menettekö tänä kesänä festareille?

matdddddddddd

Käykö kukaan sinkkupalstalta kesäisin festareilla jos käytte niin mihin festareille olette ylipäätään menossa?

37

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Menisin jos olisi rahaa.

    • ..........
    • En tiiä vielä. Himos ja Tuska harkinnassa. Tosin tuskassa ei tällä kertaa kuin 3 jotka todella haluisin nähä ja Wintersun soittaa jo 16.00 tai jotain perjantaina. Ja sitten Kreator ja Whispered ottavat ja soittavat saatana samaan aikaan.

      Aika kallis Kreatorin keikka tulis, jos kävis vaan sen katsomassa. Himokselle taas sisko ois haluamassa, eikä siellä nyt paljoa mulle kattottavaa kyl... Mokoman nyt sietäs.

      • Siis päivälippu tuskaan joku 60e. Siihen matkat päälle... mahollisesti omppuhotellin huone, jos haluu jäädä illan viettää Hesaan... Oishan se kohtuu tyyristä lystiä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Siis päivälippu tuskaan joku 60e. Siihen matkat päälle... mahollisesti omppuhotellin huone, jos haluu jäädä illan viettää Hesaan... Oishan se kohtuu tyyristä lystiä.

        Nii joo ja Nummirock ois kyllä mahtava. On vaan meinaan aika nihkeessä paikassa. Vapaata kuitenkin tuo pe-su siinä ois.


      • Kreatoria ei kannata missata, joskus vuonna viisi Nummirockissa tuli nähtyä ja hyvin vetivät.


    • En ole koskaan käynyt eikä oikeastaan kiinnostakaan. Ensimmäinen tyttöystäväni yritti aikoinaan houkutella minua johonkin festareille mukaan, mutta ehdimme eroamaan ennen festareita.

      Toinen tyttöystäväni kieltäytyi, kun kysyin että haluaisiko hän lähteä kanssani DBTL:ään. Kuitenkin seuraavana päivänä hän oli kuvake.net sivuston etusivulla ja kysyi että löytyisikö Turusta seuraa DBTL:ään.

      • korjaajabotti

        "Ensimmäinen kamunainen yritti..."

        "Toinen kamunaiseni kieltäytyi..."


      • iiics

        Sulle olis Lohtajan kirkkomusiikkijuhlat 26.-30.6.


    • Tänä kesänä en varmaan oo menossa mihinkään festareille... kun surkeita bändejä on vähän joka paikassa lähempänä, kauemmas sitten en halua yksin lähtee kun matkakustannukset tulee liian suureksi.

    • sinkkumies.

      pakkohan sitä on mennä. Ainakin himos ja ruisrock meen. Festareilta saa aina naisia ja seksiä. Meen kai muillekkin festareille.

    • rupinen kurppa

      Ainakin Provinssirockiin ens viikonloppuna, ehkä johonkin muuhunkin myöhemmin kesällä.

      • provinssissa

        Annatko pildee?


      • rupinen kurppa
        provinssissa kirjoitti:

        Annatko pildee?

        Joo, olen jo varannut etukäteen yhden Bajamajan siihen tarkoitukseen. Odotan pitkää jonoa...

        ps. miksi muuten pari miinuspeukkua? Onko joku kateellinen vai eikö kurppana saa käydä enää festareilla?


      • taivaanvuohi62
        rupinen kurppa kirjoitti:

        Joo, olen jo varannut etukäteen yhden Bajamajan siihen tarkoitukseen. Odotan pitkää jonoa...

        ps. miksi muuten pari miinuspeukkua? Onko joku kateellinen vai eikö kurppana saa käydä enää festareilla?

        Vakionimimerkeillä kirjoittavat saavat aina miinusta tietyiltä. Kirjoita mikä tahansa itsestäänselvyys, vaikka "kissalla on neljä tassua", miinusta pukkaa. Siksi suurin osa kirjoittajista onkin nk. puskista huutelijoita.


    • Isä Timppa

      Tyttäreni kyllä menee ja syystäkin. Sitä vastoin tuhkamunainen poikani on jo lakannut yrittämästä.

    • ätm

      Ei kannata, jos ei saa pilIua.

    • Tuskaan olen menossa perjantaiksi. Kivenlahti rockin perjantai olisi kiinnostanut, mutta olin Pärnussa grillifestareilla silloin.

    • Jyrää pyttyyn

      Menen Tuskaan vaikkei olis rahaa, Obscene Extremeen olis tarkoitus mennä myös.. ja Bloodstock Open Airiin. Rahaa palaa, mutta palakoon.

    • ....................

      Sauna Open Airissa olin viime viikonloppuna. En taida tänä kesänä mennä enää muille festareille kun ei sieltäkään saa naisia iskettyä. Turhan rankkaa ja kallista touhua siihen nähden.

      • dfkgjldfgld

        Saunassa olin myös. Melkein sain myös naisen iskettyä, mutta niin kuin tiedetään, melkein ei ole ollenkaan riittävä.

        Taitaa jäädä kesän ainoaksi festariksi.


    • lottamari<3

      Tänä vuonna kierrän joka ainoa festarin ja heilun oikein kunnolla ja joraan...näin on näreet. Kerran täällä vain eletään ja nyt on mun vuoro.

    • 3+20

      Wanaja, koska pienemmät festarit sopivat paremmin itselleni, ja love hämeenlinna

    • Irmeli Kirpeä

      ''Ensimmäinen tyttöystäväni .... plaa plaa plaa''

      ''Toinen tyttöystäväni kieltäytyi ... plaaplaaplaa''


      Olit niiden kaveripoika. Seksitön ''suhde'' ei ole seurustelua.

    • ugly_motherfucker

      Olen sosiaalisesti rajoittunut henkilö, jolla ei ole kavereita ja vietän kesäni kotona yksin neljän seinän sisällä verhoit kiinni juoden joskus kaljaa jota haen lähi kaupasta ja joskus syön pizzaa kanssa ja ulkona tulee käytyä vain, jos on aurinkoista ja välttelen silloinkin muita ihmisiä.

      • nuoriso-ohjaaja

        Kuule toi ei oo ihan tervettä hei.


    • Yo Yo

      Suomipoppiin! Yo yo!

    • DorkaM

      Ensimmäistä Tuska-reissua harkitsin jo, mutta pitänee harkita vähän lisää kun Dillinger Escape Plan perui, olisi siellä toisaalta King Diamond, Kreator, Testament ja Ihsahn...

      Flow Festivalilla oli myös läjä kiinnostavia esiintyjiä.

    • lovessaaa

      Saunassa olin ja rakastuin.. crasdietin laulajaan.. oh mikä mies

      • kyrpämies

        Saitko kyrpää?


    • oma festari

      Pidän koko kesän omaa festaria: volumet kaakkoon ja viunaa lasiin.

    • Mies1985

      Voisin mennä, jos siellä olisi vaikka joku videopelimusiikille omistettu festari. Tai vaikka joku klassisten tv-sarjojen musiikkia esittävä bändi.

      Sellaisia ei ole, joten jäljelle jäisi vain musiikista masentuminen, metelistä ahdistuminen ja nähdä kuinka naiset hyppivät jörnijöineen ja ihailevat lavalla vilistäviä riikunkukkoja. Yökerhossa voi käydä kääntymässä ja menetys ei ole yleensä yli 10e, mutta festarien suhteen vähän eri juttu.

    • JohannaTuskainen
    • taivaanvuohi62

      Neitsytperunafestivaalit käyty, Keskiaikamarkkinat tulossa ja myöhemmin kesällä Savonlinnaan oopperajuhlille. Eiköhän riitä yhdelle kesälle.

    • atm.

      Ei atm miehen kannata mennä festareille kun ei saa kuitenkaan pil.lua.

    • savokutsuuuu
      • Vois kyl jonain päivänä pyörähtää tuossa tapahtumassa kyllä... lähellä kun on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe