edes ennen sitä vaan kyllä tämä ystävällinen myyjä itse sitä tarjosi. Ja se että poistuimme vasta vartin yli neljä johtui pelkästään siitä syystä että saimme ne ihanat salaatit vähän ennen neljää (emme vaatineet niitä vaan myyjä itse ehdotti että hän voi tehdä ne) ja ei salaattiannosta patonkineen voi syödä viidessä minuutissa. Myöskin jos ymmärsit lukemaasi niin myyjä itse sanoi että syökää rauhassa ja tarjosi vielä lisää kahvia ilmaiseksi kun sitä oli vielä pannussa.
Ehkä sitten olen hieman kieroutunut kun kehun täällä HYVÄÄ palvelua ja olen käynyt tämän jälkeenkin aina Kauhavalla käydessämme ko. kahvilassa ( nyt tiedän ja muistan aukioloajatkin ). Ja tulen käymäänkin, kesällä taas seuraavan kerran :-)- joopajoo ja juupajuu
Lässyn lässyn
- Leipuri limppu
joopajoo ja juupajuu kirjoitti:
Lässyn lässyn
Älä Keski-Suomen täti enää kirjoita tälle palstalle, tämä ei
ole sinunlaisiasi fiksuja ihmisiä varten. Kuten huomaat
täällä teilataan kaikki positiivinen. Muutama työtävieroksuva
jolla on aikaa pitää yrittää munata koko alueen ihmiset.
Kiitoksia sulle hyvistä kommenteista ja nyt....katsotaan
kommentteja jotka tulevat samalta henkilöltä eri nimi-
merkeillä. Sehän täällä on tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3802968Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201599Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481390Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan171215Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa591068Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta291040En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82983- 81975
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo153939Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar206864