Millainen naisvartalo on miesten mieleen?

Nainen.

Millaisista naisvartaloista te miehet pidätte?

Olen käsittänyt, että miehet pitävät yleisesti eniten pienistä ja siroista naisista, joilla on tiimalasivartalo. Esimerkkinä: http://www.standard.co.uk/showbiz/article7200584.ece/ALTERNATES/w460/Scarlett Johansson

Y-mallisen vartalon omaavat naiset taas ovat vähiten pidettyjä leveine hartioineen (joskin joillain heistä on suuret rinnat) ja kapeine lantioineen. Esimerkinä: http://3.bp.blogspot.com/-upva1-eOO_M/Tel7r94_eDI/AAAAAAAAPYQ/RGBttzDWFHc/s1600/article-1393690-0C5F797D00000578-209_634x638.jpg

50

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

      Vai olenko käsityksineni aivan väärässä?

      • Dino Rex

      • Jusjust

        Suurelta osin taidat olla väärässä.. eka, ylin kuva kropaltaan kuvaa aika hyvin itseäni ja täten "poikamainen vartalo" ;) jota ei terve mies voi himoita.. tätä kuullut tarpeeksi ns.parempien muodokkaiden naisten suusta, livenäkin riittävästi..

        Ok, rinnat voi olla puol kuppia pienemmät kuin tuolla skarletilla :D voivoi sentään.. esim. eilen illalla (jopa piti olla parempitasoinen rafla) ukon kanssa ollessa yksillä leffan jälkeen tuli nainen, muodokas juu, ihmettelemään mikä vaivaa suomalaista miestä, kun pitää tyytyä poikiin.. jep. - oltu aviossa 8 vuotta..


      • 5 + 16
        Jusjust kirjoitti:

        Suurelta osin taidat olla väärässä.. eka, ylin kuva kropaltaan kuvaa aika hyvin itseäni ja täten "poikamainen vartalo" ;) jota ei terve mies voi himoita.. tätä kuullut tarpeeksi ns.parempien muodokkaiden naisten suusta, livenäkin riittävästi..

        Ok, rinnat voi olla puol kuppia pienemmät kuin tuolla skarletilla :D voivoi sentään.. esim. eilen illalla (jopa piti olla parempitasoinen rafla) ukon kanssa ollessa yksillä leffan jälkeen tuli nainen, muodokas juu, ihmettelemään mikä vaivaa suomalaista miestä, kun pitää tyytyä poikiin.. jep. - oltu aviossa 8 vuotta..

        Ei luoja, kai mä sitten vaan olen homo ja vielä pedofiilikin kun pidän poikamaisista vartaloista. = / Onneksi meitä on kyllä miljoonia muitakin eikä minuakaan ole vielä epäilty mistään.


      • onneksi olkoon! :)
        5 + 16 kirjoitti:

        Ei luoja, kai mä sitten vaan olen homo ja vielä pedofiilikin kun pidän poikamaisista vartaloista. = / Onneksi meitä on kyllä miljoonia muitakin eikä minuakaan ole vielä epäilty mistään.

        Saiko tämän viestin lukeminen oivaltamaan, että "olen homo ja vielä pedofiilikin kun pidän poikamaisista vartaloista"? Onnittelut kaapista pääsemisestä sinulle mutta toivottavasti opit kontrolloimaan nämä pedofiiliset taipumuksesi.


    • boda Ari

      Kumpikaan noista ei hirveesti kyl sytytä. Yleisesti ottaen pidän varmastikin keskivertomiestä enemmän lihaksikkaista naisista. Nimenomaan leveät hartiat ja lihaksikkaat kädet ovat todella seksikkäät, samoin kuin lihaksikkaat reidet ja pohkeet.

    • se riippuu

      Mistä nuo tiedot ovat? Makuja on monia. Ei kannata hirttäytyä siihen, että jokin tietty tyyppi olisi "oikea" ja parempi kuin muut. Kyse on vain ulkokuoresta.

      • Nainen.

        Tiedot perustuu ihan omaan empiiriseen tutkimukseen, jossa olen huomannut että pienikokoiset tiimalasivartaloiset naiset ovat ehdottomasti halutuimpia, joskin hajontaa toki jonkin verran on. Tämän vuoksi jäinkin miettimään, että pitääkö tämä todellakin yleisestikin paikkansa. :D


      • lifemocker
        Nainen. kirjoitti:

        Tiedot perustuu ihan omaan empiiriseen tutkimukseen, jossa olen huomannut että pienikokoiset tiimalasivartaloiset naiset ovat ehdottomasti halutuimpia, joskin hajontaa toki jonkin verran on. Tämän vuoksi jäinkin miettimään, että pitääkö tämä todellakin yleisestikin paikkansa. :D

        mies ottaa sen NORMAALIvartaloisen naisen minkä sattuu saamaan (eli minkä kanssa synkkaa hyvin)


      • Normaali
        lifemocker kirjoitti:

        mies ottaa sen NORMAALIvartaloisen naisen minkä sattuu saamaan (eli minkä kanssa synkkaa hyvin)

        Normaali on kiehtova käsite. Mikä on normaali siulle? :D


      • Dino Rex
        Nainen. kirjoitti:

        Tiedot perustuu ihan omaan empiiriseen tutkimukseen, jossa olen huomannut että pienikokoiset tiimalasivartaloiset naiset ovat ehdottomasti halutuimpia, joskin hajontaa toki jonkin verran on. Tämän vuoksi jäinkin miettimään, että pitääkö tämä todellakin yleisestikin paikkansa. :D

        On se totta, mutta onhan niillä kasvoilla, tisseillä ja pepullakin merkitystä kun naisen ulkonäköä arvioidaan. Ei kannata vetää pelkästä tiimalasivartalosta liikaa johtopäätöksiä.


      • lifemocker
        Normaali kirjoitti:

        Normaali on kiehtova käsite. Mikä on normaali siulle? :D

        ei ole läskiä


      • ukgjkgjkgjk
        lifemocker kirjoitti:

        ei ole läskiä

        Läskiä nyt on melkein kaikilla kehonrakentajia kisakaudella lukuunottamatta, kenellä enemmän, kenellä vähemmän... Itse asias monella vaatteet päällä hoikan näköselläkin saattaa olla melko paljonkin läskiä


      • Timmilasi paras!
        Nainen. kirjoitti:

        Tiedot perustuu ihan omaan empiiriseen tutkimukseen, jossa olen huomannut että pienikokoiset tiimalasivartaloiset naiset ovat ehdottomasti halutuimpia, joskin hajontaa toki jonkin verran on. Tämän vuoksi jäinkin miettimään, että pitääkö tämä todellakin yleisestikin paikkansa. :D

        No voin varmasti vastata, ettei pidä paikkaansa. Et voi olla noin typerä, että edes kuvittelisit "empiirisen tutkimuksesi" kuvaavan jotenkin yleista ja yhteistä mieltymystä naisvartaloihin.

        Pieni on varmasti kaunista mutta esim. minä hyvännäköinen, -kokoinen ja fiksu en pidä pienistä naisista vaan enemmänkin kakkosvaihtoehdon naisista, jolla on upea vartalo, aivan sama miksi kirjaimeksi sen naiset luokittelevat koska me miehethän emme luokittele vaan yleensä toisille kateelliset naiset sen tekevät.


      • kalestäite

        Aika pitkälti se tyyppi vaikuttais olevan toi Dinon mainostama kympin nainen.


      • heikkifemma
        lifemocker kirjoitti:

        ei ole läskiä

        niin paljon laskia nykysin. se ettei oo laskii on epanormaalia nykysin.


      • lifemocker
        heikkifemma kirjoitti:

        niin paljon laskia nykysin. se ettei oo laskii on epanormaalia nykysin.

        lihava ei ole "normaaliruumiinrakenne"


    • sjfwehgeiorh

      Porrasperä ja iso takakontti näyttää olevan miesten mieleen :P

    • Mies11

      Tiimalasi ehdottomasti, posliinilla viivapillulla.

    • m 22
    • 15+13
      • Siinä on kyl hyvännäkönen nainen :)


      • harvinaiset halut

      • ranskanspanieli

        Huhu, näyttää hyvältä, ainoastaan kasvot ei oikein miellytä. Mistäs tälläisiä?


      • ranskanspanieli
        ranskanspanieli kirjoitti:

        Huhu, näyttää hyvältä, ainoastaan kasvot ei oikein miellytä. Mistäs tälläisiä?

        Itse asiassa ilman laseja kyseinen leidi on ihan hyvännäköinen. Kylläpä lasit muutti.


      • 56+97

        kaunis...


    • 7j hrvedse

      Y- vartalo on paras, mut ton kuvan nainen on aika karsee

    • yhvgtyyyjbvgjuujnhj

      Liian luikkuja nuo, lyhyt tiimalasin mallinen on meikän makuun.

    • Tää olis hyvä

      Kauniit kasvot ovat vartaloa tärkeämmät mutta kropasta sanoisin että hieman lihaksikkuutta, pitkät raajat, kookkaat tissit, erottuva vyötärö mutta ei leveää lantioita, kiitos. Pylly pienehkö mutta pyöreä.

      • Lantio

        Ei tuollaista olekaan. Lantion täytyy olla jonkin verran leveä, jotta vyötärö erottuu, muuten on tasapaksu.


      • Ladon ovi
        Lantio kirjoitti:

        Ei tuollaista olekaan. Lantion täytyy olla jonkin verran leveä, jotta vyötärö erottuu, muuten on tasapaksu.

        Tarkotti varmaan jotain hehtaaripersettä?


    • Hetero Sika

      Ihannevartalo riippuu maasta, maanosasta ja kulttuurista, sekä miehen elämäntavoista, tottumuksista ja mieltymyksistä.

      Jos puhutaan hyväkuntoisesta, itsevarmasta ja perversoitumattomia mieltymysiä
      (eli ei ole saanut vääriä kauneusihanteita pornosta, mallimaailmasta tai Hollywoodista) omaavasta itsenäisestä länsimaalaisesta mieshenkilöstä, niin suurimmalle osalle paras kroppa on:

      Pituus 163-172, hoikka ja kiinteä, muttei vahvasti erottuvia lihaksia, paitsi pepussa ja jaloissa ei haittaa

      Hieman normaalia isommat rinnat, joissa tärkeintä on kiinteys ja muoto.
      Naiselliset hartiat ja muutkin yläkropan lihakset (eli pienet lihakset).
      Erittäin kapea vyötärö, muttei kuitenkaan ihan överi.
      Leveä lantio ja iso, pyöreä ja kiinteä peppu.
      Lihaksikkaat ja pitkähköt jalat ja sääret.

    • Karua Totuutta

      Persoonallisuus tekee vaikutuksen vartalon ja kasvojen lisäksi.

      Itse havahdun jos vastaan tulee nainen jolla on lantioita, kapea vyötärö ja C-kuppi.
      Painoa saa olla 60kg-75kg. Tuolla painolla saa jo naisellisen vartalon joka ei tuulessa kaadu. Olen myös ns. peppumiehiä, hyvin muodostunut takamus täydentää kokonaisuuden.

    • slkgjkjdfkbjdk

      Sanoisin että keskipituinen, ei lyhyt muttei kauhea amazonikaan, hoikan kaarevat linjat muttei ihan langanlaihakaan, terhakkaan terävät rinnat mutta ei hirveän isot, sellainen sopusuhtaisen kapeahkon sutjakan linjakas :D
      Ei ainakaan kovin lihaksikas, siron hoikat kädet ja jalat on minusta kauniimmat.

    • D.A.H

      Miesten mieleen on iso takamus, mieluiten isot tissit ja kauniit kasvot. Yksinkertaista.

      • fvefvnefov

        Ei ei ei, suht pieni tai keskikokonen peppu, keskikokoset tissit ja lihaksikas kroppa on ideaali


    • näinonvaionko

      165cm suurinpiirtein, pieni pömppömaha (semmonen luonnollinen mikä kertyy), lihaksikkaat reidet ja takapuoli, suht pitkät sääret. Pelkkä ajatuskin tuollaisesta vartalosta saa viisarin värähtämään.

      • Persjalkamaassa

        Pitkät sääret 165-senttisellä? Ei ole mahdollinen kombi.


      • Pitkäsääri!
        Persjalkamaassa kirjoitti:

        Pitkät sääret 165-senttisellä? Ei ole mahdollinen kombi.

        On todellakin. Olen 166 pitkä ja minulla on kauniit, hyvänmuotoiset ja pitkät sääret. Voin pitää minihametta korottomien saappaiden tai kenkien kanssa ja hyvältä näyttää.


    • thehk

      www.standard.co.uk/showbiz/article7200584.ece/ALTERNATES/w460/Scarlett Johansson
      Tämä on kaunis vartalo.

      • Scarlet is not prett

        Juu, pään kun vielä vaihtais.


      • tiimalasi paras
        Scarlet is not prett kirjoitti:

        Juu, pään kun vielä vaihtais.

        Tosi kaunis pää myös. Kyllä mies haluaa tiimalasin muotoisen naisen.


    • miehet34664

      Sillä on muuten korsetti tuossa

      • höh pöh

        Niinpä on. En tajunnut aluksi.


    • hahaa94

      Korsetilla saa kyllä superkuuman vartalon

    • Nyt täytyy sanoa kyllä että aika harva mies tai edes nainen tunnistaa onko vartalo tiimalasi vai ei. Kun klikkaa nopeasti noita kuvia edestakaisin niin en edes huomaa mitään suurta eroa noilla vartaloilla. Höh. Kaikkea me ihmiset mietitäänkin.

    • 39M

      Pehmeys on parhautta!
      On miltei liian viehättävää kun nainen ei salaile upeita muotojaan :)
      Summittaisesti 165/75 on tänän makuun. Jo hyvän aikaa ehtinyt ihastella heitä ja joskus saan haluamani

    • Näillä mennään

      Sanoisin, että 155-165 cm ja 75-95 kg. Rinnat välillä b-d. Pyöreät kasvot ja isohko peppu sekä leveä lantio tietysti plussaa. Mieluiten savuton ja lähes alkoton sekä alle 35-vuotias. Taitaa olla mahdoton yhtälö löydettäväksi.

    • Mies 195 cm

      Olen iso mies ja pidän juurikin pienistä ja siroista naisista. Ennemmin laihoista kuin runsaista. Ihannepituus ehkä 150-165 cm. BMI jossain 17...19 nurkilla.

      Lihaksikas peppu ja treenatut jalat ovat eduksi. Rinnat voivat olla pienetkin. Isot silmät, hyvä poskipäät, runsaat suudeltavat huulet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe