Pukeudutko helteellä tyylikkäästi?

Vai oletko tyypillinen

35

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuule kiinnosta

homojen pukeutumisvinkit. Minä kuljen ilman paitaa, jos mua huvittaa ja se ei kuulu kenellekään.

• 17+19

kuljen ilman paitaa, kesä on ainut mahdollisuus esitellä julkisesti lihaksiani naisille, lihaksia jotka olen hankkinut kovalla työllä kuntosalilla. Rääpäleet ja läskimahat pitäkööt paidan päällä

• Junttimaista on
        17+19 kirjoitti:

kuljen ilman paitaa, kesä on ainut mahdollisuus esitellä julkisesti lihaksiani naisille, lihaksia jotka olen hankkinut kovalla työllä kuntosalilla. Rääpäleet ja läskimahat pitäkööt paidan päällä

Ei sillä ole väliä oletko lihaksikas vai et. Kaupungilla ilman paitaa kulkeminen on uskomattoman junttimaista wt-käytöstä. On minullakin lihaksia, mutta eipä tulisi mieleenkään olla puolialasti jossain terassilla tai kaupassa. Mautonta.

• ogerjeh

tiesit kai että naiset ei katsele juurikaan puolialastomia miehiä sillä silmällä, mutta homot kyllä?

• 17+19 kirjoitti:

Kaupungilla ilman paitaa kulkeminen on AINA junttimaista. Olipa minkälainen Schwarzzeneggeri tahansa...

• atm aina.

En osaa pukeutua. Olen kai juntti. shortsit, sandaalit ja t-paita on mun vakio vaatetus kesällä.

• Pukeudun melko normaalisti ja hyvän maun mukaisesti. Tänään ylläni on Seppälästä ostettu melko kirkkaan sininen t-paita, tummansiniset farkut ja mustat tekonahkakengät.

Viikonloppuna kun menin kaupungille, minulla oli vaalean beiget housut, puhdas kirkkaanvalkoinen t-paita v:n muotoisella kaula-aukolla sekä mustat tennarit. Pidän myös lyhythihaisia kauluspaitoja ja pikeepaitoja kesäisin.

Ei tulisi mieleenkään mennä ilman paitaa muualle kuin uimaan. Myös kaikki Suomileijona-, Duudsonit-, Karjala- yms. junttipaidat kierrän kaukaa.

• Ohoh!

Beiget housut? V-kaula-aukko? Tekonahkaiset kengät? Tennarit?

Miten sinä aiot pukeutua eläkeläisenä, kun jo nyt tyylisi on kustaankartanolainen?

• Hans Börje Explosion

Käytän helteelläkin räjähtäviä kauluspaitoja.

• Hmmmmm.

HOMO!

• Ätämi

En minäkään tiedä pukeutumisesta mitään. T-paita ja shortsit on myös minun pukeutumistyylini kesällä. En paljon jaksa pukeutumisesta välittää kun se ei vielä yksistään auta seuran löytämisessä vaikka osaiskin pukeutua viimeisenpäälle muodikkaasti.

• hevari.

Pukeudun nahkarotsiin, mustiin farkkuihin ja bootseihin.
      Eli voisi sanoa, että olen tyylikäs.

• lottamari<3

"Sykön mukaan helteellä ei pitäisi pukeutua tiukkaan urheilupaitaan vaan löysään ja peittävään vaatetukseen"

Just, mikä ihmeen muottiin pukeutuja pitäisi olla, en tajua. Jos joku haluaa sen tiukan topin tai myötäilevän kesäpaidan tai jotain muuta, niin se on minusta sallittua ja oikein ja just näitä kaikkia stailareiden stereotypioita vastaan. Miksi ihmeessä ne haluaa, että kaikki pukeutuu samalla tietyllä tavalla, eikä tajua että pukeutumisessa pitää ottaa huomioon ihmisen persoonallisuus, ruumiinrakenne, ihon väri, yleensä koko habitus, jonka varaan tuo oma tyylipukeutuminen tehdään.

