Heips!
Minulla on siis ollut epätavallisen runsasta hiustenlähtöä muutenkin, sain siihen toimivan lääkkeen, joka pysäytti sulkasadon.
Hiustenlähtö alkoi uudelleen, ja epäilen sen johtuvan Venlafaxin-lääkkeestä, koska alkoi sen aloittamisen jälkeen uudelleen. Nyt olen vaihtanut äskettäin Venlan Cymbaltaan (hikoilusivuoire tosi paha Venlassa) ja hiuksia lähtee ihan kamalasti. Vaihdosta ei tosin ole kauan aikaa.
Kertokaa kokemuksia hiustenlähdöstä liittyen siis mielialalääkkeisiin, tai onko löytynyt sopiva lääke masennus-ahdistukseen, missä ei olisi hiustenlähtöä tai kamalaa hikoilua?
Mielialalääkkeet ja hiustenlähtö, kokemuksia?
12
7630
Vastaukset
- 1+1
Mikä lääke sinulla lopetti sen sulkasadon?
- toivoo on
Kokeile jotain muuta tuohon masennus-ahdistukseen, kuin lääketehtaan myrkyt.
Ravinnon vaikutus mielenterveyteen!
Tämä kannattaa kuunnella (5*5min)
Jakso 26.05.13
http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/
”Olkoon ruoka lääkkeesi ja lääke ruokaasi” –Hippokrates
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm - diudidiudi
Venlafaxinista ei mulle tullut mitään sivuoireita, mutta viime syksynä Deprakine-lääkkeen (mania/epilepsialääke) myötä alkoi hiukset tippumaan. Sen pakkausselosteessakin on mainittu hiustenlähtö yhtenä haittavaikutuksena.
- Foolihappo!!!!!!!!!!
Minulla ei ole ollut koskaan hiusten lähtöä mistään SSRI:stä, Lamictal sen sijaan hieman aiheutti sitä. Mutta kun luin jostakin, että B-vitamiini, eritoten sen sisältämä foolihappo, korjaa tilanteen, ja näin ollen olen siitä lähtien syönyt sitä päivittäin, ja täytyy sanoa, että tukka suorastaan rehottaa, ja on kasvanut tosi nopeasti!
- folaatti
Folaatin puute on yleistä suomessa.
Rukiissa sitä ei ole, joten sen saanti on hyvin heikkoa, jos ei syö paljon tummanvihreitä kasviksia kypsentämättömänä ja maksaruokia. - Ohuttukkanen
Hiuksia lähti ihan tukottain. Lattiakaivokin meni tukkoon, kiitos Ketipinorin. Lääkäri väitti, että ei ole koskaan kuulut, että Ketiponor aiheuttaisi hiusten lähtöä. Onko kellään kokemusta?
- omaapuparas
No jopas sattui ! Minulla on myös ollut hiusten voimakasta lähtöä ja pahoja iho-ongelmia. Luulin että kyseessä oli vanhenemisen oireita kun olenhan jo viiskymppinen.
Monien mutkien kautta sain tietää että masennuslääkettä ei saa käyttää jos on epilepsiaa. Vähensin tuon myrkyn syöntiä ja jo seuraavalla viikolla ihmettelin myönteistä muutosta ihossani.
Nykyään en enää syö masennuslääkettä ja ihoni on kaikin tavoin normaali eli terve. Tällaista ei ole ollut moneen vuoteen. Onneksi lopetin lääkkeen käytön.
Hoidan itseäni ketogeenisellä ruokavaliolla. Siitä on kyllä ollut suurempi apu masennukseeni ja kaikkiin muihinkin vaivoihin.- Ohuttukkainen
Mäkin luulin, että vanhenemisreaktio, kun olen jo 56 v. Varmasti ruokavalio ja ilman masennuslääkkeitä toimii.
- rva65v
Kaikki lääkkeet ovat turhia. Tiesittekö että lääketehtaat antavat valikoitua tietoa lääkkeistä lääkäreille. Lääketehdas EI siis toimi rehellisesti vaikka näin sanovat. Ei ihme ettei lääkärit osaa vastata potilaiden esittämiin kysymyksiin. Järkyttävää !
- turhatpillerit
Totta puhut.
Aloittajan kannattaa heittää ne venlafucking laatikot nuotioon ja aloittaa terveellinen ruokavalio vitamiineja purkista päälle... - montamielipidettä
Ei nyt sentään kaikki lääkkeet ole turhia, kuten rva65v sanoo. Netissä on kyllä syytä sanansa valita, koska täällä näyttää olevan henkilöitä, jotka uskovat mitä hölmöykiä hyvänsä.
- Anonyymi
Ilman lääkkeitä olisin itsetuhoinen ja saisin paniikkikohtauksia. Että ihan mielelläni minä ne lääkkeet syön vaikka tukka lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827