Hitsi kun olet söpö...olen salainen ihailijasi...vaaleahko, hoikka poika. Käyn usein...
Eija Hatanpään Puistokujan Salessa(Tre)
12
1227
Vastaukset
- Eija
Hmm... kukahan mahdat olla? :)
- Eija Salesta
vai että salainen ihailija.. kukahan mahdat olla :)
- Tuomas
Sun täytyy yrittää arvata...mutta kumpikohan teistä vastanneista on "the real one", vai onko kumpikaan...no, joskus oon jutellut jonkin verran, käyn monesti viikossa, joskus hajamielinen...ehkä sinusta johtuen(who knows)...
- -Tuomas-
Nii-in...käyn monesti viikossa, joskus oon jutellut jotain, joskus vaikuttanut hajamieliseltä(johtuen susta)...kumpikohan teistä on "the real one", vai onko kumpikaan? Kerro tuntomerkkejäsi.
- Eija
Itseasiassa, kumpikin olen minä.. en katsos oikein tiennyt miten tää toimii ja kun sitä ekaa viestiä ei näkynyt missään niin pistin hölmönä uuden.. :) Hei kuka sinä oikein olet????
- Tuomas
Ongelmia nettiselaimen kans...ensin ei menny viesti perille, ja nyt näköjään onkin...nooh..
- Tuomas
Eija kirjoitti:
Itseasiassa, kumpikin olen minä.. en katsos oikein tiennyt miten tää toimii ja kun sitä ekaa viestiä ei näkynyt missään niin pistin hölmönä uuden.. :) Hei kuka sinä oikein olet????
Tämä ei ole oikea nimeni..maksan yleensä kortilla S-etukortilla. Hoikka, liikuntaa harrastava. Ei silmälaseja, lyhyehköt hiukset.
- Eija
Tuomas kirjoitti:
Tämä ei ole oikea nimeni..maksan yleensä kortilla S-etukortilla. Hoikka, liikuntaa harrastava. Ei silmälaseja, lyhyehköt hiukset.
Ei kyllä yhtään aukene, en osaa yhdistää sinua keneenkään.. kerro nyt kuka olet :)
- *Tuomas*
Eija kirjoitti:
Ei kyllä yhtään aukene, en osaa yhdistää sinua keneenkään.. kerro nyt kuka olet :)
Mailaa mulle, niin voidaan paremmin jutella?Jooko...([email protected])
- *Tuomas*
Ei oikein pelaa tää selain...mailaa mulle, jooko: [email protected].
- *Tuomas*
Tänäänkin kävin, n. klo 12.10. Ostokset maksoivat 16.50 euroa. Mailaa...
- kiinnostunut
Meinaatkos Tuomas saada Eijalta tupsua kenties ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 401710
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151559Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 711133
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142896