Vapaus pukeutua oman mielen mukaan ja mielialan mukaan. Sitä kesämekkoa ja sandaaleita käsilaukkuineen ei tee mieli koko kesää kanniskella päällä.

• realismus

Ehkä hän tarkoitti sitä, että löysät vaatteet ovat mukavammat helteellä kuin vartalonmyötäiset, sekä peittävä koska auringon vaarallisuus on ollut tunnettu tosiasia jo kymmeniä vuosia.

• Ikisinkku M

Niin no ei kai sitä pakko ole olla jos ei halua, saa näyttää rumalta jos se sopii itselle paremmin mutta harvemmalle varmaan sopii.

IIhan hyvät neuvot, ilmava kauluspaita on oikeasti paljon mukavampi kuin joku tekokuitumakkarankuori. Sen verran pitäisi osata itsekunkin myös ajatella muita että jossain kaupan hedelmätiskillä ilman paitaa pyöriminen saattaa muita inhottaa.

• lottamari<3
        realismus kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti sitä, että löysät vaatteet ovat mukavammat helteellä kuin vartalonmyötäiset, sekä peittävä koska auringon vaarallisuus on ollut tunnettu tosiasia jo kymmeniä vuosia.

Ei tarkoittanut, jos luet koko jutun. Naisille kesämekko, sandaalit ja käteen muotilaukku ja miesten pitää pukeutua pikkutakkiin ja lyhyihin housuihin. Käsilaukku ei estä uv-säteilyä ja 30 asteen helteellä hienosti ja tyylikkäästi pukeutuminen on muutenkin aika hankalaa..tosin kukkamekko on tosi kaunis ja sandaalit, mutta...yleensä tuollainen ylipukeutuminen ja tyylipukeutuminen tarkoituksellisesti ilman spontaanisuutta on jotenkin kovin metrostelua- mitä olen katsellut niin minisortsit on kovasti ollut suosiossa ja hihaton toppi...siis ihan tyypillinen kesähelle asu...

nuo on niin näitä juppimaisterien väkisin vääntämiä muotihölynpölyä, että ei niitä jaksa kukaan enää seurata..vielä kun mies on tuon näköinen itse, niin miettii-

• realismus
        lottamari<3 kirjoitti:

Ei tarkoittanut, jos luet koko jutun. Naisille kesämekko, sandaalit ja käteen muotilaukku ja miesten pitää pukeutua pikkutakkiin ja lyhyihin housuihin. Käsilaukku ei estä uv-säteilyä ja 30 asteen helteellä hienosti ja tyylikkäästi pukeutuminen on muutenkin aika hankalaa..tosin kukkamekko on tosi kaunis ja sandaalit, mutta...yleensä tuollainen ylipukeutuminen ja tyylipukeutuminen tarkoituksellisesti ilman spontaanisuutta on jotenkin kovin metrostelua- mitä olen katsellut niin minisortsit on kovasti ollut suosiossa ja hihaton toppi...siis ihan tyypillinen kesähelle asu...

nuo on niin näitä juppimaisterien väkisin vääntämiä muotihölynpölyä, että ei niitä jaksa kukaan enää seurata..vielä kun mies on tuon näköinen itse, niin miettii-

En tosiaan tullut lukeneeksi juttua. Minusta ihan näppärät ohjeet, liehuva kesämekko on mukava ja sandaaleissa varpaat tuulettuvat mukavasti. Laukkuihin olen hulluna mutta niiden on oltava järkevän kokoisia - mukana täytyy kulkea lukemista, jotain lämmintä ja viinipönikkä.

• ----------------

Helteisillä ilmoilla on mukavaa kun riittää t-paita ja shortsit tai sitten pitkät housut. Ulos on helppo lähteä kun ei tarvitse kuin pujottaa eteisessä helteiden ajan ykkökengät eli varvastossut jalkaan ja on valmis lähtöön. Tuo asukokonaisuus on aivan riittävän hieno lähikaupassa käyntiin.

• thank god im living

in (Etelä-)Espoo. Ja käyn töissä kantakaupungissa. Noilta akseleilta poistuminen edesauttaa altistumista ilmastolle, jossa tämänkin ketjun hellevaatteena t-paita ja shortsit, koska se on mun OIKEUS-tyyppeihin törmäämiseen. Kyse on hyvästä mausta kaupunkipukeutumisessa. Se on osa sivistystä ja urbaania elämää. Onhan sitä oikeus kulkea vaikka navettatakissa lypsyjakkara kainalossa koko kesän. Se vaan ei kuulu kaupunkiin, kuten ei ne urheilushortsit ja t-paidatkaan.

• mäkaupunkilainen

:D ai ei kuulu urheilushortsit ja t-paidat kaupunkiin? Pitääkö kaupunkilaisen matkustaa ulos kaupungista ennen kuin saa vaihtaa t-paitaan?

Ehkä sinä siellä Etelä-Espoossa et ole tajunnut, että täällä kaupungin sykkeessä elävät eivät aina ulos mennessään mene töihin. Täällä pukeudutaan sen mukaan mihin ollaan menossa. Jos mennään vaikka rannalle näin kesäsäällä, niin t-paita ja shortsit on aivan kätevä asukokonaisuus. Ja jos vaikka kotona keittelee kahvia t-paidassa ja huomaa että maito on loppu, niin tuskin sitä varten kannattaa ruveta kauluspaitaan vaihtamaan, että kipaisee kulman takana kaupassa. Ei edes sen varalta että joku etelä-espoolainen sattuisi näkemään sut matkalla. Siinä sulle urbaania elämää.

• vinkkejä
        mäkaupunkilainen kirjoitti:

:D ai ei kuulu urheilushortsit ja t-paidat kaupunkiin? Pitääkö kaupunkilaisen matkustaa ulos kaupungista ennen kuin saa vaihtaa t-paitaan?

Ehkä sinä siellä Etelä-Espoossa et ole tajunnut, että täällä kaupungin sykkeessä elävät eivät aina ulos mennessään mene töihin. Täällä pukeudutaan sen mukaan mihin ollaan menossa. Jos mennään vaikka rannalle näin kesäsäällä, niin t-paita ja shortsit on aivan kätevä asukokonaisuus. Ja jos vaikka kotona keittelee kahvia t-paidassa ja huomaa että maito on loppu, niin tuskin sitä varten kannattaa ruveta kauluspaitaan vaihtamaan, että kipaisee kulman takana kaupassa. Ei edes sen varalta että joku etelä-espoolainen sattuisi näkemään sut matkalla. Siinä sulle urbaania elämää.

http://fashiontrendsmens.com/wp-content/uploads/2011/07/b11f36523a8c3f10_Mens_Summer_Fashion_B1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-oeOVvLyLXlQ/T_0gT6yVylI/AAAAAAAAAMA/lxXPDvH0slc/s1600/men's fashion tips -- summer shirt 4.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-lA3Roy0kWH4/UVFTyoAqi8I/AAAAAAAABYI/hiGFpAjRhNo/s1600/mac-germany-2013-spring-summer-mens-collection-01x.jpg

http://img.scoop.it/h8w8-KJ0GP_cvRrZ6Lk1eTl72eJkfbmt4t8yenImKBVaiQDB_Rd1H6kmuBWtceBJ

• Se mitä kaupunkiin
        mäkaupunkilainen kirjoitti:

kuuluu ei ole jonkun hintin päätettävissä

• Sauna viina perkele

Se on Italiassa vähän eri juttu, pitäkööt VITTU vaikka turkkia päällään koko ajan. Suomessa kesä kestää 2 viikkoa ja pelkästään D-vitamiinin saamiseksi kannattaa heittää liiat vaatteet vittuun. Ja rintakarvoitukseni kätkee kyllä nännit, varsinkin jos sitä vähän kampaa, niin ei tarvitse naisten pelätä että nännini nähdessään kiihottuvat ja heillä reikä herahtaa märäksi ja mehut valuu pitkin reisiä.

• kesätursoke

Suomessa helteitä on yleensä niin vähän, etten kyllä sitä varten aio hankkia useita asuja, joissa olisin tyylikäs. Hellesäällä kun pitää joka päivä pistää kuitenkin vaatekerta pyykkiin, kun hikoilee.

Kesäisin liikun paljon fillarilla. Ei silloin tule puettua kukkamekkoa, vaan ihan sortsit ja t-paita. Kesäistä käsilaukkuakaan ei ole, vaan reppu tai yliolan kesäkassi, joka pysyy hyvin fillaroidessa mukana.

Ainoa moitteeni suomalaisille on se, että kesävaatteiden kooon voisi tarkistaa ajoissa. Turhan paljon näkee liian kireissä vaatteissa olevia. Kireistä shortseista pilkistävä persvako ja lyhythihaisen kauluspaidan pinkeät napit eivät ole kiva näky eivätkä varmaan tunnu kivoilta päälläkään.

• eXHIBITIONISTI

...kuljen kesällä lähes alastomana

• Tyyppi joka itse näyttää 50v mummulta asuste kaulahuiveineen ei ehkä ole, ainakaan mun mielestä, se kaikkein pätevin antamaan tyyli ja pukeutumisvinkkejä. ;D

Itse pukeudun pääasiallisesti aina sään mukaan.
      En ole sortsi-tyyppiä, joten kesälläkin menee päällä hyvin istuvat farkut ja joko ihonmyötäinen T-paita tai hihaton paita.

• Eli olet

tyylitön Suomi-juntti. Case closed.

• Eli olet kirjoitti:

tyylitön Suomi-juntti. Case closed.

Itseasiassa valovuosien päässä mistään "suomi-juntista". ;)

Panostan vaatteisiini (laatuun, istuvuuteen, värien yhteensopivuuteen)) melkoisesti...jopa kesällä. Meikäläisen päällä ei kyllä tule koskaan näkemään mitään random H&M/dressmannin halpis rytkyjä.. ;D

• ätmi

Pukeudun aina farkkuihin ja t-paitaan.

• pulleaheka

Olipa sopiva paikka kertoa mitä näin tänää....

Siis oikeesti tuli mieleen se, että onko sellaisia hellevaatteita, jotka on niiku alusvaatteita.

Näin naisen joka oli pukeutunut kuin pikkutyttö alusvaatteisiin, ei muuta. Ei ollut ketää jolta olisin kysynyt, että oliko sillä pikkuhousuja ollenkaan...

Kaiken huipuksi, se nainen/ tyttö oli ihan kivannäkönenkin.

• junttimenoa

Onpa huomionhakuista. Muualla maailmassa suojataan iho ja pukeudutaan peittävästi, mutta kevyesti, ja täällä sit vaan vedetään puolialasti muka "rohkeana". Ihan junttia.

• pulleaheka
        junttimenoa kirjoitti:

Onpa huomionhakuista. Muualla maailmassa suojataan iho ja pukeudutaan peittävästi, mutta kevyesti, ja täällä sit vaan vedetään puolialasti muka "rohkeana". Ihan junttia.

Nöin tänään ihmisen uudelleen, ja huomasin, että hän oli perheellinen. Ainakin äiti-ihminen Eikä tietyistä merkeistä päätellen aivan PA!

Mutta nyt oli vaatteet päällä, ja todellakin söpö nainen. Rinkuloita en päässyt tarkistamaan.

• Pukeudun kokopitkiin mustiin housuihin ja samaa väriä oleviin t-paitoihin. Kun tähän vielä lisätään hikeni voimakas aromi, niin avot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe