Mikä on kun ei osata avata ovea sen verran, että pääsee ulos autostaan kolhimatta naapurin menopeliä?
Parkkipaikkakolhut
19
394
Vastaukset
- paskamaa suomi
Vapaan kasvatuksen tulokset...
- kusessa ollaan
perheenäidit tukevine ahtereineen ja kasvattamatta jääneet kultimurut niitä tekee.
- siksi just
Se on naapurin,,ei oma..
- ostareilla vielä
Tökitään ostoskärryillä. Usein vielä lapset!
- rahaa on
Pienistä kolhuista selviää tonnilla. Köyhät niitä laskee.
- maksatko
Kaikki mitä kolhit?
- moukaroitu
Nää on vähän ikäviä, mutta ootteko huomannu että jokin autoistanne olisi ollut oikea lommomagneetti? Aiemmin ei autoihini juuri lommoja tullut, mutta tämä nykyinen tuntuu olevan erittäin altis lommottamiselle. Lähes joka kuukausi siihen ilmestyy uusi lommo johonkin kohtaan syystä tai toisesta.
- on se
Nykyinen on uusi ja herättää kateutta, lommovimmaa..
- käytössä kuluu
Jos pienet kolhut vie sut vararikkoon niin on varmaa järkevämpää jättää se auto kotio missä se ei kulu.
- sossupummi.
Muuta tapas. Se on tonni,joka tönäsy, ,kun velkasella rottosellasi kolhaset autoani..
- degeneroituneet
Kyllä käytössä kuluu, mutta kolhut ei ole kulumista.Se vaan kertoo yleisestä asennoitumisesta toisen omaisuuteen, voi verrata ilkivaltaan. Huonoa vuosikertaa nuo tekijät.
- Miten pysäköit?
Pysäköitkö lapsiperhepaikoille, vaikka mukanasi ei ole lapsia? Olen kuullut, että silloin niitä kolhuja voi tulla yllättävän paljon. En tiedä, miksi.
- Anonyymi
Viime aikoina olen huomannut ihmeellistä välinpitämättömyyttä ostoskärryjen kanssa, niissä paskoissa kun ei ole seisontajarruja että se pysyisi paikallaan kaltevalla pinnalla niin karkaa naapurin autoa päin ja jättää varmasti jälkeä maalipintaan, ellei jopa tee lommonkin.
Kerrankin joku ukko jätti Prisman parkkihallissa kärryn melkein kärryjonoon, mutta ei ihan, käänsi selkänsä ja lähti kävelemään autolleen, no kärry tuli sitten minua vastaan kauppaan kävellessä, koppasin kiinni ja laitoin kunnolla paikalleen. Olisi mennyt muuten keskelle ajorataa tai lähimpään pysäköityyn autoon.
Käsittämätöntä piittaamattomuutta! - Anonyymi
Ja joskus voisi lommotetun auton omistajakin miettiä, olikohan se oma pysäköintikään niin kovin onnistunut. Aika usein näkee kun arvokkaamman auton omistaja valitseee pysäköintiruuduksi jonkun yksinäisen ruudun, mutta sitten onnistuu kuitenin pysäköimään yhden tai pari rengasta vähän naapuriruudunkin puolelle. Näin se kolhumaneetti syntyy.
- Anonyymi00015
Joo, lähes tyhjälläkin parkkipaikalla jonkun urpon on pakko pysäköidä autonsa aivan viereen. No sitten ihramahan ja ponttoonijalkojen kanssa aletaan vääntäytymään ulos. Ovi "pittää aukasta" kokonaan auki että mahtuu ulos. Naps. Osui viereisen auton oveen. Silmät hetkeksi kiinni ja kauppaan "ostammaan ruokoo.."
- Anonyymi00018
Samaa mieltä...vaikka kuinka kauas jättää auton niin eiköhän joku parkkeeraa viereen kylkeen kiinni..lippusiimoillako pitää auto suojella että menee jakeluun etäisyys toisesta autosta...kyllä ne autokoulussakin voisi opettaa vähän parkkeeramista ..
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samaa mieltä...vaikka kuinka kauas jättää auton niin eiköhän joku parkkeeraa viereen kylkeen kiinni..lippusiimoillako pitää auto suojella että menee jakeluun etäisyys toisesta autosta...kyllä ne autokoulussakin voisi opettaa vähän parkkeeramista ..
Lisäksi miinoilla ja kyltti..miina alue
- Anonyymi00016
Pääkaupunkiseudulla "tyhjää parkkipaikkaa" saa jo vähän hakea ja
usein on tyydyttävä siihen, joka on vapaa.
Voisi myös itse yrittää pysäköidä autonsa niin, että ns. "mahtuu"
kinneristään ulos.
Joissain marketeissa lhellä ulko-ovia on ns. "perhepaikkoja", joiden
leveys on vähän suurempi.
Näin ilmiön ensimmäistä kertaa jokunen vuosi sitten Saksassa.
Oli erikseen olemassa muutama "Damen Parkplatz", joka sanasta sa-
naan käännettynä tarkoittaa naisten parkkipaikka, ei välttämättä per-
heellisen. - Anonyymi00017
Kuka on piirtänyt nämä ahtaat parkkiruudut...onko suunnittelijalla ollut fiat 500 ja tehnyt sen mittojen mukaan parkkiruudut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102666Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211410Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei143967