TAISTOLAISILLE HUUTIA, eurokommunistilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eurokommunisti

Olen itse eurokommunisti. Miksi? Siksi koska haluan rakentaa Suomeen sosialismia TÄYSIN ilman väkivaltaa ja sivistyneesti parlamentin kautta. Stalinistit, maolaiset ja muut "kulttiin turvautuvat" kommunistit, väittelevät vain että kuka oli paras: Mao, Stalin, Lenin vai Marx, ja syyttelevät ja uhkailevat kokoomuslaisia ja natseja (turhaa, Suomessa kun natseja ei montaa ole). Ei ihmekkään kun kommunistien kannatus on niin alhaalla, kun he eivät ole ratkomassa ongelmia, vaan huutelemassa ja pöllöilemässä jossain keskustelupalstoilla. Ja Kataisesta aina väännetään vaikka mitä. Esim. "Katainen on väkivaltainen natsi, joka orjuuttaa kansaa", yms. En minäkään hänestä pidä, mutta hän ei tee päätöksiä itsevaltaisesti (toisin kuin NL:ssä tehtiin), ja pääministerin virka on erittäin vaativa! Hän tekee pitkää päivää ja istuu kokouksissa yömyöhälle asti ja herää muutaman nukutun tunnin jälkeen taas kokouksiin ja muihin töihin. Ja te palstan taistolais kommarit tuskin edes käytte töissä!!! Hieman kunnioitusta pääministeriä kohtaan, vaikka kokoomuslainen onkin!

Ja kannatan sananvapautta. Se koskee niin köyhiä, rikkaita, kommunisteja kuin natsejakin.

Kannatan tietenkin demokratiaa.

Kannatan suunnitelmataloutta.

Kannatan Marxin oppeja.

Kannatan asevoimien uudistamista, nykyaikaistamista, suurentamista ja asevelvollisuutta.

Kannatan pakkoruotsia.

Kannatan pienipalkkaisten palkankorotuksia (suuri ja keskituloisilta leikattava).



Vastustan EU:n tukipaketteja.

Vastustan sortoa ja sotaa.

Vastustan johtajien miljoonabonuksia.

Vastustan huumeiden laillistamista.

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusta Mirja

      Marxin oppeja Marxin itsensä kirjoittamina 1800 - luvun olosuhteisiin tarkoitettuina vai jonkun muun tulkitsemina?

      Huumeiden kieltäminen takaa rikollisjohtajille miljoonabonukset.

      Sodan vastustaminen voi aiheuttaa sorron jatkumisen. Kuka on oikeassa Syyriassa, islamistiset kapinalliset joita USA(!) tukee vai valtaa pitävä sortohallitus, jolla on Venäjän tuki.

      Kumpi on oikein, syrjäyttää diktaattori vai antaa tilanteen jatkua?

      Keskituloisilta kun leikkaat niin ketä kiinnostaa kouluttautua keskituloiseksi? Harmaa talous kasvaa.

      Suunnitelmatalous ei toimi. Been there done that.

      • Koroljov

        "Kuka on oikeassa Syyriassa, islamistiset kapinalliset joita USA(!) tukee vai valtaa pitävä sortohallitus, jolla on Venäjän tuki."

        Tietenkään syyrialaisia terrorisoivat, lännen, Turkin ja Saudi-Arabian tukemat ja aseistamat monikansalliset islamistipalkkasoturit eivät voi olla oikeassa. Heidän voittonsa olisi Syyrian tuho. Vaikka suuri osa Syyrian väestöstä kritisoikin Assadin hallintoa, syyrialaisten enemmistö on saanut kerta kaikkiaan tarpeekseen kapinallisten hirmuteoista ja toivoo hallituksen joukkojen kukistavan terroristit.

        "Kumpi on oikein, syrjäyttää diktaattori vai antaa tilanteen jatkua?"

        Verilöyly ei tietenkään loppuisi Assadin syrjäyttämiseen. Siitä se toden teolla vasta alkaisi. Sunni-islamistit aloittaisivat kaikkien Syyrian vähemmistöjen järjestelmällisen vainoamisen ja kansanmurhan (mikä on jo käynnissä heidän valtaamillaan alueilla). "Tilannetta" ylläpitää lännen tuki terroristeille. Onneksi laillisen hallituksen joukot ovat viime aikoina saavuttaneet suurta menestystä taisteluissa kapinallisia vastaan.


    • kokoa kokoon koko ko

      Minä puolestani vastustan aborttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe