Taas kerran taattua pa*kaa. Miksi näiden ohjelmien käsikirjoittajat ei vaivaudu edes yrittää tekemään näistä uskottavia.
"Kalevilla on taskussa pyörinyt mustekynä mistä pitäisi nyt päästä eroon."
"No me hoidetaan!"
-Mulla on tässä vitosen mustekynä, vaihdatko ne noihin 50$ aurinkolaseihin?
-No mikä ettei!
-Mulla on tässä 50$ aurinkolasit, vaidatko ne tohon 300$ älypuhelimeen?
-Ilman muuta! Aurinko paistaa niin pahasti ettei tätä näe yhtään näpytellä!
-Mulla on tässä 300$ älypuhelin, vaihdatko sen tohon tonnin läppäriin?
-Kysytkin vielä! Eihän tätä rotiskoa jaksa enää kantaa!
-Mulla on tässä tonnin läpäri, vaihdatko sen tohon viiden tonnin skootteriin?
-Kaupat tuli! Bensa on ihan loppu eikä ole yhtään rahaa ostaa lisää!
-Mulla on tässä viiden tonnin skootteri, vaihdatko sen tohon 15 000$ autoon?
-Helposti! Tällä kelillä ajelen mielummin ilmavirran viilentämänä!
-Mulla on tässä 15 000$ auto, vaihdatko sen tohon 50 000$ veneeseen?
-Sepäs tuli tarpeeseen" Justiinsa pitää lähteä serkulla käymään ja sinne ei veneellä pääse!
-Mulla on tässä 50 000$ vene, vaihdatko sen tohon 400 000$ kämppään?
-Välittömästi! Pääsen samalla kokeilemaan uutta virveliä!
-Kalevi, sulla on uusi koti!
Vaihtokauppiaiden kuninkaat/JIM
4
569
Vastaukset
- amdfan20142
Samaa mieltä, hirveetä käsinkirjotettua paskaa.
- p'skaa
Naurattaa kuinka huonosti voi ohjelman käsikirjoittaa. Joku hyvä selitys aina löytyy ja totta kai vaihdan satasen jousipyssyn tähän 800 dollarin rasvakeittimeen, koska lähen serkkuni kanssa reissuun. Tarvitset tätä just nyt etkä voi mennä sitä kaupasta ostaan viis kertaa halvemmalla.
- methoxetamine
joo vittu mitä paskaa todellaki ;DDD Vaikka onki vanha viestiketju mutta hyvää tekstiä alottajalta,pointsit siitä!
- USA rules (not)
Kyllä on moni hyvä idea ja tosi-tv-sarja tapettu yrityksen puutteella kuten sanoit. Ihan kuin katsojien älliä halvennettaisiin. Vai onko jenkit tosiaan noin tyhmiä että näin suomalaiseen näkökulmaan pistää tarkka (joskus jopa sanatarkka) käsikirjoitus läpi josta tosi-tv on aika kaukainen käsite.
Pidemmissä tosi-tv-sarjoissa tulee takautumiakin vähän väliä ihan kuin olisi unohtanut mitä 10 min sitten katsoi. Suomalaisille tv-kanaville sen verran noottia, ettei tosi-sv-sarjojen samaa jaksoa tarvitse 3 kertaa viikossa näyttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900