Jos haluaa nähdä Helsingin kummituksia ja kummittelevia paikkoja, missä kannattaisi käydä?
Vastaukset 9
- jahti alkaa
Yksi varma mesta on Arkadianmäen kummitustalo. YÖLLÄ, kun talo on tyhjä voi ikkunoissa nähdä kasvoja. Joskus kasvot nykivät, kuin takaa tuupattaessa, joskus ei. Yleensä naisen kasvot.
Kun junarata kulki vielä montussa, se varrelta löytyi aikaajoin ruumiita.
Se ex. pikkuparlamentin puisto on paikka, missä monet on kuulleet naisten itkua ja voihkimista. Tapauksia ei koskaan tutkittu, mutta lehtiin saattoi päästä pieni juttu. Musikkitalon tuntumassa on kuultu ulkolaista miehen valitusta, mut sanoista kun ei saa selvää.
Kameraan kannattaa panostaa ja käyttää FILMIÄ, digikoneet ei niitä kuvaa.
Kummituksiin ei teho valkosipulit tai muut hömppä hommat vain raha kelpaa ja mieluusti markka ajan raha. Kummitus jos pyytää jotakin, on sitä toteltava. - kbuub
Raffaellon terassilla.
- kurvin kundi
Tule Vaasan aukiolle.
- lasten pelottelijat
Mustia kaapupukuisia kummituksia liikkuu nykyään eri puolilla kaupunkia, mutta eniten siellä, missä on maahanmuuttajia. Siellä näkee myös valkoisiin lakanahameisiin pukeutuneita parrakkaita aaveita. Kerääntyvät usein moskeijaan.
- torjuja
Kaapukummituset ja lakana-aaveet pelkäävät koiria ja sikoja. Minipossukin kaupungissa on hyvä torjumaan niitä.
- Pelästytetty
Miksi ne meluisat kaapukummitukset saavat liikkua vapaana ihmisiä säikyttelemässä.
- tuholaiset
Hyyssärit rahtaavat niitä kummituksia ja aaveita Suomeen oman hyyssäysviettinsä takia. Heidät on saatava oikeuteen vastaamaan Suomen tuhoamisesta.
Voi käydä missä vaan ja milloin vaan. Pääasia on, että päässä viiraa riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451