Olen itse ollut kommunisti vielä parivuotta sitten, mutta en ole enää. Olin ensiksi sosiaalidemokraatti, sitten "taistolainen" ja sitten ihan vaan "enemmistö kommunisti". Edelleen olen sosialistinen suurimmaksi osin, ja olen sosialistien kanssa monista asioista samaa mieltä. Haluan tasata tuloeroja, vastustan kapitalistien bonuksia jne, jne. Mutta kommunismi (sosialismikin) on pilattu. On kehitelty hyvä aate, ja Mao, Stalin ja muut vajakit ovat pilanneet sen ja edustivat käytännössä fasismia. Ja itse vastustan fasismia joten en enää ole kommunisti. Kommunistista valtiota ei ole ikinä ollut, eikä sellaista ikinä tule olemaan. Kommunismi on utopia, mutta kannattaako utopiaa tavoitella, koska niin moni maa on sitä taivoitellut, kohtalokkain seurauksin. NL:kin oli TÄYSIN revisionistinen valtio, vaikka yrittivät olla kunnon tulipunakommunisteja. Ja miksi ihmeessä ihmisten tulisi vasten tahtoaan noudattaa jotain utopiaa?? Vuoden verran elin poliittisesti hiljaiseloa, mutta puolivuotta sitten rupesin taas tutkimaan todenteolla paikkaani poliittisella kartalla. Ja sopivaa puoluetta Suomesta ei löydy mutta olen "jeltsinläinen". Nyt olen Venäjältä käynyt ostamassa Jeltsinin paitoja ja pari taulua jotka ovat kunnia paikalla kotona. Eläköön Jeltsinin "kevytsosialismi"!!!!!!
- JOKA PELASTI VENÄJÄN MAAN
HYVÄ AATE PILATTU!!! Jeltsin pelasti!!!
Jeltsin91
1
134
Vastaukset
- toweri totinen
http://www.ilkka.fi/polopoly_fs/1.1405903.1370928897!/image/image.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400