Liian iso pää?!

Iso Pää

Minulla on kuulemma iso pää! Näin sanovat kaverit ja yksi tuntematon tyyppikin kun tuli sanasota.

Olen sen itsekin huomannut. Ja esim. monikaan lippis ei mahdu päähäni, vaan pitää aina olla sitä suurinta mahdollista kokoa.

Olen tämän huomannut myös kuvistani ihan lapsena, jolloin vielä konttasin. Kyselin äidiltäni tästä, että oliko esim. neuvolassa tästä puhetta, niin väittää, että ei ollut ja äitini sanoo vain, että ei minulla ole isoa päätä. Näinhän ne äidit aina tekee!

Olen 20v mies.

10

4659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtuu tietoa

Rakas taivaan isä, anna tämän olla läppä. Jos ei ole, niin pyydä äiteeltäs neuvolakortit niin voit itse todeta, oliko pääs pienempänä keskimääräistä isompi. Mutta josko onkin, niin mitä ajattelit, että asialle pitäs tehdä?

Joillain ihmisillä on ihan sairaan pitkä, ulkoneva leuka tai nenä ja nekin kestää itseään. Suosittelen, et ajattelet vaikka väkisin ihan mitä tahansa muuta kuin sun pään kokoa. Oikeesti. Ja lippikset tulee pienikokoisten ja pienipäisten kansojen kätösistä, ei niitä ole mitotettu meidän pohjolan karpaasien mukaan. Made in Taiwan yms.

• oma on pää

Sinulla on kai sitten isot aivot ja päässä pitämistä.

• niksipirkka neuvo

Sinun kannattaa hankkia isot lihakset ja leveät hartiat, niin pää ei näytä suhteessa niin isolta.

• Iso Pää

Eli puntillako tässä pitää alkaa käymään ja bodariksi ruveta?!?

• Mahtuu tietoa

No älä nyt ota vakavasti tuota kommenttia. Nimim. Niksipirkka tarkoittaa, että vesimeloni tikun päässä näyttää isolta, mut tynnyrin päällä pieneltä. Mä todella toivon, että lakkaat asian vatvomisen vaikka vaikeelta tuntuiskin.

Mun mies esimerkiksi on todella pienipäinen, näyttää sarjan Amerikan Dad avaruusoliolta. Mut on yks lysti minkä kokoinen ihmisen pää on, kun se mikä loppupeleissä jotain merkitsee, on se millanen ihminen luonteeltaan on. Ehkä se salitreeni ei olis siinä mielessä huono idea, et jos sun itseluottamus siinä ohessa paranis.

Kato jos on kovin herkkä koskien omaa olemusta ja ulkonäköä, niin ajatukset rupee aina vaan enempi pyörimään sen ympärillä, mitäköhän muut musta ajattelee. Ja usko pois, muiden ajatuksille sä et voi mitään mut omille voit. On mullekin sanottu, et on ahteri kuin lehmällä, mut se on sanojan mielipide. Mitä ihmettä se mulle kuuluu, mitä mieltä joku on mun jostain ruumiinosasta? Kerro mulle, miks pitäis välittää?

• niksipirkka neuvo

No joo, en ollut ihan tosisssani tuossa kommentissa. Mutta niissä isoissa lihaksissa olisi se hyvä puoli, että kukaan ei enää uskalla tulla sanomaan, että sulla on iso pää. Ja jos tulee, niin voit vetää niitä turpaan.

• elämä on

Mullakin on iso pää ja pipoa en löydä, kun eivät mahdu.

Olen nainen.

Kukaan muu ei ole sitä huomannut, mutta itse huomaan pipokaupassa.

Neuvolakortissa olen terve.

Ihmisillä nyt vaan on erikokoisia päitä.

• Mahtuu....

Juuri näin Niksipirkka. Ei mun miehellekään ole kukaan sanonut, et jumankauta miten pieni pää. Hemmetin iso mies ja leveät hartiat, että varmaan monelle on tullut mieleen mut tajunnut pitää suunsa kiinni.

Mut näinhän se on, et murrosiässä sitä on herkimmillään jos ulkonäöstä huomautetaan, parikymppisenä jo vähän helpottaa ja 30-40 vuotiaana on jo yleensä tärkeämmät asiat mielessä. Sanon tärkeämmät, kun takamuksen, pään tai nenän koko ei todellakaan ole tärkeitä asioita.

• Anonyymi

Siis itselläni on kanssa iso pää 56cm ja olen 12v tyttö isälläni on 59cm

• Anonyymi

Ahaa, nyt tajuankin miksi ensaa mitään pipoa tai muutakaan lakkia korville. Olin aina luullut että minulla on liian isot korvat . Ne on ainakin puolen pään kokoiset. Toinen vaihtoehto on tietysti että pää onkin liian pieni. Mistä saan selville kumpi ongwelma minulla on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe