Tanssilavat

-M-

Uskon että minulla olisi vielä mahdollisuuksia löytää kumppani mutta se vaatisi oman sielun ja periaatteiden myymistä halvalla hinnalla. Pitäisi tanssia. Pitäisi opetella askeleet, laittaa suorat housut jalkaan ja tanssittaa neitokaisia parketilla hurmioon. Kuulostaa kamalalta mutta luultavasti se toimisi.

Tanssilavoilla joskus käyneenä tiedän että siellä on viehättäviä naisia, paljon enemmän minuun makuuni kuin jossain baareissa. Itsekin olisin luultavasti hieman kovemmassa kurssissa lavatansseissa luonnon äärellä kuin diskovalojen loisteessa.

Mutta kun tanssi ei vaan kiinnosta vähääkään niin tuntuu jotenkin vilpilliseltä lähteä tuolla mielellä liikkeelle. Pienestä voi olla kiinni tämäkin homma...

25

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm22

      Äitinikin sanoi aikoinaan, että kunnolliset tytöt tykkää jos mies osaa tanssia. En tykkää tanssimisesta, mutta käytiin kaveriporukalla "läpällä" tanssikursseilla ja opeteltiin tanssimaan. Sitten mentiin tanssilavoilla ja sain naisia ihan sänkyynkin asti, vaikka olen kohtalaisen ujo. Toki päätarkoitus ei ollut saada piparia vaan löytää tyttöystävä, ja näissä sänkykumppaneista ei sellaista tullut.

      Olen nyt käynyt noin 5 kertaa tanssimassa, ja täytyy sanoa, että paljon on fiksun oloisia nuoria naisia vähän vanhempien lisäksi.

      En aijo luovuttaa, vaan ehdottelen pojille jo seuraavaa reissua.

      Olen 22-v.

      Otat itseäsikin niskasta kiinni ja menet lavoille, ja lopetat lätinät jostain viltistä.

      • -M-

        Yksi ongelmakohta on se että tansseissa käyvä nainen luultavasti harrastaa tanssimista. En halua olla niiden haukkujen kohde kun nainen jatkossa valittaa että "miksi me ei enää koskaan käydä tansseissa?".

        Sitten hän lähtee yksin, löytää tanssipartnerin jonka kanssa heillä on kipinää, kemiaa ja kolahduksia ja jättää minut. Minä masennun ja alkoholisoidun ja huutelen tanssilavan portin takana rivouksia kun minua ei päästetä enää edes sisälle.


      • mmmmm2
        -M- kirjoitti:

        Yksi ongelmakohta on se että tansseissa käyvä nainen luultavasti harrastaa tanssimista. En halua olla niiden haukkujen kohde kun nainen jatkossa valittaa että "miksi me ei enää koskaan käydä tansseissa?".

        Sitten hän lähtee yksin, löytää tanssipartnerin jonka kanssa heillä on kipinää, kemiaa ja kolahduksia ja jättää minut. Minä masennun ja alkoholisoidun ja huutelen tanssilavan portin takana rivouksia kun minua ei päästetä enää edes sisälle.

        Olen huomannut, että tanssilavoille menee paljon naisia seuranhaku mielessä ja ajattelevat, että sieltä löytyy kunnollisia miehiä. Eli ovat samalla asialla kuin mekin.
        Olen tanssinut kymmeniä kertoja naisten kanssa, jotka eivät osanneet tai eivät ole koskaan tanssineet.

        Naiskaveriporukossa ehkä yksi osaa tanssia tai harrastaa tanssia. Muut ovat tulleet siivellä hengailemaan. Nämä hengailijat, jotka haaveilevat miehestä on meidän työmaata.


      • 8+14
        mmmmm2 kirjoitti:

        Olen huomannut, että tanssilavoille menee paljon naisia seuranhaku mielessä ja ajattelevat, että sieltä löytyy kunnollisia miehiä. Eli ovat samalla asialla kuin mekin.
        Olen tanssinut kymmeniä kertoja naisten kanssa, jotka eivät osanneet tai eivät ole koskaan tanssineet.

        Naiskaveriporukossa ehkä yksi osaa tanssia tai harrastaa tanssia. Muut ovat tulleet siivellä hengailemaan. Nämä hengailijat, jotka haaveilevat miehestä on meidän työmaata.

        Tässä on se ero, että naisille on täysin sallittua olla vain miehenhaussa, huonosti tanssiminen tai ettei osaa. Ei se ketään kiinnosta, varsinkaan miehiä jotka ovat vaan mielissään kun pääsevät opettamaan.

        Miehellä taas on todellakin parempi olla askeleet hallussa ennen kuin lattialle uskaltautuu, muuten vaan nolaa itsensä ja tekee itsestään pellen jolle nauraa kaalimaan variksetkin. Auta armias jos vielä paljastuu että olit vain naista hakemassa etkä vain ihan vilpittömästi tanssimisesta nauttimassa...


      • Ikisinkku M
        8+14 kirjoitti:

        Tässä on se ero, että naisille on täysin sallittua olla vain miehenhaussa, huonosti tanssiminen tai ettei osaa. Ei se ketään kiinnosta, varsinkaan miehiä jotka ovat vaan mielissään kun pääsevät opettamaan.

        Miehellä taas on todellakin parempi olla askeleet hallussa ennen kuin lattialle uskaltautuu, muuten vaan nolaa itsensä ja tekee itsestään pellen jolle nauraa kaalimaan variksetkin. Auta armias jos vielä paljastuu että olit vain naista hakemassa etkä vain ihan vilpittömästi tanssimisesta nauttimassa...

        Tuo nyt on ihan p..kapuhetta, ainakin juhannuksen aikaan jos käyt naiset ovat siellä sinua enemmän virvokkeissa ja nimenomaaan ihan muun kui tanssimisen perässä. Jos iso java ja lattia siellä ei kukaan huomaa miten sinä siellä menet kunhan vain vähn liikuttelet jalkojasi. Olen kuullut että siellä ulkokehällä kiertävät ne puoliammattilaiset jotka tosissaan harrastaa mutta kun reippaasti työnnyt keskiympyrään niin hyvin menee.


      • -M-
        mmmmm2 kirjoitti:

        Olen huomannut, että tanssilavoille menee paljon naisia seuranhaku mielessä ja ajattelevat, että sieltä löytyy kunnollisia miehiä. Eli ovat samalla asialla kuin mekin.
        Olen tanssinut kymmeniä kertoja naisten kanssa, jotka eivät osanneet tai eivät ole koskaan tanssineet.

        Naiskaveriporukossa ehkä yksi osaa tanssia tai harrastaa tanssia. Muut ovat tulleet siivellä hengailemaan. Nämä hengailijat, jotka haaveilevat miehestä on meidän työmaata.

        OK, eli minimissään pitäisi opetella jotkin perusaskeleet, juoda sen verran että unohtaa tanssin ikävyyden, löytää tällainen tanssitaitamaton nainen ja hurmata hänet alkeellisilla tanssitaidoilla ja mynthon-pastillin hajuisella hengityksellä. Ei kai se ihan tekemätön paikka olisi.


      • mmmm22
        8+14 kirjoitti:

        Tässä on se ero, että naisille on täysin sallittua olla vain miehenhaussa, huonosti tanssiminen tai ettei osaa. Ei se ketään kiinnosta, varsinkaan miehiä jotka ovat vaan mielissään kun pääsevät opettamaan.

        Miehellä taas on todellakin parempi olla askeleet hallussa ennen kuin lattialle uskaltautuu, muuten vaan nolaa itsensä ja tekee itsestään pellen jolle nauraa kaalimaan variksetkin. Auta armias jos vielä paljastuu että olit vain naista hakemassa etkä vain ihan vilpittömästi tanssimisesta nauttimassa...

        Osa kavereistani on tullut tanssimaan siten etteivät ole koskaan ennen tanssineet. Ei tanssilavoilla todellakaan naureta niille, jotka eivät osaa tanssia. Herättävät suorastaan arvostusta naisten ja muiden keskuudessa, kun kaveri edes yrittää. Se, että yrittää ja haluaa tanssia riittää naisille.

        Se, että tulet paikalle tanssilavoille riittää useimmille. Kuinka moni huonosti kasvatettu rikollinen tai naistenhakkaaja luuseri edes saapuu tanssilavoille?


      • ¤¤¤¤¤¤¤
        -M- kirjoitti:

        Yksi ongelmakohta on se että tansseissa käyvä nainen luultavasti harrastaa tanssimista. En halua olla niiden haukkujen kohde kun nainen jatkossa valittaa että "miksi me ei enää koskaan käydä tansseissa?".

        Sitten hän lähtee yksin, löytää tanssipartnerin jonka kanssa heillä on kipinää, kemiaa ja kolahduksia ja jättää minut. Minä masennun ja alkoholisoidun ja huutelen tanssilavan portin takana rivouksia kun minua ei päästetä enää edes sisälle.

        Kyllä me naiset aika helposti huomataan, kuka mies nauttii tanssimisesta ja kuka taas ei. Itse ainakin aistin aika helposti, ketkä siellä lavalla ovat ensisijaisesti "naisen metsästys" mielessään ja ketkä taas ihan mielellään pyörähtelemässä.
        Joten kaavailemasi kauhuskenaario ei ole kaikkein todennäköisin vaihtoehto.

        Lavoille ei muuten tarvitse pukeutua suoriin housuihin. Valtaosa porukasta on aika rennosti pukeutuneita.


    • 8+14

      Juu, näinhän se on. Ei muakaan henkkoht kiinnosta paskankaan vertaa sen enempää jytän tahtiin hytkyminen kuin tanssilavatkaan tai muu valssaus (?), mutta valitettavasti aika monia naisia kiinnostaa.

      • Tahtitaivas

        Yeah, tanssaamista mukavampaa harrastusta ei olekaan. Nivelet liikkeelle ja lanteet keinumaan ihan vaikka vain terveydeksi. Tee intohimolla se, mitä teet, sen naiset huomaa ja se tuottaa tulosta.


    • pettynyt lavoihin

      Ei kannata, kokeilin itse viime kesänä useana iltana mutta omaan ikäluokkaani sopivat naiset olivat joko varattuja, vain tanssimassa huvikseen tai tanssimassa tosissaan mitkä kannattaa kiertää kaukaa ellet ole super-pro tanssija koska heillä oli vaatimukset ja tasoluokittelu kuin pahimmalla ytn:llä, ei riittänyt että osasit muutaman tanssin vaan kaikki olisi pitänyt osata.

      Muutenkin tanssilava on atm:lle painajainen koska siellä meno on kuin karjamarkkinoilla, itseasiassa tämän palstan tasoluokittelut ja muut markkina-arvoteoriat realisoituvat siellä omaksi universumikseen.

      • -M-

        Miten tuo karjamarkkinameininki mielestäsi näkyy käytännössä? Eikö naisten "kuulu" lähteä tanssimaan jos mies tulee selvinpäin hakemaan?


      • pettynyt lavoihin.
        -M- kirjoitti:

        Miten tuo karjamarkkinameininki mielestäsi näkyy käytännössä? Eikö naisten "kuulu" lähteä tanssimaan jos mies tulee selvinpäin hakemaan?

        Käytännössä kuuluisi mutta aika paljon tuli nähtyä ja koettua rukkasia kun lähti hakemaan naista tanssimaan. Aika paljon myös oli selvää "kilpailua" eli miesten että naisten haulla oli suosikkeja joita melkein rynnittiin varaamaan jolloin hitaammat jäi aina ilman tanssiparia. Kun itse tai muut miehet sitten rynnijöiden jälkeen mentiin hakeen naisia tanssimaan niin osa antoi rukkaset koska ei päässyt haluamansa kanssa tanssille.

        Naisten haulla taas saattoi käydä niin että rivissä ollet miehet jotka eivät olleet ehkä kaikkein komeimpia joutuivat lopulta siirtymään syrjään tanssin tieltä koska kukaan nainen ei tullut hakemaan vaikka heitä oli vaikka kuinka.

        Toki tämä kaikki saattoi johtua paikasta eli asenne näillä lavoilla ei ollut kaikkein käyttäkäystävällisintä. Ne vain olivat minulle ne kaikkein lähimpänä olleet lavat.


    • Ikisinkku M

      Lavatansseihissa ei ole hirveästi tullut pyörittyä mutts mitä joskus juhannuksen aikaan käynyt niin ollut ainakin hyvä meininki eikä ne känniset naisetkaan ole sen vertaa osanneet tanssia mitä itse. Tänä kesänä voisi kyllä käväistäkin jossain vilkaisemassa, uusi naama saa ainakin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja ainakin jonkinverran vientiä piisaa ennenkuin huomaavat ettei ole hääppöinen tanssija, lisäksi jos kiskaisee kunnon pohjan ja tanssilavan baarissa lisää niin voi aina laittaa humalan piikkiin jos ei joka liikettä osaa ihan oppikirjan mukaan.

    • iiics

      Syksyllä alkavilla tanssikursseilla on aina miehenpuutetta. Pääset tai joudut tanssimaan joka ainoan naisen kanssa, jos tanssikurssille ilmottaudut.

      • -M-

        Miehenpuute kuulostaa hyvältä mutta miksi sen puutteen pitää kohdistua aina näihin ikäviin hommiin!

        Olen kuitenkin pohjimmiltani rehellistä sorttia joten haluaisin tunnustaa heti tanssikurssin alussa että ei minua nämä jenkat niin kiinnosta, mutta ajattelin yrittää tätä viimeisenä ja epätoivosena vaimonhakukonstina.


      • iiics
        -M- kirjoitti:

        Miehenpuute kuulostaa hyvältä mutta miksi sen puutteen pitää kohdistua aina näihin ikäviin hommiin!

        Olen kuitenkin pohjimmiltani rehellistä sorttia joten haluaisin tunnustaa heti tanssikurssin alussa että ei minua nämä jenkat niin kiinnosta, mutta ajattelin yrittää tätä viimeisenä ja epätoivosena vaimonhakukonstina.

        Ei sun tarvi syvimpiä motiiveja kertoa. Vai miksi luulet, että ne naisetkin siellä ovat pääosin sinkkuja?

        Humppa piristää, kun on jyrkkä tanssaaja.


      • -M-
        iiics kirjoitti:

        Ei sun tarvi syvimpiä motiiveja kertoa. Vai miksi luulet, että ne naisetkin siellä ovat pääosin sinkkuja?

        Humppa piristää, kun on jyrkkä tanssaaja.

        Luulen että naiset ovat aidosti nauttimassa tanssista ja minä olisin siellä kuin käärme paratiisissa. Kieltäni lipoen saalistamassa, samalla kun Anne Mattila laulaa niin viattomasti. En tiedä voisinko aloittaa suhdetta sellaisen synkän salaisuuden heittäessä varjonsa muuten niin puhtoisen sieluni ylle.


      • Atm-Dorka

        Minäpä otin tuollaiselle osaa useita vuosia sitten. Useimmat olivat siellä parina. Miehiä oli enemmän. Minä nappasin nopeasti itselleni sen about ainoan yksinäisen naisen. Joka sitten lopetti kesken kurssin.

        Harva se on jäänyt tanssikurssillakin seinäruusuksi. Jouduin tanssimaan lähinnä tanssinopettajan kanssa.


    • sinkku-

      En voisi tanssia naisen kanssa koska munani alkaisi seisomaan. Olen aika herkkää laatua meinaan ja naisen läheisyys saisi minut jännittämään ja sehän olisi noloa kun nainen huomaisi että mulla seisoo.

      • ¤¤¤¤

        Minulle on pari kertaa käynyt niin, että miehellä on alkanut seistä tanssin aikana. En tiedä miltä se miehestä on tuntunut, mutta itse en nyt moisesta ole moksiskaan. Voihan sitä tuollaistakin sattua, ei se mikään niin järisyttävä asia ole. Sitä vain jatkaa tanssimista... :)


    • Ikisinkku M

      Mitä siinä muka noloa on? Sehän on mukavaa kun nainen alkaa sitten kihnuttamaan itseään sitä vasten saadakseen aikaan vielä kovemman stondiksen. Nehän vaan innostuu jos/kun huomaavat ja saatat joutua saatille ja eikös se ole vähn tarkoituskin?

      • 19+19

        Hei haloo! Luuletko tosiaan että nainen alkaa automaattisesti sinusta (tai kenestä tahansa miehestä) kiinnostua vain jos saat tanssin aikana stondiksen? Ja jos ei kiinnosta niin ei taatusti ala itseään kihnuttamaan miestä vasten. :D

        Mutta jatka toki fantasiointiasi. :)


      • IKisinkku M
        19+19 kirjoitti:

        Hei haloo! Luuletko tosiaan että nainen alkaa automaattisesti sinusta (tai kenestä tahansa miehestä) kiinnostua vain jos saat tanssin aikana stondiksen? Ja jos ei kiinnosta niin ei taatusti ala itseään kihnuttamaan miestä vasten. :D

        Mutta jatka toki fantasiointiasi. :)

        No hei halloo, minkäs minä sille voin että omat kokemukset tuollaisesta on olleet pelkästään positiivisia? ehkä siihen sekin vaikuttaa että vaatii kuitenkin jonkinlaista kipinää muutenkin se että alkaisi stondaamaan ja yleensä kun nainen tiukasti lantiotaan liki painaa ja huomaa tilan niin on myös aika vastaanottavainen luonnolliselle ruumiintoiminnolle.

        Joo, pitäisiköhän viikonloppuna pistäytyä tansseissa, sen verran mukavia muistoja tämä herätti :)


    • Pitäis kyllä itekkin joskus käydä ihan tanssikurssilla jotta osaisi oikeesti. Yleensä kun naiset pyytävät tanssiin... no yökerhossakin kun tuossa taannoin kävin ei tarvinnut kuin istua ja joku tuntematon nainen yritti mua, tää siis viime vk:n lopulta.

      Mutta siis kyllähän noista tanssipaikoista seuraa löytyy helposti, ainakin lyhytaikaista... pidempi aikaista juttua on kylläkin aika vaikea löytää yhtään mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe