Eikö kenellekkään naiselle kelpaa 22 vuotias mukiinmenevä mies pääkaupunkiseudulta?
Etsitään tyttöystävää!
6
755
Vastaukset
- no ei
no siis ei tarkottaa ei!! EIIIIIIIIIII!!!!
- kaisa25
niin miksi sen mukiin pitää mennä? Outoa!!!
- bongo
aika säälittävää suoraansanoen. lähde siitä koneen luota sinne pääkaupungille, josko sieltä vaikka löytyis!
et kai tosissasi usko että joku vastaa tuohon viestiisi "kyllä, täällä minä olen!"
hankkiudu edes johonkin seuranhakupalstoille jos et muuten saa aikaiseksi.
- 22v.
Meen vetää viinaa ja sitten kirjoitan teille umpikännissä
- -moona-
juuh. Asioilla yleensä tahtoo olla monta puolta..
Kaipa sitä tätäkin kautta voi yrittää löytää "elämänsä naisen" oikeestaan ihan samanlailla kuin jostain muualtakin.
Kaikki ei vaan löydä sitä ihan niin helpolla kun toiset.
Tosin ehkä helpompiakin tapoja ois..??
Kaikkea kannattaa silti kokeilla...ehkä itekin oon joskus täällä ettimässä "elämäni miestä" heh heh, mut onnea yritykselle...kaikesta huolimatta..
- faitteri...
Noh jos sä mukiin menevät olisit ni tuskin täältä hakisit seuraa... Veikkaan sun olevan 16v pikku kundi,joka plärää netin ääressä joka ilta ja omistaa pullon pohjan paksuset silmälasit... Hei HALOO!!! Ei netistä mitään naisia yms yms löydä! Sun pitää oikeesti lähtee ulos sun kopista ja alkaa kattelee ympärilles! Kelaa nyt! Luuletko tosiaan et sun elämän nainen on vahtimas sun ilmotuksia täälä...?!! En tajua! Ite oon tällä hetkellä ulkomailla komennuksella, ja vahingossa eksyin tänne sivuille... Ja mitä nään....? RUINATAAN GIMMA KAMUA TÄÄLTÄ!!!! RYHDISTÄYDY!!!!! JA KELAA ELÄMÄÄS!!!! Mutta minkäs teet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955